Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 212792x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ChemicalCleo op maandag 9 februari 2009 om 18:09:
het voelde wel goed toen ik vanochtend de weegschaal zag!

Good 4 you mop :D

Vanaaf lekker sporten ( in de hoop dat mijn man in slaap is gevallen 8) )
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft wel een voordeel niet kunnen lopen :d

En ik kan mn bed niet uit, moet ik 2 trappen af heb ik dus geen zin in whahah en ik kan niet op de weegschaal staan dus hoef ik daar ook niet gefrustreerd van te worden.

Verder is dit kut kut en nog eens kut.. pijn pijn ziek en kotsen 8) Maar ben wel blij dat ik weer in mn eigen bedje lig (L) Helaas geen shotjes morfine meer :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blondjee074 op dinsdag 10 februari 2009 om 10:21:
maar blijf toch naar die cijfertjes kijken

Dat heeft iedereen wel denk ik :yes:

Uitspraak van M. :') op dinsdag 10 februari 2009 om 10:48:
pijn pijn ziek en kotsen

He bah, wat vervelend meid! Ben je ziek van de pijn of heb je er ook nog eens griep bij? Beterschap! (F)

O ja, ik heb even een vraagje aan jullie o:) Vanavond ga ik naar de Ladies Night hier in de bios en ik ben echt aan het twijfelen of ik me aan mijn dieet zou houden of voor een keer door de week iets lekker zou nemen :/ Normaal neem ik altijd een zakje winegums oid. Help me 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat je af en toe ook mag snoepen met dit soort evenementen. Ik ben gisteren ook op stap geweest om het einde van het semester te vieren en ik heb ook gewoon een piozza gegeten (samen met een vriendin) :P
Misschien kun je een half zakje winegums nemen? Dan voelt het al minder erg en als je die al van tevoren koopt kun je lekker de helft thuis laten en eet je ook echt maar een half pakje. Ik ken het van mezelf, als ik al begin dan stop ik ook niet zo snel en vind het moeilijk om na een half zakje 'nee' te zeggen).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Pepperpot op dinsdag 10 februari 2009 om 11:21:
Ik vind dat je af en toe ook mag snoepen met dit soort evenementen. Ik ben gisteren ook op stap geweest om het einde van het semester te vieren en ik heb ook gewoon een piozza gegeten (samen met een vriendin) :P
Misschien kun je een half zakje winegums nemen? Dan voelt het al minder erg en als je die al van tevoren koopt kun je lekker de helft thuis laten en eet je ook echt maar een half pakje. Ik ken het van mezelf, als ik al begin dan stop ik ook niet zo snel en vind het moeilijk om na een half zakje 'nee' te zeggen).

Zou kunnen, maar die zakjes zijn zo klein haha. En inderdaad, voor een keer is het niet erg, maar ik ben inderdaad bang dat ik me schuldig ga voelen... Maar goed, als ik de rest van de week weer mijn best doe, dan is er ook niks aan de hand waarschijnlijk :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van "Lot" op dinsdag 10 februari 2009 om 11:13:
ga ik naar de Ladies Night hier in de bios en ik ben echt aan het twijfelen of ik me aan mijn dieet zou houden of voor een keer door de week iets lekker zou nemen

Waarom zou je niets lekkers mogen? als je dat niet kan/mag wat mag je dan nog wel van jezelf? :/ .

Normaal neem ik altijd een zakje winegums oid.

Gewoon nemen, why not? van iets lekkers nemen kom je heus niet meteen kilo's van aan. Het is een uitje en je moet er van kunnen genieten :flower:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "Lot" op dinsdag 10 februari 2009 om 11:29:
Zou kunnen, maar die zakjes zijn zo klein haha. En inderdaad, voor een keer is het niet erg, maar ik ben inderdaad bang dat ik me schuldig ga voelen... Maar goed, als ik de rest van de week weer mijn best doe, dan is er ook niks aan de hand waarschijnlijk

Dan neem je toch zelf een verantwoord zoutje of iets mee? Dan hoef je je ook niet zo schuldig te voelen dat je uiteindelijk iets gehad hebt! Die nieuwe zoutjes van sultana, of het zoutje dat mag van Lu... zakje japanse mix...
Waarschuw beheerder
donateur
He bah, wat vervelend meid! Ben je ziek van de pijn of heb je er ook nog eens griep bij? Beterschap! (F)

Ziek van de pijn.. :lol:

Moet zo naar de wc maar het is zo'n opgave :lol:
Waarschuw beheerder
Verder is dit kut kut en nog eens kut.. pijn pijn ziek en kotsen Maar ben wel blij dat ik weer in mn eigen bedje lig Helaas geen shotjes morfine meer

Pff dat is ook niet echt wat :( Beterschap! :flower:

Normaal neem ik altijd een zakje winegums oid. Help me

Gewoon meenemen! Af en toe mag je jezelf best verwennen. Heb net ook wel plak cake gehad, omdat collega trakteerde. Moet kunnen vind ik :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Blondjee074 op dinsdag 10 februari 2009 om 13:01:
Pff dat is ook niet echt wat :( Beterschap! :flower:

Het gaat nu gelukkig alweer wat beter :P
Alleen ik wil pijn stillers en die liggen beneden 8) en dan moet ik trappen af whaha noooooot :')
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Blondjee074 op dinsdag 10 februari 2009 om 13:01:
Af en toe mag je jezelf best verwennen

Precies. Je kunt het ook als een soort beloning zien voor hoe ver je al bent gekomen.
Waarschuw beheerder
Verder is dit kut kut en nog eens kut.. pijn pijn ziek en kotsen 8) Maar ben wel blij dat ik weer in mn eigen bedje lig (L) Helaas geen shotjes morfine meer :(

Wat heb je dan als ik vragen mag?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ChemicalCleo op dinsdag 10 februari 2009 om 18:47:
Wat heb je dan als ik vragen mag?

Ze hebben mn middenvoetsbeentje recht gezet ofzo door gezaagd gebroken weet ik wat haha.
En mn kleine teen ook recht gezet. Stak een stuk bot uit aan de linker buiten kan van mn linker voet dus hehe.
Waarschuw beheerder
hmm vervelend zeg! hoelang moet je nog zo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 10 februari 2009 om 18:48:
Ze hebben mn middenvoetsbeentje recht gezet ofzo door gezaagd gebroken weet ik wat haha.
En mn kleine teen ook recht gezet. Stak een stuk bot uit aan de linker buiten kan van mn linker voet dus hehe.

damn :O beterschap :flower:

net weer gesport :cheer: op stage had k niet echt zin :$ maar gewoon niet op gelet en dom gegaan, en nu toch wel weer blij dat k ben gegaan :)
wou na sporten, nu dus, nog wel wat doen voor school maar argh...scheelt weer dat deze stage eens rustig is en k daar stiekem meer studieuren kan nemen dan eigenlijk de bedoeling is :$ o:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ChemicalCleo op dinsdag 10 februari 2009 om 18:55:
hmm vervelend zeg! hoelang moet je nog zo?

6 weken :x

Uitspraak van Ellen~~ op dinsdag 10 februari 2009 om 19:54:
damn :O beterschap :flower:

Thnx. :D
Waarschuw beheerder
op deze leftijd: Gewoon minder vet vreten, 2 x daags je bammetje en saams je tuffel en vleesch

laat die chips eens ligge
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pl0fk0p-supernl op dinsdag 10 februari 2009 om 20:57:
op deze leftijd: Gewoon minder vet vreten, 2 x daags je bammetje en saams je tuffel en vleesch

laat die chips eens ligge

Dit ga je niet menen he :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 10 februari 2009 om 21:59:
Dit ga je niet menen he :')

Volgens mij is ze bloedserieus 8)
Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/59800834.jpg[/img]

WHAHAHAHAHHAHAHAAAAA :LOL: HAHAHAHAHAHHWHAHAHAHAHAHHAHAAAHHH :roflol:

Whahahahahahhhahaahhhhwhwhwhwhwhwhwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaahahahahaha :lol:

Serieus ik kom niet meer bij :lol: :roflol: 8)
Waarschuw beheerder
Nee echt, ik blijf erin :lol: whahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahhhhhhhhahahaha :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chrisje op dinsdag 10 februari 2009 om 22:27:
Volgens mij is ze bloedserieus 8)

Whehe sommige mensen 8)
Waarschuw beheerder
:lol: Scheelt dat wij er altijd nog beter uit komen te zien door af te vallen! Die rare kop van haar zal ze altijd blijven houden:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ChemicalCleo op dinsdag 10 februari 2009 om 23:22:
Scheelt dat wij er altijd nog beter uit komen te zien door af te vallen! Die rare kop van haar zal ze altijd blijven houden

:O:roflol:

Nou, ik heb gisteren wat lekkers genomen hoor, alleen een beetje te veel :$ Maar ach, vandaag ga ik er gewoon weer tegenaan (H) Wel minder dat ik tot maandag geen tijd heb om te sporten (en nee, dit keer niet omdat ik geen zin heb 8)) (N)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van "Lot" op woensdag 11 februari 2009 om 07:47:
Nou, ik heb gisteren wat lekkers genomen hoor, alleen een beetje te veel

Af en toe mag dat wel O:)

Ik ben weer niks afgevallen deze week, maar broek en riem zitten wel stuk losser. Dus blijf nog wel door sporten :D
Waarschuw beheerder
Ik eet geen snoep en chips meer, ik beweeg nu 2uur perdag en eet verder normaal!
Smorgens brood smiddags brood en een cracker en savonds normaal warm eten!
Ik ga niet minder eten, dat heeft geen zin na alles wat ik geprobeert heb!
Als het vette er maar afblijft komt de rest wel goed.
En als ik sport heeft dat vaker sneller effect!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik leef op thee en droge beschuitjes dus hoop dat ik er nog een paar kilo van af val whhehehe.
Al is het misselijk zijn vet gaar..
Waarschuw beheerder
Nou, ik heb gisteren wat lekkers genomen hoor, alleen een beetje te veel :$

Moet kunnen toch? Van 1x lekker snoepen kom je heus geen kilo's aan... En anders compenseer je het toch gewoon door vandaag een fruitdagje te houden? balans-dagje of zo?
Waarschuw beheerder
donateur
Nou, ik heb gisteren wat lekkers genomen hoor, alleen een beetje te veel :$

Je zal er vast niet gelijk paar kilo van aan zijn gekomen :nee:

Even lekker snoepen op zn tijd moet kunnen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op dinsdag 10 februari 2009 om 18:48:

:O dat klinkt echt naar (F)

Uitspraak van M. :') op woensdag 11 februari 2009 om 09:21:
Nou ik leef op thee en droge beschuitjes dus hoop dat ik er nog een paar kilo van af val whhehehe.
Al is het misselijk zijn vet gaar..

aan elk nadeel zit zn voordeel o:)

ik val ook maar heel langzaam af, misschien doordat k ook krachttraining doe.. maar k zie die nummertjes toch liever sneller naar beneden gaan :P
Waarschuw beheerder
Ik val vrij snel af de weegschaal was vanochtend weer mijn vriend...:cheer: ben in totaal 6.2 kilo kwijt nu! Maar wil er nog wel wat meer af:D heb het idee dat het nu nog niet zo zichtbaar is omdat ik vrij vors was geworden met de feestdagen enzo:X:X
Waarschuw beheerder
nu 3 weken aant sporten en er is nog nix af :nocheer: maar komt vanzelf wel :)
3 weken is ook wel heel snel om al te gaan juichen 8)

kom net van paardrijden weer en me vingers zijn ontveld :rot: argh,
Waarschuw beheerder
Hey meiden,

Ik ben nu 6weken bezig en 7,5kilo afgevallen.. :cheer:
Alleen nu lijkt het dus wel stil te staan :/ Meer mensen hier last van ( gehad ) ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ellen~~ op woensdag 11 februari 2009 om 21:22:
paardrijden

(L) paardrijden zucht... das voor mij alweer lang geleden.. maar ik droom er nog steeds wel eens over!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ChemicalCleo op woensdag 11 februari 2009 om 21:37:
paardrijden zucht... das voor mij alweer lang geleden.. maar ik droom er nog steeds wel eens over!!

en ik heb met jou paardgereden op klein vosdal kun je je dat nog herinneren :lol: ( keek net op je profiel, dacht die komt me ergens bekend voor :P )
Waarschuw beheerder
paardrijden zucht... das voor mij alweer lang geleden.. maar ik droom er nog steeds wel eens over!!

doe het al 10 jaar (L) blijf het geweldig vinden,
onderhand xtje ponykamp :rot:
2x trek tocht door de ardennen
1x door de franse bergen (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cocktail: Renée :cocktail: op woensdag 11 februari 2009 om 21:40:
en ik heb met jou paardgereden op klein vosdal kun je je dat nog herinneren ( keek net op je profiel, dacht die komt me ergens bekend voor

Heey ja dat klopt! Alles goed?
Uitspraak van Ellen~~ op woensdag 11 februari 2009 om 21:41:
doe het al 10 jaar blijf het geweldig vinden,

Heb het ook 10 jaar gedaan maar ben gestopt omdat ik t niet meer kon betalen... maar zou er graag weer mee beginnen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ChemicalCleo op woensdag 11 februari 2009 om 21:49:
Heey ja dat klopt! Alles goed?

Jawel, druk met afvallen he ;)
Jij ook las ik haha
Waarschuw beheerder
hehehe inderdaad! mag wel na het steeds uitgesteld te hebben tot na de feestdagen!:X
Waarschuw beheerder
hahaha anders kom je mekaar hier weer tegen :p

k rij btw 1x in de week hoor, heb het te druk voor vaker en mn ouders betalen gewoon voor 1x in de week :) krijg mn rittenkaart nu nog van mijn ouders en net vorige week weer 40 ritten kaart gehaald o:) weet alleen niet hoelang het nog doorgaat, maar kan iig weer een jaartje verder :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ellen~~ op woensdag 11 februari 2009 om 22:09:
hahaha anders kom je mekaar hier weer tegen

Ja vet grappig
Uitspraak van Ellen~~ op woensdag 11 februari 2009 om 22:09:
k rij btw 1x in de week hoor, heb het te druk voor vaker en mn ouders betalen gewoon voor 1x in de week krijg mn rittenkaart nu nog van mijn ouders en net vorige week weer 40 ritten kaart gehaald

Das wel beter ik ga toch maar eens uitzoeken of er nog iets leuks. En niet zo'n dure als mn vorige manege hier in de buurt is
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cocktail: Renée :cocktail: op woensdag 11 februari 2009 om 21:36:
Ik ben nu 6weken bezig en 7,5kilo afgevallen..
Alleen nu lijkt het dus wel stil te staan Meer mensen hier last van ( gehad ) ?

Dat ken ik. In het begin ging het wel redelijk snel, maar nu blijft het echt stil staan :/
Waarschuw beheerder
paardrijden

(L)

Pfff, het gaat echt slecht hier... Had me in de bios beter in kunnen houden, want daardoor gaat het nu alleen maar slechter :S En ik kan tot maandag niet sporten, dus ik voel me meteen ontzettend schuldig, waardoor ik nog sneller ga eten :rot: Ik hoop maar dat het snel beter gaat :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ellen~~ op woensdag 11 februari 2009 om 21:22:
vingers zijn ontveld

ooeh dat klinkt naar :O

Uitspraak van Blondjee074 op donderdag 12 februari 2009 om 09:31:
maar nu blijft het echt stil staan

maar je doet het wel echt goed, gewoon zo doorblijven gaan toch (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blondjee074 op donderdag 12 februari 2009 om 09:31:
Dat ken ik. In het begin ging het wel redelijk snel, maar nu blijft het echt stil staan

Nou ja we moeten gewoon door gaan :)
Zaterdag op Hb ga ik maar extra hard dansen :bounce:
Waarschuw beheerder
whoeoeoeoe :D :cheer:
lijkt er steedss meer op dat me 1e kilo sinds het begin van de sportschool abbo eraf gaat :cheer: k begin nl steeds meer 1 kilo lager te schommelen op de weegschaal

(ja ik weet t, k weeg me teveel :$ o:))

Uitspraak van [Jo] op donderdag 12 februari 2009 om 20:28:
ooeh dat klinkt naar

is het ook :s en vooral heel irritant...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou nog even een verslagje geven van me les hiphop @ de sportschool!
Het was moeilijker dan ik dacht, maar vond het echt leuk!
Heb me meteen weer ingeschreven voor volgende week :yes:
Daarna nog even een half uurtje cardio gedaan en toen vond ik het wel weer genoeg voor vanaaf.
Waarschuw beheerder
donateur
Pfff hier ging het de laatste tijd niet echt goed. Had veel stres vanwege tentamens (semestereinde) en heb teveel en verkeerd gevreten en te weinig gesport. Nu heb ik eindelijk vakantie (behalve dat ik dan moet werken om me studie te financieren), kan weer wat regelmatiger eten en meer sporten zonder dat ik het gevoel hab belangrijker werk te laten liggen.
Ik voel me echt schuldig nu en ik snap ook niet waarom ik al die oh zo lekkere en ongezonde dingen niet gewoon kan laten liggen als ik stres heb of verdrietig ben of wat dan ook :/
Waarschuw beheerder
leuk toch non!

heb dinsdag te bizar zwaar getraint..
serieus overwogen woensdag om van de trap te springen ipv de tredes af te lopen..
dat moest wel minder pijn doen..
maar ben toch maar gaan lopen..
:lol:

net weer wezen trainen, ook heel intensief..
voelt goed zoveel trainen!

*dat ik dat ooit zou zeggen*

ben wel wat aangekomen,maar als je begint met (zwaar) trainen gaat je lichaam eerst gek doen schijnt t..
dus ik wacht wel af..