Het is een Chinese thee -kun je gewoon halen bij bv. De Tuinen- ter ondersteuning van je spijsvertering. Op de verpakking staat:
vetkiller, vermindert het hongergevoel, ondersteunt de darmwerking en vochthuishouding, vermindert vetweefsel, ontslakt en reinigt de darmen, versterkt het immuumsysteem.
Oke thanks, ook maar eens halen dan! Is het wel lekker?
Ik heb nergens last van hoor dus ja je overdrijft.
Vergeet niet dat eitwit ook omgezet word naar Glucose, als daar vraag naar is.
gluconeogenese
Nog nooit gehoord van een ketose?
Geen koolhydraten = geen conversie naar glucose
Geen glucose - afbraak van vetcellen om aan glucose te komen.
Abraak van vetcellen = glycerol (conversie naar glucose) en vetzuren (conversie naar ketonen).
Ketonen --> glycogenolyse/gluconeogenese/ketogenese = verhoogde ketonen en glucose productie
En dus verhoogde glucose en verhoogde ketonen in de bloedbaan.
H+ kan je zelf wel invullen neem ik aan.
Ik heb nergens last van hoor dus ja je overdrijft.
maar ga liever in conclaaf met mensen waar ik het niet mee eens ben
maar zou eerder een banaan
Naja mij doel nog 5 kg afvallen..
Ik dacht dat bananen, druiven en mango's niet goed waren voor het afvallen?
Ben gelukkig na 2 weken niet sporten nog niet aangekomen al had ik t wel verwacht met mijn eetpatroon op t moment
Excuusjes, excuusjes en nog eens excuusjes om maar niet je best te hoeven doen en toe te geven aan eten..
Als je dan toch zo goed je best doet om terug te lezen, dan moet je misschien wat verder terug lezen, want Karlijn is echt al wel veel afgevallen hoor.
Volgens mij is Karlijn idd al redelijk op haar streefgewicht, als ik het me goed herinner?
Geen goed eten in huis, geen zin om verse boodschappen te halen, friet in de frietpan gegooid. Nog geen kwartier later ben ik ziek.