..hoe meer eraan zit hoe meer er af kan
Ze is nu alleen heel zielig want ze is geopereerd aan dr knie en kan nu maar amper lopen op 3 pootjes
Dus ze ligt me nu de hele dag zielig aan te kijken
ja die van ons kostte inderdaad 1000 euro!!!!!
Maar het is ook wel een super lief beestje hoor
tis meer savonds
ja maar dan zit je lekker voor de televisie en dan krijg je inderdaad die lekkere trek.
Wat dat betreft heb ik het nu heel makkelijk...zit al wekenlang 's vonds boven achter de computer te werken voor school en dan snoep ik niet snel..het ging bij mij juist onderdags fout omdat ik dan samen met een vriendin was die ook wel van lekkere dingen hield
dan doe ik tog wel voldoende of nie ??
nee...je moet spinnen
Hallo zeg!! Nou, daar kan ik niet aan tippen hoor ...
Maarreh ...
Is echt heel leuk, maar dodelijk vermoeiend, en dat is dan wel weer lekker. Je kunt aardig je eigen tempo bepalen, want jij bent degene die aan de knop draait voor de weerstand. Gewoon 's een keer proberen... voor de afwisseling.
heb helaas al 2 boterhammen met pindakaas op
Probeer eens Slankie smeerkaas als alternatief, of kiprollade of runderrookvlees. Allemaal magerder dan pindakaas. Mijn favoriet op dit moment: volkoren boterham, plakje kiprollade en wat augurkjes of komkommer en tomaat erop. En vooral met mes en vork opeten, dan eet je langzamer en geniet je meer.
en ik weet dan op zin moment moet je sterk zijn maar dat moet je ook ophouden tis tog opnieuw afkicken van het vele eten
Tip (het werkt echt) 6 kleine maaltijden per dag. Het duurt even, maar als je stofwisseling zich eenmaal heeft aangepast, kun je dus echt gewoon 6 keer per dag wat eten en tegelijkertijd afvallen (als je er bij sport dan).
en wat eet je dan zoal
Het uitgangspunt is: 1 portie eiwit en 1 portie koolhydraten. Een portie is ongeveer zo groot als je vuist.
Verder 2 x per dag groente en fruit.
Ik eet dus bijvoorbeeld:
ontbijt: magere yoghurt met muesli
tussendoor: maaltijdreep / shake (gekocht bij de sportschool voor het gemak, maar kan ook iets anders zijn)
lunch: volkoren boterham met kiprollade of slankie o.i.d. of jam van Zonnatura
tussendoor: zie boven
avondeten: (volkoren) pasta met zelfgemaakte saus, of gewoon aardappelen, groente en vlees (bijv. tartaar, kipfilet, kalkoenfilet, vis, biefstuk)
laatste "snack": handje vol japanse zoutjes met een glas magere melk
En daarbij minstens 2 liter water per dag.
Is echt goed te doen, je moet alleen wel veel meer je maaltijden plannen.
Dat ziet er heel gezond uit.
Ik moet zeggen dat ik in het begin ook absoluut geen zin had in de verplichte tussendoortjes, want na het ontbijt had ik gewoon geen trek tot de lunch.
Het is heel gek, maar nu mijn stofwisseling zich heeft aangepast aan de 6 kleine maaltijden, krijg ik zo om de 2 / 3 uur trek. Dat is dan weer een goed teken, schijnt, want dat betekent dat je verbranding sneller gaat.
Ach ja, er is overal wel wat voor te zeggen. Dit werkt gewoon heel goed voor mij en ik kan het iedereen aanbevelen.
snap niet wat zo'n gozer hier dan komt doen, das al....