maar het is niet zo dat als je geen spierpijn hebt, niet goed gesport hebt ...
Als je lekker bendt en niet te dik stuur maar een pb dan kunnen we samen training xxx bertje
Maar voor Charlotte van 21 is dat boeiend, ze is een beetje eigenwijs, zie je wel vaker in deze levensfase, advies geven heeft dan ook vrij weinig nut..
Wat voor sport doe jij miciii?
Goede post! Ben het er helemaal mee eens.
Dat zeg ik ook niet, maar ik vind het altijd wel lekker
Met squashen moet je lekker rennen
Dames niet zo flauw, het is niet mijn boek ofzo. Het is puur met de beste bedoelingen
is t weer niet goed
Iig wel al 4,5 kilo kwijt
Dames niet zo flauw, het is niet mijn boek ofzo
Waarschuwing:
Ben je niet serieus op zoek naar een oplossing tegen de kilo’s en centimeters?
Verlaat dan direct deze pagina
Pff, ben moed aan het verzamelen om zo te gaan sporten
Toch nog meer dan een uur gesport
daar heb ik ook last van
alleen ik moet aankomen van de arts moet 5 kilo aankomen weeg 50 kilo alleen moet de knop nog om zetten heb er echt hard voor gewerkt om het lichaam te krijgen wat ik nu heb. ben totaal 17 kilo afgevallen maar krijg over 1 maand een kaakoperatie dus m'n kaken worden 6 weken op elkaar gezet. dat wordt dus eten & drinken door een spuit ze zeggen dat ik minstens 5 kilo afval..
goed zo.. kan meer een voorbeeld aan jou nemen
maar ga morgen ochtend ook ff sporten in de Zino is ook goed
wanneer heb jij er wel zin in?
wanneer heb jij er wel zin in?
Zeer slecht boek. Ze heeft het alleen over gewicht verliezen, maar wat iedereen wil is natuurlijk vet verliezen. Bovendien word je behandeld als een mongool:
Waarschuwing:
Ben je niet serieus op zoek naar een oplossing tegen de kilo’s en centimeters?
Verlaat dan direct deze pagina
hahaha wat een grap.
Als je dan zonodig geld wil uitgeven aan een (e)book, ga dan voor Burn the fat, feed the muscle. Daar wordt wel op een normale maniet uitgebreid beschreven hoe je het beste vet kunt verliezen.