Die kan ik altijd erbij halen maja zie wel, zonder vis ed is ook altijd nog gelukt
Volgende vraag die gaat komen is zeker is eieren niet slecht voor je cholesterol?
Vergeet trouwens de besjes niet: bramen, framboos, pruim, kers ga zo maar door
Zacht gekookte eitjes zijn niet slecht voor je cholesterol.
mocht er nog iemand zijn met veel verstand van voeding; ik heb dit zelf maar wat bedacht dus zou je mening heel erg op prijs stellen!
Appel dieet slaat ook nergens op hoor.... staar je daar niet dood op
Is niet negatief een appel is gezond niks mis mee, maar waarom alleen appels. Er is nog zo veel wat je kan eten met de zelfde eigenschappen. Dit soort dingen zet niet aan tot zelf nadenken, maar gewoon opvolgen wat er in het dieet staat
Naast de snel vullende eigenschappen, bevat een appel enorm veel vezels, vocht en slechts weinig calorieën.
Misschien dat je iets vergelijkbaars kunt vinden, maar het gaat om het doel van het snel gevuld zijn, met zo min mogelijk calorieën en daarbij zorgt voor een goede spijsvertering. Daar dit dieet op gebaseerd is.
maar kan ook wel begrijpen dat je na een maandje of wat geen appel meer kan zien.
bewaar die broek maar, want met de manier waarop jij bezig bent ga je weer keihard aankomen op het moment dat je met je crashdieet stopt.
Volgende week beginnen met Sonja Bakker
Wordt inmiddels een beetje moe van Dr. Frank. De lekkere recepten uit t boek zijn op
Blablabla. Goed dat je bezig bent om wat aan je overgewicht te doen hoor, maar ik ben bang voor je dat je de discipline mist om het fatsoenlijk aan te pakken.
Je kent me niet, dus wie ben jij om over mij te oordelen!
Jij hebt echt elke keer wat te zeiken he? De een vreet teveel de ander vreet te weinig die sport te weinig die sport niet goed blabla..
Dude bemoei je lekker met je eigen.. laat haar lekker
Jij hebt echt elke keer wat te zeiken he?
De een vreet teveel de ander vreet te weinig die sport te weinig die sport niet goed blabla..
Uiteindelijk is het niet jouw probleem als ze wel of niet aankomen of wel soms?
Ik vind het jammer dat mensen niets doen met tips die door meerdere mensen gegeven worden.. Ik weet uit ervaring in mijn directe omgeving hoe het is om niet lekker in je vel te zitten vanwege overgewicht en de gevolgen die dat met zich mee kan brengen. Dus misschien kwam mijn opmerking een beetje lomp over, zo was het niet bedoeld. Crash-dieëten zijn nu eenmaal niet de oplossing. Een fatsoenlijk voedingsschema voor de lange termijn in combinatie met sporten op de juiste manier wel.
Als iemand niet tegen kritiek kan, moet ie niet op een forum gaan schrijven op welke manier ie bezig is met afvallen.
Nee hoor. Ben ook vaak zat positief. Heb je je eigen posts wel is teruggelezen? Je hebt zelf bepaalt geen moeite met zeiken op alles wat los en vast zit..
Voel je je als vrouw beledigt, omdat een kerel kritiek heeft over de manier waarop een andere vrouw met afvallen bezig is?
Dat is ook de reden dat er een topic over afvallen is lijkt me. Als iedereen precies wist wat ie moest doen qua voeding en sport en het ook daadwerkelijk deed, dan was dit topic overbodig.
Dus dan mag je geen kritiek hebben? Come on..
het was absoluut niet de bedoeling om je in de zeik te nemen.
Dus misschien kwam mijn opmerking een beetje lomp over, zo was het niet bedoeld.
Wij willen dat graag even keuren voor jou!Dus laat maar even zien
ach joh. een wonderbra doet wonderen
en verder ... hoe ouder je wordt hoe meer ze gaan hangen. dus ik ben wel blij met mijn "niet al te grote" tietjus
Uitspraak van M.op dinsdag 11 mei 2010 om 09:27:
Ik heb niet eens tieten..
Dat is wel n nadeel van al dat dieten ja.. dat word ook minder
Uitspraak van Tigerlily op dinsdag 11 mei 2010 om 12:50:
ach joh. een wonderbra doet wonderen
Lang leven push up idd
Nee dat mag niet van mijn moeder.
Dat is wel n nadeel van al dat dieten ja.. dat word ook minder
Hmm, toch ironisch. Jij komt niet echt over als iemand die naar d'r moeder luistert..
't Is kiezen, of 't één, of 't ander. Eén van die twee is ook wel te koop btw.
ben het dieten en afvallen echt helemaal zat!
Hoelang ben je al bezig dan?
zal ik je effe naar den KFC rijden Cuntie?
why?
lekker eten
of onwijs veel vette rommel gaat eten