Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 198591x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op woensdag 26 april 2006 om 22:20:
Je kunt wel gezond gaan eten maar nogmaals; bij mij helpt dat niet.

bullshit, zit tussen de oren + lifestyle

Daarbij vind ik dat als je dik bent dat je waarschijnlijk teveel tussendoortjes hebt.
Deze tussendoortjes kun je wel laten, maar dan zul je bij de hoofd maltijd meer gaan eten dus zul je die weer door gezonde dingen moeten vervangen.

onzin.. tjek mn vorige post maar
Ook dit kost geld.

je zegt net dat je dan tussedoortjes weglaat, dan blijft er toch meer geld over voor die gezondere dingen...

+ groentes rechtstreeks bij een boer halen die thuis verkoopt scheelt ook veel geld.. en geen kant en klaar producten kopen+ marketingproducten met teksten als 0%vet,enz enz.. dit zijn de dure dingen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op woensdag 26 april 2006 om 22:23:
I wordt zo schijtziek van mannetjes die niet normaal kunnen praten

Bedankt voor je opbouwende positieve ondersteuning klaplul

wat is daar niet normaal aan? volkomen normale nederlandse zin volgens mij:\

Ik merk gewoon op dat je er geen verstand van hebt.. terwijl je dingen verkondigd als waarheden terwijl ze dat niet zijn:bah:

Mij heb je overigens niet zien schelden.. Of hoort dat tegenwoordig bij normaal praten?
Waarschuw beheerder
Ik geef trouwens alleen maar GOED advies..

Maar wat maakt mij het uit.. Dan blijf je toch lekker altijd un dikkerdje met de gedachte dat je er niks aan kunt doen...:)(Y)

Je eigen gedrag goed praten! Is goed hoor, als je je dan beter voelt moet je het zeker doen.. ga zo door zou ik zeggen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [P] a o l o op woensdag 26 april 2006 om 22:18:
dan gaat je lichaam over op een 'spaarstand' en wordt het zuiniger met de voedingstoffen die het binnenkrijgt.. dus langzamere stofwisseling... dus geen of negatief effect... ditzelfde geldt ook voor het overslaan van het ontbijt

Uitspraak van [P] a o l o op woensdag 26 april 2006 om 22:18:
6-8 x per dag eten is het beste...

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [P] a o l o op woensdag 26 april 2006 om 22:31:
Ik geef trouwens alleen maar GOED advies..

Maar wat maakt mij het uit.. Dan blijf je toch lekker altijd un dikkerdje met de gedachte dat je er niks aan kunt doen...

Je eigen gedrag goed praten! Is goed hoor, als je je dan beter voelt moet je het zeker doen.. ga zo door zou ik zeggen..

Leuk he dikkertjes de les lezen?
Altijd grappig dat er eens in de zoveel tjid een bokkelul op het hoekkie komt kijken die er verstand van heeft.

Van mij mag je afbranden :D

Ik ga leker met mn vette hol op de bank hangen en onzin uitkramen onder het genot van een biertje en chips oké?

Ik zal morgen mijn artsen bellen en zeggen dat Pipo de Clown van PF het allemaal beter weet en dat ale onderzoekjes onzin waren.

Succes met afsterven (f)

Waarschuw beheerder
Dan blijf je toch lekker altijd un dikkerdje met de gedachte dat je er niks aan kunt doen.

Uitspraak van Satanica op woensdag 26 april 2006 om 22:37:
bokkelul

Van mij mag je afbranden

Succes met afsterven

Nou nou, wat een agressie. Volgens mij was dit topic daar niet voor bedoeld:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 14:16:
ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

Als je zegt:
Uitspraak van Satanica op woensdag 26 april 2006 om 21:08:
Het spijt me; zonder geld valt er NIET te dieeten

en mensen komen met advies / tips dan hoef je dat toch niet meteen af te knallen?
Iedereen die af wil vallen moet dat op zijn eigen manier doen, en als jij al bij dokters, acupuncturisen, dietisten e.d. loopt, dan denk ik dat je er al genoeg mee bezig bent, maar ik kan me niet voorstellen dat een van die mensen je heeft aangeraden te gaan vasten...

En dit soort opmerkingen zijn nou niet echt een steuntje in de rug.

Het is inderdaad haar eigen keuze. Respecteer die dan ook, maar niet op zo'n toon ...

pfff ...
Waarschuw beheerder
Altijd grappig dat er eens in de zoveel tjid een bokkelul op het hoekkie komt kijken die er verstand van heeft.

Toevallig zijn dit nu net de mensen die jou kunnen helpen;)

Ik zal morgen mijn artsen bellen en zeggen dat Pipo de Clown van PF het allemaal beter weet en dat ale onderzoekjes onzin waren.

Artsen zijn goed in hun ding.. maar serieus eerlijk waar.. van voeding en sport hebben de meeste de ballen verstand.. laat hun maar fijn medicijnen en troep voorschrijven...

Van mij mag je afbranden

Succes met afsterven

Negatieve energie is slechte energie.. miss. ook een van de redenen dat het bij jou niet lukt met afvallen...

Ik denk dat je ook een slecht zelfbeeld hebt en laag eigenwaarde, en je jezelf dik vindt.. ook deze gedachtes spelen hier weer een invloed bij...

Dergelijke leuzen zijn trouwens een teken van zwakte.. dus je laat jezelf alleen maar kennen.. verder vind ik het ook niet erg indrukwekkend...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 22:46:
En dit soort opmerkingen zijn nou niet echt een steuntje in de rug.

Nee dat klopt... Zoiets zou ik ook nooit tegen iemand zeggen die wel iets van een ander aanneemt.. en blij is met advies ipv.. zo te reageren als zei doet... dan vertel ik haar ook maar meteen de harde waarheid...

Zei hoort volgens mij bij de groep mensen die met suïcidale gedachtes rond lopen. En is er wel het type voor om zichzelf ooit wat aan te doen... Miss. help ik haar daar nu alvast een handje mee...

Mijn opmerkingen in het begin waren goed bedoelt.. Maar spijtig genoeg fout opgevat, of als arrogant ervaren.. maarja dat is niet mijn probleem:bah:
Waarschuw beheerder
donateur
en mensen komen met advies / tips dan hoef je dat toch niet meteen af te knallen?

Maar als ik zeg dat eht voor MIJ niet werkt moet iemand het me niet door mn strot duwen dat gaat er bij mij met mn volle chips en bier maagje niet in :[
maar ik kan me niet voorstellen dat een van die mensen je heeft aangeraden te gaan vasten...

Dat zie je dan helemaal verkeerd ;)
Als je ongezond eet dan doe je je lichaam goed om te vasten.
Dat reinigt je lichaam en is een goede start en basis voor een dieet.
Dit kennen sommigen ook wel als ontgiften of onslakken om je lichaam van alle troep te ontdoen.
Dit is niet zomaar "niet eten" dit is echter wel onder begeleiding van artsen, accupunctuur, voedingssupplementen e.d.
Het is inderdaad haar eigen keuze. Respecteer die dan ook, maar niet op zo'n toon ...

Dat was mijn punt ;)
Uitspraak van [P] a o l o op woensdag 26 april 2006 om 22:49:
Toevallig zijn dit nu net de mensen die jou kunnen helpen

Niemand kan helpen.
Je moet alles vooralsnog altijd ZELF doen.
laat hun maar fijn medicijnen en troep voorschrijven...

Wie heeft het daar dan weer over?! %)
Negatieve energie is slechte energie.. miss. ook een van de redenen dat het bij jou niet lukt met afvallen...

OMG :|
Jij kan op basis van 1 post mijn hele levensverhaal doorgronden.
HULDE!
Ik denk dat je ook een slecht zelfbeeld hebt en laag eigenwaarde, en je jezelf dik vindt.. ook deze gedachtes spelen hier weer een invloed bij...

Jaja Dr Phil, vandaar dat ik openlijk over mijn gewicht en tegenslagen spreek en bezig ben met modellenwerk (Y)

Dergelijke leuzen zijn trouwens een teken van zwakte.. dus je laat jezelf alleen maar kennen.. verder vind ik het ook niet erg indrukwekkend...

Nee dat is een teken dat ik uit Rotterdam kom en niet van plan ben mijn manier van spreken aan te passen omdat het jou niet bevalt.
Uitspraak van [P] a o l o op woensdag 26 april 2006 om 22:53:
Zei hoort volgens mij bij de groep mensen die met suïcidale gedachtes rond lopen. En is er wel het type voor om zichzelf ooit wat aan te doen... Miss. help ik haar daar nu alvast een handje mee...

Jij bent echt een gestorde idioot dat je dit soort dingen schaamteloos over je lippen kan laten rollen.
GADVER :s
Waarschuw beheerder
jeetje wat is hier aan de hand :s:S
Satanica heeft gelijk... afvallen moet je zelf doen... maar er kunnen hier op dit forum wel tips staan... en kun je zelf kijken of je er wat mee doet... geld zeker niej voor iedereen.

ook moet iedereen voorzich zelf kunnen bepalen wat hij of zij dik vind.... duss hoop ik dat het hier nu weeer gezellie kan zijn???????

ik ga slapen morgen weer trainen :S

doeggg (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [P] a o l o op woensdag 26 april 2006 om 22:53:
suïcidale gedachtes rond lopen.

ziek mens ben jij. gedraag je eens als een 17 jarige
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 23:41:

precies!!!!
Waarschuw beheerder
donateur

zozo praten ze allemaal zo intelligent in limburg? word tijd dat ik daar ga wonen :P
Waarschuw beheerder
in limburg zit de Dr Phil school (sgool met zachte g)...:P

ik vind dat jullie allebei een punt hebben...Satanica...groot gelijk dat je voor jezelf een bepaald tijdstip pikt om te beginnen...zo motiveer je jezelf alleen maar voor het moment dat het zover is (had ik ook...zodra m'n geld binnen is betaal ik de sportschool en ga ik sporten) en kan je je psychisch voorbereiden. verder...gezond eten kost idd veel meer dan vet en ongezond eten...ook als je tussendoortjes laat staan is het nog duurder en je moet wel gezond eten maar het mag ook best lekker zijn! je weet zelf wel hoe je lichaam werkt en waar het op reageerd!

Paolo jij hebt ook gelijk wat betreft die spaarstand en dat je beter veel meer kleinere maaltijden kan eten dan 3 groten....je moet je alleen wel realiseren dat dat niet iedereen lukt, niet omdat ze het niet willen maar omdat het niet kan....in mijn geval bv...ik werk in de horeca..als ik 's ochtends om zes uur moet beginnen, eet ik om vijf uur en heb ik pas om 1 uur 's middags lunchpauze...tussendoor is vaak geen tijd om te eten en bij mij op het werk mag je ook nix pakken...bij de lunch eet ik me dan helemaal vol omdat ik barst van de honger en dan heb ik tot het avondeten weer genoeg.

bovendien...mijn lichaam is gewend aan weinig eten en loopt eerder op wilskracht dan op energie.

verder hoef je niet meteen te concluderen dat iemand een negatief zelfbeeld heeft en suicidaal is als je diegene niet kent...ze is wel bezig ermee, maar op haar manier...respecteer dat dan ook!

verder wens ik wederom iedereen heel veel sterkte en succes met de strijd tegen criminele calorieen en heel veel plezier met sporten (f)

en nou ga ik slapen....ben net thuis van m'n werk (zes uur begonnen vanavond)....heb het wel beetje gehad nou!

weltrusten :z
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [P] a o l o op woensdag 26 april 2006 om 21:51:
Maarja, dan heb je wel het goedkoopste wat er is en dat is nou eenmaal veel vetter.

Dat is helemaal niet zo en het is ook niet zo dat je op kipfilets en kwark moet leven.
wat denk je van groenten een winterpeen blikje boontjes noem maar op kun je hele maaltijden mee maken en niet alleen kipfiletes de alaska flietes enz zeer goed koop noem zelf maar een roerbak mix 60cent voor 400 gram.
en veel water drinken kost niks.

als je daar eerst al mee begin gezond eten msschien hou je nog geld over.

Vraagje rook je zo je proberen moeten met stoppen kijk wat dat scheelt aan geld als je nou een pakje per dag rook die kost zeg maar 4 euro geen idee maar dan heb je al 28 euro extra in de week.
en moet je niet zeggen is lekker nee is een gewoonte een slechte gewoonte.

Dus meid je kunt al heel wat beginnen en jij wou persoonlijk advies of hulp ga je daarvoor sparen en eerst hier mee beginnen is een goede start.

kijk ik woon ook samen en weet dat alles geld kost en nu ook nog duurder met de euro.
je moet ook bv kijken hoe je alles uitgeeft enz.

en dat van het gezond eten kan echt wel en natuurlijk als je een x zin heb in iets lekker mag dat maar niet te vaak en als je het doet ist beter op een dag te doen dan elke dag wat als je alles opo een dag gaat snoepen heeft je lichaam maar een dag nodig om dit te verwerken. en das beter

nou mensen ik ga naar mijn werk en hoort wel weer vanmiddag lekker blok omlopen en dan vanavond buikles en lekkerpumpen.

Waarschuw beheerder
donateur
zo jeetje wat een verhalen zijn jullie gelijk een boek aan het schrijven :)

Waarschuw beheerder
donateur
moguh allemaal :gaap:
de strijd tegen de kilo's gaat nog steeds goed wel niet zo hard zo als ik gehoopt had maar er gaat toch telkens wat af :cheer: ben benieuwd hoeveel ik maandag over een hele week kwijt ben :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op woensdag 26 april 2006 om 15:51:
heey tinky ik werk ook hoor, gewone uren en 32 per week.
Maar 5x per week lukt makkelijk.
En dan zie ik mn en vrienden ook nog!

ja jij wel..
ikke ken dat niej..

mag sjowiesjow nu effies niej te intensief sporten van de dokter..

wel 1 kg afgevallen deze week..
:woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Heel aardig dat iedereen advies geeft over goedkoop dieeten en hoe ik mijn geld beter kan investeren maar als je zelf het geld niet hebt dan pas merk je dat het gewoon niet te doen is ;)
Ik zal het voor de goede orde maar uitleggen want ik voel me enigezins in mn eer aangetast :[

Ik doe freelance werk, dat houd in dat ik alleen betaald krijg als ik werk heb verricht.
Geen klanten is geen werk.
Mijn wederhelft is bezig met een eigen bedrijf, oom dat kost enorm veel geld.

Dan kan het dus gewoon zijn (zoals nu) dat je gewoon in een maand tijd maar 50 euro overhoud voor je eerste levensbehoeften en dat is gewoon bar weinig.

Van 50 euro wil ik niet en mand lang aan en peentje knabbelen als ik niet anders kan betalen, maar koop i liever verschillende vervangers zodat ik in ieder geval een keus heb en het geen verplichting is.

Wie vind het nou leuk om verplicht dingen te doen als je een keus kan hebben?!

Ik ga er gewoon tegenaan als ik het kan betalen, ik wil niet halverwege stoppen omdat ik simpelweg geen geld heb om een gezond dieet vol te houden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op donderdag 27 april 2006 om 10:26:
Dan kan het dus gewoon zijn (zoals nu) dat je gewoon in een maand tijd maar 50 euro overhoud voor je eerste levensbehoeften en dat is gewoon bar weinig.

schrap die uitgaans agenda? :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sylian op donderdag 27 april 2006 om 10:40:
schrap die uitgaans agenda?

Waar bemoei jij je dan weer mee dan?! :|

Ik wist dat ik weer beter m'n bek kon dichthouden vanwege wijsneuzen zoals jij *zucht*

En met het betere hak en snoeiwerk afgewisseld met wat pogo ben je zo 5 kilo kwijt in een nacht hoor...

Best een goede investering dus 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op donderdag 27 april 2006 om 09:56:
mag sjowiesjow nu effies niej te intensief sporten van de dokter..
Ook niet doen dan he!!!

wel 1 kg afgevallen deze week..

Super zeg, alleen de manier waarop/waarom is niet zo leuk :knuffel:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Tails op donderdag 27 april 2006 om 10:57:
Super zeg, alleen de manier waarop/waarom is niet zo leuk

ja goed he..
:woep:
was ook wel trots..
was laatste tijd weer heel erg aangekomen..
2.5 kg..
:O
en nu is er weer 1 vanaf..
dus nog 6.5 te gaan..
:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op donderdag 27 april 2006 om 11:52:
heb ter motivatie een supersexciej wit rokje gekoopt...

60% van mijn kleding is ter motivatie...
n na jaren hangen ze er nog ongedragen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 23:41:

Achach, ik pas me gewoon aan aan het niveau van die Satanica aka Depri...

Als jullie niet eens snappen dat ik dat niet letterlijk bedoel:/

Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 27 april 2006 om 02:55:
zozo praten ze allemaal zo intelligent in limburg? word tijd dat ik daar ga wonen

Neenee, wonen ook genoeg domme mensen hoor...

Uitspraak van Satanica op donderdag 27 april 2006 om 10:54:
Waar bemoei jij je dan weer mee dan?!

Ik wist dat ik weer beter m'n bek kon dichthouden vanwege wijsneuzen zoals jij *zucht*

Best een goede investering dus

Volgens mij is het toch wel duidelijk dat zei gewoon niet geholpen WIL worden... En dan zeggen dat andere mensen wijsneuzen zijn terwijl ze zelf iedereen met andere mening(die trouwens wel goed zijn) dan zei zelf af loopt te snauwen...
En met het betere hak en snoeiwerk afgewisseld met wat pogo ben je zo 5 kilo kwijt in een nacht hoor...

5kg vocht miss. Ook erg gezond ja:jaja: net als dat vasten, daar reinig je jezelf idd mee:jaja:... wat jij wil.. Ik zeg je, om te reinigen zou je dan toch beter gewoon heel veel water kunnen drinken.. Miss. nog probiotica erbij om je darmflora te herstellen.. Is toch wat gezonder hoor:bah:

Uitspraak van sportiegirl op donderdag 27 april 2006 om 04:55:
Uitspraak van [JTL] Paolo op woensdag 26 april 2006 om 21:51:
Maarja, dan heb je wel het goedkoopste wat er is en dat is nou eenmaal veel vetter.

Dat is helemaal niet zo en het is ook niet zo dat je op kipfilets en kwark moet leven.
wat denk je van groenten een winterpeen blikje boontjes noem maar op kun je hele maaltijden mee maken en niet alleen kipfiletes de alaska flietes enz zeer goed koop noem zelf maar een roerbak mix 60cent voor 400 gram.
en veel water drinken kost niks.

als je daar eerst al mee begin gezond eten msschien hou je nog geld over.

Vraagje rook je zo je proberen moeten met stoppen kijk wat dat scheelt aan geld als je nou een pakje per dag rook die kost zeg maar 4 euro geen idee maar dan heb je al 28 euro extra in de week.
en moet je niet zeggen is lekker nee is een gewoonte een slechte gewoonte.

Dus meid je kunt al heel wat beginnen en jij wou persoonlijk advies of hulp ga je daarvoor sparen en eerst hier mee beginnen is een goede start.

kijk ik woon ook samen en weet dat alles geld kost en nu ook nog duurder met de euro.
je moet ook bv kijken hoe je alles uitgeeft enz.

en dat van het gezond eten kan echt wel en natuurlijk als je een x zin heb in iets lekker mag dat maar niet te vaak en als je het doet ist beter op een dag te doen dan elke dag wat als je alles opo een dag gaat snoepen heeft je lichaam maar een dag nodig om dit te verwerken. en das beter

nou mensen ik ga naar mijn werk en hoort wel weer vanmiddag lekker blok omlopen en dan vanavond buikles en lekkerpumpen.

ff voor de duidelijkheid.. dit was niet mijn quote he... Verder ben ik het helemaal met je eens(Y)
Waarschuw beheerder
heb het ook gedaan. of niet echt afvallen gewoon minder aant snoepen geweest en ik ging 3 keer per week anderhalf uur naar fitness ging goed. ben 12kg afgevallen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op donderdag 27 april 2006 om 11:56:
60% van mijn kleding is ter motivatie...
n na jaren hangen ze er nog ongedragen

8)

ik pas alles wel..
maar met die 6.5 kilo extra eraf staat t nog mooier..
:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op donderdag 27 april 2006 om 12:35:
ik pas alles wel..
maar met die 6.5 kilo extra eraf staat t nog mooier..

Als ik 4 kilo afval past mn kleding al niet meer...
Zwaar frustrerend :/

Waarschuw beheerder
verdorrie ik drink nu 5 flesjes water per dag,
snoep niet meer eet normaal en sport maar val niet af grr lijkt wel als ik dikker wordt verdorrie..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op woensdag 26 april 2006 om 19:28:
Hoe wil je gaan beginnen met een dieet als je geen geld hebt dan?!

Je hebt toch ook geld om je vet te mesten dus bespaar je alleen maar geld als je wat zou laten staan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 13:03:
snoep niet meer eet normaal en sport maar val niet af grr lijkt wel als ik dikker wordt verdorrie..

als je te weinig eet wordt t water in je lichaam opgenomen en val je dus niej af..
Waarschuw beheerder
Minder/niet snoepen, veel water en gezonder eten....5 kilo kwijt! het enige wat je ervoor nodig hebt is doorzettingsvermogen en je moet het echt willen! GELD IS BULLSHIT!! heeft er geen zak mee te maken.....
Waarschuw beheerder
au...ik heb spierpijn :cry:

goeiemorgen deze mi­­­ddag :cheer::cheer:

zo eens even naar de zonn­e­b­ank B) vandaag geen tijd om te sporten helaas ­:nocheer: maar dat is eigenlijk wel goed...lichaam­ b­ee­tje rust geven dan kan ik er morgen weer fit­ te­gen­aan :bounce:

zooooooooonnnnnnnnnneeeeee­eeee­tttt­tttttjjjjjjjjeeeeeeeeee........kom maar ­lekke­r sch­ijnen :woeptidoe:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 13:03:

je houd het vocht nu vast denk ik...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op donderdag 27 april 2006 om 10:54:
Waar bemoei jij je dan weer mee dan?!

Best een goede investering dus laatste aanpassing 27 april 2006 11:05

jammer dat die 5kilo maar tijdelijk is, dat word inmiddelijk weer aangevuld.

Ik geef gewoon commentaar, en probeer zelfs een btje te helpen, als je zegt dat je maar 50eur p/m voor eerste levensbehoeften hebt, en vervolgens allerlij feesten afgaat.. tsja...

geen sympathie van mij verwachten dan :/

en ach.. wat weet ik nou van afvallen he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Roos) op donderdag 27 april 2006 om 15:04:
je houd het vocht nu vast denk ik...

wilde ik ook al zeggen;) Maar dat is als het goed is maar tijdelijk, dus keep up the good work..

Uitspraak van Miss666 op donderdag 27 april 2006 om 13:05:
Je hebt toch ook geld om je vet te mesten dus bespaar je alleen maar geld als je wat zou laten staan

hahaha:respect:

Uitspraak van LLetje op donderdag 27 april 2006 om 13:21:
Minder/niet snoepen, veel water en gezonder eten....5 kilo kwijt! het enige wat je ervoor nodig hebt is doorzettingsvermogen en je moet het echt willen! GELD IS BULLSHIT!! heeft er geen zak mee te maken.....

netjes(Y).. en daar geef ik je gelijk in!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sylian op donderdag 27 april 2006 om 17:08:
en ach.. wat weet ik nou van afvallen he

helemaal nix he;).. Satanica die heeft er wel verstand van:jaja::/
Waarschuw beheerder
donateur
is het nou zo moeilijk om iemand in zn waarde te laten?
denk dat satanica al zo vaak zulke dingen te horen heeft gekregen..en zwak dat er over dikkerdjes begonnen word..daar is dit topic niet voor bedoelt..respecteer dat het satanica niet zomaar lukt en dat ze zelf dondersgoed weet wat voor haar helpt..we zijn niet allemaal hetzelfde..

dieeten kost zeker ook geld..al die gezonde troep kost ook wat..fitnessen is tegenwoordig al helemaal duur..dus laat het haar zelf uitmaken of ze jullie "advies" aanneemt en ga niet meteen in de aanval..

Uitspraak van LLetje op donderdag 27 april 2006 om 13:21:

fijn voor jou :) maar het begin gaat vaak makkelijk..en als je 30 kilo wilt afvallen word het al snel een ander verhaal..doe niet net of iedreen hetzelfde is als jou en met gemak 5 kilo afvalt:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het was inderdaad drastisch maar geen enkel lichaa is hetzelfde.
Ik had al eerder in het topic gezegt dat ik er onwjis veel problemen mee heb gehad, maarja geen zin omdat nu allemaal uit te leggen

Ik praat ook voor mezelf als ik zeg dat het niet kan.
Het is gewoon ontzettend stom als je een laag buget hebt om dan te gaan dieeten.
Je kunt wel gezond gaan eten maar nogmaals; bij mij helpt dat niet.

Daarbij vind ik dat als je dik bent dat je waarschijnlijk teveel tussendoortjes hebt.
Deze tussendoortjes kun je wel laten, maar dan zul je bij de hoofd maltijd meer gaan eten dus zul je die weer door gezonde dingen moeten vervangen.

Ook dit kost geld.

Ik vind dat als je begint met dieeten dat je met een goed stappenplan moet beginnen met daarbij alle benodigheden om een goede start te maken, doe je dit niet dan zal het dieet gegaradeert falen o.a. door niet behaalde doelen of teleurstelling en elke keer weer wordt het moeilijker.

Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 27 april 2006 om 17:28:
is het nou zo moeilijk om iemand in zn waarde te laten?

Yep :jaja:
Ze plukken een tekst helemaal uit elkaar en weten op elk dingetje wel weer wat om te verzinnen zodat er weer flink gezeken kan worden maar gek genoeg zien ze deze gehele bovenstaande tekst "over het hoofd"

Dikke lul 3 bier, laat ze maar lullen :cheer:
Mensen die anderen dusdanig op "fouten" moeten wijzen hebben waarschijnlijk issues met zichzelf waarin dit gecompenseert wordt :jaja:
Waarschuw beheerder
denk dat satanica al zo vaak zulke dingen te horen heeft gekregen..

nouja, is ook haar eigen schuld... moet ze vooral zo praten..
daar is dit topic niet voor bedoelt

waar is het dan voor bedoeld? Voor mensen dat ze kunnen gaan vertellen dat het voor hun allemaal niet werkt, en hoe moeilijk het allemaal wel niet is?
dieeten kost zeker ook geld..al die gezonde troep kost ook wat..fitnessen is tegenwoordig al helemaal duur..dus laat het haar zelf uitmaken of ze jullie "advies" aanneemt en ga niet meteen in de aanval..

Ik kan het niet hebben als mensen dingen gaan roepen als: sterf, en val dood... Vind ik beetje overtrokken reactie? Op dergelijke personen ga ik idd. in de aanval ja, dat hoef ik niet te pikke.. Aangezien ik hier alleen maar dacht wat tips en advies neer te zetten.. Ik heb nu eenmaal wat verstand van voeding, suppletie en sport.. En waarom zouden andere daar niet meegebaat kunnen zijn...
Maar laat maar, want ik reageer niet meer op die bullshit...
fijn voor jou maar het begin gaat vaak makkelijk..en als je 30 kilo wilt afvallen word het al snel een ander verhaal..doe niet net of iedreen hetzelfde is als jou en met gemak 5 kilo afvalt

Wie zegt dat zij met gemak of is gevallen? Ze heeft daar toch ook veel voor moeten laten en doen.. en tuurlijk wordt 30kg. een ander verhaal... maar overigens als voorbeeld.. Hoe meer je hebt om af te vallen hoe makkelijker die eerste kilo's zijn ja.. als je bijv. 100kg weegt, is het minstens zo makkelijk om 10kg. af te vallen, als dat je bij dezelfde lengte 70kg. weegt en 5kg. af wil vallen.. die laatste pondjes zijn juist het lastigst... Dus je kan niet zomaar oordelen dat het haar makkelijk lukt..

Waarschuw beheerder
Pfff, wat een gezeur.

Waarschuw beheerder
Zo'n gek idee is het niet om 20 rondjes om de vijver te rennen. Kun je wat agressie en frustratie kwijt (gratis!) Is het meteen nuttig ook. ;)
Waarschuw beheerder
hardlopen kost niks