Ik geef nog wel borstvoeding, dus ik mag niet lijnen ofzo. Dat is wel jammer!!
Ik ben ook weer een kilo kwijt
Ik denk dat ik vanaf volgende week ga beginnen aan dat loopschema voor de gevorderde beginner van run2day om van een half uur naar een uur lopen te komen
Ja die weegschaal kun je ook niet altijd vertrouwen he Soms heb ik het gevoel van 'wow, ik ben echt goed afgevallen, je ziet het echt', ga ik op de weegschaal staan, is het nog niet eens een kilo. En soms denk ik dat alleen maar dikker word terwijl het gewicht op de weegschaal daalt.
Ik probeer daarom meer naar mn lijf te kijken dan naar de cijfers maar ben toch altijd blij als het op de weegschaal minder is dan de vorige keer.
mijn spierpijn valt redelijk mee..
had t veul erger verwacht..
ga straks maar effies hardlopen..
weet je wak zo raar vind..
dak nog steeds niet tot nauwelijks resultaat op de weegchaal zie..
Ik neem aan dat je wel voelt dat je lichaam strakker is?
Das nogal logisch als je veel krachttraining doet, spierweefsel is zwaarder als vetweefsel! Ik neem aan dat je wel voelt dat je lichaam strakker is?
de weegschaal ziet niet dat je er strakker uitziet namenlijk...
Net weer een uurtje gespor
maak voor mezelf een indiase linzensoep, met een groentedjali erbij..
paar papadums..
ik gister pizza, was heerlijk Ben er gelukkig ook niet van aangekomen haha
Bij mij gaat het afvallen helemaal niet zoals ik had gehoopt. Ik ga van de week een afspraak maken bij de dokter, ik heb er echt hulp bij nodig en dan voornamelijk geestelijk, zodra ik me klote voel ga ik eten..Heb het geprobeert alleen op te lossen maar dat werkt dus niet helaas.
shoarma/doner
pizza,
gebak
frietjes
heel veel kruiden..
vrijwel geen vet..
veel groentes..
ik gister pizza
Ik heb vandaag heerlijk 2,5 uur in het bos gewandeld
Misschien eerst wat conditie opbouwen met fietsen en daarna door met hardlopen! Of zou dat niet echt een goed opstapje zijn?
Beter dan van die zompige uit een pakje!
Klinkt goed Ook maar eens proberen dan
heel de avond staan dansen, I luf my work, en tussen door me broodjes opgegeten..
Ik heb ook lekker staan dansen, het was weer verdomd rustig, dus kon eigenlijk lekker me eigen gang gaan en heb weer een boekje uit kunnen lezen
ga nu effies een maandje niet..
Wat doen jullie daar dan? Beiden in de garderobe?
Dit is het afvallen topic hoor
Gister zelfs op de fiets naar de voetbal geweest, gaat de goede kant op
Beide toiletjuffrouw
Maarten staat in de garderobe.
Ik alleen van 6 tot 14.00 en Wendy van 16.00 tot 24.00.
We lossen elkaar eigenlijk af.
Wel leuk dat je tijdens je werk mooi kunt dansen enz.
gezelligheid gaat toch altijd wel voor
alleen gisteren naar de mac geweest
Wel leuk dat je tijdens je werk mooi kunt dansen enz
Weet je dat pizza helemaal niet zo slecht voor je is? Het bestaat voor het grootste gedeelte uit deeg (wittebrood) en voor de rest uit tomatenpuree, groenten, vlees en kaas. Alleen eventueel salami en kaas is niet gezond Je zal er dus niet zomaar van aankomen
lol. daar kom je zeker wel van aan hoor...
de meest gangbare pizzasoorten gemeten van 350 gram.
pizza met 50% minder vet - 630 kilocalorieen
pizza met kaas/tomaat - 740 kilocalorieen
pizza met vis - 720
pizza met vlees - 710
geen geringe aantallen dacht ik zo..? laat ik het zo zeggen: ik spuit praktisch me hele pomp aan insuline weg na het eten van een pizza...
heb roze enkelkousen en roze bandages besteld!