Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 209774x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rivkameteenv op dinsdag 26 mei 2009 om 22:55:
Sporten gaat bij mij een beetje moeilijk
Heb alles verbrand (lees: schouders en knieholtes) zo erg dat ik blaren heb
En ja ik had mij wel meerdere malen ingesmeerd, met factor 25 Blijkbaar was het over datum en dus niet meer goed en dus een slechte reactie op mijn gevoelige huid

jeempie..
:/

factor verdwijnt niet als ut oud wordt, bederft hooguit..
probeer s australian gold factor 50, dies super!
Waarschuw beheerder
Heb alles verbrand (lees: schouders en knieholtes) zo erg dat ik blaren heb :X

Bah wat vervelend voor je zeg! Hopelijk is het snel een beetje je huid uit, de brand dan!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 mei 2009 om 22:57:
reageer es niet zo jaloers
wat laat jij je kennen joh

Uitspraak van Satanica op dinsdag 26 mei 2009 om 22:29:
Omdat jij met je zogenaamde dunne lijf NOG STEEDS een minderwaardigheids complex hebt van hier tot je moeders voorhoofd, anders had je het niet nodig gehad anderen af te zeiken om jezelf een beter gevoel te geven.

Eigenlijk zegt dat meer over JOU dan over ons hoor
We praten nog wel een keer over een paar jaar, als je groot bent

Je zou bijna denken dat je door een of andere hersenbloeding bepaalde gedachtes niet meer goed kan sturen.

Waarschuw beheerder
niet te veel happen dames, word je dik van (y)
Waarschuw beheerder
Je kunt mensen ook negeren ;-) ideale functie 8)
Ik heb trouwens, gelukkig, geen last van mijn verbrandheid :-)
Waarschuw beheerder
Blijkbaar was het over datum

Na een jaar verminderd de factor met de helft :yes: Dus eigenlijk elk jaar een nieuwe kopen ;)

Uitspraak van Satanica op dinsdag 26 mei 2009 om 23:01:
Je zou bijna denken dat je door een of andere hersenbloeding bepaalde gedachtes niet meer goed kan sturen.

Ze snappen er niks van joh 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ChemicalCleo op dinsdag 26 mei 2009 om 19:48:
Volgens mij denken ze dat we achterlijk zijn! Tis vast goed bedoeld hoor maar denk je dat we dat niet weten?

misschien raar.............maar als je het dan weet waarom doe je het dan niet? :D

als je een bepaald dieet volgt, en je stopt er weer mee, krijg je een jo-jo effect.
Steeds weer opnieuw een dieet uitproberen is niet gezond voor je lichaam

bewust op je eten letten en veel bewegen............en daar je leefpatroon van maken zou je een boel ellende besparen :)
je dieet moet "a way of life" worden :) 24/7 bij je levenspatroon horen :) pas dan heeft het effect op de lange termijn en stel je je lichaam niet steeds weer bloot aan allerlei gekke dingen waar het steeds aan moet wennen.

Wat ik bij alle "wel gemeende adviezen" mis is dat je voeding vezelrijk moet zijn........... ook een goede stoelgang heeft een grote invloed op je gewicht :)
en je kunt wel gezond eten maar dat wil niet zeggen dat het ook vezelrijk genoeg is.
Een normaal mens heeft per dag gemiddeld 35 (vezel)gram nodig, als je bedenkt dat in een snee bruin brood maar 2 gram zit.........in een appel met schil 3 gram.......... dan moet je dus goed gaan opletten.

Het wordt hier al meerdere malen genoemd.........maar suiker is idd het eerste dat je achterwege moet laten, en dan bedoelen ze de suikers die je zelf aan dingen toevoegd! want iets van suiker heb je wel weer nodig, dus de suikers die ergens in zitten is niets mis mee.
Mensen die veel verkeerde suikers gebruiken (bijvoorbeeld in koffie en thee) die daar mee stoppen vallen in de eerste week vaak 2 tot 3 kilo af........!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 27 mei 2009 om 07:42:
misschien raar.............maar als je het dan weet waarom doe je het dan niet? :D

Heb je wel even de tijd genomen om een paar pagina's terug te lezen? Want we doen het wel, hoor.

bewust op je eten letten en veel bewegen............en daar je leefpatroon van maken zou je een boel ellende besparen :)
je dieet moet "a way of life" worden :) 24/7 bij je levenspatroon horen :) pas dan heeft het effect op de lange termijn en stel je je lichaam niet steeds weer bloot aan allerlei gekke dingen waar het steeds aan moet wennen.

Ik heb mijn voeding zelf ook aangepast, let er de hele tijd op en beweeg veel meer dan vroeger. En ik ben daardoor ook al meer dan 20kg afgevallen. En anderen hier op het forum doen dat ook. Dit is hier meer bedoeld om elkaar te steunen en de een of andere kleine tip te geven, niet om zo stomme dingen te lezen als

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 mei 2009 om 23:24:
niet te veel happen dames, word je dik van (y)

of
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 mei 2009 om 18:06:
gewoon lekker veel groente en fruit eten en veel bewegen (L)

Dat weten we natuurlijk zelf ook en dat wordt dan een beetje vervelend. Net of wij achterlijk zijn ofzo :vaag:

Het wordt hier al meerdere malen genoemd.........maar suiker is idd het eerste dat je achterwege moet laten, en dan bedoelen ze de suikers die je zelf aan dingen toevoegd! want iets van suiker heb je wel weer nodig, dus de suikers die ergens in zitten is niets mis mee.
Mensen die veel verkeerde suikers gebruiken (bijvoorbeeld in koffie en thee) die daar mee stoppen vallen in de eerste week vaak 2 tot 3 kilo af........!

kijk, hieraan hebben we dan nog iets, dat is een handige tip (y)
Suiker is veel erger dan vet. Velen denken dat ze al goed eten als zij er maar op letten dat ze niet teveel vet binnen krijgen maar suiker is eigenlijk veel erger en maakt je pas dik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Pepperpot op woensdag 27 mei 2009 om 08:38:
Heb je wel even de tijd genomen om een paar pagina's terug te lezen? Want we doen het wel, hoor.

ik heb niet alles gelezen ;) :D

solly

Suiker is veel erger dan vet

:yes:
maar het gebrek aan vezels is ook heel slecht
vezels zorgen ervoor dat het eten beter verteerd wordt, je stoelgang goed gaat en dat je zo doende veel minder schadelijke stoffen in je lichaam vasthoud die er weer aan bijdragen dat je gewicht niet verminderd.

Een koekje eten mag best, maar doe het dan goed..........neem een tarwe bisquitje, daar zit ook iets van suiker in (die mag je hebben) en zit vol met vezels...........:)
Helemaal suikerloos is ook niet goed ;) wisten jullie dat in pasta's (zoals spagetti en macaronie) ook suiker zit? maar dat zijn "goede en verantwoorde suikers" als je je pasta echt gezond wil hebben moet je "tarwe spagetti of macaronie" nemen :) goede suikers + veel vezels :)

Veel drinken is altijd goed :) ook voor je darmen :) maar maak van water geen "maagvuller" om het "honger gevoel" tegen te gaan
Eet liever 3x per dag goed en gezond, beweeg en drink water............daar bereik je meer mee dan met sonja bakkeren ;)
want ook dat is weer een "temporary dieet"
mensen vallen dan af...............en stoppen dan met dieeten............foute boel dus :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb mijn voeding zelf ook aangepast, let er de hele tijd op en beweeg veel meer dan vroeger. En ik ben daardoor ook al meer dan 20kg afgevallen. En anderen hier op het forum doen dat ook. Dit is hier meer bedoeld om elkaar te steunen en de een of andere kleine tip te geven, niet om zo stomme dingen te lezen als

Uitspraak van Conemelone op dinsdag 26 mei 2009 om 23:24:
niet te veel happen dames, word je dik van

of

Uitspraak van Meline en Lennerd (l) op dinsdag 26 mei 2009 om 18:06:
gewoon lekker veel groente en fruit eten en veel bewegen

Dat weten we natuurlijk zelf ook en dat wordt dan een beetje vervelend. Net of wij achterlijk zijn ofzo

Inderdaad!!!!

Ik ben van de 131 kilo nu naar de 88 kilo gegaan, door me eten aan te passen en nog meer te bewegen. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 mei 2009 om 09:24:
Ik ben van de 131 kilo nu naar de 88 kilo gegaan, door me eten aan te passen en nog meer te bewegen

Tering!!! hoe lang duurde dat?

Waarschuw beheerder
donateur
Scott Marten, ik stond vorige week trouwens nog naast je in Etten-Leur :D

Uitspraak van Scott Marten op woensdag 27 mei 2009 om 10:31:
Tering!!! hoe lang duurde dat?

Alles bij elkaar denk ik wel 2 jaar, ben ook een tijdje gestopt met sporten vanwege operatie aan me pols enzo, en met de vakantie ook alles gegeten 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 27 mei 2009 om 09:23:
mensen vallen dan af...............en stoppen dan met dieeten............foute boel dus

Je meent het :rot:

Ik ben van de 131 kilo nu naar de 88 kilo gegaan, door me eten aan te passen en nog meer te bewegen.

Vind het nog steeds heel knap van je :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "Lot" op woensdag 27 mei 2009 om 13:17:
Je meent het:rot:

goh wat zijn we aardig :/
ben je met je gewichts afname ook je aardig-zijn verloren? :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 27 mei 2009 om 13:49:
goh wat zijn we aardig
ben je met je gewichts afname ook je aardig-zijn verloren?

Ik word gewoon heel erg moe van mensen die elke keer hetzelfde komen vertellen, that's all.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "Lot" op woensdag 27 mei 2009 om 14:01:
Ik word gewoon heel erg moe van mensen die elke keer hetzelfde komen vertellen, that's all.

denk je dan dat iedereen even 300 pagina's gaat door lezen om te kijken of dingen al dubbel staan? :S

als blijkt dat iedereen het zelfde te vertellen heeft is het topic misschien niet meer nodig................
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 27 mei 2009 om 14:09:
denk je dan dat iedereen even 300 pagina's gaat door lezen om te kijken of dingen al dubbel staan?

mooie opmerking,

het zijn continue dezelfde mensen die hier komen vertellen dat minder calorien gezond zijn :rot: :lol:

Waarschuw beheerder
jeej 49 kilo nog 9 te gaan
Waarschuw beheerder
donateur
misschien raar.............maar als je het dan weet waarom doe je het dan niet?

Ik vindt dit nou zo'n arrogante manier om iemand op zijn "fouten" te wijzen.

Waarom drinken mensen?
Waarom gebruiken mensen drugs?
Waarom hebben we sex met mensen die we nauwelijk kennen?

Omdat we allemaal houden van dingen die lekker zijn, ook al zijn ze niet altijd
even goed.

Het grote verschil?
Eten heb je nodig.
Je kunt niet zeggen; ik eet niet meer.
En in tegenstelling met andere verslavingen.

En daarom zal het voor mensen met een eetprobleem ALTIJD moeilijk zijn met
deze verslaving om te gaan omdat je nu eenmaal MOET eten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op woensdag 27 mei 2009 om 18:47:

:respect:
dit is inderdaad zo..

en voor de bemoeials..
we weten wat we moeten doen en dat doen we ook!
we geven hier alleen net effies tips en steun!
Waarschuw beheerder

Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op woensdag 27 mei 2009 om 18:57:
en voor de bemoeials..

Amen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scott Marten op woensdag 27 mei 2009 om 20:16:
Voor iedereen die wel eens biertje pakt:

Ik lust geen bier :no:
Waarschuw beheerder

waarom niet ?

alles wat je echt wilt,, lukt je...
verslaafd zijn zit tussen de oren;)
Waarschuw beheerder
Ik vindt dit nou zo'n arrogante manier om iemand op zijn "fouten" te wijzen

dan lees je selectief..............ik vind het arrogant te denken dat jij alleen denkt te weten wat wel en niet kan ;)
ik wees niemand op zijn/haar fouten ik stelde een vraag

Uitspraak van "Lot" op woensdag 27 mei 2009 om 19:23:

Uitspraak van absofuckinglutely! op woensdag 27 mei 2009 om 18:57:
en voor de bemoeials..

Amen!

jij vind mij een bemoeial dus :lol:

ik vind je houding niet erg vriendelijk

dat mensen overgewicht hebben of obesitas dat is al ernstig genoeg, maar dat wil niet zeggen dat je dan maar tegen iedereen moet "schoppen" die er net even iets anders over denkt ;)

Het grote verschil?
Eten heb je nodig.
En in tegenstelling met andere verslavingen.

kijk daar heb je een punt!
idd, als je stopt met roken, dan rook je geen enkele sigaret meer, stoppen met eten is geen optie

dan moet je idd naar alternatieven gaan zoeken :) en je kunt ook lekker én gezond eten alleen de weg die je af moet leggen om op dat punt te komen is een zware weg :)

Ik ben van de 131 kilo nu naar de 88 kilo gegaan, door me eten aan te passen en nog meer te bewegen.

en daar heb ik hele grote bewondering voor :)

het is niet alleen je eten aan passen en het bewegen ;) het is ook de wilskracht die je hebt om je doel persee te willen bereiken :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vind de opmerkingen wel erg triest op mijn post..zeg gewoon wat ik doe en ik val er niet van af maar behoud mij gewicht en vind groente en fruit lekker dus beter hou je volgende keer je kansloze smoel want waar het hier om gaat is wat iemand doet om af te vallen en dit zou mijn methode zijn, capiche achterlijke?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 27 mei 2009 om 21:28:
ik vind je houding niet erg vriendelijk

heb ook nooit geclaimt aardig te zijn..

dat mensen overgewicht hebben of obesitas dat is al ernstig genoeg, maar dat wil niet zeggen dat je dan maar tegen iedereen moet "schoppen" die er net even iets anders over denkt

punt 1 ik heb geen overgewicht of obesitas..
punt 2 ik schop alleen tegen mensen die denken dat ze slim zijn door de standaard dieet verhalen hier neer te gooien..
Waarschuw beheerder
donateur
dan lees je selectief..............ik vind het arrogant te denken dat jij alleen denkt te weten wat wel en niet kan
ik wees niemand op zijn/haar fouten ik stelde een vraag

Nee, ik zei dat ik het vondt overkomen dat je iemand op zijn fouten wijst, en DAT vindt ik arrogant.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op woensdag 27 mei 2009 om 21:50:
heb ook nooit geclaimt aardig te zijn..

volgens mij had ik het niet tegen jou..................:X dus ik zal er verder niet op ingaan :)

Uitspraak van Satanica op woensdag 27 mei 2009 om 21:55:
Nee, ik zei dat ik het vondt overkomen dat je iemand op zijn fouten wijst, en DAT vindt ik arrogant.

dat is jammer, want ik stelde een vraag :)

ik reageer open en eerlijk in dit topic :) ga idd geen 300 pagina's lezen, en beweer ook niet dat ik alles al weet :)
ik probeerde een positief steentje bij te dragen in de strijd tegen de kilo's waar heel veel mensen mee bezig zijn :) that's all

ik kwam hier niet om afgezeken te worden ;) dan ga ik wel in een onzin topic ;)
Zelf heb ik nooit op mijn gewicht hoeven letten, nu ik wat ouder ben en gestopt met roken ben moet ik er wel op letten, ik wil een paar kilootjes kwijt, maar moet eerst zorgen dat mijn vezel-gehalte op pijl is. Mijn darmen werken niet mee ;)

ik heb gister een paar uur in het ziekenhuis bij een dieetiste gezeten :D dus ik dacht...........de suikers, de vezels..........dat is toch weer handige info :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 27 mei 2009 om 22:02:
volgens mij had ik het niet tegen jou.................. dus ik zal er verder niet op ingaan

je zegt t direct na een opmerking tegen mij..
dus vandaar..
Waarschuw beheerder
Kom op mensen hier heeft niemand wat aan.
Waarschuw beheerder
ik vind het arrogant te denken dat jij alleen denkt te weten wat wel en niet kan

... precies goed gezegd ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
en daar heb ik hele grote bewondering voor

het is niet alleen je eten aan passen en het bewegen het is ook de wilskracht die je hebt om je doel persee te willen bereiken

Thanks (Y) ;)
En inderdaad, het is niet altijd makkelijk, maar als de wil er is gaat het wel iets makkelijker :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op woensdag 27 mei 2009 om 21:55:

Jij zit hier ook flink de sfeer te verpesten he.

Ga lekker naar het afvalflockje en ga daar lekker verder zitten zeiken.
Uitspraak van Scott Marten op woensdag 27 mei 2009 om 22:09:
Kom op mensen hier heeft niemand wat aan.

Idd beetje jammer dit.
Waarschuw beheerder
jij vind mij een bemoeial dus

Ik heb helemaal geen zin meer in deze onzin. Het kan me ook niet schelen wat jij ervan vindt eerlijk gezged. Ik wil het hier gewoon gezellig hebben met de "vaste" meiden (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tijgertjuh** op woensdag 27 mei 2009 om 22:02:
, maar moet eerst zorgen dat mijn vezel-gehalte op pijl is. Mijn darmen werken niet mee

En heb je al lijnzaad geprobeerd?

Ik heb de bekende "luie darmen" en heb er altijd allerlei poedertjes voor gehad die altijd maar tijdelijk werkten.

Nu ik elke dag lijnzaad gebruik, gaat het allemaal een stuk "makkelijker" :lol:
Bijvoorbeeld een eetlepen door de muesli sochtends.

Het is ook heel goedkoop (1,50 euro voor een pond) en overal te koop waar ze Zonnatura verkopen.
Waarschuw beheerder
ik heb wat nieuws..
doe al een tijdje acapuntuur voor andere klachten..
maar heb nu antisnoepnaaldjes in me oor..
die blijven er zitten tot ze er uit vallen..
en dan mag ik nieuwe halen..
:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op donderdag 28 mei 2009 om 17:04:
doe al een tijdje acapuntuur voor andere klachten..
maar heb nu antisnoepnaaldjes in me oor..
die blijven er zitten tot ze er uit vallen..

Ik heb ook acupunctuur gedaan als steun met afvallen...

Maar erin laten zitten tot de naaldjes eruit vallen?!
Ik snap het niet :rot:
Waarschuw beheerder
je hebt die grote naalden voor je energiebanen enzo..
en je hebt mininaalden..
lijken wel minipunaises..
die zitten in dat stukje voor me oor, onder een pleisterje..

vallen er vanzelf af omdat t pleistertje loslaat..
;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op donderdag 28 mei 2009 om 17:29:
Ik heb ook acupunctuur gedaan als steun met afvallen...

Ik ook.... Het werkte alleen de eerste 3 weken, daarna ging er niks meer af :no: En bij mij bleven de naaldjes er wel inzitten hoor :yes: En ik deed er alles mee, sporten, zwemmen enz.
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op donderdag 28 mei 2009 om 17:51:
t pleistertje loslaat..

Ik had er ook geen pleistertje opzitten :no: :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 mei 2009 om 20:32:
Ik ook.... Het werkte alleen de eerste 3 weken, daarna ging er niks meer af En bij mij bleven de naaldjes er wel inzitten hoor En ik deed er alles mee, sporten, zwemmen enz.

ben benieuwd..
heb net heel voorzichtig gedoucht..

Waarschuw beheerder
Gezond eten niet eten wanneer het niet moet en wel bewegen en niet heledag stil zitten ofzo 1 wandelingetje met de hond bijvoorbeeld
en water drinken :D
Waarschuw beheerder
Vriendin van me is nu ook op dieet, ze eet maar 400cal per dag en gebruikt daarbij laxeertabletten :X
Ik dus spuien op haar, maar ze zegt dat het mag van haar diëtiste..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cocktail: Renée :cocktail: op vrijdag 29 mei 2009 om 08:06:
400cal per dag

Alles onder de 1000 is gevaarlijk. dus. en daar komt nog bij als je te snel afval krijg last van los hangende vellen!! en die krijg je nooit meer weg. Maar aan 400cal hou je niet lang vol.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cocktail: Renée :cocktail: op vrijdag 29 mei 2009 om 08:06:
ze eet maar 400cal per dag en gebruikt daarbij laxeertabletten

Denk niet dat dat gezond is :no: Hoop niet dat als ze stopt, last krijgt van haar darmen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Scott Marten op vrijdag 29 mei 2009 om 09:13:
Alles onder de 1000 is gevaarlijk.

.. Dat valt heel erg mee..
Vrouwen hebben echt geen 2000cal per dag nodig .
Onzin
Waarschuw beheerder
2000 of 900 is nog al een verschil. Als je niet genoeg binnen krijgt ga je je eigen spier massa opeten. en dat lijkt me niet de bedoeling. Aangezien alleen spieren vet kunnen verbranden.
laatste aanpassing