Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 209774x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *Night Angel* op vrijdag 12 februari 2010 om 18:24:
en veel fruit helpt ook als vervanger van de tussendoortjes, ik geloof zelf niet in al die lightshit en sonja bakker shit of whatever

Dat is ook niets waar je het lang mee kan volhouden. Het helpt misschien in het begin om wat kilo's kwijt te raken maar dan ga je weer normaal eten en kom je net zo snel weer aan.
Waarschuw beheerder
Daarom moet je ook eigenlijk je gehele voedingspatroon omgooien.
Veel eten wat wij als normaal eten zien zijn gewoon vergif voor het lichaam.

Waarschuw beheerder
Toen ik besloten had echt serieus af te willen vallen, moest die knop in mijn kop gewoon helemaal om..
Eetpatroon aanpassen (Gezonder, kleinere maaltijden en 6x op een dag eten, en fruit wat ik normaal bijna niet nam)..
Meer drinken, oa paar glazen water, geen gewone drinken maar oa overgegaan op light wat ook al veel scheelt..
En er bij gaan bewegen..

Dit gedaan en vorig jaar ruim 34afgevallen..
En dit jaar ook 3.1..

Gaat nu wat langzamer maar dat geeft niet..
Zolang er maar niets meer bijkomt!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 14 februari 2010 om 07:12:
Toen ik besloten had echt serieus af te willen vallen, moest die knop in mijn kop gewoon helemaal om..
Eetpatroon aanpassen (Gezonder, kleinere maaltijden en 6x op een dag eten, en fruit wat ik normaal bijna niet nam)..
Meer drinken, oa paar glazen water, geen gewone drinken maar oa overgegaan op light wat ook al veel scheelt..
En er bij gaan bewegen..

het lijkt zo makelijk, maar het is o zo moeilijk!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S2W op zondag 14 februari 2010 om 22:52:
het lijkt zo makelijk, maar het is o zo moeilijk!!!

Klinkt idd makkelijk is het niet..
Alsje het echt wil moet sowieso je knop 100% om..
En dan nog is soms moeilijk..
Maar ik wil het echt dus zet ook echt door.. En met resultaat in totaal dus ruim 37kwijt..

En af en toe mag je heus wel wat lekkers
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 februari 2010 om 18:55:
Kennen jullie St tropez afslankplan/weight plan?

http://www.depillenshop.nl/info/st-tropez-afslankplan-51296.html
Deze??

Wil je misschien de ingrediënten even beschrijven?
Mits je deze zelf thuis hebt staan?

Jup, zal zo effe kijken wat er op de potjes staat

Tis natuurlijk geen ultiem middel, maar veeeeel mensen hier doen het nu. Vriend is 10kg afgevallen, andere vriend 6,5 kg, vriendin 6,5 kg, andere vriendin 4kg, ik 4kg, in zeer korte tijd.

Maar goed, om slank te blijven moet je natuurlijk gewoon bewegen en gezond eten ;-) tis meer effe handig als je in een korte tijd effe snel gewicht kwijt wilt ;-)

Maar echt gezond zal het vast niet zijn, zal straks effe opschrijven wat er in zit
Waarschuw beheerder
donateur
Blegh, zelfde gewicht als vorige week. We blijven gewoon stug door gaan... :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
aangekomen ipv afgevallen :/
Waarschuw beheerder
Afgelopen week - 0,4 :)

Waarschuw beheerder
Morgen weer weegdag!
Ben benieuwd!
Zolang er maar niets bijgekomen is!:D

Waarschuw beheerder
0.2 eraf!:P
Beter iets dan niets ;)
En beter niets dan er iets bij!:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ga zo door! Beter langzaam dan dat het na snel afvallen allemaal weer terug komt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Salvo op zaterdag 6 februari 2010 om 09:38:
Ik eet ze alleen maar kaal

Ik niet :rot:

Ik kan niks zeggen over gewichtsverlies omdat ik er tegelijkertijd ook weer bij train. :)
Waarschuw beheerder
Carnaval zit er weer op :lol:
Morgen maar is kijken wat al die drank met mn gewicht heeft gedaan :$

Dalijk maar weer eens sporten. Denk dat ik nog zon 2 kilo moet afvallen en dan ben ik 10 kilo afgevallen
Ik mocht van mezelf met carnaval doen wat ik wou, en nu weer met frisse moed verder met afvallen
Waarschuw beheerder
donateur
Ging 't niet over rijstwafels? Ik eet die Snack-a-Jacks met BBQ kruiden! :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 07:42:
Beter iets dan niets

Precies!

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 17 februari 2010 om 16:01:
Ging 't niet over rijstwafels? Ik eet die Snack-a-Jacks met BBQ kruiden!

Geen gezonde keuze ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "Lot" op woensdag 17 februari 2010 om 16:29:
Geen gezonde keuze

Ach, het zal vast geen kilo's verschil maken als je er af en toe eentje neemt ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "Lot" op woensdag 17 februari 2010 om 16:29:
Geen gezonde keuze ;)

Omdat?

Uitspraak van Salvo op woensdag 17 februari 2010 om 16:49:
Ach, het zal vast geen kilo's verschil maken als je er af en toe eentje neemt ;)

Het gaat om de vergelijking. Wil je 'n snack dan is zoiets beter dan chips. Per 100 gram zal het qua caloriën niet veel verschil uitmaken, ware 't niet dat je geen 200/300 gram van die Snack-a-Jacks zult opvreten.

Overigens is je hele voedselpatroon vervangen voor naturel rijstwafels ook niet goed. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 17 februari 2010 om 16:57:
Het gaat om de vergelijking. Wil je 'n snack dan is zoiets beter dan chips. Per 100 gram zal het qua caloriën niet veel verschil uitmaken, ware 't niet dat je geen 200/300 gram van die Snack-a-Jacks zult opvreten.

Precies :yes:

Overigens is je hele voedselpatroon vervangen voor naturel rijstwafels ook niet goed.

Dat zeker niet! De grietjes die bij mij op de afdeling Eetstoornissen komen vreten 2 van die dingen, overal heel de dag :/ Niet normaal meer.
Ik zie het als een snack idd, rond 11 uur voor de lunch als mijn maagje begint te knorren :$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op woensdag 17 februari 2010 om 16:49:
Ach, het zal vast geen kilo's verschil maken als je er af en toe eentje neemt

Nee, dat zal niet denk ik ;)

Omdat?

Even een stukje terug lezen :)

Uitspraak van Salvo op woensdag 17 februari 2010 om 17:40:
rond 11 uur voor de lunch als mijn maagje begint te knorren

Ik pak dan meestal een stuk fruit, ontbijtkoek of een eierkoek. Ontbijtkoek en eierkoek bevatten ook meer eiwitten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "Lot" op woensdag 17 februari 2010 om 17:59:
ontbijtkoek

8) daar zitten vet veel kcal in
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "Lot" op woensdag 17 februari 2010 om 17:59:
Even een stukje terug lezen :)

Ik ken 't verhaal, 't zal wel iets met koolhydraten zijn ofzo, maar 't schiet niet op om je energie inname terug te brengen naar 0 kcal ofzo. :)

Uitspraak van Salvo op woensdag 17 februari 2010 om 18:15:
daar zitten vet veel kcal in

'n Plakje ontbijtkoek levert ongeveer net zoveel energie als 'n bruine boterham. Ook zitten er vezels in die je nodig hebt voor je spijsvertering. 'n Plakje (normaal gesneden weliswaar 8) ) per dag is absoluut geen probleem. Het verdelen van je eten overigens ook niet.

Tijdens mijn stage at ik rond 8u één of twee boterhammen, dan rond half 11/11u nog 'n boterham. Dan at ik er rond 1u nog drie, dat ging prima. Soms één minder. Ik dronk de hele dag door thee zonder suiker of water. Qua broodbeleg mager rookvlees, kipfilet of incidenteel wat 20+ kaas, sla erbij of light zuivelspread. Op die manier ben ik 8 kilo afgevallen in 6 weken. Maar daarvoor had ik 'n enorm hoge energie-inname dus da's niet echt helemaal eerlijk. ;P

Maar je kunt 't dus vrij goed verdelen hoor. Dan blijft je spijsvertering ook aan de gang, wat beter is voor je verbranding.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op woensdag 17 februari 2010 om 18:15:
daar zitten vet veel kcal in

Ik kom anders niet aan de 1250 calorieen die ik binnen moet krijgen ;) En zie verhaal van davidoff :) Je moet niet alleen naar calorieen kijken, maar ook naar de voedingswaarde.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 18:32:
76

Die op me werk zit er echt iets van 110 in per plakje :X Maar die zijn ook van AH eigen merk :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op woensdag 17 februari 2010 om 19:09:
Die op me werk zit er echt iets van 110 in per plakje Maar die zijn ook van AH eigen merk

Er zijn tegenwoordig ook veel soorten waar minder vet en suiker in zit :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "Lot" op woensdag 17 februari 2010 om 19:10:
Er zijn tegenwoordig ook veel soorten waar minder vet en suiker in zit

Dat is zo ja :yes:
Pff ik ben helemaal uitgekeken op ontbijtkoek, op m'n werk is het vaste prik, dus al 2 jaar liggen die pakken voor m'n neus echt schijt irritant hahaha.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "Lot" op woensdag 17 februari 2010 om 19:07:
Ik kom anders niet aan de 1250 calorieen die ik binnen moet krijgen ;)

Nja, ik weet niet hoe 't voor vrouwen zit, maar voor mannen is 't erg weinig. Hoewel dat vastgestelde gemiddelde energie-verbruik vooral afhankelijk is van wat voor werk je doet en wat je hobbies zijn etc.

Wat ontbijtkoek betreft zweer ik bij de honing-caramelkoek van Peijnenburg! _O_ :K
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Salvo op woensdag 17 februari 2010 om 19:14:
Pff ik ben helemaal uitgekeken op ontbijtkoek, op m'n werk is het vaste prik, dus al 2 jaar liggen die pakken voor m'n neus echt schijt irritant hahaha.

Op de een of andere manier raak ik dat nooit zat. Ik blijf ontbijtkoek gewoon lekker vinden en ik eet soms 2 plakjes op een dag :9

Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 17 februari 2010 om 19:25:
Nja, ik weet niet hoe 't voor vrouwen zit, maar voor mannen is 't erg weinig. Hoewel dat vastgestelde gemiddelde energie-verbruik vooral afhankelijk is van wat voor werk je doet en wat je hobbies zijn etc.

Het klopt trouwens niet wat ik zeg. Ik mag er 1500 binnen krijgen. Dat is gebasseerd op mijn gewicht en dergelijke.
Waarschuw beheerder
donateur
1500 kcal per dag om af te vallen, 2000 kcal voor gemiddeld verbruik.

Met die 1250 kcal zul je meer afvallen, maar kom je ook weer aan als je stopt met "diëten".
Waarschuw beheerder
1250 kcal is te weinig voor mij. Dan ga je op je 'reserves' werken, waardoor je dus ook aankomt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d a v i d o f f :[ op woensdag 17 februari 2010 om 20:20:
1500 kcal per dag om af te vallen, 2000 kcal voor gemiddeld verbruik.

Met die 1250 kcal zul je meer afvallen, maar kom je ook weer aan als je stopt met "diëten".

Te weinig eten is niet verstandig om af te vallen. Je lichaam denkt dan dat je in periode van schaarste zit en gaat extra omzetten in reserves. Je kan beter meer bewegen, gezonder eten (en bvb meer dingen die vullen maar toch weinig calorieen bevallen zoals groentes) en misschien in eerste instantie op korte termijn wat minder afvallen, maar op lange termijn beter resultaat :)(Y)

Waarschuw beheerder
veel bewegen.. fiets pakken... vroeg opstaan.. goed ontbijten.. geen verzadigde vetten.. geen vette jus... geen kaas.. geen tussendoortjes... geen alcohol in het weekend... moeilijk heh?! :o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "Lot" op woensdag 17 februari 2010 om 20:24:
1250 kcal is te weinig voor mij. Dan ga je op je 'reserves' werken, waardoor je dus ook aankomt ;)

Uitspraak van Matthijs op woensdag 17 februari 2010 om 20:27:
Te weinig eten is niet verstandig om af te vallen. Je lichaam denkt dan dat je in periode van schaarste zit en gaat extra omzetten in reserves.

Dat zeg ik toch ook? :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 20:52:
geen kaas

Ligt aan 't vetgehalte.

geen tussendoortjes

Dat wordt juist wél aangeraden, maar pak verantwoorde tussendoortjes. :)

Waarschuw beheerder
ja ja.. :nosmile: ..lekker jezelf voor den gek blijven houden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 21:29:
ja ja.. :nosmile: ..lekker jezelf voor den gek blijven houden.

20 kilo in 'n half jaar noem ik niet voor de gek houden. But suit yourself! 8)

Waarschuw beheerder
heb het na n maandje alweer opgegeven
kerst, nieuwjaar, carnaval :nocheer:

dus binnekort weer ns overnieuw beginnen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 februari 2010 om 23:04:
heb het na n maandje alweer opgegeven

Stommerd :yeS: .
Waarschuw beheerder
donateur
geen kaas.. geen tussendoortjes...

Niets mis met 15+ kaas!

Je moet altijd tussendoortjes eten, als ze maar verantwoord zijn :)
Waarschuw beheerder
Wel grappig dat bijna iedereen denkt dat gezond leven/afvallen alleen maar om kilocalorietjes draait.

Waarschuw beheerder
just think slim..? :o