Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 210292x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ellen~~ op zondag 17 mei 2009 om 11:07:
ik heb lady luck gespot @ fantansy island

Was het leuk dames?
Waarschuw beheerder
zeker mooi feestje :D problemen van vorig jaar zijn netjes opgelost :)
alleen stond er gegeven moment een rij van anderhalf uur voor de ingang, had zelf vip, maar vind dat niet kunnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ellen~~ op zondag 17 mei 2009 om 20:13:
zeker mooi feestje problemen van vorig jaar zijn netjes opgelost

Mooi (Y)

Uitspraak van Ellen~~ op zondag 17 mei 2009 om 20:13:
alleen stond er gegeven moment een rij van anderhalf uur voor de ingang, had zelf vip, maar vind dat niet kunnen

Je zou er maar in staan :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "Lot" op zondag 17 mei 2009 om 20:24:
Je zou er maar in staan

idd :S vind t niet kunnen maar oke
Waarschuw beheerder
indeed haha zucht ik kan me daar nou echt om opvreten... haha maar ja dat is teveel calorieen dus doe het niet meer. hahaha zucht.. wat een gezeik he.. tja ik ga me stress morgen maar even weg sporten denk ik.. das leuk.. Net als vorige week. Van die slanke vrouwtjes/meiden in een strak broekje, waar de string bovenuit komt. Die mij aankijken met een blik van: jesus... die heeft een kont.. Tja het is niet goed als ik niet sport want dan ben ik lui.. en als ik wel sport verwachten ze dat het bij eenmaal bijft omdat mijn rode hoofd verraad dat ik het wel erg zwaar heb. Maar ik raak vervolgens wel aan de praat met een leuke/sexy vent die respect heeft om het feit dat ik ervoor ga en er in ieder in geval wat aan doe. Dan staan die dametjes in hun strakke broekjes vervolgens nog te kijken alsof het vreselijk onwerkelijk is dat er mensen (dan ook nog eens sexy mannen) zijn die verder kijken dan mijn rode hoofd en dikke reet... Tja dames het ligt ook wel een beetje aan de houding he.. Ik heb nog een kop thee gedronken met die sexy man in de sportschool, aangezien hij vroeg of ik er even bij kwam zitten. En dat allemaal door het feit dat ik ben wie ik ben. Spontaan en vriendelijk zoals ik onlangs hoorde.. Niet arrogant en verwaand of teveel air. En zonder bijbedoelingen of rare gedachtes keerde ik terug naar huis. Met in mijn ooghoeken die dames die nogal opgelaten leken over het feit dat hij nog even zwaaide toen in weg reed... En op zo'n moment weet ik even weer heel goed hoe het zit. Ik ben wie ik ben en daar ben ik eigenlijk best blij mee.. Afvallen doe ik dan ook voor mijn gezondheid en mezelf, niet voor een ander. En ik laat me al helemaal geen les lezen door vrouwen/meiden die denken dat ze het allemaal zo goed weten..

O en het is waar... haha voor de meiden die denken dat ik zit te liegen omdat ik als dik varken natuurlijk nooit zoiets mee zal maken en nu maar wanhopig aandacht zoek omdat ik tenslotte wanhopig ben...

Mensen suc6 met afvallen.. of wat voor doel je ook wilt bereiken. Onthou wel... echte schoonheid zit van binnen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "Lot" op zondag 17 mei 2009 om 19:33:
Was het leuk dames?

I had fun :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van guardianangel28 op maandag 18 mei 2009 om 01:28:
Dan staan die dametjes in hun strakke broekjes vervolgens nog te kijken alsof het vreselijk onwerkelijk is dat er mensen (dan ook nog eens sexy mannen) zijn die verder kijken dan mijn rode hoofd en dikke reet... Tja dames het ligt ook wel een beetje aan de houding he.. Ik heb nog een kop thee gedronken met die sexy man in de sportschool, aangezien hij vroeg of ik er even bij kwam zitten. En dat allemaal door het feit dat ik ben wie ik ben. Spontaan en vriendelijk zoals ik onlangs hoorde.. Niet arrogant en verwaand of teveel air. En zonder bijbedoelingen of rare gedachtes keerde ik terug naar huis. Met in mijn ooghoeken die dames die nogal opgelaten leken over het feit dat hij nog even zwaaide toen in weg reed... En op zo'n moment weet ik even weer heel goed hoe het zit. Ik ben wie ik ben en daar ben ik eigenlijk best blij mee.. Afvallen doe ik dan ook voor mijn gezondheid en mezelf, niet voor een ander. En ik laat me al helemaal geen les lezen door vrouwen/meiden die denken dat ze het allemaal zo goed weten..

Ow yeah!!!! :respect:

Waarschuw beheerder
indeed haha zucht ik kan me daar nou echt om opvreten... haha maar ja dat is teveel calorieen dus doe het niet meer. hahaha zucht.. wat een gezeik he.. tja ik ga me stress morgen maar even weg sporten denk ik.. das leuk.. Net als vorige week. Van die slanke vrouwtjes/meiden in een strak broekje, waar de string bovenuit komt. Die mij aankijken met een blik van: jesus... die heeft een kont.. Tja het is niet goed als ik niet sport want dan ben ik lui.. en als ik wel sport verwachten ze dat het bij eenmaal bijft omdat mijn rode hoofd verraad dat ik het wel erg zwaar heb. Maar ik raak vervolgens wel aan de praat met een leuke/sexy vent die respect heeft om het feit dat ik ervoor ga en er in ieder in geval wat aan doe. Dan staan die dametjes in hun strakke broekjes vervolgens nog te kijken alsof het vreselijk onwerkelijk is dat er mensen (dan ook nog eens sexy mannen) zijn die verder kijken dan mijn rode hoofd en dikke reet... Tja dames het ligt ook wel een beetje aan de houding he.. Ik heb nog een kop thee gedronken met die sexy man in de sportschool, aangezien hij vroeg of ik er even bij kwam zitten. En dat allemaal door het feit dat ik ben wie ik ben. Spontaan en vriendelijk zoals ik onlangs hoorde.. Niet arrogant en verwaand of teveel air. En zonder bijbedoelingen of rare gedachtes keerde ik terug naar huis. Met in mijn ooghoeken die dames die nogal opgelaten leken over het feit dat hij nog even zwaaide toen in weg reed... En op zo'n moment weet ik even weer heel goed hoe het zit. Ik ben wie ik ben en daar ben ik eigenlijk best blij mee.. Afvallen doe ik dan ook voor mijn gezondheid en mezelf, niet voor een ander. En ik laat me al helemaal geen les lezen door vrouwen/meiden die denken dat ze het allemaal zo goed weten..

O en het is waar... haha voor de meiden die denken dat ik zit te liegen omdat ik als dik varken natuurlijk nooit zoiets mee zal maken en nu maar wanhopig aandacht zoek omdat ik tenslotte wanhopig ben...

Mensen suc6 met afvallen.. of wat voor doel je ook wilt bereiken. Onthou wel... echte schoonheid zit van binnen!

:respect: Amen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 mei 2009 om 07:54:
I had fun

(Y)
Artiest {SHOWLIST artist 21745, 54957}
Waarschuw beheerder

Je doet het voor jezelf en voor niemand anders zoals je het zegt.Als je zelf goed in je vel zit is er niets mis mee toch.
Waarschuw beheerder
donateur
Tja dames het ligt ook wel een beetje aan de houding he..

Thats true! :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Australian Girl op maandag 4 mei 2009 om 19:16:
maar nja.. mensen niet zo zeure dat je te dik bent,,
daar zorg je tenslotte allemaal zelf voor

Och och och

mevrouw zal het wel even vertellen he:lol: :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Ewa.. :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
En zonder bijbedoelingen of rare gedachtes keerde ik terug naar huis. Met in mijn ooghoeken die dames die nogal opgelaten leken over het feit dat hij nog even zwaaide toen in weg reed... En op zo'n moment weet ik even weer heel goed hoe het zit. Ik ben wie ik ben en daar ben ik eigenlijk best blij mee.. Afvallen doe ik dan ook voor mijn gezondheid en mezelf, niet voor een ander

En zo is het maar net wijffie :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Van die slanke vrouwtjes/meiden in een strak broekje, waar de string bovenuit komt. Die mij aankijken met een blik van: jesus... die heeft een kont.. Tja het is niet goed als ik niet sport want dan ben ik lui.. en als ik wel sport verwachten ze dat het bij eenmaal bijft omdat mijn rode hoofd verraad dat ik het wel erg zwaar heb. Maar ik raak vervolgens wel aan de praat met een leuke/sexy vent die respect heeft om het feit dat ik ervoor ga en er in ieder in geval wat aan doe. Dan staan die dametjes in hun strakke broekjes vervolgens nog te kijken alsof het vreselijk onwerkelijk is dat er mensen (dan ook nog eens sexy mannen) zijn die verder kijken dan mijn rode hoofd en dikke reet... Tja dames het ligt ook wel een beetje aan de houding he.. Ik heb nog een kop thee gedronken met die sexy man in de sportschool, aangezien hij vroeg of ik er even bij kwam zitten. En dat allemaal door het feit dat ik ben wie ik ben. Spontaan en vriendelijk zoals ik onlangs hoorde.. Niet arrogant en verwaand of teveel air.

jij bent anders net zo oordelend over hen als zij over jou (zoals jij interpreteerd)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb zin in verse ananas :kwijl: maar ben vergeten mee te nemen 8)
Heb wel 2 perziken maar die zijn helemaal verkracht in mn tasje :nosmile:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 19 mei 2009 om 19:54:
Ik heb zin in verse ananas

Ooooh, ik ook :9

Heb wel 2 perziken maar die zijn helemaal verkracht in mn tasje

Dan moet je ze ook in een bakje doen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "Lot" op dinsdag 19 mei 2009 om 20:00:
Ooooh, ik ook :9

Lekker is dat he.. ik hou van fruit :kwijl:

Uitspraak van "Lot" op dinsdag 19 mei 2009 om 20:00:
Dan moet je ze ook in een bakje doen ;)

Die hebben ze niet bij de AH :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb zin in verse ananas

Dat lust ik altijd!!! zo lekker :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 19 mei 2009 om 20:06:
Lekker is dat he.. ik hou van fruit

Ik ook, maar dan vooral de exotische en seizoenssoorten :9 Een appel eet ik bijvoorbeeld wel, maar geweldig vind ik dat niet :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 20:17:
Dat lust ik altijd!!! zo lekker :9

Morgen maar eens even 1 scoren whehe.

Uitspraak van "Lot" op dinsdag 19 mei 2009 om 20:27:
Ik ook, maar dan vooral de exotische en seizoenssoorten :9 Een appel eet ik bijvoorbeeld wel, maar geweldig vind ik dat niet :no:

Ja dat is zo.. al ben ik wel verslaafd aan sinasappels. :d
En perziken, nectarines, ananas, bloedsinasappels, aardbeien en frambozen :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 19 mei 2009 om 20:44:
Ja dat is zo.. al ben ik wel verslaafd aan sinasappels.

Gewone hoeft van mij niet maar perssinaasappelen wel :kwijl: Heerlijk om zon groot glas met vers geperste sinaasappelsap te drinken :D

En perziken, nectarines, ananas, bloedsinasappels, aardbeien en frambozen

Je had de woorden uit mijn mond :kwijl: Alleen bloedsinaasappelen heb ik nog nooit zo op. Aardbeien op een volkoren beschuit, cracker of boterham met een beetje suiker vind ik ook echt heerlijk!
Waarschuw beheerder
ik lach me eige echt dood hier haha..

al die happers bij elkaar..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "Lot" op dinsdag 19 mei 2009 om 20:50:
Aardbeien op een volkoren beschuit, cracker of boterham met een beetje suiker vind ik ook echt heerlijk!

Dat vind ik nou weer jammer..... Ik doe nooit suiker op me aardbeien, zonder vind ik ze lekkerder :9

Waarschuw beheerder
donateur
ananas, bloedsinasappels, aardbeien en frambozen

:9 heeeeeerlijk En kiwi's natuurlijk :9
Waarschuw beheerder
donateur
Gewone hoeft van mij niet maar perssinaasappelen wel :kwijl: Heerlijk om zon groot glas met vers geperste sinaasappelsap te drinken :D

Die flessen van de AH :kwijl:

Je had de woorden uit mijn mond :kwijl: Alleen bloedsinaasappelen heb ik nog nooit zo op. Aardbeien op een volkoren beschuit, cracker of boterham met een beetje suiker vind ik ook echt heerlijk!

Bloedsinasappels zijn zooooo lekker :|

Nee niet met suiker maar met zoetstof :P vloeibare hehe..
Waarschuw beheerder
hoorde vandaag dat ananas druiven en bananen een no go zijn bij t afvallen..
collega doet cursus voeding erbij!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op dinsdag 19 mei 2009 om 21:01:
collega doet cursus voeding erbij!

Bananen wist ik ja :jaja: maar ananas?:o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op dinsdag 19 mei 2009 om 21:05:
maar ananas?:o

Dat dacht ik net ook. Ik heb ooit eens de tip gekregen om 's avonds voor het slapen een schijfje ananas te eten omdat er enzymen in zitten die de vetverbranding bevorderen. Ik had het toen niet geprobeerd maar dacht er eigenlijk over na om dat te doen. Ik vind ananas super lekker :P

Waarom zijn die slecht dan? Wat zit er precies in?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cocktail: Renée :cocktail: op dinsdag 19 mei 2009 om 21:27:
Uitspraak van absofuckinglutely! op dinsdag 19 mei 2009 om 21:01:
druiven

Shit eet ik me scheel aan

witte druiven krijg je putten van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 20:56:
Ik doe nooit suiker op me aardbeien, zonder vind ik ze lekkerder

Ik wel hoor :9

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 mei 2009 om 20:57:
heeeeeerlijk En kiwi's natuurlijk

Daar ben ik niet zon fan van :no:

Uitspraak van M. :') op dinsdag 19 mei 2009 om 20:58:
Die flessen van de AH

Gewoon zelf doen vind ik het lekkerst :yes:

Uitspraak van M. :') op dinsdag 19 mei 2009 om 20:58:
zoetstof

Dat is helemaal niet gezond :no:

Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op dinsdag 19 mei 2009 om 21:01:

Mijn dietiste zegt dat er niks mis mee is. Er zitten inderdaad meer natuurlijke suikers in, maar ik hoef daar geen onderscheid tussen de maken. Ik eet over het algemeen toch veel vaker een appel oid, dus zo erg is het niet ;)

Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op dinsdag 19 mei 2009 om 22:07:
in 1 schijfje 10 suikerklontjes..

Dat geloof ik eerlijk gezegd niet...

Uitspraak van ~Curl~ op woensdag 20 mei 2009 om 07:07:
witte druiven krijg je putten van

En zo ken ik er nog wel 10 :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Miss Pepperpot op dinsdag 19 mei 2009 om 22:01:
omdat er enzymen in zitten die de vetverbranding bevorderen

Dat vertelde mijn collega laatst ook al (Y)
Waarschuw beheerder
Het ligt er volgens mij ook aan welk dieet je doet, want bij een koolhydraatarm dieet is fruit helemaal niet zo goed en bij een vetarm dieet weer wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "Lot" op woensdag 20 mei 2009 om 07:40:
Daar ben ik niet zon fan van :no:

Gele kiwi's zijn wel heeeeel lekker.

Gewoon zelf doen vind ik het lekkerst :yes:

Ja dat is zo maar als je ff snel in de appie wat lekkers wilt hebben :d
Dat is helemaal niet gezond :no:

Ik mag geen suiker dus ik moet wel 8) maar gebuik het niet veel dat scheelt.

Uitspraak van Blondjee074 op woensdag 20 mei 2009 om 11:00:
Het ligt er volgens mij ook aan welk dieet je doet, want bij een koolhydraatarm dieet is fruit helemaal niet zo goed

Klopt daarom eet ik weinig fruit. Mag wel aardbeien :kwijl: met slagroom maar slagroom is niet te vreten :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 20 mei 2009 om 11:09:
Klopt daarom eet ik weinig fruit. Mag wel aardbeien met slagroom maar slagroom is niet te vreten

Klopt dat mag ik ook! :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat voor dieet doen jullie dan??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Blondjee074 op woensdag 20 mei 2009 om 13:56:
Klopt dat mag ik ook! :kwijl:

Nice :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 14:00:
Wat voor dieet doen jullie dan??

Ik doe koolhydraat arm :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 14:00:
at voor dieet doen jullie dan??

Ik doe geen dieet. Heb gewoon mijn voeding veranderd. Ik let er nu op dat ik veel groenten en fruit eet, mager vlees, meer volkoren producten etcetc en dat ik vooral minder snoep. Ik wilde niet aan een dieet doen omdat je die niet eeuwig kunt volhouden. En als je stopt krijg je vaak de yoyo-effect. Ik wil gewoon gezonder leven en heb daarom mijn voeding aangepast en doe daarnaast ook nog aan sport. Zo val ik misschien minder snel af dan met een dieet maar dit is dan ook blijvend omdat ik dit volhouden kan en ik me daarbij lekker voel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M. :') op woensdag 20 mei 2009 om 15:33:
Ik doe koolhydraat arm

Uitspraak van Blondjee074 op woensdag 20 mei 2009 om 15:53:
Ik ook

En geeft het ook een beetje?? :D Wat eten jullie dan zoal?
Uitspraak van Miss Pepperpot op woensdag 20 mei 2009 om 15:38:
Heb gewoon mijn voeding veranderd.

Dat heb ik ook al een tijdje geleden gedaan (Y)
Waarschuw beheerder
Gele kiwi's zijn wel heeeeel lekker.

Ik vind ze helemaal niet zo geweldig ;)

Ik mag geen suiker dus ik moet wel maar gebuik het niet veel dat scheelt.

Het schijnt dat zoetstoffen zich opstapelen in je lichaam. Het fijne weet ik er niet van.

met slagroom maar slagroom is niet te vreten

Als ik dat mocht, dan zou ik het de hele dag eten :lol:

Uitspraak van Miss Pepperpot op woensdag 20 mei 2009 om 15:38:
Ik doe geen dieet. Heb gewoon mijn voeding veranderd. Ik let er nu op dat ik veel groenten en fruit eet, mager vlees, meer volkoren producten etcetc en dat ik vooral minder snoep. Ik wilde niet aan een dieet doen omdat je die niet eeuwig kunt volhouden. En als je stopt krijg je vaak de yoyo-effect. Ik wil gewoon gezonder leven en heb daarom mijn voeding aangepast en doe daarnaast ook nog aan sport. Zo val ik misschien minder snel af dan met een dieet maar dit is dan ook blijvend omdat ik dit volhouden kan en ik me daarbij lekker voel.

Precies hetzelfde geldt voor mij!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 mei 2009 om 16:02:
En geeft het ook een beetje?? :D Wat eten jullie dan zoal?

:jaja:

Uh koolhydraat arm brood of crackers smorgens.. en ei tussen de middag met tomaat, uit en kaas.
En savonds gewoon vlees met groente zonder aardappels.

Uitspraak van "Lot" op woensdag 20 mei 2009 om 16:17:
Ik vind ze helemaal niet zo geweldig ;)

Dat kan :d

Het schijnt dat zoetstoffen zich opstapelen in je lichaam. Het fijne weet ik er niet van.

Oh echt joh :o eens even googlen.

Als ik dat mocht, dan zou ik het de hele dag eten :lol:

Hahahahha :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 20 mei 2009 om 16:59:
Oh echt joh

Dat zei mijn dietiste een keer. Dat ik dat echt niet meer moest gebruiken. Ik deed eerst namelijk ook altijd een zoetje in de thee.

Uitspraak van M. :') op woensdag 20 mei 2009 om 16:59:
Hahahahha

Maar wel slagroom zonder suiker zeker? 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van "Lot" op woensdag 20 mei 2009 om 17:01:
Dat zei mijn dietiste een keer. Dat ik dat echt niet meer moest gebruiken. Ik deed eerst namelijk ook altijd een zoetje in de thee.

Ok dat wist ik niet.

Uitspraak van "Lot" op woensdag 20 mei 2009 om 17:01:
Maar wel slagroom zonder suiker zeker? 8)

Met zoetstof ;p

Maar slagroom is viessssssssssss patrick.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 20 mei 2009 om 17:03:
Ok dat wist ik niet.

Nu wel ;P

Uitspraak van M. :') op woensdag 20 mei 2009 om 17:03:
Maar slagroom is viessssssssssss

Ik snap niet eens dat je het mag eten. Daar zit echt superveel vet in :O