10 volgers · 215356x bekeken
Ik gebruik het zelf niet, maar ik heb weleens gehoord van Whey eiwitten, om de spierafbraak tegen te gaan. Misschien versnelt dat het afvallen ook wel, ik weet het niet
Tijdens het cardio'en kan je lichaam je vetreserves aanspreken, of je spiermassa.
Als je aan het bodybuilden bent bijvoorbeeld, en je wilt droger worden / afvallen, het laatste wat je dan wilt is dat je spiermassa naar de klote gaat.
Dus die nemen eerst een eiwittenshake, en gaan dan cardio'en, zodat het cardio'en niet aan hun spiermassa komt.
laatste aanpassing
Dat apparaat bij fitnes waarbij je uuhm langlauft ofzo, je trek steeds 2 hendels naar je toe en met je voeten omhoog en naar beneden. Gister gedaan, in 20 minuten 250 calorien
Crosstrainer, bedoel je?
In sommige fitnesscentra zijn tv's, en anders kan je altijd nog muziek luisteren o.i.d.
Klopt, als ik er eenmaal ben vind ik het ook niet erg om wat te doen.
Maar heb nooit zin om er heen te gaan
Tijdens het cardio'en kan je lichaam je vetreserves aanspreken, of je spiermassa.
Als je aan het bodybuilden bent bijvoorbeeld, en je wilt droger worden / afvallen, het laatste wat je dan wilt is dat je spiermassa naar de klote gaat.
Dus die nemen eerst een eiwittenshake, en gaan dan cardio'en, zodat het cardio'en niet aan hun spiermassa komt
Ah
Crosstrainer, bedoel je? Die zijn ook wel fijn en lang vol te houden.
Die bedoel ik ja, fijne dingen.
Ik gebruik het zelf niet, maar ik heb weleens gehoord van Whey eiwitten, om de spierafbraak tegen te gaan. Misschien versnelt dat het afvallen ook wel, ik weet het niet
Van die rotzooi hoef ik niet. Dan maar op de langzame en natuurlijke manier
Maar heb nooit zin om er heen te gaan
Zin maken meid
Ja ik weet het, maar lukt niet echt.
Als ik de hele dag gewerkt heb, heb ik geen zin om s'avonds nog te gaan
Dat heb ik ook altijd. Dan ben je zo druk geweest met van alles en dan heb je daar ook geen zin meer in
Dat heb ik ook altijd. Dan ben je zo druk geweest met van alles en dan heb je daar ook geen zin meer in
als je niet wilt sporten moet je toch meer op je eetpatroon letten....
kan ook, maar denk dat het makkelijker is om af en toe nog een keer te snoepen en iets meer te sporten dan een "streng" eetpatroon aan te meten.
voorbeeld van een niet te streng eetpatroon:
ontbijt : 1 a 2 boterhammen met gezond beleg, kipfilet bijv.
10 uurtje: plakje ontbijtkoek/ appel
lunch : cup a soupje en 2 boterhammen ook weer met mager beleg
of voor de afwisseling een keer een gevulde salade met div. soorten groenten
3/4 uurtje: fruit/ of snack a jack rijstwafel bijv.
avondeten: 2 aardappels, onbeperkt groenten ( geen sausjes ) stukje vlees.
's avonds: bijv. ook weer een snack a jack rijstwafel of een biscuitje bij de thee...
geen frisdranken, gewoon water/thee zonder suiker!
om maar even een voorbeeldje te geven
laatste aanpassing
als je niet wilt sporten moet je toch meer op je eetpatroon letten....
kan ook, maar denk dat het makkelijker is om af en toe nog een keer te snoepen en iets meer te sporten dan een "streng" eetpatroon aan te meten.
voorbeeld van een niet te streng eetpatroon:
ontbijt : 1 a 2 boterhammen met gezond beleg, kipfilet bijv.
10 uurtje: plakje ontbijtkoek/ appel
lunch : cup a soupje en 2 boterhammen ook weer met mager beleg
of voor de afwisseling een keer een gevulde salade met div. soorten groenten
3/4 uurtje: fruit/ of snack a jack rijstwafel bijv.
avondeten: 2 aardappels, onbeperkt groenten ( geen sausjes ) stukje vlees.
's avonds: bijv. ook weer een snack a jack rijstwafel of een biscuitje bij de thee...
geen frisdranken, gewoon water/thee zonder suiker!
om maar even een voorbeeldje te geven
Voorbeeldjes heb ik genoeg, want ik ga iedere maand naar een dietiste
Ik mag waarschijnlijk de hometrainer die bij mn vriend thuis staat een tijdje lenen. En dan proberen elke dag een half uurtje te fietsen
laatste aanpassing
donateur
Ik hoef niet af te slanken... nou, misschien een beetje!
Beetje gelijk heeft ie wel natuurlijk, als ik zo vrij mag zijn. Als je wil afvallen zul je moeten bewegen, zo simpel is het.
Dat snap ik ook wel. Ik weet zelf ook wel dat ik moet bewegen, wil ik wat meer afvallen... Het is niet altijd leuk om geconfronteerd te worden met de waarheid
donateur
Dat apparaat bij fitnes waarbij je uuhm langlauft ofzo, je trek steeds 2 hendels naar je toe en met je voeten omhoog en naar beneden. Gister gedaan, in 20 minuten 250 calorien
Je bedoelt de crosstrainer
Ik ben dus van de 34 kg die ik met Sonja Bakker ben afgevallen er weer 7 aangekomen.
Mede door het stoppen met roken en het steeds moeilijker vinden om me netjes aan me eetpatroon te houden
Ben dus sinds deze week begonnen met sporten op de sportschool
Deze week al 3x geweest
Ik heb denk ook het geluk dat me vriend en ik samen gaan en we elkaar motiveren.
Wil heel graag die 7 extra kg er weer af ( me broeken worden weer te strak
Wat is jou definitie van voldoende eten?
Dan kan ik dat vergelijken met wat ik nu eet..
Ja gewoon een goed ontbijt, middageten en avondeten. En vooral niet nog voor het slapen een zak chips leegeten, want de energie die daar in zit ga je niet verbruiken in je slaap.
Bruin brood, groente, fruit, water (koffie weetikveel wat maakt niet uit)
Punt is : als je niet (of lees nauwelijks) eet, ga je je spieren verbranden voor energie, dus het is beter dat je gewoon goed eet zonder veel tussendoortjes dan veels te weinig
Waarschijnlijk bedoeld hij goed en gezond eten, tenminste, ik neem aan van wel
donateur
En vooral niet nog voor het slapen een zak chips leegeten, want de energie die daar in zit ga je niet verbruiken in je slaap.
Volgens mij denk je dat ik onder een steen leef ofzo?
Ik eet gewoon 3 maaltijden per dag en 1 of 2 tussendoortjes en ja ik snoep er ook wel wat bij ( mijn liefde voor chocolade is bijna obsessief
Was meer een voorbeeld ter illustratie dat energie inslaan nét voor het slapen slecht is. Ik ben het met je eens dat imand met een logisch verstand dat behoort te weten. Maar zoals ik lees
attendeer ik je er nog even op
succes
en het steeds moeilijker vinden om me netjes aan me eetpatroon te houden
attendeer ik je er nog even op
donateur
attendeer ik je er nog even op succes
Ondanks dat ik snoep, eet ik dus na 8 maybe uiterlijk 9 uur in de avond niets meer
Tis niet dat ik elke dag snoep, maar als ik eenmaal snoep is het wel meteen een heel pak koekjes of reep chocolade.
En vooral niet nog voor het slapen een zak chips leegeten, want de energie die daar in zit ga je niet verbruiken in je slaap.
Dat is onzin, je verbrand in je slaap ook gewoon calorieen. Mijn dietiste zegt dat dat echt een onzin uitspraak is.
( mijn liefde voor chocolade is bijna obsessief )
Je bent niet de enige hoor
Tis niet dat ik elke dag snoep, maar als ik eenmaal snoep is het wel meteen een heel pak koekjes of reep chocolade.
Dat is onzin, je verbrand in je slaap ook gewoon calorieen. Mijn dietiste zegt dat dat echt een onzin uitspraak is.
Het klopt wel dat je in je slaap wat energie verbruikt, maar een zak chips bevat iets van 800 kcal, dat ga je dus echt niet allemaal in je slaap verbruiken
Het klopt wel dat je in je slaap wat energie verbruikt, maar een zak chips bevat iets van 800 kcal, dat ga je dus echt niet allemaal in je slaap verbruiken
Nou oke, er zit een kern van waarheid in
Nu kom ik wijs doen..
Probeer te genieten van 1 koekje dan geniet je en van een strak lichaam en van een koekje
Toch heb je wel gelijk haha
donateur
In het weekend vind ik het altijd zo kut 
k probeer het altijd om niet het hele pak leeg te eten, maar het moet gewoon op, op de 1 of andere manier
Heb ik ook hoor
In het weekend vind ik het altijd zo kut
In het weekend neem ik juist wat extra. Door de week doe ik goed mijn best
Dus gaan sporten is dan wel een heel saai maar heel goed idee
Jaja, I know
Anders zou ze werkloos zijn.. In je slaap verbrand je wel iets, maar niet veel. De rest van de energie wordt opgeslagen als vet-buffers.. En al miepen van niet kunnen of weet ik veel wat, tis een gewoonte die die je jezelf ook kan afleren.. Anders wil je het zelf ook niet.. En een dieet doe je niet om er zo vervolgens er op los te kunnen vreten..
Anders zou ze werkloos zijn.. In je slaap verbrand je wel iets, maar niet veel. De rest van de energie wordt opgeslagen als vet-buffers.. En al miepen van niet kunnen of weet ik veel wat, tis een gewoonte die die je jezelf ook kan afleren..
Lees gewoon even wat verder...
En een dieet doe je niet om er zo vervolgens er op los te kunnen vreten..
Doe ik dat dan?
Doe ik dat dan?
In het weekend neem ik juist wat extra. Door de week doe ik goed mijn best
En jullie laten het vaak genoeg doorschemeren. K weet dat m'n formulaties niet altijd even formeel zijn, maar zo denk ik erover..
En jullie laten het vaak genoeg doorschemeren. K weet dat m'n formulaties niet altijd even formeel zijn, maar zo denk ik erover..
Denk je dat een dieet/gezond eten vol te houden is, als je een paar maanden lang helemaal niks mag wat je lekker vind?
Daarbij ken je me niet, dus hou je vooroordelen maar lekker voor je
laatste aanpassing
dus hou je vooroordelen maar lekker voor je
je maakt er ook wat moois van... lees es eerst al je eigen dingen eens door en de discussie's, gek dat k dan zoiets concludeer?
Denk je dat een dieet/gezond eten vol te houden is, als je een paar maanden lang helemaal niks mag wat je lekker vind
dan lust je niet veel..
Wie is hier ook mee bezig?
wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..
heb thank god geen reden om af te vallen.
zit nu op een mooi gewicht,
1.80 en 64 kilo. ben in proportie zo.
heb beide kanten mee gemaakt,
ben door ziekte 45 kilo geweest bij 1.80
en ook 80 kilo.
voelde me bij beide niet echt prettig.
maar nu is het super..
BTW, stress! dan val je wel af.
Uitspraak van Charlotte21 op dinsdag 2 december 2008 om 15:22:
dus hou je vooroordelen maar lekker voor je
je maakt er ook wat moois van... lees es eerst al je eigen dingen eens door en de discussie's, gek dat k dan zoiets concludeer?
Uitspraak van Charlotte21 op dinsdag 2 december 2008 om 15:22:
Denk je dat een dieet/gezond eten vol te houden is, als je een paar maanden lang helemaal niks mag wat je lekker vind
dan lust je niet veel..
Sorry, maar ik heb nu dus echt geen zin meer om te reageren
BTW, stress! dan val je wel af
Inderdaad, echt een aanrader
Ik heb de laatste dagen weer vreetbuien gehad (door mijn ziekte/eetstoornis) en ben nu weer bijna 2 kilo's aangekomen
Wat vervelend meid
Gelukkig heb ik het nu weer onder controle en gaat het verder naar beneden. En zo wil ik het ook houden nu kerst met al dat lekkere eten voor de deur staat.
Doe je best!
Hoe gaat het met de rest hier?
Met mij niet echt geweldig, ik moet echt gaan sporten, want anders val ik gewoon niet af
Heb er nu precies 5 kilo af, nog ff streng voor de feestdagen
Goed gedaan meid!