Nou.. ik heb een pens dat ik 9 maanden zwanger lijk
Mensen vragen ook vet vaak of ik zwanger ben.. en toen ik op Curaçao woonde of het wel gezond was dat ik zoveel rosé dronk en rookte whahaha wat een giller
Ik sta vaak ook gunstig op de foto he.. weet nu wel beetje hoe ik er op moet staan om het te verbergen..
Achja komt goed en zo niet ga ik in hongerstaking
Of kinderen
Geen zin om te zeggen?
Whaha liever niet
Ben er nog niet over uit eigenlijk..
Zoveel mogelijk natuurlijk maarja ik zie wel. Gaat meer om hoe je kleding zit dan de kilo's natuurlijk.
Te snel is toch niet goed voor jeIk ben persoonlijk blij met ongeveer 2 kilo in de maand hoor
Maar sneller is wel leuker
maak daar maar 4kg van charlotte, probeer 1kg per week te doen
en wat doe jij er per dag aan, om dat voor elkaar te krijgen?
Hebben jullie nog een bepaalde streefdatum dan?
Ik ben in totaal nu al 6 kilo afgevallen, dus nog even volhouden
Wij steunen elkaar wel een beetje hoor meid
Ik heb medicijnen gekregen waarvan je aankomt... Tenminste,je krijgt er eetbuien van die ervoor zorgen dat je aankomt En dit is voor mij gewoon even niet de goede periode om aan een dieet te beginnen. (depressie)
Ben je al iets aangekomen dan? Of probeer je toch een dieet te volgen?
Ook al klinkt dit voor jullie misschien minimaal. Ik ben hier dagelijks mee bezig.
Ben wel al wat aangekomen (niet veel) maar ik heb momenteel nog wat andere issues af te handelen voordat ik aan mijn gewicht kan gaan werken
Ik heb medicijnen gekregen waarvan je aankomt... Tenminste,je krijgt er eetbuien van die ervoor zorgen dat je aankomt En dit is voor mij gewoon even niet de goede periode om aan een dieet te beginnen. (depressie)
Dat doen we zeker wel
Ook al klinkt dit voor jullie misschien minimaal. Ik ben hier dagelijks mee bezig.
Het is ook vaak beter om in een rustige periode te beginnen. Kun je het vaak beter volhouden.
wie wil mijn 10 overgebleven zwangerschapskilo's hebben??
[stampkaboutster] wie wil mijn 10 overgebleven zwangerschapskilo's hebben??
gewoon veel sporten
hardlopen, sportschool
& gezond eten
klaar is kees
Denk jij dat er honderden forums op i-net te vinden zijn terwijl het werkelijk zo simpel is?
Eindelijk weer een weegschaal die het wel doet hehe.
Er zit wel een hele grote kern van waarheid in hoor
Heb er nog niet opgestaan, dat moet je smorgens doen
Dat doe ik ook altijd
Aight, naakt voor het douchen
Bij mij staat de weegschaal ook altijd op dezelfde plek, anders varieert m'n gewicht
het is wel zo simpel
alleen niet iedereen heeft er de discipline voor