Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 198869x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
ik heb nou thuis gewoon wat buikspieroefeningen gedaan en ben naar de stad gefietst...wou wel naar de sportschool, maar m'n jas aandoen deed al zo'n pijn...en als ik daar ben hang ik toch weer max gewicht erop (nee hoor ik ben niet eigenwijs :P ) dus dat schiet dan ook niet op!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 april 2006 om 22:54:
Dussss ... wat heb je gestudeerd? wat doe je voor werk? of hoe kom je anders aan meer wijsheid dan sportinstructeur, dietiste en voedingsdeskundige

Hij is 17 en wil naar de sportHogeschool.

dus..:devil:

ach,ja ...

Waarschuw beheerder
donateur
aardappels horen gewoon bij groente vind ik hoor...dat soort dingen ga ik echt niet schrappen !!

en dit is trouwens wat ik doordeweeks meestal zo'n beetje eet...geen idee of dat veel of weinig is vergeleken met de rest..ik let op mijn eten,maar ben dus niet op steng dieet ofzo,in het weekend eet ik wel anders (pistolets ipv brood en pannekoeken en patat ipv groente)

-ontbijt: 1 witte boterham zonder boter met plakje kaas
-tussendoor: 2 van die prince start koeken http://www.lu.nl/prince/products.asp?id=16&rnd=4%2F29%2F2006+9%3A38%3A32+AM en dan uurtje later nog wat
fruit en 2 crackers met smeerworst
-middageten 3 witte boterhammen zonder boter met kipfilet
-tussendoor: fruit, 1 koekje (speculaas bijv)
-avoneten: groente/aardappels/vlees

en daarna niks meer of zoiets als ontbijtkoek of cracker
en ik drink alleen thee (zoetjes) crystal clear of water
niet dat het iets helpt,maar zo voel ik mij wel wat beter dan wanneer ik heel de dag loop te "vreten"
en o ja ook nog sporten dan 3 x per week
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 21:14:
Vanavond 2 rondjes om de vijver gelopen (8 km)

Als ik dat moet doen ben ik na 100m wel klaar 8)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 23:27:
Eens in de zoveel tijd waait er een hoop stront voorbij en verpest een heleboel.

Het zal wel komen doordat ik verkouden ben, ik ruik niets 8)

Uitspraak van Zustertje op vrijdag 28 april 2006 om 22:36:
Ik moet nu nog 5 kilo..

en die zijn heel erg moeilijk

Ilona!!! :D Dat gaat je gewoon echt goed lukken.. Hoe zit het met je zelfvertrouwen? Heb je dat al een beetje teruggewonnen?

Ik heb pijn aan mn buikspieren, heb op de Powerplate gelegen (ja, gelegen ja) en nieuwe oefeningen gehad, alleen zijn die niet gemaakt voor mensen zoals ik :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 09:36:
Uitspraak van Zustertje op vrijdag 28 april 2006 om 22:36:
Ik moet nu nog 5 kilo..

en die zijn heel erg moeilijk

Ilona!!! Dat gaat je gewoon echt goed lukken.. Hoe zit het met je zelfvertrouwen? Heb je dat al een beetje teruggewonnen

Mmm dacht dat het beter ging totdat ik weer naar the villa ging voor een truitje te passen dat ziet er gewoon echt niet uit HE:S

Balen is dat!

en hoe is het met mjou dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Met mij gaat het wel hoor, ben net weer aangekomen geloof ik.. Of het is voor mn gevoel..

Ga je nog iets leuks doen met Queensday vandaag?
Waarschuw beheerder
Je moet goed eten!

Kijk dit bijvoorbeeld:

-ontbijt: 1 witte boterham zonder boter met plakje kaas
-tussendoor: 2 van die prince start koeken http://www.lu.nl/prince/products.asp?id=16&rnd=4%2F29%2F2006+9%3A38%3A32+AM en dan uurtje later nog wat
fruit en 2 crackers met smeerworst
-middageten 3 witte boterhammen zonder boter met kipfilet
-tussendoor: fruit, 1 koekje (speculaas bijv)
-avoneten: groente/aardappels/vlees

en daarna niks meer of zoiets als ontbijtkoek of cracker
en ik drink alleen thee (zoetjes) crystal clear of water
niet dat het iets helpt,maar zo voel ik mij wel wat beter dan wanneer ik heel de dag loop te "vreten"
en o ja ook nog sporten dan 3 x per week

Is gewoon niet goed, met al die tussendoortjes.
Je ontbijt moet goed zijn, 1 wit broodje kaas is superslecht eet dan 2 bruine broodjes met jam ofzo! Jam zit geen vet in maar wel de suikers die je nodig heb.
En dan gewoon een stukje fruit! denk aan een appel e.d.

Verder, tussen de middag geen witbrood eten daar ga je dat tussendoortje (speculaas bijv.) van eten. FOUT!

En dan het avondeten.
OF vlees OF Aardappelen, niet beide, weleens van Koolhydraten gehoord?

vraagje....als je spierpijn hebt en het staat helemaal strak....is het dan verstandig om te gaan sporten....zeker met het oog op morgen 19 uur feest????

A: zou het niet doen
B: hoe strakker, hoe beter
C: neem een pilletje...voel je nix meer
D: sport is altijd goed

Of E:
rustig aan wat beweging. Half uurtje rustig fietsen of op de loopband en daarna de sauna in of een lekkere warme douche.
(dat zegt mijn instructeur in elk geval, maar ik moet eerlijk bekennen, als ik zo'n spierpijn heb dat ik me nauwelijks kan omdraaien in bed, sla ik toch liever het sporten een keer over)

Heeft je instructeur dat gezegd:S lijkt me niet....

Je moet je spieren ook de rust geven om zichzelf te kunnen ontwikkelen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben er helemaal niet mee bezig...eet lekker wat ik wil...beweeg genoeg...nergens last van:D

Waarschuw beheerder
donateur
die tussendoortjes zijn bijna allemaal tussendoortjes met wienig calorieen en met name fruit dus wat is daar erg aan?
En volgens mij is het juist goed om tussen je hoofdmaaltijden tussendoortjes te nemen..ik ontbijt om 7.00 en middageten om 11.30 en avondeten om 18.45 nou ik trek het echt niet zonder tussendoor wat te eten!
helaas lust ik echt geen bruin brood,ik eet dat al 15 jaar niet meer ofzo :D en de meeste beleg lust ik ook niet (jam ook niet trouwens) dus ik heb altijd maar een beperkte keus :D helaas !
1 witte boterham als ontbijt is niet veel daar heb je gelijk in,maar dan is het nog maar 7.00 ongeveer als ik die eet,dus veel meer trek heb ik dan nog niet.
En dan het avondeten.

i know,maar er zijn dingen die ik dus echt NIET ga laten..en dit is er 1 van..avondeten is voor mij gewoon groente aardappels en vlees en dat laat ik ook zo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heeft niet alleen met de calorien te maken maar ook met het soort voeding!

smeerworst is zo fout!

Het is goed om kleine proporties te eten, maar jij eet zoals je het hier verteld ieder uur...en dan best veel slecht...

Waarschuw beheerder
donateur
meestal om de 2 uur
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
citeer:
een uurtje later....

Waarschuw beheerder
donateur
citeer:

meestal

8)

maarre...ik werk op een kinderdagverblijf en dan eet ik op mijn werk die fruit,crackers met de kids mee snap je,dus daarom zit er soms meer of minder tijd tussen
Waarschuw beheerder
hallo allemaal weer.

vanochtend weer eens heerlijk gesport 2,5 uur mmm nu net schaaltje yogert met eiwit poeder en beetje musli gehad. ik ga er nu echt voor bij mei en gewoon doorzetten.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 10:57:
lust ik echt geen bruin brood,i

als je nou als ontbijt yogert of kwark met musli ofzo neemt met wat musli das een goede start van de dag je moet goed ontbijten dat is de moter van lichaam. dus zeer belangrijk
en als tussen doortjes ook fruit. of iets gezonds wit brood is echt heel slecht.
ik moet nu snel weg hoor nog van mij
Waarschuw beheerder
nou... ik ben maar weer begonnen..

heb vorige week een fotoshoot gehad... en die foto's waren heel leuk alleen de persoon die daar op stond niet!!! en die persoon... dat was IK!!!!

en toen ik die foto's zag is er echt gewoon een knop omgegaan en ben sinds dien drastisch aan het lijnen!!!

ben wel gewoon blijven eten.. ontbijd... tussen de middag gewoon bruin brood met slankie smeerkaas en savonds gewoon avond eten wat ik normaal ook deed... maar tussen door gewoon veel fruit.. mandarijntjes en af en toe een mueslireep... en als ik savonds na het eten honger krijg neem ik een plak ontbijdkoek

van de week kwamen ze met suasijzenbroodjes aan zetten op me werk.. voor het eerst in me leven heb ik dat AFGEWEZEN!!!! was best trost op mezelf want die geur... hmmmmmm :D

ben nu anderhalve kilo kwijt zo'n beetje... gaat de goeie kant op :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportiegirl op zaterdag 29 april 2006 om 13:21:
lust ik echt geen bruin brood

probeer eens blue band goede start.. dat is wit waar bruin in zit!!! en nog lekker ook!!

Waarschuw beheerder
donateur
als je nou als ontbijt yogert of kwark met musli

lust ik ook allemaal niet helaas

maar zo erg is wit brood nou toch ook weer niet ??
oke bruin heeft meer vezels,minder calorieen en voedt beter,maar ik denk nou niet dat wit nou zoveel ongezonder is (??)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb je blue band goede start dan al wel eens geprobeerd??? want dat is echt lekker.. het ziet eruit als wit brood en zo smaakt het ook maar het is eigenlijk gewoon bruin brood.. :D

Waarschuw beheerder
donateur
ja ik heb het soms,alleen je hebt het alleen in de AH geloof ik en die winkel daar kom ik dus zelden,dus ik eet het daarom niet zo heel vaak.

maar is inderdaad een goed alternatief...
Waarschuw beheerder
als je dan wel bij de AH bent sla je gewoon een hele boel in en pleur je het in de vriezer :D:D:D
Waarschuw beheerder
ben al 4 kilo afgevallen door na half 8 niks meer te eten (muv appels) en door de weeks niet te snoepen , en natuurlijk heel veel water drinken.... plas me eigge het leplazurus ;P

had de eerste weken hier heeeeeel veel moeite mee maar nou heb ik savonds ook geen honger meer en voel me eigge ook bter..

in het weekend doe ik gewoon alles mee,
ook naar de friettent en de mac
maar blijf wel veel water drinken,
en bij het avond eten doe ik nog steeds altijd een grote schep jus door me prakkie :)

pas weer in me dure miss sixty broek :P:P

(ik werk ook in de bouw dus beweeg de hele dag ook heel veel dus dat scheelt ook natuurlijk met mensen die niet veel bewegen overdag...)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 13:37:
lust ik ook allemaal niet helaas

wat lust je dan wel niet raar bedoel ofzo
lust je wel danoontje toetjes ofzo,
en je schreef ook dat je cracker eet die kun je ook wel als ontbijt nemen maar dan wel donker crackers bv van wasa ofzo.
als het maar iets is waar vezels in zitten das heel belangrijk wit brood is niet super gezond zit op zich niks in. het vult niet heeft voor de rest geen voedings waarde.

en net als muslireep ofzo is op zich wel goed.
lust je ook brinta dat is ook erg goed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eric (6) op zaterdag 29 april 2006 om 10:50:
Heeft je instructeur dat gezegd:S lijkt me niet....

Toch wel. Maar let wel even op het woordje "rustig"... Tuurlijk moeten je spieren herstellen, maar als je alleen maar stil gaat zitten word je alleen maar stijver!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eric (6) op zaterdag 29 april 2006 om 10:50:
En dan het avondeten.

Haha, grappig eigenlijk. Hoe meer je erover leest, hoe vaker je allerlei verschillende meningen tegenkomt. Het programma dat ik volg zegt heel simpel: koolhydraten heb je nodig, eiwit heb je nodig, zelfs vet heb je nodig. Het zit 'm inderdaad in de combinaties, maar het is niet zo dat je koolhydraten moet schrappen, of geen koolhydraten en vet tegelijk mag eten. Je moet alleen zorgen dat je de "goede" koolhydraten kiest. Een aardappel mag best met een stukje vlees, en pasta en rijst is ook prima (maar dan wel volkoren pasta en zilvervliesrijst).
Het heeft allemaal te maken met de:
G.I. = glycemische index. De waarde is
hoog (60-100), gemiddeld (40-60) en laag (lager dan 40). Het beste zijn de koolhydraten met een waarde
gemiddeld en/of laag.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 14:23:
G.I. = glycemische index. De waarde is
hoog (60-100), gemiddeld (40-60) en laag (lager dan 40). Het beste zijn de koolhydraten met een waarde
gemiddeld en/of laag.

precies zou ik ook net zeggen.
het beste is om dingen te nemen met een gi index van 55 of lager dat is het beste.
Natuurlijk heb je koolhydraten nodig omdat je energie moet gebruiken maar niet teveel je kunt beter hoger in eiwitten zitten dan koolhydraten zelf probeerik savonds niet veel koolhydraten te eten zelf neem ik alleen groenten en vlees en in toetje later dan neem ik beetje musli voor koolhydraten om toch de spieren te voeden.
Ik heb laatst dieetschema gekrege met heel weinig koolhydraten heel veel eiwitten en groenten best te doen maar is ff verandering van je eetpatroon maar ben er nu eerst ff vanaf en als ik van medicijen en alles afben ga ik er weer mee van start.
Waarschuw beheerder
Ps je kunt op google wel in tikken gindex en dan krijg je wel paginas ervoor wat en welke produkten goed kunt gebruiken.
Artiest {SHOWLIST artist 61113, 54585}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 april 2006 om 00:31:
Nu maar hopen dat men snel een(HET)middel hiertegen vind en men het gratis kan verstrekken.

Dat middel is er.

Waarschuw beheerder
donateur
sportiegirl,ik ben echt een hele moeilijke eter en nee danoontje en brinta enzo lust ik ook al niet !

erg he o:)

en ja wat ik wel lust ?
hetgene wat ik nu al eet en verder niet veel meer ! :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben er even niet geweest.. maar watbetreft A Noniem; die dingen wat jij zegt.. zijn nou juist de vele misverstanden die er zijn bij mensen met overgewicht die willen afvallen... Men heeft jarenlang gedacht dat je om af te vallen vetten moet vermijdden, en je calorie inname moet verlagen.. dit schijnt echter helemaal niet zo te zijn... het heeft allemaal betrekking op de zoals boven beschreven Glychemische index, bloedsuikerspieg, insuline afgifte.. ik ga hier niet dieper op in omdat het dan voor de meeste mensen niet meer te volgen wordt...

Het komt er op neer dat je oa 'goede' en 'slechte' koolhydraten hebt.. Aardappelen en spaghetti vallen onder de slechte.. omdat het net zoals monosachariden een hoge glychemische index heeft...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 april 2006 om 10:22:
Aardappel is een groente.
Aardappel bevat vitamine.
Aardappel zit in de schijf van...
Alleen rijst is niet goed vanwege de variatie.
Rijst kan bij sommige verstopping opwekken.

Nou... naar wat vitamine bevat zou ik niet kijken, want peulvruchten bevatten minstens zoveel vitamines zoieso verijst een perfecte uitgebalanceerde voeding ook supplementen als aanvulling (als je doet sporten, roken, koffie drinken, enz al zeker)

De schijf van 5(of inmiidels 6?) is allang achterhaald.. het is leuk om het in grove lijnen duidelijk te maken.. Maar heel algemeen en heb klopt ook niet echt..

Niemand zegt dat je alleen rijst moet eten! Zoieso als je wilt afvallen moet je koolhydraten minderen/vermijden, dus kun je net zogoed deze er niet perse elke keer extra proberen bij te pakken...

Uitspraak van sportiegirl op zaterdag 29 april 2006 om 14:34:
Natuurlijk heb je koolhydraten nodig omdat je energie moet gebruiken maar niet teveel je kunt beter hoger in eiwitten zitten dan koolhydraten zelf probeerik savonds niet veel koolhydraten te eten zelf neem ik alleen groenten en vlees en in toetje later dan neem ik beetje musli voor koolhydraten om toch de spieren te voeden.

:jaja: dat is hier hetzelfde:D... en voor het slapen gaan eet ik nog un pot magere kwark weg (mede omdat ik dan alweer honger begin te krijgen, en zodat ik 's nachts ook nog eiwitten heb)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 april 2006 om 22:54:
Nu ben ik echt nieuwsgierig: hoe komt het dan dat je er zoveel over weet, zelfs nog meer dan menig sportinstructeur, e.d. Want DAT vind ik nogal een gewaagde uitspraak (om nog maar niet van arrogant te spreken).
Dussss ... wat heb je gestudeerd? wat doe je voor werk? of hoe kom je anders aan meer wijsheid dan sportinstructeur, dietiste en voedingsdeskundige?

Nou, ik wil helemaal niet zeggen dat ik er ZOVEEL verstand van heb.. MAAR.. Ik zei dat ik er meer vanaf weet dat menig sportinstructeur, en dat weet ik ook zeker dat ik dat weet... namelijk: zei hebben over het algemeen een behoorlijk oppervlakkige kennis.. Je kunt met Cios al sportinstructeur, dus zo'n bijzonder theoretische opleiding is er niet voor nodig... Hoe ik aan mn kennis kom? Nou, het is mn hobby.. sport al vanaf mn 5e, altijd fanatiek geweest.. mn moeder is natuurgeneeskundige en al vanaf mn 12e mee gegaan naar verschillende cursussen en seminars over voeding, dieetiek, sportvoeding, suppletie, enz enz enz.. verder nog een jeugd atletiek trainerscursus van 40uur afgerondt.. heb de laatste 2jaar al amper les, dus zit dagelijks paar uur achter de pc sport/voedingsverwante artikelen te lezen.. Probeer dit zoveel mogelijk met elkaar te combineren en er zo verbanden tussen te leggen, waarom het een wel en het ander niet.. Ik beoefen zelf ook in de praktijk sport op redelijk hoog niveau, dus werk ook met mensen die er verstand van hebben...
Hoe kan ik oordelen er meer verstand van te hebben dan een gemiddelde sportinstructeur? Nou, ik heb bij 3 fitnesscentra getraind, en zo in aanraking gekomen met miss. 10 instructeurs.. De kennis waar zij over beschikken is vaak allang achterhaald, of onvolledig.. Ik zie ze dan wel eens oefeningen voor doen, of dingen uitleggen die niet helemaal juist zijn... Verder heb ik al behoorlijk wat trainingsschema's gezien, gemaakt door dergelijke personen.. die rammelde van de fouten...

Ik weet goed dat dat arrogant over kwam.. Maar het is eerder zelfkennis.. En dat sommige hier het niet serieus nemen omdat ze vervolgens zien dat ik 17 ben.. Nou dat zegt meer over hoe jullie zelf waren op je 17e;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 17:27:
sportiegirl,ik ben echt een hele moeilijke eter en nee danoontje en brinta enzo lust ik ook al niet !

erg he

en ja wat ik wel lust ?
hetgene wat ik nu al eet en verder niet veel meer !

ja, maar vaak is het ook een kwestie van LEREN eten...

Bij veel dingen is het zo dat je het de eerste keer niet zo lekker vindt, of zelfs vies.. maar door het vaker te proberen ga je het waarderen..

Weet niet of je wijn ofzo wel lust?.. Denk er maar aan hoe je dat de 1e keer vond, waarschijnlijk dan ook niet zo lekker als dat je het nu vindt..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [P] a o l o op zaterdag 29 april 2006 om 17:38:
De schijf van 5(of inmiidels 6?) is allang achterhaald.. het is leuk om het in grove lijnen duidelijk te maken.. Maar heel algemeen en heb klopt ook niet echt..

waarom word dat er dan zo ingestampt op school? heb het in mn opleiding duizend keer weer moeten leren..zal dan toch wel ergens goed voor zijn 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zaterdag 29 april 2006 om 17:48:
waarom word dat er dan zo ingestampt op school? heb het in mn opleiding duizend keer weer moeten leren..zal dan toch wel ergens goed voor zijn

das met zoveel... kijk: op school leer je de basis... de schijf van 5.. is de basis.. (behalve dat deze inmiddels 20jaar oud is en er in die tijd alweer een hoop ontdekt is)

Het zijn min of meer richtlijnen.. Voor specifieke voeding klopt het niet.. dan ligt het net aan wat voor doel je hebt, en ook nog eens aan persoonlijke kenmerken..

uhh, hoe kan ik dit uitleggen... Laat ik het zo zeggen 5schijven is eigelijk gewoon te weinig om ALLE voeding die er is in op te delen.. dan zou je miss. wel 50 schijven moeten hebben.. Het is dus een vereenvoudigde weergave.. Ze kunnen je slechts op school tot in detail zoiets gaan leren.. als ze dat met alles zouden moeten doen zou je 20universitaire studies tegelijk aan het volgen zijn..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [P] a o l o op zaterdag 29 april 2006 om 18:02:
Laat ik het zo zeggen 5schijven is eigelijk gewoon te weinig om ALLE voeding die er is in op te delen.. dan zou je miss. wel 50 schijven moeten hebben.. Het is dus een vereenvoudigde weergave.. Ze kunnen je slechts op school tot in detail zoiets gaan leren.. als ze dat met alles zouden moeten doen zou je 20universitaire studies tegelijk aan het volgen zijn..

mja das ook wel zo..

Waarschuw beheerder
donateur
ja, maar vaak is het ook een kwestie van LEREN eten...

Bij veel dingen is het zo dat je het de eerste keer niet zo lekker vindt, of zelfs vies.. maar door het vaker te proberen ga je het waarderen..

Weet niet of je wijn ofzo wel lust?.. Denk er maar aan hoe je dat de 1e keer vond, waarschijnlijk dan ook niet zo lekker als dat je het nu vindt..

ik ga snel kokhalzen enzo dus gaat niet echt werken helaas en wijn en bier enzo zijn dus ook dingen die ik nooit zal leren drinken..mijn "ik lust haast niks gedoe" heeft ook voordelen,ik lust geen ene saus en ook geen pizza,hamburger,tosti's,ijs en andere dingen die niet echt goed zijn :D
Ook lust ik geen pasta en eet dus nooit rijst,spaghetti lasagne en dat soort dingen.

ik vind het zo jammer dat ik altijd zoveel honger heb en echt heel duizelig en futloos word als ik niet voldoende eet,zo is het voor mij dus ook bijna onmogelijk om langer als 3 uur niks te eten achter elkaar..
maar sommige mensen die ik ken die eten makkelijk 5 uur achter elkaar niet ofzo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 18:11:
.mijn "ik lust haast niks gedoe" heeft ook voordelen,ik lust geen ene saus en ook geen pizza,hamburger,tosti's en andere dingen.
Ook lust ik geen pasta en eet dus nooit rijst,spaghetti lasagne en dat soort dingen.

ohh wat een gek zeg:P wat eet je dan wel?:P

Waarschuw beheerder
donateur
uhmm er blijft nog wel wat over hoor ;) :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 18:11:
ik vind het zo jammer dat ik altijd zoveel honger heb en echt heel duizelig en futloos word als ik niet voldoende eet,zo is het voor mij dus ook bijna onmogelijk om langer als 3 uur niks te eten achter elkaar..
maar sommige mensen die ik ken die eten makkelijk 5 uur achter elkaar niet ofzo

ja, het heeft zn voor en nadelen... ik zou wel maar blij zijn dat je snel honger hebt... 5uur niks eten is echt niet gezond.. en zeker als je al zo'n beperkte voedingskeuze hebt...

Gebruik je dan wel vitaminesupplementen?? Ik denk dat jij deze dan zeker kunt gebruiken... Ik zou zeggen: multi, vit c, omega 3/6/9 vetzuren.. dan zit je al weer een eind in goede richting:)

Waarschuw beheerder
donateur
nee ik slik geen pillen,gelukkig lust ik de gezonde dingen over het algemeen wel.
eet veel fruit en 5x per week (verschillende)groente.
dus ik denk dat ik wel gezond ben :)
ik zou alleen kalktabletten moeten slikken denk ik,want behalve dat ene plakje kaas per dag neem/lust ik geen zuivelproducten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 18:35:
ik zou alleen kalktabletten moeten slikken denk ik,want behalve dat ene plakje kaas per dag neem/lust ik geen zuivelproducten..

uhhu.. merk je dat verder nergens aan? nergens last van ofzo..

veel klachten vinden namelijk hun oorsprong in een chronisch mineralen tekort.. Bijv: kramp --> meestal door tekort aan magnesium.. en/of water

Waarschuw beheerder
donateur
Goddamn, ik ga dat allemaal lekker níet teruglezen.. Wat een leesvoer jongens! :|

Waarschuw beheerder
donateur
nee nooit !
misschien zak ik over een paar jaar wel in elkaar,dat kan :)
ik ben maar 1.58,misschien dat ik daardoor zo klein ben gebleven haha.. :D
ben ook al zeker 10 jaar niet ziek geweest ofzo :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 18:44:
nee nooit !
misschien zak ik over een paar jaar wel in elkaar,dat kan
ik ben maar 1.58,misschien dat ik daardoor zo klein ben gebleven haha..
ben ook al zeker 10 jaar niet ziek geweest ofzo

haha:).. ochja, zo erg zal t dan wel niet zijn:P... Zoieso stukken beter dan mensen die juist geen groente/fruit eten;)..

maar watbetreft je lengte.. hoe groot zijn je ouders dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 18:35:
eet veel fruit en 5x per week (verschillende)groente.

dat is op zich wel goed veel groenten en fruit.
dan kun je ook bv worteltjes en dat soort dingen veel eten neem ook wel geraspte wortels mee naar werk voor de trek en vult goed.

maar wat voor vlees lust je dan of vis.

ja en het is ook een kwestie van leren eten je moet eens proberen dat je vriend je zeg maar wat geeft dat jij een blindoek op hebt en zo wat dingen gaat eten zie je niet wat ie je geeft meestal zit het ook tussen de oren.
en als je niks ziet en hij voert het je dan weet je als lekker is of niet.

de gok kun je altijd wagen want volgens mij wil je het wel.

Waarschuw beheerder
donateur
mijn ma 1.60 en mij pa 1.75 dus ik denk dat het daardoor komt ;) mijn broertje is ook klein voor een jongen van zijn leeftijd..

en ja mijn ma is ook nog eens erg dik,en ik heb er aanleg voor en moet dus altijd een beetje opletten voordat ik straks ook een klein rond balletje ben :D

maar wat voor vlees lust je dan of vis.

geen vis en qua vlees is het meestal een bal gehakt (ja vette troep i know)

je moet eens proberen dat je vriend je zeg maar wat geeft dat jij een blindoek op hebt en zo wat dingen gaat eten zie je niet wat ie je geeft

oe das wel heel eng hoor :D
ik zou het eigenlijk moeten doen ja ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja ja ik hoor het wel het is voor iedereen weer anders... ik moet echt even doorzetten anders gaat t me niej lukken voor de zomer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 18:58:
geen vis en qua vlees is het meestal een bal gehakt (ja vette troep i know)

oew... ja, ik at eerst ook geen vis.. gewoon van vroeger uit altijd vies gevonden en nooit echt geprobeerd om te gaan eten...

Vroeger was ik zoieso best een fijnproever.. nu heb ik gewoon zoiest van: Jongen, het is goed voor je.. dus eten of je ut lekker vind ofniet.. Nu eet ik eigelijk alle vis, zelfs kikkerpootjes, inktvis en weet ik veel wat voor dinge..

Verder zijn gehakt ballen idd niet echt super.. Maar als je gehaktballen lust, moet je eigelijk toch ook wel andere soorten rundsvlees lusten? zo'n verschil in smaak vind ik het persoonlijk niet..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 10:55:
Ben er helemaal niet mee bezig...eet lekker wat ik wil...beweeg genoeg...nergens last van

mazzelaar (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 10:57:
maar dan is het nog maar 7.00 ongeveer als ik die eet,dus veel meer trek heb ik dan nog niet.

daar moet je aan wennen, de eerste week gaat het echt moeilijk om twee boterhammen naar binnen te werken, maar na een tijdje weet je niet beter....je kan ook proberen om Kellog's All Bran Fruit and Fibre met magere melk/yoghurt te nemen,...is niet zo zwaar 's ochtends en dan krijg je toch nog genoeg vezels binnen, want die loop je mis met witbrood (ook bevordelijk voor je stoelgang)

Uitspraak van Hello Klitty op zaterdag 29 april 2006 om 13:26:
voor het eerst in me leven heb ik dat AFGEWEZEN!!!!

goedzo (y)

Uitspraak van sportiegirl op zaterdag 29 april 2006 om 14:34:
Ik heb laatst dieetschema gekrege met heel weinig koolhydraten heel veel eiwitten en groenten best te doen

hou er wel even rekening mee dat je wel wat (langzame) koolhydraten moet hebben hoor....die leveren juist de energie, zeker als je sport is dat erg belangrijk!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 29 april 2006 om 09:35:
zonder boter

in boter zitten ook veel vitaminen die ergens anders weer niet in zitten...je wordt niet dik van een dun laagje boter op je bammetje, maar zo krijg je wel je vitaminen binnen!
Waarschuw beheerder
zo....weer bij gelezen en hoop voor sommigen dat er goede tips tussen zitten...we zitten hier allemaal om elkaar te helpen :knuffel:

heel veel succes nogmaals! (f)

iedereen heeeel veeeel plezier vanavond....ik ga m'n dikke reet eens even in die gave heupbroek hijsen en een feessie bouwen

[img width=100 height=100 cacheid=000003c2000007789c3938a21a01608f02]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/disco.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
(ook bevordelijk voor je stoelgang)

ik eet al bijna heel mijn leven wit brood en heb nog nooit problemen met de stoelgang gehad gelukkig ;)

....je kan ook proberen om Kellog's All Bran Fruit and Fibre met magere melk/yoghurt te nemen

lust geen melk en yoghurt..dus al dat soort dingen vallen allemaal al af voor mij maar ik eet 1 boterham en een uurtje later 2 van die prince start koeken,zo weinig ontbijt is dat toch niet ??de meeste die ik ken ontbijten helemaal niets..en ik wil ook niet teveel eten want boterhammen en beleg zijn toch ook niet zo heel goed neem ik aan ? en ik denk dat als ik s'morgens 3 boterhammen zou eten dat ik evengoed na een uurtje of 2 alweer gewoon honger krijg... :(

in boter zitten ook veel vitaminen die ergens anders weer niet in zitten...je wordt niet dik van een dun laagje boter op je bammetje, maar zo krijg je wel je vitaminen binnen!

ik durf het haast niet te zeggen maar....
IK LUST GEEN BOTER !!!!!!!!!!!!
:bloos: :flower:
laatste aanpassing