Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 207309x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:

Waarschuw beheerder
Alleen jammer dat die kilos die je kwijtraakt bij buikgriep er vaak ook zo weer aanzitten !
Beterschap !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 april 2010 om 12:13:
Alleen jammer dat die kilos die je kwijtraakt bij buikgriep er vaak ook zo weer aanzitten !
Beterschap !

jep...wat wil je dan ook? tis ook vocht:lol:

normaal weer drinken als je beter bent, dan heb je het ook weer terug ;)
Waarschuw beheerder
zo maar weer ff flink sporten... :cheer:

Waarschuw beheerder
Ik ga morgen weer lekker sporten..
Daarna meteen ff lekker zwemmen.. :d
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben gekraakt vandaag bij de fysio :D hoop dat ik nu geen last meer heb van mn arm als ik ga pumpen.
Waarschuw beheerder
Las laatst dat hier iemand met het Dr Frank dieet bezig was. Vanavond in radar gaan ze in op wat de gevolgen voor je lichaam zijn als je met zo'n achterlijk dieet meent te gaan afvallen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van oreqopil op maandag 26 april 2010 om 18:52:
Las laatst dat hier iemand met het Dr Frank dieet bezig was. Vanavond in radar gaan ze in op wat de gevolgen voor je lichaam zijn als je met zo'n achterlijk dieet meent te gaan afvallen.

Interessant, ik heb wat patiënten op mn werk die dat ook doen.. Eentje is 13kg afgevallen in 10wkn tijd :o

Ik ga woensdag weer naar de diëtiste :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 april 2010 om 19:57:
Interessant, ik heb wat patiënten op mn werk die dat ook doen.. Eentje is 13kg afgevallen in 10wkn tijd

Ik ga woensdag weer naar de diëtiste

De dieethype van dit moment is het dieet van Dr. Frank. Je leest en hoort er van alles over. Het eiwitrijke dieet is bewezen effectief, de promotie ervan door Dr. Frank is dan ook terecht. Maar de uitvoering van het dieet is een regelrechte kopie van het dieet van Dr. Atkins. Beide regimes beperken de inname van koolhydraten en bevatten voedingsmiddelen met teveel verzadigde vetten. Waren het eerst vooral lovende woorden, inmiddels komt er ook steeds meer kritiek. Wij vroegen de voedingskundigen van Valtaf.nl naar de voordelen en nadelen van het Dr. Frank Dieet.

De dagmenu's
De voedingskundigen van Valtaf.nl keken eerst naar de dagmenu's van Dr. Frank. Wat gelijk opviel is dat het allemaal wel erg karig is. De totale hoeveelheid calorieën zit wel keurig boven de 1200 maar dit komt vooral omdat er veel vette producten in zitten zoals kaas en spek. De dagmenu's bevatten geen koolhydraten uit brood, aardappelen, pasta of rijst en daarnaast ook geen fruit. Eigenlijk bevat het slechts groente, (vet) vlees en (volvette) kaas. Omdat het geen fruit bevat wordt er aangeraden om een multivitamine te nemen. Maar dat is natuurlijk niet de manier om tekorten op te lossen. Het is veel gezonder om alle vitamines en mineralen binnen te krijgen via normale voeding. Met supplementen is het risico op te veel vitamines en mineralen erg groot en bovendien kan je lichaam natuurlijke vitamines en mineralen veel beter opnemen en gebruiken.

Vet
Het dieet van Dr. Frank bevat teveel vet. Na berekening van een aantal dagmenu's bleek dat het soms wel 24% verzadigd vet bevat, dat is meer dan twee keer de maximale hoeveelheid. Het consumeren van veel verzadigde vetten verhoogt het risico op hart- en vaatziektes en het kan bijdragen aan een te hoog ‘slecht’ LDL-cholesterolgehalte en een afname van het ‘goede’ HDL-cholesterolgehalte.

Koolhydraten
Daarnaast bevat het ook te weinig koolhydraten. Het dieet blijkt gemiddeld voor ongeveer 25% uit koolhydraten te bestaan terwijl dit minimaal 40% moet zijn, en dat heeft veel nadelen voor je gezondheid. Als je veel minder koolhydraten eet loop je gemakkelijk veel belangrijke vitamines en mineralen mis. Onder andere de B-vitamines, ijzer, magnesium, chroom en zink. Daarnaast bevatten producten met veel koolhydraten vaak ook veel vezels. Vette of eiwitrijke producten bevatten deze voedingsstoffen niet of in mindere mate. Tekort vezels kunnen leiden tot problemen met je darmen en stoelgang.

Mening van Valtaf.nl
Naast het feit dat Valtaf.nl het wel erg makkelijk vindt om gewoon het Atkinsdieet te kopiëren en daar je eigen naam aan te plakken vindt men het Dr. Frank dieet ook niet gezond (zie nadelen).

Voordelen
Je verliest heel snel gewicht, dat is stimulerend
Het is goed vol te houden omdat veel eiwitten en vetten zorgen voor een verzadigd gevoel
Door de grote hoeveelheid eiwit heb je nauwelijks last van spierafbraak
De hoeveelheid calorieën is over het algemeen goed

Nadelen
Je valt te snel af
Te weinig koolhydraten
Te weinig vezels
Te weinig fruit en daardoor een te kort aan vitamines en mineralen
Het bevat teveel verzadigd vet.
Hoofdpijn
Slechte adem
Te weinig aandacht voor beweging
Eenzijdig dieet

Shakes en spaarstand
Waar Valtaf.nl niet achter staat is dat er wordt aangeraden om eiwitshakes te gebruiken om het afvallen te bevorderen. Natuurlijk werkt dit en de meeste shakes zijn ook zo verrijkt dat je er voldoende vitamines en mineralen door binnenkrijgt. Maar shakes bevatten meestal veel te weinig energie, hierdoor word je inname op een dag een stuk lager. Dat is voor een tijdje niet zo erg maar als je op de lange termijn zo weinig calorieën binnenkrijgt gaat je lichaam alsnog in een spaarstand werken (ondanks de grote hoeveelheden eiwit), alle energie die er extra binnenkomt wordt door je lichaam direct opgeslagen als vetreserve. Daarnaast gaat je lichaam heel weinig verbranden waardoor het afvallen steeds langzamer zal gaan en je steeds minder moet gaan eten om hetzelfde te bereiken. Een nadeel van deze verstoorde stofwisseling is dat dit niet meer zomaar goed komt. Zodra je meer gaat eten kom je in rap tempo aan. Het duurt soms wel een half jaar voor je lichaam weer helemaal goed functioneert en in sommige gevallen komt het zelfs helemaal niet meer goed.

Er zijn heel veel mensen die eiwitdiëten volgen en daar grote successen mee boeken maar het is belangrijk om je goed bewust te zijn van de gevolgen en vooral de problemen die je straks ondervindt als je op gewicht wilt blijven. Op gewicht blijven kan namelijk alleen goed als je koolhydraten blijft schrappen en dat kan simpelweg gewoon niet. Zodra je koolhydraten gaat toevoegen zal je gewicht weer stijgen. Als je dit niet goed onder controle houdt zitten alle verloren kilo's er zo weer aan.

Als je een dieet gaat volgen is het ook altijd belangrijk om je te bedenken of je dit de rest van je leven kunt volhouden. Kun jij de rest van je leven shakes blijven drinken? En kun jij de rest van je leven zonder (of met zeer minimale hoeveelheden) brood, aardappelen, rijst en pasta? Hoogstwaarschijnlijk is het antwoord hierop nee. Volg dit dieet dan niet. Je valt er snel mee af maar het is veel belangrijker dat je blijvend je eetpatroon aanpast, want alleen dan kun je de kilo's er ook af houden. En bij dit gezonde en blijvende eetpatroon horen eiwitten, vetten én koolhydraten. Geleidelijk afvallen werkt nog altijd het beste.

Meer dan 1 kilo per week is een belasting voor je hart en op de lange termijn is het heel moeilijk om het verloren gewicht te behouden. Het jojo-effect is een gevolg en dat is nog schadelijker voor je gezondheid dan die paar kilo extra.

(bron: Beautynieuws.nl)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 april 2010 om 19:57:
Eentje is 13kg afgevallen in 10wkn tijd

dat iets effectief is betekent niet direct dat het goed is.

alles eruit kotsen helpt ook, mar is niet echt heel goed voor je ( beetje dramatisch voorbeeld, ik weet het )
Maar ik wel eens bij greys anatomy gezien dat iemand heel snel veel was afgevallen en die kreeg het direct aan haar hart .
En wie zegt dat je niets leert van die series :$

Ik heb zelf een tijd het south beach dieet gevolgd. Verschil daarmee is dat je dat wel een hele tijd vol kan houden. Althans, ik wel.
Waarschuw beheerder
tja alle dieeten die 'snel' werken zijn natuurlijk populair... wie wil nou niet in een zo kort mogelijke tijd zo veel mogelijk resultaat. Dat het ongezond is maakt voor veel mensen niet uit, omdat je dat niet direct merkt. Jammer alleen dat veel mensen een dieet zoals Atkins niet volhouden, waardoor de kilo's er snel weer aanzitten.

Tekorten oplossen dmv voedingsuplementen is natuurlijk onzin... Zo kan je alles wel uit potjes gaan halen natuurlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oreqopil op maandag 26 april 2010 om 20:20:
Vet
Het dieet van Dr. Frank bevat teveel vet. Na berekening van een aantal dagmenu's bleek dat het soms wel 24% verzadigd vet bevat, dat is meer dan twee keer de maximale hoeveelheid. Het consumeren van veel verzadigde vetten verhoogt het risico op hart- en vaatziektes en het kan bijdragen aan een te hoog ‘slecht’ LDL-cholesterolgehalte en een afname van het ‘goede’ HDL-cholesterolgehalte.

Dit is echt zn grote onzin.... Vette hebben niks te maken met hart en vaatziekten! Ik heb dit al zo vaak gepost maar denk engels gewoon erg moeilijk is voor velen hier.... :/
En fruit is lekker en gezond alleen om af te vallen niet handig. Zeker omdat er in fruit een groot gedeelte fructose zit. Het is ook denk ik de bedoeling dat die 25% bestaat uit groente en niet uit fruit.

Vet opslag word bepaald door hormonen, groot deel daar van in door insuline. Koolhydraten zorgen voor een piek in insuline, dat is ook de rede waarom dit dieet zo goed werkt. Al zou je gewoon eten maar al je granen en suikers schrappen ben je er al bijna.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik weet echt niet wat het is maar ik kan niet gewoon eten damn als ik der al naar kijk zit het der aan gvd!eet al geen brood meer geen rijst 4liter water per dag snik na 18uur niks meer eten niks helpt ik blijf trek hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FUCK OFF 85 op maandag 26 april 2010 om 22:47:
ik weet echt niet wat het is maar ik kan niet gewoon eten damn als ik der al naar kijk zit het der aan gvd!eet al geen brood meer geen rijst 4liter water per dag snik na 18uur niks meer eten niks helpt ik blijf trek hebben

Om de 3 uur eten
Geen granen en suikers meer.
Na 18:00 maakt niks uit, zijn zo veel studie's over.... beter eet je kwark of eieren in de avond als je nog honger hebt.
Zo bijft je spijsvertering ook lekker door werken in je slaap.
Train nooit langer als 1,5 uur.
Doe minder cardio en meer krachttraining.
Doe 1 dag in de week een junk dag, zorg dat je dan goed vol zit. Volgende dag doe je een strenge dieet dag met veel sporten. Op dat moment verbrand je het meest doordat je vetverbranding dan hoog is door je junk dag.
Eet bij elke maaltijd groente! Groente is het enige voedel waar zo wijnig kcal in zitten dat je nooit zo veel van kan eten dat je er dik van word. En met groente bedoel ik geen aardappel!! :p
En slaap genoeg....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scott Marten op maandag 26 april 2010 om 22:37:
Dit is echt zn grote onzin.... Vette hebben niks te maken met hart en vaatziekten! Ik heb dit al zo vaak gepost maar denk engels gewoon erg moeilijk is voor velen hier....
En fruit is lekker en gezond alleen om af te vallen niet handig. Zeker omdat er in fruit een groot gedeelte fructose zit. Het is ook denk ik de bedoeling dat die 25% bestaat uit groente en niet uit fruit.

Vet opslag word bepaald door hormonen, groot deel daar van in door insuline. Koolhydraten zorgen voor een piek in insuline, dat is ook de rede waarom dit dieet zo goed werkt. Al zou je gewoon eten maar al je granen en suikers schrappen ben je er al bijna.
laatste aanpassing 26

Wat betreft de relatie tussen vetten en hart- en vaatziekten, daar kun je best gelijk in hebben. Ik heb me daar nooit in verdiept.
Maar ik ben nog steeds van mening dat afvallen absoluut niet moeilijk is. Het zit bij 95% gewoon tussen de oortjes. Gebrek aan discipline en niet eens de moeite willen nemen om zich een beetje te verdiepen in voedingsstoffen. Om nog maar te zwijgen over 4x in de week een uurtje sporten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van oreqopil op maandag 26 april 2010 om 23:01:
Wat betreft de relatie tussen vetten en hart- en vaatziekten, daar kun je best gelijk in hebben. Ik heb me daar nooit in verdiept.
Maar ik ben nog steeds van mening dat afvallen absoluut niet moeilijk is. Het zit bij 95% gewoon tussen de oortjes. Gebrek aan discipline en niet eens de moeite willen nemen om zich een beetje te verdiepen in voedingsstoffen. Om nog maar te zwijgen over 4x in de week een uurtje sporten

Klopt helemaal...... Hoe je er uit ziet hangt voor 70% af van wat je eet, niet zo zeer hoeveel je eet.
En over sporten.... De grootste redenen waarom sporten zo belangrijk is, is niet zo zeer om de energie die je verbruikt maar meer dat je op die manier je lichaam weer aanleert hoe om te gaan met suikers, vetten en Eiwitten.
Daarom heeft ligt trainen ook niet zo veeel zin. Je lichaamscellen denken dan echt van, ow dit ken ik wel.... deed ik gisteren ook! Maak me maar wakker als we wel echt moeten werken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scott Marten op maandag 26 april 2010 om 23:08:
Hoe je er uit ziet hangt voor 70% af van wat je eet

(y) Alhoewel je niet moet vergeten dat sommige mensen weinig aan hun overgewicht kunnen doen ivm chronische ziektes etc.

Daarom heeft ligt trainen ook niet zo veeel zin.

Licht in de zin van trainen met lichte gewichten? of bedoel je 'weinig' setjes, zodat je achteraf niet het idee hebt dat je gesloopt bent?

De grootste redenen waarom sporten zo belangrijk is, is niet zo zeer om de energie die je verbruikt maar meer dat je op die manier je lichaam weer aanleert hoe om te gaan met suikers, vetten en Eiwitten.

Volgens mij is het toch echt bewezen dat je met cardio-training energie (lees: calorien) verbrand, waardoor je lichaam de vetreserves aanbreekt. Zeker als je wat overtollige kilo's hebt is het goed om cardio te doen. Op mijn vorige sportschool werd er aangeraden om bij het verbranden van vet vooral licht te trainen met veel herhaling. Langdurige inspanning dus en geen korte, krachtige setjes. Het is natuurlijk wel zo dat je met wat meer spieren in je dagelijkse dingen gewoon meer cals verbrand, omdat je lichaam meer brandstof nodig heeft. Dus als je wil afvallen is krachttraining wel degelijk belangrijk. :)

Uitspraak van Scott Marten op maandag 26 april 2010 om 22:58:
Geen granen en suikers meer.
beter eet je kwark of eieren in de avond als je nog honger hebt.
Doe minder cardio en meer krachttraining.

Dit lijkt me toch wat overdreven... prima tips voor bij het 'droog trainen'. Maar als je van wat overtollige pondjes afwil lijkt het me toch wat vergezocht. Toch ga ik het zelf wel proberen, die kwark 's avonds. Meestal los ik mijn hongergevoel op met een meergranen cracker, met veel vezels om mijn spijsvertering op gang te houden... Nadeel is wel dat je dan (vaak) wat moeilijk inslaapt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bl00m op dinsdag 27 april 2010 om 12:11:
Alhoewel je niet moet vergeten dat sommige mensen weinig aan hun overgewicht kunnen doen ivm chronische ziektes etc.

Ja als je een ziekte hebt, ben gewoon de sjaak jammer genoeg.

Het cardio verhaal, heeft 2 kanten je kan het doen om af te vallen of om je conditie. Als je het wilt doen om af te vallen, is het best simpel: Hoe harder je rent hoe groter het effect. 30 min. joggen of 30 min. rennen voor je leven als of je achterna word gezeten door een beer! Denk dat je het antwoord wel weet.

Het vetverbrand verhaal bij cardio gaat eiegnlijk niet op, omdat het onmogelijk is om een sport te bedenken waarbij je alleen maar vet verbrand. Je gaat pas vet verbranden als je door een groot deel van je suikers heen bent. En bij kracht sport verbruikt hoofzakelijk bloedsuiker. Daarom dus ook altijd cardio na je KT, en ook omdat andersom niet gaat omdat je dan al je suikers hebt verspilt aan cardio.

Er zijn aardig wat onderzoeken waarbij ze gekeken hebben hoeveel spieren nou echt verbruiken, de winst was niet echt groot te noemen.

Vezels zijn goed voor darmen, maar uit onderzoeken is wel gebleken dat het niks toevoegt aan ververbranding cq dieetjes. Het eten van vezels heeft wel een positief effect op de remming van darmkanker uit een aantal onderzoeken.

Mensen met suikerziekte type 2 zien al snel 50% verbetering als ze krachtsport er bij gaan doen.

Uitspraak van bl00m op dinsdag 27 april 2010 om 12:11:
Meestal los ik mijn hongergevoel op met een meergranen cracker,

Enige nadeel hier van is dat Kh's groeihormoon tegen werkt. En die is het hoogst in je slaap.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scott Marten op dinsdag 27 april 2010 om 12:40:
Daarom dus ook altijd cardio na je KT, en ook omdat andersom niet gaat omdat je dan al je suikers hebt verspilt aan cardio.

Ok, dit ga ik eens proberen... ik begin altijd met cardio en sluit af met KT :)
Waarschuw beheerder
donateur
10 min opwarmen jwt.. daarna 45 min kracht en dan nog 45 min cardio.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 27 april 2010 om 13:47:
10 min opwarmen jwt.. daarna 45 min kracht en dan nog 45 min cardio.

Yep
Waarschuw beheerder
Hoe gaan jullie dat komende Vrijdag aanpakken? :) Gaan jullie je helemaal volgieten of rustig aan doen? .. Of doen jullie niks aan koninginnedag.. :)
Waarschuw beheerder
donateur
En veel water drinken dit dat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van H & B op zondag 25 april 2010 om 01:19:
Denk niet dat jouw lijf een toonbeeld is van een gezond, laat staan een lekker lijf.
Ondanks dat je "spierloos" breed bent, valt je zaakje helemaal in het niet. :lol:

:lol:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 april 2010 om 16:25:
test prop, tren acetaat, primobolan, hgh, t4 (L)

Ewa, dat laatste. Schildklier, tok?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scott Marten op dinsdag 27 april 2010 om 12:40:
En bij kracht sport verbruikt hoofzakelijk bloedsuiker

glycogeen eigenlijk, bloedsuiker in mindere mate.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 april 2010 om 14:42:
glycogeen eigenlijk, bloedsuiker in mindere mate.

Yep dat ook... glycogeen komt wel voort uit bloedsuiker. Dus eigenlijk het 1 niet zonder het andere.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 27 april 2010 om 14:07:

juist en een nachtje niet naar bed! zus zo. :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bl00m op dinsdag 27 april 2010 om 15:08:
juist en een nachtje niet naar bed! zus zo. :rot:

Ekt niet joh!
Waarschuw beheerder
Ik ga niks doen met Koninginnedag, dus ik hoef me nergens druk om te maken :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van !! * Chellie O:) op dinsdag 27 april 2010 om 14:07:
Hoe gaan jullie dat komende Vrijdag aanpakken? Gaan jullie je helemaal volgieten of rustig aan doen? .. Of doen jullie niks aan koninginnedag..

Ik ga gewoon lekker zuipen hoor.... en dan
Uitspraak van M. :') op dinsdag 27 april 2010 om 14:07:

tussendoor ;)

Waarschuw beheerder
Ik ga smorgens hardlopen en verder gewoon normaal. Ik drink eigenlijk niet zo vaak/veel als ik op stap ben. dus no problemo :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 april 2010 om 21:02:
dat iets effectief is betekent niet direct dat het goed is.

Ik heb liever -10kg in 30 weken dan -13kg in 10 weken..

Hoe gaan jullie dat komende Vrijdag aanpakken?

Ik vier het niet, vrienden van mij gaan naar Amsterdam, maar mijn vriend heeft sinds afgelopen vrijdag de sleutel van zijn appartement gekregen, dus wij gaan klussen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe gaan jullie dat komende Vrijdag aanpakken? Gaan jullie je helemaal volgieten of rustig aan doen? .. Of doen jullie niks aan koninginnedag..

Ben de hele dag meeten (auto's) dus neem braaf een boterhammetje mee en water :D
Waarschuw beheerder
Ik ga koninginnedag vieren in Eindhoven en daar komen wel wat drankjes bij kijken en vast ook wel wat makkelijks te eten in de stad 8)
Maar gelukkig is het niet iedere week koninginnedag dus ga ik er lekker van genieten en de dag erna weer vrolijk verder :jaja:

Net een uur wezen spinnen. Ben bek af en m'n benen voel ik nu nog branden, maar wat geeft dat altijd toch weer een heerlijk gevoel B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
scheelt dat ik met koninginnendag moet werken en er met de auto naartoe moet dus kan toch niks drinken :/
Waarschuw beheerder
Je moet af en toe kunnen genieten dus ik doe met koninginnedag gewoon lekker wat ik wil :P
Donderdag avond en vrijdag naar arnhem, hele tijd bij de Hardstyle (is miss nog wel een voordeel omdat je veel beweegt :P)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] daphie op dinsdag 27 april 2010 om 21:02:
Net een uur wezen spinnen. Ben bek af en m'n benen voel ik nu nog branden, maar wat geeft dat altijd toch weer een heerlijk gevoel
laatste aanpassing 27 april 2010 21:02

Lekker he :D

Waarschuw beheerder
Met koninginnendag doe ik niets speciaals.. (denk ik ;))
En al ga ik stappen of iets, lust geen alcohol dus dat is voor mij geen probleem ;)
Waarschuw beheerder
Afgelopen week - 1,5 kilo, - 1 cm bij de taille en - 0,5 bij borstomvang :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "Lot" op woensdag 28 april 2010 om 21:16:
Afgelopen week - 1,5 kilo, - 1 cm bij de taille

Goed bezig :cheer:

Uitspraak van "Lot" op woensdag 28 april 2010 om 21:16:
- 0,5 bij borstomvang

Daar mag bij mij ook wel wat vanaf O:)

Gelukkig heb ik nu weer aardig wat uren qua werken dus snaai ik niet meer tussen door :cheer:
Alleen blijf ik wel trek hebben in zoetigheid, hoe lossen jullie dat op? :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rivkameteenv op woensdag 28 april 2010 om 22:25:
Daar mag bij mij ook wel wat vanaf

Van de cupmaat gaat niks af hoor, het is echt de omvang zelf ;)

Alleen blijf ik wel trek hebben in zoetigheid, hoe lossen jullie dat op?

Eierkoek, plakje ontbijtkoek, schaaltje kwark, granenbiscuitje enz... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "Lot" op donderdag 29 april 2010 om 16:57:
Van de cupmaat gaat niks af hoor, het is echt de omvang zelf

Dat is niet helemaal waar...
Ik ben van een E naar een kleine C gegaan door het afvallen.
Dus er zit ook een minpunt aan afvallen!:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salientje op donderdag 29 april 2010 om 17:43:
Dus er zit ook een minpunt aan afvallen!

Potver, dan hou ik niet veel meer over dan.. Alhoewel er nu niets af is, maar als ik klaar ben met mn strijd, dan hou ik toch nog wel wat over te houden qua tiet :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben van een E naar een kleine C gegaan door het afvallen

ben blij dat ik daar geen last van had/heb zeg!
Was er erg bang voor mijn ook mijn omvang is minder geworden :D
De cup staat gelukkig nog op een wisselvallige E/F :lol:
Waarschuw beheerder
Ik ben van een E naar een kleine C gegaan door het afvallen.

Ik had het over mij persoonlijk en niet in het algemeen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dus er zit ook een minpunt aan afvallen!:P

Dit klinkt zo tegenstrijdig als ik vrouwen hoor klagen over rugpijn bij grote borsten.. :')

Alleen blijf ik wel trek hebben in zoetigheid, hoe lossen jullie dat op? :)

Daar heb ik gelukkig niet zo'n last van, maar probeer bij honger fruit of yoghurt te pakken. Momenteel werk ik thuis, dus dat is heel makkelijk op te lossen, alle gezonde etenswaren zijn aanwezig. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op donderdag 29 april 2010 om 20:38:
Dit klinkt zo tegenstrijdig als ik vrouwen hoor klagen over rugpijn bij grote borsten..

Mij hoor je niet klagen hoor :no: Past goed bij mijn lichaam :)

Waarschuw beheerder
mijn tetten worden alleen maar groter!

NICE!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 april 2010 om 22:00:
mijn tetten worden alleen maar groter!

Waarschuw beheerder
Ben 1 cup kwijt na 35 kilo afvallen :P Neem af en toe een (paar) maand(jes) pepkuurtje. Wel zorgen dat er 3x op een dag iets (beschuitje, goedemorgen, een druif,etc) in je maag komt. Af toe maandje niet gebruiken en in die tijd wel netjes dieten met af en toe vreetkick :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 14:16:
Wie is hier ook mee bezig?

hou ik me totaal niet mee bezig.!

ook nergens voor nodig.!

want ik heb geen tieten