Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 198065x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 20:36:
Gewoon veel gaan rennen

Rennen is niet goed voor iedereen, ik heb bijvoorbeeld ASTMA maar kan het niet volhouden om een blokje rond te rennen, maar wel 40 min. fietsen achter elkaar op een normaal tempo..

Ik zelf ben ook bezig met afvallen, maar ik let er gewoon op dat ik geen tussendoortjes pak, en wel gewoon fatsoenlijk de 3 maaltijden op de dag te eten.
Veders fiets ik elke dag tusse de 400 en 500 Calorienen dat is ongeveer 35 a 45 min. op een dag...
:)

Waarschuw beheerder
donateur
nou ik heb zo'n stappenteller gekocht ik dach dat ik op ze gemakkie die 10.000 stappen om een dag zou halen :no: dus moet er in de avond vaak nog ffies 4.000 bij stappen :| maar tis toch 700 calorien wat je weg stap dus doe ik het graag :D :jaja:

Waarschuw beheerder
yes pasen is voorbij en ik heb geen ene chocolade eitje gesnoept. Het is stil zonder Satanica....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 22:21:
stil zonder Satanica....

:/ :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen veel succes weer vandaag.nieuwe ronde nieuwe kansen.

Waarschuw beheerder
donateur
morguh sweety's (K)

Waarschuw beheerder
donateur
Goeiemorgen lieverds...

Nou ik ga in de herkansing voor het niet meer snoepen!!!!

succes allemaal!!!

(K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
goeiemorgen ladies!!!!

het lange paasweekend heeft geen extra kilo's achter gelaten....aan de ene kant heel mooi, maar aan de andere kant vind ik het raar want ik heb niet bewogen (zitten studeren) en wel chocola, boterkoek, chips, patat en chinees gegeten.....iemand enig idee hoe dit kan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 18 april 2006 om 10:50:
iemand enig idee hoe dit kan?

Dit zie je waarschijnlijk morgen of overmorgen aan de weegschaal :/ Ik heb er ook last van: niet aangekomen en wel gesnoept en frietjes gegeten... Ben benieuwd 8)
Waarschuw beheerder
Duvel in doosje, hoe vordert het bij jou nu??
Waarschuw beheerder
liefdesverdriet zorgt er ook voor dat je veel afvalt..en het komt er bij mij ook nie zomaar meer aan..

Waarschuw beheerder
donateur
:[ :@ 1,5 kilo gegroeid grrrrr klote pasen :[ maar ja dan maar weer op nieuw beginnen :jaja:
Waarschuw beheerder
wou weer goed beginnen maar heb al een kitkat chuncky op die is zooooo lekker hahahhaah

ben verslaafd aan chocola :P:D

Waarschuw beheerder
donateur
hahah zie dat we allemaal wel weer opnieuw moeten beginnen :S
Waarschuw beheerder
nou ik begin niej overnieuw....

heb er zowieso al ongeveer 10 kilo af... ik sta nu een beetje stil haha

Waarschuw beheerder
tjong.. heb vandaag de snoep automaat op school weer geplundert.. :(..

tjongen gelukkig was dit een van me laatste dag van dit school jaar..
gelukkig ga ik maar 1 keer in de week na school..
tjongen wat slap van mij zeg maarj..

wild deze onzin ff kwijt..;):P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik ben sinds gisteren begonnen met een ziekenhuis dieet ... het is niet speciaal aan mij voorgeschreven maar ik mag het met toestemming van mijn huisarts doen... je valt hiermee gegarandeerd in 3 weken 10 kilo af... en na die drie weken blijf je een dag houden waarop je je aan een bepaald dieet moet houden zodat je niet alles er weer bij eet
na deze 3 weken eet ik weer een paar weken normaal (met de nadruk op NORMAAL) EN DAARNA DOE IK ER NOG 3 WEKEN ACHTERAAN ZO HOOP IK 20 KILO AF TE VALLEN... WISH ME LUCK SO I CAN WISH YOU ALL THE SAME LUCK

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 19:53:
EN DAARNA DOE IK ER NOG 3 WEKEN ACHTERAAN ZO HOOP IK 20 KILO AF TE VALLEN... WISH ME LUCK SO I CAN WISH YOU ALL THE SAME LUCK

vind het supper knap dat je dat doet maar je moet wel rustig aan doen.. hoor.. want wat je allemaal wilt bereiken.. is goed hoor maarj kun je dat allemaal wel aan ..?
Waarschuw beheerder
donateur
ik kan er niks aan doen , maar ik vind het nog steeds slecht dat je zoveel afval in zo weinig tijd..
meestal kan je lichaam dat niet aan...

en ik heb net 30 min gefiets en dadenlijk tijdens voetbal nog ongeveer 20 min erbij :)...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bumblebee (L) op dinsdag 18 april 2006 om 10:50:
het lange paasweekend heeft geen extra kilo's achter gelaten....aan de ene kant heel mooi, maar aan de andere kant vind ik het raar want ik heb niet bewogen (zitten studeren) en wel chocola, boterkoek, chips, patat en chinees gegeten.....iemand enig idee hoe dit kan?

zolang je geen hele kilo's eet kan je ook geen hele kilo's aankomen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 april 2006 om 11:01:
Dit zie je waarschijnlijk morgen of overmorgen aan de weegschaal :/ Ik heb er ook last van: niet aangekomen en wel gesnoept en frietjes gegeten... Ben benieuwd 8)

Dat zie je meestal wel gelijk hoor dat duurt geen 2 dagen. Het zit toch al in je lichaam.
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben net terug van mn bodypump lesje.weer een goed gevoel:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van miranda010:D op dinsdag 18 april 2006 om 20:47:
ik ben net terug van mn bodypump lesje.weer een goed gevoel

haha.. ik net weer van kickboksen

geef je lekker gevoel he als je even aan het sporten ben geweest

teminste heb ik altijd wel.
mis het gewoon als ik nie ben geweest..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op zaterdag 15 april 2006 om 17:29:
kreeg een appelkoek bij de thee....kijk daar zeg je dan geen nee tegen....das onbeleefd

Mijn nichtje van 12 is ook op dieet , maar dat is aangepraat van dr moeder en dr vader , en als ze bij ons of bij mijn opa/oma op bezoek is pak ze geen eens wat drinken of wat te eten, terwijl ik denk van als je op visite bent bij iemand, gaden niet zo onbeleefd doen, van ja dat is slecht voor mijn lijn, en helenmaal niet van een kind van 12.. :|

Maar heb 500 kalorienen gefiets in 45 min dus gaat lekker eventjes pauzen :)..

Waarschuw beheerder
donateur
water drinken, veel water drinken.. helpt echt supergoed :)
net als hardlopen, maar daar moet je wel de discipline voor hebben.. ik heb een goed uithoudingsvermogen ervoor, maar ik verveel me na 10 minuten al zo erg, dat ik het bijna nooit langer dan een half uur vol hou.

Uitspraak van (Roos) op dinsdag 18 april 2006 om 16:51:
wou weer goed beginnen maar heb al een kitkat chuncky op die is zooooo lekker hahahhaah

ben verslaafd aan chocola :P:D

daar ben je vrouw voor ;)

Waarschuw beheerder
mensen ik hoop dat we elkaar ier een beetje kunne stimulere want een steunpunt is altijd wel handig... respect to all...

Waarschuw beheerder
zucht... heel de dag niet gesnoept tot 20.00 uur vanavond op mn werk: 2 chocolade paaseieren (groot), 1 saucijzenbroodje en n half worstebroodje en toen thuis nog wat chips, dropjes en n glas cola.. Beetje jammer weer. :cry:
Waarschuw beheerder
goed ontbijten is de belangrijkste maaltijd van de dag.
en verder veel drinken en je kunt beter 6 a 7 kleine maaltijden op een dag nemen dan 3 grote door meer maaltijden te verspreiden snak je tussen dooor ook niet zo gauw naar iets lekkers.
weet dat moeilijk is ben zelf ook druk meee bezig maar moet ook geen verplichting worden voor je zelf hoe meer je er mee bezig bent hoe moeilijker het wordt.spreek uit eigen ervaring.

en sporten ook heel belangrijk gelukkig is dat voor mij geen straf vind het geweldig.
en voor de dames probeer de koolhydraat behoefte zo laag mogelijk te houden dan wel de goeie koolhydraten.
goeie zijn die een gi waaarde hebben van 55 en lager als je dat eet is goed dat zijn langzame koolhydraten.

kunt via google wel gi index intypen komen er wel schemas voor wat daar allemaal bij hoort

en alles met mate ik ben zelf ook zo een neem ik bv schaaltje yogert met crusli (denk gezond) niet als je dik 100 gram van in doet weet je hoeveel calorieen er in zitten maar toch gebeurt elke x weer heb nu de neiging om porties van 40 ofzo te gaan afwegen en in bv zakjes doen en mag ik 1 zakje per schaaltje.
en is een kwestie van zelfdisipline sterk in je schoenen staan en voor al de eerste week is heel moeilijk omdat je lichaam aan een andere gewoonte moet wennen.

succes allemaal en voor mijzelf ook weer met deze strijd

Waarschuw beheerder
donateur
morguh :)

zometeen weer ff lekker sporten 2 uurtjes :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 08:53:
morguh :)

morgu:gaap:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 08:53:
zometeen weer ff lekker sporten 2 uurtjes :cheer:

ik vanavond weer.
sportse meid!!!:D

Waarschuw beheerder
donateur
http://www.partymania.nl/forum/
Waarschuw beheerder
goeiemiddag dames (f)

werk zit er alweer op voor vandaag gelukkig...vanmorgen om half 5 ging die ***wekker :[...ben nou te moe om nog wat te doen....dus dan maar aan school werken :(

iedereen veel plezier en succes op de sportschool vandaag en niet teveel snoepen hoor ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Hallo daar,

Tja ik zit nog steeds op school hard te werken, maar hier is de verleiding gelukkig niet zo heel erg groot :D Scheelt een hoop

Succes allemaal lieverds (F)
Waarschuw beheerder
ja werk zit er bij mij ook op mijn wekker ging vanochtend 4 uur zoals elke dag en yesyesyes vandaag niet gesnoept(ben namelijk banketbakker dus alles voor grijpen kan moeilijk er afblijven)
maar ging super ga zo door.

en vanmiddag heerlijk 2,5 uur sporten nu al zin in
en dan vanavond na sport lekker stukje zalm met roerbak groenten.

Waarschuw beheerder
donateur
:):):):) ik ben blij :):):):)

ondanks het paasweekend ben ik tog iets kwijt :P
woog vorige week 99.1 en nu 98.6 tis maar 0.5 maar tog wat ondanks het gourmetten :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 13:12:
99.1 en nu 98.6 tis maar 0.5 maar

(y) harstike goed toch alles wat er af is ben je kwijt :D

ik was vanmorgen 0.3 kilo kwijt dus moet nog 1.2 kilo om weer op het gewoicht te zitten van voor pasen :[
Waarschuw beheerder
115 naar 65 :woop:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sylian op woensdag 19 april 2006 om 16:19:
115 naar 65

:respect: (y)
Waarschuw beheerder
ik durf er niej meer op te staan ik ben al 2 weken het zelfde gewicht :S:s
Waarschuw beheerder
Ik ben er nu 5 kwijt...nog 8 te gaan! Maar gaat goed....voel me ook beterder door het dieet...alleen maar fruit en mineralen..dus ben lang niet zo moe als anders...:D:D
Waarschuw beheerder
kd0e aan gez0nd eten!! val je 0ok van af(y)

Waarschuw beheerder
100 calorien per dag minder eten, 100 calorien per dag meer er af bewegen.
10 kilo per jaar er af!

Waarschuw beheerder
donateur
http://www.buddyteam.nl/bvdw.htm

ff stemmen op een vriendin van mij please

ze heet charlene
Waarschuw beheerder
stem is geplaatst (y)...mooie meid!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op woensdag 19 april 2006 om 21:36:
stem is geplaatst ...mooie meid!

thx (K)
Waarschuw beheerder
heb ook ff gestemd :D;)

Waarschuw beheerder
donateur
goeiemorgen :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 08:32:
goeiemorgen

(F) goeiemorgen..ook ikke heb ff mijn stem geplaatst voor die vriendin van je :D

En wil hjet hier bij iedereen nog een beetje lukken??
Ik heb gister wel gezondigd maar was bij mijn vriend en heb het er dus wel weer een beetje vanaf gewerkt haha :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 20 april 2006 om 10:08:
goeiemorgen..ook ikke heb ff mijn stem geplaatst voor die vriendin van je

thx :)

heb net weer ff lekker gesport 2 uurtjes :) zo ff een lekkere salade maken hebben jullie nog lekkere ideen ??

Waarschuw beheerder
donateur
ik was weer 1 kilo kwijt :cheer: nog maar 0.6 kilo en zit weer op het gewicht van voor pasen :)