ga denk ik ook die warmte cabine proberen .. vind het wel prijzig maar als het helpt!!??
Centimeters raak je echt kwijt hoor
blegh het gaat echt kut hier, 1 kilo erbij!
Mijn schoonmoeder heeft het ook gedaan en is gigantisch veel centimeter mee verloren natuurlijk moet jeook wat op eten enz letten wat je ook al zei maar helpt echt.
ze was naar paar x al 14 cm in totaal kwijt. en nu tijdje terug al 10 alleen op taille
super toch
afspraak gemaakt zaterdag ochtend .. ben benieuwd!!
tja als je geen groente lust dan word het denk ik wel moeilijk voor je want daar zitten toch je vitamines in en je bouw stoffen ..
misschien moet jij dan gewoon goed drinken en op je snoepen letten dat zal een hoop schelen..
teveel fruit iz ook niej goed.
teveel suikers..
succes er dan mee
en sporten is ook gewoon stukje omwandelen hoor al beweeg je maar een beetje alle beetjes helpen
paar x of elke dag stukje wandelen rustig tempo
zekers niet teveel hoor.
en alternatief voor groenten je kunt als je lust rauwe wortels nemen zo in de winkel te koop geraspt en al makkelijk en als je snaai aanval hebt of wat dan ook neem je daar paar van.
het beste gewicht blijkt dus te zijn:
stel,je bent 1.63 dan mag je 63kg wegen
je mag er 3 a 4 kg onderzitten of 3 a 4 kg erboven....
(het best is natuurlijk iets eronder als je de neiging hebt om aan te komen,dan heb je altijd speling hihi
dan is je ideale gewicht ongeveer 53kg
dan is je ideale gewicht ongeveer 53kg
Als je 1.69 bent mag je 69 kilo wegen of iets meer of iets minder...
En op die manier extra bewegen doe ik ook wel hoor
Woon in flat dus ga nu steeds met trap ipv met de lift. en met de honden loop ik nu ook langer ed.
Probeer steeds te lopen ipv fiets te pakken ed.
ik ben ook 165 en weeg denk geen idee rond de 60 kilo voor mijn doen is dat wel aardig dik of dik.
want als ik 65 zo moeten wegen volgens de doktoren dan ben ik echt een klein olifantje dus maar lekker tangen.
geen idee rond de 60 kilo voor mijn doen is dat wel aardig dik of dik.
Ik zou het lieft weer rond de 55
meiden let wel op je zelf hoor,geen ondergewicht he net als ze zegt,maat 36 en sommige 34 das al ok