Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 205587x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
kwam er dus vandaag achter dat er in de brokken van de kat (felix) dus ook taurine zit... nou dat verklaart dus acht héél veel! Dat beest is flinks gek! :')

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op vrijdag 13 augustus 2010 om 12:39:
Red Bull werkt vooral door de suikers, de hoeveelheid caffeïne is namelijk net iets meer dan de helft van 'n gemiddelde kop koffie. Verder heeft 't niks met die 'reuze-kiwi' te maken hè.

ooh ik altijd maar denken dat er iets op het blikje stond van "caffeinegehalte is vergelijkbaar met 4 koppen koffie" :/

Uitspraak van Bikermise op vrijdag 13 augustus 2010 om 11:46:
Die reuze kiwi heeft niks met afvalle ofzo te make, maar daar moest ik aan denken door de naam

:lol: Nou, nu wil ik het een keer proberen ook! :p Zou je die dingen op de markt kunnen kopen ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bl00m op vrijdag 13 augustus 2010 om 21:29:
"caffeinegehalte is vergelijkbaar met 4 koppen koffie" :/

Dat staat er ook en dat hoor ik vaker, maar kijk maar eens bij de voedingswaarden/ingrediënten. ;)

'Vroeger' vond ik dat altijd raar, aangezien ik van 'n kop koffie veel drukker en actiever werd dan van 'n blikje energy drink. Ik dacht dat er in energy drink veel meer caffeïne zat, plus nog suiker en taurine etc. Maar toen ik erachter kwam dat 't dus gelul was, klopte 't. Overigens is van taurine ook niet aangetoond dat het 'n positief effect heeft op je energieniveau. :) Guarana werkt, overduidelijk. De maximale dosering voor 24 uur wordt gesteld op 8 capsules (4 gram), wat op 'n feest op zich prima kan werken. :yes:

'n Tijdje terug kwam ik 'n report tegen van 'n gast uit de VS die in 6 uur tijd zo'n 25 van die caps had gepakt. Dat staat gelijk aan dik 12 gram guarana. De volgende dag had hij flink last van hartkloppingen en had bij rust 'n hartslag van over de 140. Dus.. :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Floor- op vrijdag 13 augustus 2010 om 11:46:
Die reuze kiwi heeft niks met afvalle ofzo te make, maar daar moest ik aan denken door de naam

Nou, nu wil ik het een keer proberen ook! Zou je die dingen op de markt kunnen kopen ofzo?

Misschien wel ja!!

Gaunabana!! :P gaat je lukke :P
Waarschuw beheerder
" Ewaaa eeeeeh verkopen jullie ook reuze kiwi's?! " :rot:

Zo richting Amsterdam... Gaasper Pleasure Festival! Zal ik vast wel weer wat afvallen... :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bl00m op zaterdag 14 augustus 2010 om 11:28:
" Ewaaa eeeeeh verkopen jullie ook reuze kiwi's?! "

Jaôh Swa.. hier heb ik voor jou een gaunabana B)8)

Waarschuw beheerder
Ik ben gestopt met afvallen, voor nu dan, want ik ga gewoon lekker genieten op vakantie :cheer:

Al zal dat wel veel sla en groenten worden en heel weinig uit eten, want we zitten op een camping a la France.. En vriendlief kookt en die kookt heel graag (en goed, nog beter dan ik overigens) dus het worden toch gezonde maaltijden..
Vriendlief mag altijd wel voor mij koken :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als een beest door die sportschool net! 8)

cdtje van The Qontinent mixed by Frontliner en gaaaaan! heerlijk! (l) (nu wel gesloopt... pffff :p)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op maandag 16 augustus 2010 om 19:27:
goed bezig

Ja, opzich wel... jammer alleen dat ik moeilijk nee kan zeggen en dus weer in een kroeg ben beland... O:) altijd lastig die maandag avond! :')

Waarschuw beheerder
Ik ga er vanavond weer tegen aan in de sportschool..
En heb er nog zin in ook!:P
Waarschuw beheerder
Ik heb gesport met t werk.. ben best kapot :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bl00m op vrijdag 13 augustus 2010 om 01:54:
Nee... in zuid-amerika is het dagelijks leven toch net een tikkie anders dan hier!

Ja klopt al zijn de mcdonalds en de burger kings daar ook niet aan te slepen.... Je word er dood mee gegooit... Overigens snap ik best dat ze daar niet dik worden... Ik had ook spontaan geen honger meer toen ik zag dat ze een koe aan het slachten waren op het zand in 35 graden zonnetje......Gadver! En die vliegen!!! brrr :no:

Waarschuw beheerder
Nou ik heb heerlijk gesport!:P
Echter was terug weg na huis wat minder, wat een weer.. Zeiknat geworden..
Maja, maakt niet uit, warme douche en niet zeuren :D
Waarschuw beheerder
:das altijd achteraf zo heerlijk!!! lekker douche met een goed gevoel van t sporte (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bl00m op maandag 16 augustus 2010 om 17:24:
cdtje van The Qontinent mixed by Frontliner en gaaaaan! heerlijk! (l)

Bij mijn sportschool staat er standaard house op, niet echt mijn favoriet. Zelf zet ik liever dikke stevige techno op als ik train, erg aangenaam en motiverend idd! :yes:
Waarschuw beheerder
Hoevaak zijn jullie in de week in de sportschool of zwembad o.i.d te vinden?!
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 augustus 2010 om 23:04:
Ik ben gestopt met afvallen, voor nu dan, want ik ga gewoon lekker genieten op vakantie :cheer:

Groot gelijk heb je! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !! * Chellie O:) op donderdag 19 augustus 2010 om 13:02:

In de vakantie nu minder, maar 2 keer toch sowieso wel. Probeer de 3e keer ook altijd nog ergens tussendoor in te passen.

Waarschuw beheerder

1 a 2 keer per week, maar heb deze week totaal geen zin, dus ga maandag wel weer :lol:
Waarschuw beheerder
Ik probeer zo vaak mogelijk te 'bewegen'
cardio, sport met het werk, vanalles

maar komende zondag 3 weken bezig met dieet.. en de stand is nu (18 dagen)
-9,5 :woep:
Waarschuw beheerder
Hoevaak zijn jullie in de week in de sportschool

zo in de zomer iets van 2 a 3x in de week en elke zaterag een festival... :p

nog decibel gangers? :D

Waarschuw beheerder
2X ga ik sowieso na sportschool..
Dinsdag en Donderdag..
En probeer ook 1x in weekend te agaan maar dat zit er niet altijd in.. Helaas..:P

Uitspraak van bl00m op vrijdag 20 augustus 2010 om 11:20:
nog decibel gangers

Helaas niet..:(
Q-Base is eerste feestje voor mij pas weer.

Waarschuw beheerder
30 Sept moet ik langs de chirurg.. Spannend..
Dan gaan ze kijken voor eventueel correctie's en dit meteen aanvragen bij verzekering, maja die doen zooo moeilijk Grr...

Maja nog -6 te gaan! Moet lukken!!! :)
Waarschuw beheerder
ik ben toen ook in het ziekenhuis geweest.. kon allemaal was goed enz..
kreeg ik een brief van de verzekering.. dat als mn buikvel.. niet tot halverwege mn bovenbeen hing.. werd het niet vergoed..
:rot:

Dus wens je heel erg veel succes!! :D
hopelijk gaat het lukke
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Klopt ze zijn idd erg streng.
Heb al info gezocht en bij me verzekering hoeft het gelukkig niet tot op me bovenbeen te hangen.;)
& me borsten mogen ze niet weigeren eigenlijk want 3jaar geleden wilde ik verkleining mocht maar moest ik eerst paar kilo afvakllen, naja dat is inmiddels wel gelukt! :marlinde:

Maja ben benieuwd idd, aangezien je tegenwoordig alleen maar moet betalen maar vergoeden ho maar.. :|
Waarschuw beheerder
Beter :D
Nou heeeeeel veel succes :D

Waarschuw beheerder
Thanks..
We zullen zien..
Als ik goed keuring of afwijzing heb laat ik het hier wel weten!
Ben zelf ook zeer benieuwd aangezien er idd heel veel afgewezen word door verzekeringen..
Waarschuw beheerder
(y) :)

* bl00m gaat zo weer eens een poging wagen in de sportschool

zal wel een drama worden na een weekendje lek luchtbed/decibel O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bl00m op maandag 23 augustus 2010 om 14:06:
* bl00m gaat zo weer eens een poging wagen in de sportschool

+1 Net geweest voor de eerste x in 2 maanden ofzo :O
Uitspraak van bl00m op maandag 23 augustus 2010 om 14:06:
zal wel een drama worden na een weekendje lek luchtbed/decibel

Hier was t idd errug zwaar, was nog niet bijgekomen van The Qontinent toen ik naar Decibel ging + daarna nog tot 11 uur geafterd dus jullie zullen wel weten hoe ik er nu aan toe ben :lol:
Waarschuw beheerder
hahaha goed bezig allemaal! :p

Waar Spee eeeeh Decibel allemaal wel niet goed voor is! :lol: Mijn poging om te gaan sporten is helaas gestrand bij de voordeur... :$ Wel jammer, want ik had een flinke vreetdag vandaag! Mja zaterdag nog even Voltt en dan minstens een maand lekker burgerlijk doen op de bank in het weekend en weer braaf 3-4x in de week sporten! :)

Waarschuw beheerder
Ik vanavond weer sporten..
Ben van plan me daar helemaal weer te laten gaan.. :lol:
Waarschuw beheerder
Ik heb me vandaag uitgesloofd tijdens de sport op t werk.. donderdag weer :cheer:

Waarschuw beheerder
Heb bijna geen f*ck gedaan vandaag op sportschool..
Moe.. Beroerd en duizelig is geen goede combinatie om te sporten.. :|
Waarschuw beheerder
zit eraan te denken om weer te abboneren op sportschool..
Ben erg gek van de groepslessen altijd!!
kan der zo 3 a 4 achter elkaar doen en dan naar huis douche en slape :roflol:
Soms ben ik na 1 alweer gesloopt! maar vind dat echt leuk!

.. maar volgende maand een andere functie, dan ga k wel is ff kijke hoe dat verloopt!
Waarschuw beheerder
(y) klinkt goed!

Ik zou moeilijk zonder sporten/trainen kunnen leven! Het is echt een heerlijke uitlaatklep voor van alles en nog wat! Heeft je nieuwe functie een beetje regelmatige werktijden? :) Heb zelf deze week echt een chaotische week (werk+verplichtingen+feestje), dus ik ben bang dat het voor maandag niet meer van sporten komt... :(
Waarschuw beheerder
nou dat weet ik dus TOTAAL nog niet!!
mare scheelt dat ik met mn werk ook 2 a 3 x sport in de week

maar ik heb nu nog ff Geeeen idee hoe het eruit gaat zien, want als k elke keer pas om 7 uur thuis ben, ga ik geen abbo afsluite voor die uren daarna nog..

Dus ik sport wel nu, maar alleen op t werk en vind juist die groepslessen erg leuk

Waarschuw beheerder
kwam er dus vandaag achter dat er in de brokken van de kat (felix) dus ook taurine zit...

In alle kattenvoer zit taurine.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 augustus 2010 om 18:06:
In alle kattenvoer zit taurine.

vervelend... dat beest is soms zooo druk! durf te wedden dat er ADHD in het spel is. :) Is er geen voer met oxazepam of iets dergelijks? :lol:

OT: Vandaag gaan sporten onder het genot van 't nieuwe album van Armin! Mirage :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bl00m op vrijdag 27 augustus 2010 om 21:13:
Vandaag gaan sporten onder het genot van 't nieuwe album van Armin!

Dat heb ik gisteren gedaan met 3headzahead. 'n Dik half uur hardlopen op dit tempo. Ik was naderhand wel op, maar 't voelt zo lekker hè! :9

Waarschuw beheerder
Gister weer fanatiek gefitnessed, nu spierpijn..
Morgen ga ik meedoen met Bodyattack :honger:
Waarschuw beheerder
pfff ook weer gaan sporten vandaag... 12 uur geslapen vannacht en alsnog gesloopt! :s

Waarschuw beheerder
Zo weer terug van vakantie.. Elke dag good old badminton gespeeld totdat het zweet echt overal zat *bah* en nu weer vol motivatie om weer te beginnen met afvallen.. Straks naar de sportschool toe en ik heb een nieuwe fiets gekregen van papa dus wil ook vaker de fiets pakken :lief:
Waarschuw beheerder
Net weer ff uitgesloofd in de sportschool :D Lekker gevoel (L)

Ben weer ff lekker fanatiek aan t worden om die laatste paar kilo's eraf te sporten..

Heb een cavello jogging broek gekocht maar hij zit nog iets te strak dus heb m niet geruild maar wil genoeg afvallen zodat die mooi zit :lol: Scheelt dat hij maar 10 euro was :P Anders had ik t neit gedaan ;)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 september 2010 om 12:39:
Zo weer terug van vakantie..

Lekker gehad?

Waarschuw beheerder
Dinsdag is er weer Kickfun :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 september 2010 om 11:13:
Dinsdag is er weer Kickfun

das ZOO leuk!!
Ik hoop echt dat kmn nieuwe functie t toelaat om 5 dage naar sportschool te gaan ivm werktijden :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op zaterdag 4 september 2010 om 14:18:
om 5 dage

:o fanatiek! goed bezig! :)

Vanaf morgen ga ik ook weer proberen mn zondag/dinsdag/donderdag ritme op te pakken... beetje regelmaat weer in het trainen! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 14:16:
wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...

zo moeilijk is dat toch niet afvallen?
alles wat lekker is qua eten...afblijven!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 september 2010 om 17:00:
alles wat lekker is qua eten...afblijven!

huh? nergens voor nodig... kwestie van de juiste balans vinden en je bewust zijn van wat je eet! (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bl00m op zaterdag 4 september 2010 om 16:52:
fanatiek! goed bezig!

deed ik voorheen ook, maar ben der toen ivm werk mee gestopt.. sport ook 2 x op t werk, maar wil nu toch wel weer de groepslesse gaan volge enzo!!
alleen is t ff afwachte wat t werk doet!