ik hoop dat jullie nu begrijpen en niet gelijk beginnen aantevallen als jullie honger hebben bijt dan maar in een magnum ofzo.
Het is een normale maat ja
Ik ben 1.64 en weeg nu 60 kilo...er zijn al wat kilo's af, dus ik ben er nu wel blij mee hoor.
Maar het moet gewoon wat strakker allemaal en er mag nog wel wat af...zeker niet meer dan 5 kilo hoor
Ik was als baby al wat stevig en vanaf m'n 13e ook weer wat meer en dat ben ik nu wel eens zat.
Ik zal nooit onwijs dun worden en dat hoeft ook niet, maar zoals nu is het net niet zoals ik het wil
En doordat ik klein ben toon ik toch gauw wat boller.
Dus als er iets af is zal ik mezelf ook beter voelen. Vooral nu de zomer er aankomt
dank je
En het laatste verhaaltje klinkt al een stuk beter hoor
weet ik heb je verhaaltje ook gelezen hoor snap wat je bedoeld heb ik ook gehad wat je schreef
Dan komt dat op ons over van
ja maar toch vind ik het maar apart zoals sportiegirl met eten omgaat en er zo fel tegeningaat dan is ze er toch meer mee bezig dan normaal en laat het duidelijk wezen ik bedoel het alleen maar goed want ik weet wat het is
Maar als je nu dikker bent doordat je vocht vast houdt, dan krijg je dat niet weg door te sportenIs lymphedrainage niks door jou dan?
Door te sporten verlies je juist toch vocht?
Ik word ook altijd een beetje kriebelig van de woorden van sportie girl.
Volgens mij ziet ze er geweldig uit maar heeft ze echt een walgelijk beeld van zichzelf.
Als dat zo is zoek hulp want anders kan het wel eens helemaal vervelend aflopen voor zichzelf.
als je je al zo snel weg laat jagen
je bent toch met je eigen dieet (afvallen) bezig
nou en hoe gaat het hier met iederee heeft er iemand nog een super crashdieet voor me moet snel een kilo of 5 a 7 kwijt ik hoor t w
helaas 8 ons aangekomen
ach heb 2 BBQ gehad dus was te verwachten
volgende week zijn ze er dubbel en dwars weer af
niet snoepen. Ik ben vorige week maandag gestopt met snoepen en nu al 2,5 kilo afgevallen. Ik hoop dat dit zo doorgaat. Ik snoepte ook wel erg veel. Als je toch al niet zo veel snoept zul je vast minder afvallen.
helaas 8 ons aangekomen
balen maar kom op die acht ons zijn er zo weer af meid jou lukt wel.
ben denk k 5 kilo lichter..
tot 2 uur 4/6 appels..
daarna bouillon en fruit..
avondeten gwoon gezond..
reinigt je lichaam..
mag max 2x per week.
sjow wat ben ik ziek...