Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 201503x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik begin volgende week :yes:
Dan ga ik spinnen i.c.m. body shape doen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Gisteren had ik een goede dag :)
Niet gesnoept en gezond gegeten.

Savonds een half uurtje in de warmtecabine en echt wat gedaan ;)
Vanavond naar de sportschool...beetje fitnessen enzo.

Waarschuw beheerder
tja als je geen groente lust dan word het denk ik wel moeilijk voor je want daar zitten toch je vitamines in en je bouw stoffen ..

misschien moet jij dan gewoon goed drinken en op je snoepen letten dat zal een hoop schelen..

Waarschuw beheerder
ga denk ik ook die warmte cabine proberen .. vind het wel prijzig maar als het helpt!!??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 09:31:
ga denk ik ook die warmte cabine proberen .. vind het wel prijzig maar als het helpt!!??

Centimeters raak je echt kwijt hoor :jaja:
Er is volgens mij wel es iemand geweest die niks verloor, maar die ging na het sporten naar de Mac :/

In het begin ging het best snel bij mij en at ik ook veel gezond.
Alleen gezond eten hield ik niet zolang vol :X maar er bleven cm's af gaan.

Je kan altijd een afspraak maken voor een proefles.
Dat is geen probleem :)
Waarschuw beheerder
blegh het gaat echt kut hier, 1 kilo erbij!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cher op dinsdag 20 juni 2006 om 09:35:
Centimeters raak je echt kwijt hoor :jaja:

Mijn schoonmoeder heeft het ook gedaan en is gigantisch veel centimeter mee verloren natuurlijk moet jeook wat op eten enz letten wat je ook al zei maar helpt echt.
ze was naar paar x al 14 cm in totaal kwijt. en nu tijdje terug al 10 alleen op taille

Waarschuw beheerder
ga straks bellen voor afspraak...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sportiegirl op dinsdag 20 juni 2006 om 09:38:
Mijn schoonmoeder heeft het ook gedaan en is gigantisch veel centimeter mee verloren natuurlijk moet jeook wat op eten enz letten wat je ook al zei maar helpt echt.
ze was naar paar x al 14 cm in totaal kwijt. en nu tijdje terug al 10 alleen op taille

Het gaat wel een stuk sneller als je op je eten let, maar ik kreeg een voedingslijst mee en daar heb ik echt nog nooit op gekeken :no:
En wel gewoon centimeters kwijt geraakt 8)

Waarschuw beheerder
afspraak gemaakt zaterdag ochtend .. ben benieuwd!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sportiegirl op dinsdag 20 juni 2006 om 10:21:
super toch

Ja zeker!
Natuurlijk is het daarom de ene keer wel wat meer dan een andere keer, maar alle beetjes helpen ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 10:24:
afspraak gemaakt zaterdag ochtend .. ben benieuwd!!

(Y)

Waarschuw beheerder
Goedemorgen Iedereen,

Nou ik ben ook weer een stap in de goede richting.
Ik heb me zojuist aangemeld bij sonja bakker om online af te vallen.
Ben benieuwd en die 95,00 voor 8 weken is de stok achter de deur :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
geweldig.

Heb net heerlijk wat aardbeien met kiwi en sinasappelsap door blender gehaad heerlijk zo te eten lust ik ze niet maar te drinken wel en ook nog super gezond.
nu druk bezig met opruimen van alles en nog wat.
ieieiei morgen weer met medicijen beginnen

Waarschuw beheerder
Zo vandaag moet ik er dus aangeloven.. ;)
Beginnen van het afvallen.
Zo om te beginnen maar eens na winkel en fruit halen, en gezonde dingen.
Vanavond wokgroente met kipfilet uit zo grill (dats gezonder heb ik me laten vertellen :D)
En als toetje een lekkere appel. :D

Heb vaker geprobeert te lijnen maar meestal hield ik het niet vol.
Nu moet ik wel. Vanmezelf. En moet ook wel voor me gezondheid afvallen.
Eerste maand ga ik goed letten op eten ed en vanaf 2e maand langzaam aan beginnen met sporten.
Waarschuw beheerder
succes er dan mee
en sporten is ook gewoon stukje omwandelen hoor al beweeg je maar een beetje alle beetjes helpen
paar x of elke dag stukje wandelen rustig tempo
Waarschuw beheerder
Gister een uur bodyshape gedaan en daarna nog een half uur cardio. Was gesloopt toen ik thuis kwam en eigenlijk ben ik dat nogsteeds. M'n lichaam voelt 100 kilo aan en ben moooeeeee :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cher op dinsdag 20 juni 2006 om 09:00:
Hier staat weekmenu 1 kan jezelf kijken of je echt niks lust
Weekmenu 1

Hahaha... Ik lust alles wel... Behalve die groentes... Ik weet alleen niet of je in plaats van die groentes ook fruit mag eten... :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 09:30:
tja als je geen groente lust dan word het denk ik wel moeilijk voor je want daar zitten toch je vitamines in en je bouw stoffen ..

misschien moet jij dan gewoon goed drinken en op je snoepen letten dat zal een hoop schelen..

Ik snoep sowieso bijna niet... en ik drink bijna alleen maar water... :P

Eet wel fruit inplaats van groentes... Appels en sinaasappels enz. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 12:25:
Eet wel fruit inplaats van groentes... Appels en sinaasappels enz.

teveel fruit iz ook niej goed.
:no:
teveel suikers..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op dinsdag 20 juni 2006 om 12:27:
teveel fruit iz ook niej goed.

teveel suikers..

Eet ook niet teveel fruit... Meestal smorgens een sinaasappel en 's avonds een appel ;) .. Of is dat al teveel? :P
Waarschuw beheerder
zekers niet teveel hoor.
en alternatief voor groenten je kunt als je lust rauwe wortels nemen zo in de winkel te koop geraspt en al makkelijk en als je snaai aanval hebt of wat dan ook neem je daar paar van.
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag gaat nog goed hier :)

Net een grapefruit genomen en vanavond gewoon eten.
Weet niet wat m'n schoonouders maken, maar moet dan wel eten wat de pot schaft ;)

En dan lekker sporten!

Waarschuw beheerder
en vandaag weer een halve kilo minder. Wist niet dat niet snoepen (en 3x per week hardlopen natuurlijk) zoveel kon doen. Nu gewoon volhouden. Succes allemaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportiegirl op dinsdag 20 juni 2006 om 11:11:
succes er dan mee
en sporten is ook gewoon stukje omwandelen hoor al beweeg je maar een beetje alle beetjes helpen
paar x of elke dag stukje wandelen rustig tempo

Bedankt.
En op die manier extra bewegen doe ik ook wel hoor :)
Woon in flat dus ga nu steeds met trap ipv met de lift. en met de honden loop ik nu ook langer ed.
Probeer steeds te lopen ipv fiets te pakken ed. :)

Waarschuw beheerder
ik ben ongeveer 3jaar geleden begonnen met afvallen, en heb toen 3x per dag aan de shake gezeten,weigth care je kan met een start pakket beginnen,maar dat vond ik echt goor,van die soepjes brrrrr en pasta's....die repen zijn wel heel lekker en in veel smaken,die kan je tussendoor 1 van eten op een dag als je echt honger hebt of je flauw voeld,maar je zou denken dat het niet werkt,de eerste week is ff moeilijk....maar dat gaat echt rap hoor,extra bewegen(sporten fietsen etc je kent het wel) veel water drinken voer je veel afval stoffen af!!!!
ik ben in een jaar tijd 10 kg kwijt geraakt hoor!!!

suc6 voor de geen die het gaat proberen!!!!:yes:

Waarschuw beheerder
het beste gewicht blijkt dus te zijn:
stel,je bent 1.63 dan mag je 63kg wegen
je mag er 3 a 4 kg onderzitten of 3 a 4 kg erboven....
(het best is natuurlijk iets eronder als je de neiging hebt om aan te komen,dan heb je altijd speling hihi;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportiegirl op dinsdag 20 juni 2006 om 13:00:
zekers niet teveel hoor.
en alternatief voor groenten je kunt als je lust rauwe wortels nemen zo in de winkel te koop geraspt en al makkelijk en als je snaai aanval hebt of wat dan ook neem je daar paar van.

Ik lust ook geen wortels! :P ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 15:20:
het beste gewicht blijkt dus te zijn:
stel,je bent 1.63 dan mag je 63kg wegen
je mag er 3 a 4 kg onderzitten of 3 a 4 kg erboven....
(het best is natuurlijk iets eronder als je de neiging hebt om aan te komen,dan heb je altijd speling hihi

:nee: dan is je ideale gewicht ongeveer 53kg

ik ben 173, en mijn ideale gewicht is 64kg.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op dinsdag 20 juni 2006 om 15:41:
dan is je ideale gewicht ongeveer 53kg

Volgens mij is wat zij boven je zegt wel waar hoor... Tenminste zo vertelde de schoolarts het toen wel aan ons...
Als je 1.69 bent mag je 69 kilo wegen of iets meer of iets minder...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Tails op dinsdag 20 juni 2006 om 15:41:
dan is je ideale gewicht ongeveer 53kg

Volgens mij heb je wel gelijk ja.

Bij mannen is het lengte in cm -100 en bij vrouwen -110.
Maar geloof dat dit meer voor kinderen geldt.

Het beste kun je kijken naar je BMI
Check BMI
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik naar mijn BMI kijk moet ik tussen de 50 en 67 kilo zitten.
Dat zijn natuurlijk wel de 2 uitersten, dus voor mij zou 57/58 ongeveer in het midden zijn.
Maar ik wil zelf 54/55 wegen als dat ooit lukt :)

Waarschuw beheerder
Dan zou ik 59 kilo als ideale gewicht hebben als ik die berekening van Miss Tails zou gebruiken :lol: ... Dat gaat never nooit niet lukken...Mag van de dokter sowieso al niet onder de 65kg komen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 15:43:
Als je 1.69 bent mag je 69 kilo wegen of iets meer of iets minder...

dat kan nooit daar moet je niet van uit gaan ik ben ook 165 en weeg denk geen idee rond de 60 kilo voor mijn doen is dat wel aardig dik of dik.
Ik zou het lieft weer rond de 55 en minder gaan wegen daar voelde ik met het prettigst bij oke als je meer spiermassa kweekt ist weer wat anders daarom laat ik me gewwoon tangen voor vet % dat is het beste en vrouwen mogen daar van 21 tot 25 hebben ietsje daarboven is nog niet erg tot de 30 maar daar boven ist erger.

want als ik 65 zo moeten wegen volgens de doktoren dan ben ik echt een klein olifantje dus maar lekker tangen.

ga nou ff omkleden en dan op naar sportschool voor heerlijk powerplate les en buik daarna cardio en rpm en misschien ook wel 2x ben deze week alleen thuis en een x extra bewegen is ook wel eens lkker is maar net hoe gaat met vrouwen gebeuren hoeveel last ik er van heb normaal als ik ga sporten onstpant mij en wordt het er beterevan.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 14:24:
En op die manier extra bewegen doe ik ook wel hoor :)
Woon in flat dus ga nu steeds met trap ipv met de lift. en met de honden loop ik nu ook langer ed.
Probeer steeds te lopen ipv fiets te pakken ed.

precies das veel beter echt en op geven moment went het ook wel ist ook wel leuk of je gaat er eens een x rennend op of naar benenden enz.

succes mensen die allemaal gaan sporten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van sportiegirl op dinsdag 20 juni 2006 om 15:55:
ik ben ook 165 en weeg denk geen idee rond de 60 kilo voor mijn doen is dat wel aardig dik of dik.

Jeetje meid...door de manier waarop ik je posts las dacht ik dat je zeker 30 kilo overgewicht had na al die medicijnen :/
Maar eigenlijk heb je gewoon een goed gewicht met je lengte.
Dat je het zelf teveel vindt oké, maar volgens mij valt reuze mee met jou dik zijn.

Waarschuw beheerder
ik kijk gewoon naar de kleding maat als ik maat S of 34/36 heb dan vind ik het goed weegschaal zegt niet veel vind ik zelf.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 16:18:
als ik maat S of 34/36 heb dan vind ik het goed

Ja dat zou ik ook goed vinden :P
Ik zou echt niet weten wanneer ik voor het laatst broekmaat S heb gehad :/
Heb altijd M (of 38).

Waarschuw beheerder
oeioeioei...wat ik allemaal lees:( meiden let wel op je zelf hoor,geen ondergewicht he;) net als ze zegt,maat 36 en sommige 34;) das al ok:yes: als het te mager word.....das niet goed hoor als ik zo zie hoe lang iedereen is en zegt dan nog 5 kg minder te wegen:S

precies weten doe ik het ook niet,maar meestal zeggen ze het wel,idd bij schoolarts,huisarts etc;) dietisten zeggen vaak altijd dat je te dik bent ookal ben je broodmager...die hebben een andere meting;)

suc6 allemaal
Waarschuw beheerder
donateur
Als je af en toe kijkt in topics met lengte/gewicht verhoudingen schrik ik echt soms.
Meiden van 1.80 die dan 55 kilo wegen ofzo.
Dat is lichter dan ik ben, maar wel 16 cm. groter.

Ik zou blij zijn als ik met m'n 1.64 55 kilo weeg :D

Waarschuw beheerder
want als ik 65 zo moeten wegen volgens de doktoren dan ben ik echt een klein olifantje dus maar lekker tangen.

Volgens mij vind jij jezelf ook wel overdreven snel dik... Naja ligt ook wel aan je bouw denk ik... Ik mag van de dokter niet minder dan 65 wegen omdat ik een brede bouw heb en zware botten (zegt ze :lol: ) ... Als ik 60 zou wegen dan zou ik volgens m'n dokter 'mager' lijken en het past niet bij m'n figuur... Dus ik houd 65 aan als streefgewicht :yes:
Waarschuw beheerder
veel water drinke val je van zelf af
geen koek chips je weet wel

Waarschuw beheerder
geen idee rond de 60 kilo voor mijn doen is dat wel aardig dik of dik.
Ik zou het lieft weer rond de 55

60 Dik?
Zou ik moord voor doen. :D
Waarschuw beheerder
vanavond weer bodystep.. nog wel een beetje spierpijn in mijn armen van gister (bodypump) maaaaaarr.... we gaan der voor!!!! :P:P;);)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 16:50:
60 Dik?
Zou ik moord voor doen.

hahah nou da is toch ni zwaar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zustertje op dinsdag 20 juni 2006 om 17:10:
hahah nou da is toch ni zwaar...

Begrijp je zinnetje niet echt. :P
Maar vind 60 niet zwaar nee. Wou dat ik dat woog zeg. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 16:50:
60 Dik?
Zou ik moord voor doen.

Me 2... Naja een moord gaat wel erg ver...Maar bij wijze van spreken :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 18:04:
Me 2... Naja een moord gaat wel erg ver...Maar bij wijze van spreken

Idd bij wijze van spreken dan idd.. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 juni 2006 om 16:27:
meiden let wel op je zelf hoor,geen ondergewicht he net als ze zegt,maat 36 en sommige 34 das al ok

vind ik ook heb nu maatje 34 of 36 vind het prima zo :) ben ook maar een kleintje 1.65 en ben zeker niet te mager (N)

60 is helemaal niet dik :no: maar als jij je lekkerder voelt met een paar kilo'tjes minder is het goed als het maar geen obsessie word.
laatste aanpassing