Sporten gaat bij mij een beetje moeilijk
Heb alles verbrand (lees: schouders en knieholtes) zo erg dat ik blaren heb
En ja ik had mij wel meerdere malen ingesmeerd, met factor 25 Blijkbaar was het over datum en dus niet meer goed en dus een slechte reactie op mijn gevoelige huid
Heb alles verbrand (lees: schouders en knieholtes) zo erg dat ik blaren heb
reageer es niet zo jaloers
wat laat jij je kennen joh
Omdat jij met je zogenaamde dunne lijf NOG STEEDS een minderwaardigheids complex hebt van hier tot je moeders voorhoofd, anders had je het niet nodig gehad anderen af te zeiken om jezelf een beter gevoel te geven.
Eigenlijk zegt dat meer over JOU dan over ons hoor
We praten nog wel een keer over een paar jaar, als je groot bent
Blijkbaar was het over datum
Je zou bijna denken dat je door een of andere hersenbloeding bepaalde gedachtes niet meer goed kan sturen.
Volgens mij denken ze dat we achterlijk zijn! Tis vast goed bedoeld hoor maar denk je dat we dat niet weten?
misschien raar.............maar als je het dan weet waarom doe je het dan niet?
bewust op je eten letten en veel bewegen............en daar je leefpatroon van maken zou je een boel ellende besparen
je dieet moet "a way of life" worden24/7 bij je levenspatroon horen
pas dan heeft het effect op de lange termijn en stel je je lichaam niet steeds weer bloot aan allerlei gekke dingen waar het steeds aan moet wennen.
niet te veel happen dames, word je dik van
gewoon lekker veel groente en fruit eten en veel bewegen
Het wordt hier al meerdere malen genoemd.........maar suiker is idd het eerste dat je achterwege moet laten, en dan bedoelen ze de suikers die je zelf aan dingen toevoegd! want iets van suiker heb je wel weer nodig, dus de suikers die ergens in zitten is niets mis mee.
Mensen die veel verkeerde suikers gebruiken (bijvoorbeeld in koffie en thee) die daar mee stoppen vallen in de eerste week vaak 2 tot 3 kilo af........!
Heb je wel even de tijd genomen om een paar pagina's terug te lezen? Want we doen het wel, hoor.
Suiker is veel erger dan vet
Ik heb mijn voeding zelf ook aangepast, let er de hele tijd op en beweeg veel meer dan vroeger. En ik ben daardoor ook al meer dan 20kg afgevallen. En anderen hier op het forum doen dat ook. Dit is hier meer bedoeld om elkaar te steunen en de een of andere kleine tip te geven, niet om zo stomme dingen te lezen als
Uitspraak van Conemelone op dinsdag 26 mei 2009 om 23:24:
niet te veel happen dames, word je dik van
of
Uitspraak van Meline en Lennerdop dinsdag 26 mei 2009 om 18:06:
gewoon lekker veel groente en fruit eten en veel bewegen
Dat weten we natuurlijk zelf ook en dat wordt dan een beetje vervelend. Net of wij achterlijk zijn ofzo
Tering!!! hoe lang duurde dat?
mensen vallen dan af...............en stoppen dan met dieeten............foute boel dus
Ik ben van de 131 kilo nu naar de 88 kilo gegaan, door me eten aan te passen en nog meer te bewegen.
goh wat zijn we aardig
ben je met je gewichts afname ook je aardig-zijn verloren?
Ik word gewoon heel erg moe van mensen die elke keer hetzelfde komen vertellen, that's all.
denk je dan dat iedereen even 300 pagina's gaat door lezen om te kijken of dingen al dubbel staan?
misschien raar.............maar als je het dan weet waarom doe je het dan niet?
En daarom zal het voor mensen met een eetprobleem ALTIJD moeilijk zijn met
deze verslaving om te gaan omdat je nu eenmaal MOET eten.
en voor de bemoeials..
we weten wat we moeten doen en dat doen we ook!
we geven hier alleen net effies tips en steun!
Voor iedereen die wel eens biertje pakt:
Je kunt niet zeggen; ik eet niet meer.
En daarom zal het voor mensen met een eetprobleem ALTIJD moeilijk zijn met
deze verslaving om te gaan omdat je nu eenmaal MOET eten.
Ik vindt dit nou zo'n arrogante manier om iemand op zijn "fouten" te wijzen
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 27 mei 2009 om 13:49:
Uitspraak van absofuckinglutely! op woensdag 27 mei 2009 om 18:57:
en voor de bemoeials..
we weten wat we moeten doen en dat doen we ook!
we geven hier alleen net effies tips en steun!
Amen!
Het grote verschil?
Eten heb je nodig.
Je kunt niet zeggen; ik eet niet meer.
En in tegenstelling met andere verslavingen.
Ik ben van de 131 kilo nu naar de 88 kilo gegaan, door me eten aan te passen en nog meer te bewegen.
ik vind je houding niet erg vriendelijk
dat mensen overgewicht hebben of obesitas dat is al ernstig genoeg, maar dat wil niet zeggen dat je dan maar tegen iedereen moet "schoppen" die er net even iets anders over denkt
dan lees je selectief..............ik vind het arrogant te denken dat jij alleen denkt te weten wat wel en niet kan
ik wees niemand op zijn/haar fouten ik stelde een vraag
heb ook nooit geclaimt aardig te zijn..
Nee, ik zei dat ik het vondt overkomen dat je iemand op zijn fouten wijst, en DAT vindt ik arrogant.
volgens mij had ik het niet tegen jou.................. dus ik zal er verder niet op ingaan
je zegt t direct na een opmerking tegen mij..
dus vandaar..
Kom op mensen hier heeft niemand wat aan.
ik vind het arrogant te denken dat jij alleen denkt te weten wat wel en niet kan
en daar heb ik hele grote bewondering voor
het is niet alleen je eten aan passen en het bewegen het is ook de wilskracht die je hebt om je doel persee te willen bereiken
Nee, ik zei dat ik het vondt overkomen dat je iemand op zijn fouten wijst, en DAT vindt ik arrogant.
Kom op mensen hier heeft niemand wat aan.
jij vind mij een bemoeial dus
, maar moet eerst zorgen dat mijn vezel-gehalte op pijl is. Mijn darmen werken niet mee
doe al een tijdje acapuntuur voor andere klachten..
maar heb nu antisnoepnaaldjes in me oor..
die blijven er zitten tot ze er uit vallen..
Ik heb ook acupunctuur gedaan als steun met afvallen...
t pleistertje loslaat..
Alles onder de 1000 is gevaarlijk.