Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 201503x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op vrijdag 3 februari 2012 om 16:32:
Spier weegt zwaarder dan vet he

blijkt .. maar wel mooi kut :Lol:

Waarschuw beheerder
maak me drukker om me omvang dan om mn gewicht.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2012 om 23:23:
maak me drukker om me omvang dan om mn gewicht.

uiteindelijk werkt t voor de meeste zo lijkt me :)

gewicht is meer een streven ;) maar als je dan tevreden bent met je omvang... doet dat gewicht er ook niet meer zo toe :no:

goed bezig hoor vage (Y) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 5 februari 2012 om 08:34:
goed bezig hoor vage

het begint gewoon lekker te worden dat beulen :yes: .. lekkerder dan mezelf uithongeren denk ik zo :D

Waarschuw beheerder
donateur
is toch alleen maar goed? :D

van jezelf uithongeren word je vaak ook geen vrolijk mens 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2012 om 12:33:
van jezelf uithongeren word je vaak ook geen vrolijk mens

Ga je niet direct van afvallen en is helemaal niet gezond :no: men moet gewoon inzien dat je alleen gewicht verliest door niet alleen minder te eten maar ook goed bewegen en de discipline houden dat ze dat ook voor langere tijd volhouden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2012 om 13:05:
Precies 14 kg kwijt nu, vorig jaar januari begonnen, nu op gewicht blijven

Ik ook zoiets, 16 in jaartje ongeveer. Was beetje veel bijgekomen doordat ik bijna jaar niet kon sporten ivm blessures.
Niks bijzonders gedaan, geen shakes ofzo. Gewoon 3/4 keer per week hardlopen & 3/4 keer voetbal + elke dag +/- 45 min met hond lopen. Water ipv frisdrank, fruit ipv brood etc 's middags, en geen snoep enzo (maar dat deed ik sowieso al niet)
Denk alleen doordat ik wel gewoon nog vrij veel zuip het zo geleidelijk gaat.. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ook shakes gedaan en reepjes,plan B van weight care,ik moet smorgens 6 uur op en ga sa'vonds pas 10 uur naar bed.. en mocht 1 reep 1 shake,en dan 2 stuks fruit en onbeperkt rauwkost en s'avonds een gezonde maaltijd.. Alleen nam ik smorgens wel yoghurt met muesli anders redde ik het echt niet,was 1,5 kilo afgevallen in 1 week,alleen werd ik strontchagerijnig dus ben ermee gestopt.. Ik ga nu gewoon weer afvallen op me eigen manier.. woog vanmorgen 62,wil heel graag naar de 60,dus die laatste 2 moeten lukken,alleen de laatste kilo's zijn wel het moeilijkst :( die andere 18 die ik ben afgevallen gingen beter :P

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van M.aaike op maandag 6 februari 2012 om 16:03:
shakes gedaan

Uitspraak van <<:Ballie:>> op maandag 6 februari 2012 om 14:58:
Niks bijzonders gedaan, geen shakes ofzo

Uitspraak van Roos31051991 op woensdag 1 februari 2012 om 20:32:
Die eiwitshake, zit je daar ook echt vol van? En kun je dat gewoon 2x per dag gebruiken zonder dat het schadelijk is?

:facepalm:

Het is gewoon voeding. Je gaat toch ook niet vragen of 2 stuks kipfilet per dag schadelijk zijn? Als je zo praat snap je er de ballen niet van. Alsof het 1 of ander wondermiddel is dat je moet "gebruiken".
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2012 om 16:10:
Het is gewoon voeding. Je gaat toch ook niet vragen of 2 stuks kipfilet per dag schadelijk zijn? Als je zo praat snap je er de ballen niet van. Alsof het 1 of ander wondermiddel is dat je moet "gebruiken".

Voor sommige mensen is het wel een wondermiddel ;) ken zat mensen die shakes hebben gedaan en daar al veel mee afgevallen zijn & er tevreden mee waren.. Alleen werkt het niet bij iedereen,ik word gewoon chagerijnig als ik bijna niets mag eten.. En als je shakes wilt doen kan je het best zo 1 doen bij een dietist waar je dan elke 2 weken heen gaat om te wegen enzo en eventueel nieuwe shakes te kopen :) die kan je daarna ook verder helpen met gezond eet patroon.

Waarschuw beheerder
-1
Je valt af door minder te eten dan je nodig hebt! Denk je nou echt dat die shake jou helpt met afvallen? :lol:
Die shake zorgt er alleen maar voor dat je makkelijk en snel je dagelijkse hoeveelheid eiwitten kunt boosten. Het heeft ook nog een voordeel dat het relatief snel wordt opgenomen.

Een shake GEBRUIK je niet, een shake is gewoon voeding. Je gebruikt toch ook geen brood? Je gebruikt toch ook geen melk? Je eet het of je drinkt het. Je praat erover alsof het drugs is.

En natuurlijk word je chagrijnig als je minder eet. Je eet immers onder je onderhoud en evolutionair gezien moet je dan weer voor je voedsel vechten.

Alles valt of staat met een goed voedingsschema. Heb je dat niet? Maken dan! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M.aaike op maandag 6 februari 2012 om 16:12:
Voor sommige mensen is het wel een wondermiddel

klopt .. en daarna is het janken met de pet op :S .. snel afvallen en uiteindelijk ent zo hard weer aankomen..

ik ben er nooit aan begonnen en zal het ook niet doen :no: .. maar goed.. daardoor heb ik wel altijd al een dikke kont :Lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 februari 2012 om 16:19:
Je valt af door minder te eten dan je nodig hebt! Denk je nou echt dat die shake jou helpt met afvallen?
Die shake zorgt er alleen maar voor dat je makkelijk en snel je dagelijkse hoeveelheid eiwitten kunt boosten. Het heeft ook nog een voordeel dat het relatief snel wordt opgenomen.

Een shake GEBRUIK je niet, een shake is gewoon voeding. Je gebruikt toch ook geen brood? Je gebruikt toch ook geen melk? Je eet het of je drinkt het. Je praat erover alsof het drugs is.

En natuurlijk word je chagrijnig als je minder eet. Je eet immers onder je onderhoud en evolutionair gezien moet je dan weer voor je voedsel vechten.

Alles valt of staat met een goed voedingsschema. Heb je dat niet? Maken dan!

ok
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2012 om 23:50:
Hopelijk gaat de 1e (ergste) week snel voorbij :D

Het is erger dat je je metabolisme voor de rest van je leven verneukt.

Waarschuw beheerder
donateur
Iedereen komt weer aan de cambridge lees de sites en forums maar eens :yes: tis een TIJDELIJK wondermiddel ja :)

Daarna is je hele stofwisseling naar de klote al je dat maanden doet :yes:

Waarschuw beheerder
Wij zijn 1 januari begonnen met Sonja Bakker (jaja) Ben nu 5kilo afgevallen en erg tevreden.. gewoon gezond eten en veel sporten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2012 om 13:43:
gewoon gezond eten en veel sporten!

Volgens mij is dat het enige wat echt helpt bij veel mensen (y)

Waarschuw beheerder
donateur
van stress val je ook DIK :lol: af :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2012 om 15:26:
van stress val je ook DIK :lol: af :x

Van coke snuiven :coke: ook (y) :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
true :roflol: speed denk ik dan wel eerder ;P of gewoon sowieso dope :P

Waarschuw beheerder
Maar zijn er nog noemenswaardige resultaten behaald door de luitjes hier?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2012 om 13:22:
tis een TIJDELIJK wondermiddel ja

collega van mij is aan de shakes geweest en 15kg afgevallen

mensen vielen zo snel af dat ik bijna wilde gaan shaken.. totdat :O .. mijn collega liet weten haar verdere leven een maaltijd zou blijven vervangen met een shake ..

heb toen ook maar besloten te stoppen met lijnen .. en een stukje harder te sporten :nocheer:

mijn droom spatte uiteen :'(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb het ook een paar weken gedaan hoor :bloos: , what was I thinking :x gelukkig op tijd gestopt en mn stofwisseling er niet mee verneukt... maar daarom weet k dus waar k over praat :yes:

idd je hoort vaak dat ze dan bv nog 1 dag in de week een shakedag houden ofzo, of ze komen weer 5 tot 10 kg aan en gaan dan weeeeeeeeeeeer shaken... zo blijf je bezig :rot:

Waarschuw beheerder
Collega van mij ff verderop gebruikt ook dagelijkse shakes maar als ik dat zo zie... :kots: nee sorry alles behalve dat.

Wat bij mij trouwens ook erg helpt:

- als broodbeleg gebakken of gekookt ei en rosbief
- geen suiker in thee
- geen koffie
- geen nutteloze tussendoortjes meer (zeker niet door de week!)
- goed vers bereid avondeten (veel groenten, rund, vis, kip etc. )

Als je daarnaast 2 of 3 x in de week goed sport dan raak je vanzelf die overtollige kilootjes kwijt! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2012 om 17:20:
als broodbeleg gebakken of gekookt ei en rosbief

maar dan eet je elke dag wel 2 eieren .. is dat wel oke dan?

goed vers bereid avondeten (veel groenten, rund, vis, kip etc. )

check

Als je daarnaast 2 of 3 x in de week goed sport dan raak je vanzelf die overtollige kilootjes kwijt!

gaat wel fucking traag :( .. en kom soms met normaal eten .. kom ik na een training gewoon 1kg aan :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 7 februari 2012 om 17:28:
maar dan eet je elke dag wel 2 eieren .. is dat wel oke dan?

Ik heb nog niet ergens gelezen of vernomen dat dat slecht is, zeker als je veel eiwitten naar binnen moet werken. Kan ook aan de pure kwark gaan maar dat vind ik ect niet te hachelen :kots:

gaat wel fucking traag .. en kom soms met normaal eten .. kom ik na een training gewoon 1kg aa

Misschien idee om dan na te laten kijken waardoor dat dan komt? Ieder lichaam reageert weer anders op dat soort dingen he? :)
Waarschuw beheerder
donateur
1 ei per dag mag :) heb ik geleerd... :P ik ga morgen ook weer opletten,met dit weer sporten is ook drama,dus vrijdag maar lekker paar kilometers schaatsen!
Waarschuw beheerder
Was 9 kilo afgevallen, maar er zit inmiddels weer 4 kilo aan. Kan op het moment niet de motivatie vinden om te gaan sporten... :/
Waarschuw beheerder
gaat wel fucking traag .. en kom soms met normaal eten .. kom ik na een training gewoon 1kg aan
laatste aanpassing 7 februari 2012 17:28

Whaha, prachtig dit. Wegen? 1x per week, s'ochtends na het opstaan. Altijd op dezelfde dag.

Waarschuw beheerder
Ei is goed, 2 per dag is prima. Dat het slechts zou zijn is een fabeltje (inmiddels allang in onderzoek ontkracht).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2012 om 01:22:
Dat het slechts zou zijn is een fabeltje (inmiddels allang in onderzoek ontkracht).

Het kan wel kwaad als je al bepaalde hartproblemen hebt. Hetzelfde met de omega vetzuren trouwens. Als je geen problemen hebt, krijg je ze daar ook niet van. :)

Waarschuw beheerder
Ja, zo is voor ieder product wel iets te zeggen als je "iets" hebt. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2012 om 17:40:
Kan ook aan de pure kwark gaan maar dat vind ik ect niet te hachelen

ik vind het wel te doen :yes: maar na 1x op een dag heb ik daar wel zat van idd.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 februari 2012 om 17:40:
Misschien idee om dan na te laten kijken waardoor dat dan komt? Ieder lichaam reageert weer anders op dat soort dingen he?

tsja geen idee .. ik wacht deze vries periode even af. Ben sinds kort met hardlopen begonnen en daarnaast cardio, even aankijken wat het met mij doet. misschien toch nog net iets te weinig beweging :/ als ik alleen cardio doe

Uitspraak van oreqopil op dinsdag 7 februari 2012 om 21:07:
Whaha, prachtig dit

hihi ben heus niet ongeduldig :no: :P

Uitspraak van oreqopil op dinsdag 7 februari 2012 om 21:07:
1x per week, s'ochtends na het opstaan. Altijd op dezelfde dag.

OK! ik ga mijn best daarvoor doen!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2012 om 01:22:
Dat het slechts zou zijn is een fabeltje (inmiddels allang in onderzoek ontkracht).

de een zegt dit de ander dat :/ :\ :nocheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
bluhhhhhhhhhh ik zoek mn motivatieeeeeeee :nocheer: heeft iemand um toevallig ergens gezien? :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2012 om 08:38:
bluhhhhhhhhhh ik zoek mn motivatieeeeeeee :nocheer: heeft iemand um toevallig ergens gezien? :/

[img width=300 height=456 cacheid=00122ee3002fcb5c03d3681f1a02ce6781]http://www.huubmous.nl/wordpress/wp-content/uploads/2007/03/Shakira0001.jpg[/img]

:lol:

Uitspraak van VageJetje op woensdag 8 februari 2012 om 07:45:
tsja geen idee .. ik wacht deze vries periode even af. Ben sinds kort met hardlopen begonnen en daarnaast cardio, even aankijken wat het met mij doet. misschien toch nog net iets te weinig beweging als ik alleen cardio doe

Als je echt heel snel resultaat wil zien dan moet je aan spinning doen, minimaal 1 x in de week.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pff ik ben sinds kerst 3 kilo aangekomen en wil het er weer afhebben voor 3 maart, dan ga ik op vakantie........ Van mijn healthclub kreeg ik een nieuw voedingsschema... dit gaat een zware dobber worden!
Ontbijt: magere kwark of yoghurt met 5 eetlepels muesli
Tussendoortje: fruit
Lunch: 2 tot 3 sneden brood (zuurdesem of spelt) met (bij voorkeur koolhydraatrijk) beleg
Tussendoortje: fruit, magere yoghurt of rauwkost
Diner: groenten met noten, ei, mager vlees, vis of een vegetarisch product (oftewel geen koolhydraten)

Waarschuw beheerder
-1
de een zegt dit de ander dat :/ :\ :nocheer:

Het heeft met cholesterol te maken. Schijnbaar heb je een goede en een slechte variant hiervan (dat wist ik ook niet). Het eigeel schijnt een effect te hebben op het "goede" cholesterol. Het zou deze verhogen. Het fabeltje is dus dat het het "slechte" cholesterol zou verhogen.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Iris_c op woensdag 8 februari 2012 om 10:13:
Lunch: 2 tot 3 sneden brood (zuurdesem of spelt) met (bij voorkeur koolhydraatrijk) beleg
Diner: groenten met noten, ei, mager vlees, vis of een vegetarisch product (oftewel geen koolhydraten)

Zelfs in de oorlog aten ze nog meer. :lol:

Waarschuw beheerder

Is zeker pittig dieet maar in drie weken tijd met voldoende beweging moet het toch wel gaan lukken?
Waarschuw beheerder
hihi ben heus niet ongeduldig

Ik doelde op de prachtig domme opmerking dat je een kilo aankomt na een training.. Geweldig:-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2012 om 12:52:
cholesterol te maken

Waar het een beetje mis is gegaan in het EI verhaal..

1. Door stres en roken is de kans groot dat je problemen krijgt met je aders. Nu was het vroeger zo dat men dacht ow deze man is dood gegaan aan hart problemen en zijn cholesterol was hoog dus cholesterol is het probleem! En omdat er veel cholesterol in een ei zit, was het al snel 1+1=2.
Later kwamen ze er achter dat cholesterol werkt als een pleister op de plekken in je aders waar het niet goed zat.
Dus je zou denken, stop met roken en ga wat vaker op vakantie en het is op gelost. Maar nee hoor, liever nemen we een pilletje tegen hoog cholesterol :s

2. De 2 types LDL cholesterol waar het verhaal eigenlijk over gaat, geeft type B juist de problemen (de kleine). Het leuke is nu dat de type B van de 2 word verstekt door een slechte verhouding van Omega 3 / Omega 6.
Omega 3 zit veel in vlees en ja hoor EI!! Omega 6 die juist voor problemen zorgd als je daar te veel van hebt word versterkt door.......?
Je voel hem al aankomen:P Simpele koolhydraten!!!

Dus hoog LDL Type B in combi met Laag HDL plus lekker roken en stressen = R.I.P. :p

Conclusie
Eieren inclusief eigeel stimuleren de verlaging van 'slecht' LDL-cholesterol en de verhoging van 'goed' HDL-cholesterol. Onderzoeken uit de jaren 90 of artikelen op websites die beweren dat één ei per dag al negatieve effecten heeft op de gezondheid zijn simpelweg achterhaald.

De oorzaak van het feit dat mensen hoge LDL-cholesterolwaarden hebben in hun bloed is eerder te vinden in de rest van het voedingspatroon. Veel mensen in de westerse landen doen zich te goed aan overmatig junkfood-gebruik, frisdranken en andere ongezonde voeding. De hoge LDL-cholesterolwaarden zijn grotendeels te danken aan een ongezond leefpatroon; Roken, een ongezond drink- en voedingspatroon en stress.

Begin de dag dus met ei en laat de frituurproducten in de kantine links liggen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oreqopil op woensdag 8 februari 2012 om 13:36:
Ik doelde op de prachtig domme opmerking dat je een kilo aankomt na een training.. Geweldig

uuhmm .. :S .. omdat?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2012 om 09:24:
Als je echt heel snel resultaat wil zien dan moet je aan spinning doen, minimaal 1 x in de week.

ow oke :D .. zal het eens proberen :yes: ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2012 om 13:18:
Is zeker pittig dieet maar in drie weken tijd met voldoende beweging moet het toch wel gaan lukken?

ja..... alleen heb ik wel echt veel trek tussendoor, mijn brood eet ik tussen de middag compleet met bestek zodat ik echt mindfull eet... en niet alles snel en zonder nadenken naar binnen proppen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Iris_c op woensdag 8 februari 2012 om 15:17:
ja..... alleen heb ik wel echt veel trek tussendoor, mijn brood eet ik tussen de middag compleet met bestek zodat ik echt mindfull eet... en niet alles snel en zonder nadenken naar binnen proppen.

Geloof me, als je dit volhoudt voor langere tijd dan wordt je maaginhoud ook kleiner en dan krijg je ook minder trek in al die lekkere dingen, dan weet je niet beter. Natuurlijk mag je af en toe wel ff zondigen maar dan nog met mate!
Waarschuw beheerder
-1
Pff wat een wijsheden allemaal (h)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2012 om 15:23:
Geloof me, als je dit volhoudt voor langere tijd dan wordt je maaginhoud ook kleiner en dan krijg je ook minder trek in al die lekkere dingen, dan weet je niet beter. Natuurlijk mag je af en toe wel ff zondigen maar dan nog met mate!

Dat ben ik helemaal met je eens, ik eet nu de helft van een half jaar geleden (Y) je raakt gewoon gewend aan veel eten... zo kan je dus ook gewend raken aan minder eten :yes:
Waarschuw beheerder
Van mijn healthclub kreeg ik een nieuw voedingsschema... dit gaat een zware dobber worden!

Als iemand die er ook nog voor betaald krijgt, je dit aanraadt, dan lach je m toch uit :D

Ga je de hele dag bijna alleen maar suikers zitten eten en dan opeens bij je avondeten, waar je meestal wel wat nuttigers eet (rijst bijvoorbeeld) opeens moeilijk erover doen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op woensdag 8 februari 2012 om 16:42:
Van mijn healthclub kreeg ik een nieuw voedingsschema... dit gaat een zware dobber worden!

Als iemand die er ook nog voor betaald krijgt, je dit aanraadt, dan lach je m toch uit

Dat is idd wel erg slecht,ook dat ontbijt zo weinig,goed ontbijten is juist belangrijker,en dan bewijze van smiddags 1 boterham minder,en sochtends 1 boterham en die kwark

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2012 om 16:39:
Dat ben ik helemaal met je eens, ik eet nu de helft van een half jaar geleden je raakt gewoon gewend aan veel eten... zo kan je dus ook gewend raken aan minder eten

En kan je meer genieten als je een keer zondigt met een lekkere kapsalson of broodje doner met patat :kwijl::lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2012 om 19:51:
En kan je meer genieten als je een keer zondigt met een lekkere kapsalson of broodje doner met patat

zeker waar :cheer:

kapsalon dat kan ik niet eens meer op denk ik :roflol: delen dan maar 8)