Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 206793x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 mei 2010 om 12:40:
Neuh ik zal niet diegene zijn die die vraag gaat stellen..

hahahahahah komt goed :)

Vergeet trouwens de besjes niet: bramen, framboos, pruim, kers ga zo maar door
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 mei 2010 om 12:40:
Die kan ik altijd erbij halen maja zie wel, zonder vis ed is ook altijd nog gelukt ;)

Zitten hele goede vetten in ;) Ik eet ook vis, maar slik elke dag zon capsule + een multivitamine complex tablet.

Uitspraak van Scott Marten op zondag 9 mei 2010 om 12:26:
Volgende vraag die gaat komen is zeker is eieren niet slecht voor je cholesterol? :p

Zacht gekookte eitjes zijn niet slecht voor je cholesterol.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scott Marten op zondag 9 mei 2010 om 12:43:
Vergeet trouwens de besjes niet: bramen, framboos, pruim, kers ga zo maar door

Pruimen hmm die zijn heerlijk!
En framboosjes ook!

Uitspraak van "Lot" op zondag 9 mei 2010 om 13:41:
Zacht gekookte eitjes zijn niet slecht voor je cholesterol.

Als ik eitje op brood/beschuitje ofzo neem ik altijd zacht gekookt eitje..
Hard vind ik dan niet lekker..
Maar met rookvlees wil ik juist hard eitje haha
Waarschuw beheerder
Pff.. 2 maanden terug een nieuwe broek gekocht en is nu al weer te los :nocheer:
Wel positief natuurlijk maar ik heb al zo weinig geld 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Goede riem kopen?;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 mei 2010 om 17:20:
Goede riem kopen?

Heb ik ook wel maar vind t niet mooi uitzien als mn broek loszit ;)

Waarschuw beheerder
Ja oke..
Dat is in winter soms makkelijker met langere trui enzo..
Of ik zoals dan veel vesten draag dan valt bijna niet op..

Koop nu tegenwoordig ook wat goedkopere broeken omdat weet dat ze niet lang hou ivm afvallen.. :D
Deze week weer streng tegen aan..
Op na de laatste paar kilo's.. (H)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 mei 2010 om 17:59:
Koop nu tegenwoordig ook wat goedkopere broeken omdat weet dat ze niet lang hou ivm afvallen..

Hij was gelukkig ook maar 25 euro :P
Mja.. arme student he?! ;)

Waarschuw beheerder
dansende vetrollen op den loopband..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op zondag 9 mei 2010 om 16:58:
Pff.. 2 maanden terug een nieuwe broek gekocht en is nu al weer te los

bewaar die broek maar, want met de manier waarop jij bezig bent ga je weer keihard aankomen op het moment dat je met je crashdieet stopt.
Waarschuw beheerder
de grootste onzin die er is is dat hoe minder je eet hoe minder dik je word...

als je s'ochtends niet eet gaat je lichaam namelijk in een soort spaarstand omdat ze denkt dat ze niks meer krijgt...
doe je dit dus met regelmaat en ontbijt je weinig niet of slecht, word alles (bijna alles) wat je daarna nog eet opgeslagen als reserve met als gevolg dat alles dan 2x zo hard er aan komt.

zelfs begin ik elke dag met een bak magere yoghurt zonder suiker, een granny appel in stukken gesneden zodat mijn tanden niet al te erg leiden door de zuren.. smiddags 2 boterhammen, om 3 uur nog 2, half 6 avond eten en dan veel pasta's, kip met rijst kun je veel afwisselen door de kip een x in chili saus te bakken of een soort chicken tonight.
en dan om 8uur begin ik weer honger te krijgen dan gooi ik 2 appels, 2peren, 1 banaan, 1 kiwi, en wat lekker aardbeien erin met sinaasappelsap voor de smaak, in de blender ff mixen en voila... mocht je ooit lekkere trek hebben kun je er AF EN TOE een bolletje slagroom ijs in gooien. nog een bak yoghurt en dan denk ik dat je een goede dag gehad hebt!

mocht er nog iemand zijn met veel verstand van voeding; ik heb dit zelf maar wat bedacht dus zou je mening heel erg op prijs stellen!

TIP: Ga niet teveel op de weegschaal staan kijk in de spiegel zie je er goed uit en voel jeje goed, dan is het goed.
laat je 1x in de 6maanden checken kan er niet veel mis gaan.

beter iets meer vet dan veel minder!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Ninja* op zondag 9 mei 2010 om 20:12:
mocht er nog iemand zijn met veel verstand van voeding; ik heb dit zelf maar wat bedacht dus zou je mening heel erg op prijs stellen!

Doe je goed idd. Het is trouwens niet zo dat je lichaam in spaar stand komt als je niet eet in ochtend, maar dat is het al.
Op nuchtere maag is cortisol hoog en bloedsuiker spiegel laag. Cortisol zorgt er voor dat je lichaam eerder spier en eiwitten zal verbranden voor energie als vet. Niet handig dus.

Aan de andere kant is Cardio op een lege maag wel erg effectief, of het erg gezond is zijn de fitness mensen nog niet over uit.
Zodra cortisol hoog is, staat vet verbranding in de ijskast. Nu weet je dus ook waarom je elke 3 uur iets moet eten.
Als je moet kiezen wat je mag eten als je op een onbewoond eiland wakker word, zou ik echt voor eiwitten kiezen.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scott Marten op zondag 9 mei 2010 om 12:26:
Appel dieet slaat ook nergens op hoor.... staar je daar niet dood op

Oef... lekker negatief ben je over andere ideeën.
Mensen zijn gewend te eten tot het "voldaan gevoel" is bereikt. Het appeldieet zorgt ervoor, eerder bij dat gevoel te komen, met als doel minder van je normale hoeveelheid van je maaltijd te nuttigen. Mijn partner is gewend om 2 borden warm eten op te scheppen. Na het eten van een appel, lukt hem nauwelijks om één bord leeg te eten.
Uiteraard is dit dieet niet voor iedereen geschikt. Maar het zwaarder worden in de loop der jaren heeft veelal te maken met het steeds groter wordende maaginhoud.
Waarschuw beheerder
Is niet negatief een appel is gezond niks mis mee, maar waarom alleen appels. Er is nog zo veel wat je kan eten met de zelfde eigenschappen. Dit soort dingen zet niet aan tot zelf nadenken, maar gewoon opvolgen wat er in het dieet staat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scott Marten op maandag 10 mei 2010 om 00:51:
Is niet negatief een appel is gezond niks mis mee, maar waarom alleen appels. Er is nog zo veel wat je kan eten met de zelfde eigenschappen. Dit soort dingen zet niet aan tot zelf nadenken, maar gewoon opvolgen wat er in het dieet staat

Naast de snel vullende eigenschappen, bevat een appel enorm veel vezels, vocht en slechts weinig calorieën.
Misschien dat je iets vergelijkbaars kunt vinden, maar het gaat om het doel van het snel gevuld zijn, met zo min mogelijk calorieën en daarbij zorgt voor een goede spijsvertering. Daar dit dieet op gebaseerd is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op maandag 10 mei 2010 om 01:04:
Naast de snel vullende eigenschappen, bevat een appel enorm veel vezels, vocht en slechts weinig calorieën.
Misschien dat je iets vergelijkbaars kunt vinden, maar het gaat om het doel van het snel gevuld zijn, met zo min mogelijk calorieën en daarbij zorgt voor een goede spijsvertering. Daar dit dieet op gebaseerd is.

Heb je helemaal gelijk in..... maar kan ook wel begrijpen dat je na een maandje of wat geen appel meer kan zien. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Scott Marten op maandag 10 mei 2010 om 01:06:
maar kan ook wel begrijpen dat je na een maandje of wat geen appel meer kan zien. :p

En daarom is het als totaal dieet niet geschikt, omdat het ook realiseerbaar en vol te houden moet zijn. Ik kan ook tomaten blijven eten tot ik vol zit, dat lukt waarschijnlijk twee dagen en dan heb ik 't schijt aan tomaten. :9

Dus, prima als suggestie voor tussendoortje in welk dieet dan ook, maar dat is eerder herhalen van wat al lang bekend is. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oreqopil op zondag 9 mei 2010 om 19:11:
bewaar die broek maar, want met de manier waarop jij bezig bent ga je weer keihard aankomen op het moment dat je met je crashdieet stopt.

:loser: Wie zegt dat ik een crashdieet doe
Ik volg het sonja bakker dieet niet letterlijk, dat overleef ik niet 8)

En ik ben al dik een half jaar bezig :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op woensdag 5 mei 2010 om 11:58:
Volgende week beginnen met Sonja Bakker
Wordt inmiddels een beetje moe van Dr. Frank. De lekkere recepten uit t boek zijn op

Blablabla. Goed dat je bezig bent om wat aan je overgewicht te doen hoor, maar ik ben bang voor je dat je de discipline mist om het fatsoenlijk aan te pakken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oreqopil op maandag 10 mei 2010 om 17:22:
maar ik ben bang voor je dat je de discipline mist om het fatsoenlijk aan te pakken.

Je kent me niet, dus wie ben jij om over mij te oordelen!
Waarschuw beheerder
donateur
Mmm verse aardbeien :kwijl:
Uitspraak van oreqopil op maandag 10 mei 2010 om 17:22:
Blablabla. Goed dat je bezig bent om wat aan je overgewicht te doen hoor, maar ik ben bang voor je dat je de discipline mist om het fatsoenlijk aan te pakken.

Dude bemoei je lekker met je eigen.. laat haar lekker :rot:

Jij hebt echt elke keer wat te zeiken he? De een vreet teveel de ander vreet te weinig die sport te weinig die sport niet goed blabla..

Uiteindelijk is het niet jouw probleem als ze wel of niet aankomen of wel soms?
Waarschuw beheerder
maak je niet dun .. dik is de mode :cheer: .. dik is een teken van welvaart en rijkdom .. en in die tijd leef ik B)

en wat the fuck ... iemand zonder een grammetje vet kan zich dood ongelukkig voelen omdat die persoon een minderwaardigheidscomplex heeft ... en iemand van bijna 100kg kan zich hemel te rijk voelen omdat hij ruim en lekker in zijn vel zit ..

wie zich laat beïnvloeden wat andere vinden en denken is een loser

dik of dun lang of kort wees jezelf .. das al lastig zat voor vele
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karriejj op maandag 10 mei 2010 om 19:13:
Je kent me niet, dus wie ben jij om over mij te oordelen!

Ik heb een mening, logisch op een forum. En het was absoluut niet de bedoeling om je in de zeik te nemen.
Maar als jij hier post dat je het Dr. Frank dieet doet en vervolgens volgende week op Sonja Bakker overstapt, dan moet je vervolgens niet beweren dat je geen crash-dieëten doet.
Dit werkt niet voor de lange termijn en de door de psychische klap die je krijgt nadat je weer veel aankomt als je fatsoenlijk gaat eten wordt het alleen maar moeilijker. .
Maar ok, je moet het inderdaad zelf weten.
Succes.

Uitspraak van M. :') op maandag 10 mei 2010 om 21:02:
Jij hebt echt elke keer wat te zeiken he? De een vreet teveel de ander vreet te weinig die sport te weinig die sport niet goed blabla..

Ik vind het jammer dat mensen niets doen met tips die door meerdere mensen gegeven worden.. Ik weet uit ervaring in mijn directe omgeving hoe het is om niet lekker in je vel te zitten vanwege overgewicht en de gevolgen die dat met zich mee kan brengen. Dus misschien kwam mijn opmerking een beetje lomp over, zo was het niet bedoeld. Crash-dieëten zijn nu eenmaal niet de oplossing. Een fatsoenlijk voedingsschema voor de lange termijn in combinatie met sporten op de juiste manier wel.

Dude bemoei je lekker met je eigen.. laat haar lekker

Als iemand niet tegen kritiek kan, moet ie niet op een forum gaan schrijven op welke manier ie bezig is met afvallen.

Jij hebt echt elke keer wat te zeiken he?

Nee hoor. Ben ook vaak zat positief. Heb je je eigen posts wel is teruggelezen? Je hebt zelf bepaalt geen moeite met zeiken op alles wat los en vast zit..
Voel je je als vrouw beledigt, omdat een kerel kritiek heeft over de manier waarop een andere vrouw met afvallen bezig is?

De een vreet teveel de ander vreet te weinig die sport te weinig die sport niet goed blabla..

Dat is ook de reden dat er een topic over afvallen is lijkt me. Als iedereen precies wist wat ie moest doen qua voeding en sport en het ook daadwerkelijk deed, dan was dit topic overbodig.

Uiteindelijk is het niet jouw probleem als ze wel of niet aankomen of wel soms?

Dus dan mag je geen kritiek hebben? Come on..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oreqopil op maandag 10 mei 2010 om 23:08:
Ik vind het jammer dat mensen niets doen met tips die door meerdere mensen gegeven worden.. Ik weet uit ervaring in mijn directe omgeving hoe het is om niet lekker in je vel te zitten vanwege overgewicht en de gevolgen die dat met zich mee kan brengen. Dus misschien kwam mijn opmerking een beetje lomp over, zo was het niet bedoeld. Crash-dieëten zijn nu eenmaal niet de oplossing. Een fatsoenlijk voedingsschema voor de lange termijn in combinatie met sporten op de juiste manier wel.

Als ze dat niet doen dan doen ze dat toch niet ze komen er vanzelf wel achter.. ;)

Als iemand niet tegen kritiek kan, moet ie niet op een forum gaan schrijven op welke manier ie bezig is met afvallen.

Misschien moet je het eens anders formuleren dan komt het een stuk beter over.

Nee hoor. Ben ook vaak zat positief. Heb je je eigen posts wel is teruggelezen? Je hebt zelf bepaalt geen moeite met zeiken op alles wat los en vast zit..
Voel je je als vrouw beledigt, omdat een kerel kritiek heeft over de manier waarop een andere vrouw met afvallen bezig is?

Ik ben idd een kutkind met kut opmerkingen maar heb jij mij dat hier zien doen dan? Het gaat nu over dit topic niet over de rest van flock.
En nee hoor ik voel me niet beledigt :lol: het gaat namelijk niet over mij en ook al was dat wel het geval dan nog steeds niet.

Dat is ook de reden dat er een topic over afvallen is lijkt me. Als iedereen precies wist wat ie moest doen qua voeding en sport en het ook daadwerkelijk deed, dan was dit topic overbodig.

Ja maar elk lichaam is anders en wat voor de een wel werkt werkt voor de ander niet. Dat je moet sporten en gezond moet eten dat staat buiten kijf maar hoe mensen dat aanpakken dat hoeft niet voor iedereen zo te zijn natuurlijk.
En idd crash diëten werken niet dat weet iedereen lijkt me.. op de korte termijn maar lange termijn niet.. maar het kan soms wel helpen om iemand even de eerste periode door te komen, motivatie dit dat.

Dus dan mag je geen kritiek hebben? Come on..

Dat zeg ik niet ik zeg alleen dat het niet jouw probleem is dus dat je ook wel even op een andere manier kan zeggen wat je wilt zeggen.

Want zeg nou zelf wat weet jij nou van iemand anders z'n discipline?
Waarschuw beheerder
Heb je gelijk in. Daarom zei ik ook:

het was absoluut niet de bedoeling om je in de zeik te nemen.

Dus misschien kwam mijn opmerking een beetje lomp over, zo was het niet bedoeld.

Aangezien je merkt dat ik eigenlijk best een aardig persoon ben, stel ik voor dat jij nu even je tieten laat zien..
Gewoon, om te laten zien dat jij ook niet de beroerdste bent, jwz.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van oreqopil op dinsdag 11 mei 2010 om 00:19:
Aangezien je merkt dat ik eigenlijk best een aardig persoon ben, stel ik voor dat jij nu even je tieten laat zien..
Gewoon, om te laten zien dat jij ook niet de beroerdste bent, jwz.

Ik heb niet eens tieten..[img width=40 height=18]http://cache2.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_dramaqueen.gif[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 mei 2010 om 09:27:
Ik heb niet eens tieten..

Dat is wel n nadeel van al dat dieten ja.. dat word ook minder :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 mei 2010 om 10:51:

Nou ik had ze sowieso al niet whahahahaha :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 mei 2010 om 11:29:
Nou ik had ze sowieso al niet whahahahaha

Wij willen dat graag even keuren voor jou! :p Dus laat maar even zien :)

Waarschuw beheerder
ach joh. een wonderbra doet wonderen ;-)

en verder ... hoe ouder je wordt hoe meer ze gaan hangen. dus ik ben wel blij met mijn "niet al te grote" tietjus :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Scott Marten op dinsdag 11 mei 2010 om 12:13:
Wij willen dat graag even keuren voor jou! :p Dus laat maar even zien :)

Nee dat mag niet van mijn moeder.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 mei 2010 om 12:50:
ach joh. een wonderbra doet wonderen ;-)

Lang leven push up idd :')

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 mei 2010 om 12:50:
en verder ... hoe ouder je wordt hoe meer ze gaan hangen. dus ik ben wel blij met mijn "niet al te grote" tietjus :P

Whaha ja maar kleine hangtietjes is helemaal treurig :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 mei 2010 om 09:27:
Ik heb niet eens tieten..

Oh please hou op 8)
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 mei 2010 om 15:18:
Uitspraak van Tigerlily op dinsdag 11 mei 2010 om 12:50:
ach joh. een wonderbra doet wonderen ;)

Lang leven push up idd :')

:9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 mei 2010 om 15:18:
Nee dat mag niet van mijn moeder.

Hmm, toch ironisch. Jij komt niet echt over als iemand die naar d'r moeder luistert.. :/

't Is kiezen, of 't één, of 't ander. Eén van die twee is ook wel te koop btw. :rot:

Gisteren en vandaag zeer intensief getraind, damn wat lekker! :D Sinds vorige week begonnen met kwark na de training.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 11 mei 2010 om 17:34:
Hmm, toch ironisch. Jij komt niet echt over als iemand die naar d'r moeder luistert.. :/

Zeker wel.. B).
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op dinsdag 11 mei 2010 om 17:34:
't Is kiezen, of 't één, of 't ander. Eén van die twee is ook wel te koop btw. :rot:

Andere ook hoor.. lipo buikwandcorrectie dit dat :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 mei 2010 om 18:25:
Andere ook hoor.. lipo buikwandcorrectie dit dat

of gewoon een flinke lintworm! :rot: :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bl00m op dinsdag 11 mei 2010 om 19:43:
of gewoon een flinke lintworm! :rot: :lol:

Whehe of paar weken in Afrika wonen :D.

Waarschuw beheerder
ben het dieten en afvallen echt helemaal zat!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 mei 2010 om 20:18:

Hoelang ben je al bezig dan?
En hoe dat zo ineens?

Morgen sporten :woep: Ga weer eens de PowerPlate ook als allerlaatste proberen, doe dat soms na mn normale training, maar nu al lange tijd niet gehad.. Gewoon een lekkere trilmassage als afsluiter :p

Waarschuw beheerder
zal ik je effe naar den KFC rijden Cuntie? B)
Waarschuw beheerder

why?
Dude bemoei je lekker met je eigen

Idd! :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 mei 2010 om 20:29:
Hoelang ben je al bezig dan?

5 maanden ofzo?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 mei 2010 om 20:31:
zal ik je effe naar den KFC rijden Cuntie?

mazzel ik hoef die gefrituurde rommel niet. kunnen we niet gewoon ergens een zak snol gaan scoren?

Uitspraak van !! * Chellie O:) op dinsdag 11 mei 2010 om 20:33:
why?

voornamelijk omdat ik het helemaal zat ben om constant honger te hebben, er mee bezig te zijn. en niet kunnen vreten wat ik wil.
Waarschuw beheerder
donateur

Komt omdat je nu lekker strak bengt :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 11 mei 2010 om 20:39:
Komt omdat je nu lekker strak bengt

ja idd en nu? serieus! wat nu?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 mei 2010 om 20:41:
ja idd en nu? serieus! wat nu?

Misschien blijven sporten en lekker eten, Cuntie?

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oreqopil op dinsdag 11 mei 2010 om 20:46:
Misschien blijven sporten en lekker eten, Cuntie?

ja sporten sws.
Waarschuw beheerder
Dan is er niet zoveel aan de hand als je gewoon stevig eet lijkt me. Tenzij je veel aanleg hebt om snel dik te worden, of onwijs veel vette rommel gaat eten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oreqopil op dinsdag 11 mei 2010 om 20:46:
lekker eten

Uitspraak van oreqopil op dinsdag 11 mei 2010 om 20:54:
of onwijs veel vette rommel gaat eten

whe. ik eet nu lekker. groente, vis, vlees,biefstuk...

ik mis gewoon alle smerige ellende, MCd's, Ben en jerrys,zakken snol van de aldi alles.