en veel fruit helpt ook als vervanger van de tussendoortjes, ik geloof zelf niet in al die lightshit en sonja bakker shit of whatever
Toen ik besloten had echt serieus af te willen vallen, moest die knop in mijn kop gewoon helemaal om..
Eetpatroon aanpassen (Gezonder, kleinere maaltijden en 6x op een dag eten, en fruit wat ik normaal bijna niet nam)..
Meer drinken, oa paar glazen water, geen gewone drinken maar oa overgegaan op light wat ook al veel scheelt..
En er bij gaan bewegen..
het lijkt zo makelijk, maar het is o zo moeilijk!!!
Kennen jullie St tropez afslankplan/weight plan?
http://www.depillenshop.nl/info/st-tropez-afslankplan-51296.html
Deze??
Wil je misschien de ingrediënten even beschrijven?
Mits je deze zelf thuis hebt staan?
Ik niet
Hoe bedoel je?
Geen gezonde keuze
Ach, het zal vast geen kilo's verschil maken als je er af en toe eentje neemt
Het gaat om de vergelijking. Wil je 'n snack dan is zoiets beter dan chips. Per 100 gram zal het qua caloriën niet veel verschil uitmaken, ware 't niet dat je geen 200/300 gram van die Snack-a-Jacks zult opvreten.
Overigens is je hele voedselpatroon vervangen voor naturel rijstwafels ook niet goed.
Ach, het zal vast geen kilo's verschil maken als je er af en toe eentje neemt
Omdat?
rond 11 uur voor de lunch als mijn maagje begint te knorren
Even een stukje terug lezen
daar zitten vet veel kcal in
Ik kom anders niet aan de 1250 calorieen die ik binnen moet krijgen
Pff ik ben helemaal uitgekeken op ontbijtkoek, op m'n werk is het vaste prik, dus al 2 jaar liggen die pakken voor m'n neus echt schijt irritant hahaha.
Nja, ik weet niet hoe 't voor vrouwen zit, maar voor mannen is 't erg weinig. Hoewel dat vastgestelde gemiddelde energie-verbruik vooral afhankelijk is van wat voor werk je doet en wat je hobbies zijn etc.
1500 kcal per dag om af te vallen, 2000 kcal voor gemiddeld verbruik.
Met die 1250 kcal zul je meer afvallen, maar kom je ook weer aan als je stopt met "diëten".
1250 kcal is te weinig voor mij. Dan ga je op je 'reserves' werken, waardoor je dus ook aankomt
Te weinig eten is niet verstandig om af te vallen. Je lichaam denkt dan dat je in periode van schaarste zit en gaat extra omzetten in reserves.