van jezelf uithongeren word je vaak ook geen vrolijk mens
Precies 14 kg kwijt nu, vorig jaar januari begonnen, nu op gewicht blijven
shakes gedaan
Niks bijzonders gedaan, geen shakes ofzo
Die eiwitshake, zit je daar ook echt vol van? En kun je dat gewoon 2x per dag gebruiken zonder dat het schadelijk is?
Het is gewoon voeding. Je gaat toch ook niet vragen of 2 stuks kipfilet per dag schadelijk zijn? Als je zo praat snap je er de ballen niet van. Alsof het 1 of ander wondermiddel is dat je moet "gebruiken".
Voor sommige mensen is het wel een wondermiddel
Je valt af door minder te eten dan je nodig hebt! Denk je nou echt dat die shake jou helpt met afvallen?
Die shake zorgt er alleen maar voor dat je makkelijk en snel je dagelijkse hoeveelheid eiwitten kunt boosten. Het heeft ook nog een voordeel dat het relatief snel wordt opgenomen.
Een shake GEBRUIK je niet, een shake is gewoon voeding. Je gebruikt toch ook geen brood? Je gebruikt toch ook geen melk? Je eet het of je drinkt het. Je praat erover alsof het drugs is.
En natuurlijk word je chagrijnig als je minder eet. Je eet immers onder je onderhoud en evolutionair gezien moet je dan weer voor je voedsel vechten.
Alles valt of staat met een goed voedingsschema. Heb je dat niet? Maken dan!
tis een TIJDELIJK wondermiddel ja
als broodbeleg gebakken of gekookt ei en rosbief
goed vers bereid avondeten (veel groenten, rund, vis, kip etc. )
Als je daarnaast 2 of 3 x in de week goed sport dan raak je vanzelf die overtollige kilootjes kwijt!
maar dan eet je elke dag wel 2 eieren .. is dat wel oke dan?
gaat wel fucking traag .. en kom soms met normaal eten .. kom ik na een training gewoon 1kg aa
Dat het slechts zou zijn is een fabeltje (inmiddels allang in onderzoek ontkracht).
Kan ook aan de pure kwark gaan maar dat vind ik ect niet te hachelen
Misschien idee om dan na te laten kijken waardoor dat dan komt? Ieder lichaam reageert weer anders op dat soort dingen he?
Whaha, prachtig dit
1x per week, s'ochtends na het opstaan. Altijd op dezelfde dag.
Dat het slechts zou zijn is een fabeltje (inmiddels allang in onderzoek ontkracht).
bluhhhhhhhhhh ik zoek mn motivatieeeeeeeeheeft iemand um toevallig ergens gezien?
tsja geen idee .. ik wacht deze vries periode even af. Ben sinds kort met hardlopen begonnen en daarnaast cardio, even aankijken wat het met mij doet. misschien toch nog net iets te weinig beweging als ik alleen cardio doe
de een zegt dit de ander dat![]()
![]()
Ontbijt: magere kwark of yoghurt met 5 eetlepels muesli
Tussendoortje: fruit
Lunch: 2 tot 3 sneden brood (zuurdesem of spelt) met (bij voorkeur koolhydraatrijk) beleg
Tussendoortje: fruit, magere yoghurt of rauwkost
Diner: groenten met noten, ei, mager vlees, vis of een vegetarisch product (oftewel geen koolhydraten)
Lunch: 2 tot 3 sneden brood (zuurdesem of spelt) met (bij voorkeur koolhydraatrijk) beleg
Diner: groenten met noten, ei, mager vlees, vis of een vegetarisch product (oftewel geen koolhydraten)
cholesterol te maken
Ik doelde op de prachtig domme opmerking dat je een kilo aankomt na een training.. Geweldig
Als je echt heel snel resultaat wil zien dan moet je aan spinning doen, minimaal 1 x in de week.
Is zeker pittig dieet maar in drie weken tijd met voldoende beweging moet het toch wel gaan lukken?
ja..... alleen heb ik wel echt veel trek tussendoor, mijn brood eet ik tussen de middag compleet met bestek zodat ik echt mindfull eet... en niet alles snel en zonder nadenken naar binnen proppen.
Geloof me, als je dit volhoudt voor langere tijd dan wordt je maaginhoud ook kleiner en dan krijg je ook minder trek in al die lekkere dingen, dan weet je niet beter. Natuurlijk mag je af en toe wel ff zondigen maar dan nog met mate!
Van mijn healthclub kreeg ik een nieuw voedingsschema... dit gaat een zware dobber worden!
Van mijn healthclub kreeg ik een nieuw voedingsschema... dit gaat een zware dobber worden!
Als iemand die er ook nog voor betaald krijgt, je dit aanraadt, dan lach je m toch uit
Dat ben ik helemaal met je eens, ik eet nu de helft van een half jaar geleden je raakt gewoon gewend aan veel eten... zo kan je dus ook gewend raken aan minder eten