Partyflock

Forumonderwerp · 856014
9 volgers · 217637x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:

Waarschuw beheerder
donateur
Doet iemand aan calorieen tellen toevallig? Ben toch maar eens begonnen met de laatste 5 kilo eraf. En nu dus stevig aan het opletten wat ik eet. Op internet verschillen de meningen nogal over hoeveel calorieen je nodig hebt. Iemand tips?

als je wil afvallen zou ik niet meer als 1500 per dag doen
ik tel niet echt calorieen,maar ik weet het (helaas) :) aardig uit mijn hoofd..vanwege die site caloriechecker.nl van het voedingscentrum.
Doordeweeks zit ik rond de 1400
in het weekend rond de 2000 en soms veeeeeeeeel meer (ik let dan overdag wel op,maar bij mijn avondeten niet,ga dan veel uit eten inclusief toetje enz..en ja..dan zit je zo aan heel veel calorieen)
ze zeggen trouwens dat vrouwen er gemiddeld 2000 nodig hebben en mannen 2500
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 19:26:
ik tel niet echt calorieen,maar ik weet het (helaas) aardig uit mijn hoofd..vanwege die site caloriechecker.nl van het voedingscentrum

haha ben ik niet de enige 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][ Cold as ice ™ ][ op dinsdag 15 april 2008 om 18:19:
Is nog best hoop :jaja:

Dat vond ik dus ook al, met mijn normale eetpatroon kom ik daar ook vaak al niet op denk ik.
als je wil afvallen zou ik niet meer als 1500 per dag doen

Met 1500 kan je ook nog aardig wat eten. Maar je moet natuurlijk ook niet te laag gaan denk ik. Ga me niet uithongeren ofzo, maar met 1500 is dat idd ook niet nodig.
.vanwege die site caloriechecker.nl van het voedingscentrum.

Die site is erg handig, thanks!(F)
Zit precies op 1500 voor vandaag :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik was eerst best dik, maar ik ben in 3 maanden, doordat ik een beugel kreeg en ik aan de sonja bakker was, ongeveer 10 kilo afgevallen! Dat was echt geweldig! nu maak ik me daar helemaal geen zorgen meer over! :D

groetjes..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lottepot op dinsdag 15 april 2008 om 20:43:
Ik was eerst best dik, maar ik ben in 3 maanden, doordat ik een beugel kreeg en ik aan de sonja bakker was, ongeveer 10 kilo afgevallen! Dat was echt geweldig! nu maak ik me daar helemaal geen zorgen meer over! :D

Uitspraak van ][ Cold as ice ™ ][ op dinsdag 15 april 2008 om 21:11:
Je bent ook nog maar 13

Idd, nu al sonja bakkeren? Je ziet er niet uit alsof je echt overgewicht hebt en dan al op dieet? :no:

Waarschuw beheerder
ik ben in n jaar 10 kilo aangekomen :s nadat het uitging met mn vriend was ik in no time weer 8 kilo afgevallen maar nu zit ik weer op die 10 kilo erbij :'( het vervelende is dat het alleen bij mn benen en armen zit :| maar niet op mn buik, en het lijkt ook wel of ik het er niet af kan trainen, ook lijkt het wel of lijnen niets helpt..ik sport nu wel twee keer per week..maar zie geen enkel verschil

Waarschuw beheerder
donateur
Dikke mensen zijn zwakke en zielige mensen :loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 21:49:
Dikke mensen zijn zwakke en zielige mensen

Wat een intelligente post, mijn complimenten:gaap: :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 april 2008 om 21:27:
het vervelende is dat het alleen bij mn benen en armen zit :| maar niet op mn buik,

apart. Bij mij is het andersom.
Maar benen en armen zijn toch vrij easy dacht ik altijd? Joggen werkt prima voor de benen in ieder geval, bevalt me prima, en is nog enorm ontspannend ook (L)
Dikke mensen zijn zwakke en zielige mensen :loser:

Generaliserende mensen ook :loser:

Waarschuw beheerder
Dikke mensen zijn zwakke en zielige mensen :looser:

Complimenten hoor... Hoe lang moest je daar over nadenken? :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Niet zo lang hoor, ik mag toch me eigen mening geven dat hoeft nog niet te betekenen dat ik een loser ben. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 10:58:
dat hoeft nog niet te betekenen dat ik een loser ben.

een hele dikke vette :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op dinsdag 15 april 2008 om 22:05:
apart. Bij mij is het andersom.
Maar benen en armen zijn toch vrij easy dacht ik altijd? Joggen werkt prima voor de benen in ieder geval, bevalt me prima, en is nog enorm ontspannend ook (L)

ik doe echt bijna alleen arm en been oefeningen, maar helpt geen bal, tis mn bouw denk ik :'( mijn buik is gewoon slank maar die benen en armen blijven :(

Waarschuw beheerder
Ik ben nog steeds op zoek naar een potje discipline om te sporten..
kan het gewoon echt nergens vinden :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ][ Cold as ice ™ ][ op dinsdag 15 april 2008 om 21:11:
Je bent ook nog maar 13

Uitspraak van Devilish™ op dinsdag 15 april 2008 om 21:21:
Idd, nu al sonja bakkeren

Mijn nichtje was ook nog maar 14 ( geloof ik ) en die had serieus overgewicht....
Die heeft dus ook Sonja gedaan ( onder begeleiding van haar moeder en ook steun van haar moeder )
Ik moet zeggen dat ze er nu hartstikke goed uitziet en ook op haar streefgewicht is gebleven, juist ook omdat haar moeder er voor zorgde dat ze niet doorsloeg en zich zelf ging uithongeren en nu dus ook door hulp van haar moeder nu gewoon goed oplet, maar ook zeker lekker een chippie of snoepje kan eten zonder dat ze weer meteen aankomt.
Ik vind dat best goed eigenlijk :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 12:31:
ik doe echt bijna alleen arm en been oefeningen, maar helpt geen bal,

reken je hartslag uit waarbij je vet verbrand bij mij is dat 127,ik heb stevige gespierde poten:bloos: die ga ik dus niet extra trainen ;p
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 12:36:
Ik ben nog steeds op zoek naar een potje discipline om te sporten..

je moet een sport zoeken die je leuk vind :d bv badmintonnen,tennis,boksen of whatever ik vind t ook moeilijk om te fittnessen das zo saaaai:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit er aan te denken om als sport Krav Maga te gaan doen.
Toevallig iemand hier die dit al beoefend?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 12:42:
reken je hartslag uit waarbij je vet verbrand bij mij is dat 127,ik heb stevige gespierde poten:bloos: die ga ik dus niet extra trainen ;p

uhm..hoe moet je dat doen dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 13:04:
uhm..hoe moet je dat doen dan?

ik zal t simpel houden ; je kent die cardio-apparaten wel he? je kiest voor een vetverbrandingsprogramma je steld die in dmv je leeftijd en gewicht...dan krijg je automatisch te zien hoeveel hartslagen je moet aanhouden,als je dr dan boven gaat trainen ga je weer naar conditie training ;p ik moet vet verbranden bij;127 en conditie opbouwen boven de 160....veeel mensen snappen dat niet ze gaan als een gek tekeer en dat is dus niet de bedoeling,ik heb ter ondersteuning een polarhartslag meter zo zie ik dus precies waar ik mee bezig ben :d
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 12:52:
Ik zit er aan te denken om als sport Krav Maga te gaan doen.
Toevallig iemand hier die dit al beoefend?

heavy shit :p gevaaaaarlijk:rot:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 13:11:
heavy shit gevaaaaarlijk

Juist niet gevaarlijk lijkt me :lol:
Zelfverdedigings sport (Y)
Kickboksen kan ik niet meer doen vanwege een paar versleten knieën, omdat ik dus jarenlang fanatiek ( 4 tot soms wel 5x in de week ) trainde.
En ik wil toch wel weer iets doen wat in de categorie vecht/verdedigings sport ligt :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 13:15:
Juist niet gevaarlijk lijkt me
Zelfverdedigings sport
Kickboksen kan ik niet meer doen vanwege een paar versleten knieën, omdat ik dus jarenlang fanatiek ( 4 tot soms wel 5x in de week ) trainde.
En ik wil toch wel weer iets doen wat in de categorie vecht/verdedigings sport ligt laatste aanpassing 16 april 2008 13:15

nou niet gevaarlijk???? :devil: zeg maar gerust heeel erg gevaarlijk wordt dat niet bij de commandoos gebruikt? je leert iemand in 1 klap dood te slaan:yes: ik wou t ook doen maar leek me niet zo verstandig:pwant ik ben hypermobiel trekken ze dalijk mn arm uit de kom:lol: :rot: ik train liever thaibutsen:lief: heb ik de controle over mezelf..;p ik hou heel erg van aaanvallluh!!!!! :honger:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 12:38:
Mijn nichtje was ook nog maar 14 ( geloof ik ) en die had serieus overgewicht....

Dan is het ook anders idd,
dat meisje (hierboven) heb geen overgewicht ...
Waarschuw beheerder
Ik zorg er ook voor dat ik onder de 1500 caloriën zit.
Ik eet tussendoor komkommer of rauwe worteltjes.
Soms peperkoek.
En normaal gezond en niet te veel avondeten en dan is't best goed te doen.

Ik weet niet hoelang het duurt voordat ik echt ga merken dat ik aan het afvallen ben,ik weeg me eigen nooit,maar opzich maakt me dat niet zoveel uit,ik ben toch van plan om dit voor altijd zo te gaan doen.
Normaal at ik altijd een pizza tussen de middag en chips om 4uur,dus dat ik die dingen laat staan is alleen al een hele verbetering.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tequilazusje op woensdag 16 april 2008 om 13:55:
Normaal at ik altijd een pizza tussen de middag en chips om 4uur,dus dat ik die dingen laat staan is alleen al een hele verbetering.

idd :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 12:38:
Die heeft dus ook Sonja gedaan ( onder begeleiding van haar moeder en ook steun van haar moeder )
Ik moet zeggen dat ze er nu hartstikke goed uitziet en ook op haar streefgewicht is gebleven, juist ook omdat haar moeder er voor zorgde dat ze niet doorsloeg en zich zelf ging uithongeren en nu dus ook door hulp van haar moeder nu gewoon goed oplet, maar ook zeker lekker een chippie of snoepje kan eten zonder dat ze weer meteen aankomt.
Ik vind dat best goed eigenlijk :yes:

Is het ook, met serieus overgewicht. Maar wat babyvet hebben op je 13de, dan vind ik sonja bakkeren nou ook weer niet nodig, je lichaam moet zich nog helemaal gaan vormen dan. Mijn nichtje is nu 11 en echt veel te dik, dat kind weegt net zo zwaar als mij. En t enige wat ze eet is frikandellen, dat is gewoon onverantwoord...
Uitspraak van ][ Cold as ice ™ ][ op woensdag 16 april 2008 om 13:36:
dat meisje (hierboven) heb geen overgewicht ...

of niet meer, dat zou ook nog kunnen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 13:22:
zeg maar gerust heeel erg gevaarlijk wordt dat niet bij de commandoos gebruikt? je leert iemand in 1 klap dood te slaan

Nee, je leert je verdedigen tegen aanvallen met messen, vuurwapens enzo
Tis een realistische zelfverdedigings sport, waar je je dus leert verweren tegen aanvallen die je gewoon kunnen overkomen, zoals een beroving of whatever.
Krav Maga werd oorspronkelijk geleerd aan het militairen van het Israelische leger.

Waarschuw beheerder
donateur
Dikke mensen moeten eens ophouden te zeuren hier, alle tijd dat ze hier zitten niks te doen kunnen ze ook besteden aan het hardlopen. Dik zijn betekent ook meestal een minderwaardigheidsgevoel over je zelf hebben, maarja ik zal nu wel weer de boe-man zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 15:40:
maarja ik zal nu wel weer de boe-man zijn.

Het enige wat ik indd tegen je te zeggen heb is BOE!!!! :looser:
Ga iemand anders vervelen met je bullshit, want je weet duidelijk niet waar je het over hebt :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 15:40:
Dikke mensen moeten eens ophouden te zeuren hier, alle tijd dat ze hier zitten niks te doen kunnen ze ook besteden aan het hardlopen. Dik zijn betekent ook meestal een minderwaardigheidsgevoel over je zelf hebben, maarja ik zal nu wel weer de boe-man zijn.

De dikke mensen die hier zitte (als dat al dik te noemen is) zijn mensen die er wel bewust mee bezig zijn, dus niets lui.
Plus denk dat mijn baa shet niet leuk vind als ik ga joggen in zijn tijd, nu wek ik minstens nog de illusie dat ik hard aan het werk ben O:)
Verder ben ik het totaal met je eens wat betreft mensen die zeuren dat ze te dik zijn en er niets mee doen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 15:45:
Het enige wat ik indd tegen je te zeggen heb is BOE!!!!
Ga iemand anders vervelen met je bullshit, want je weet duidelijk niet waar je het over hebt

Jawel, mijn moeder is ook dik en elke keer proberen af te vallen maar nooit volhouden. Gewoon slappe hap allemaal, daarom word ik ook zo moe van die verhalen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 16:37:
Jawel, mijn moeder is ook dik en elke keer proberen af te vallen maar nooit volhouden. Gewoon slappe hap allemaal, daarom word ik ook zo moe van die verhalen.

Verhalen van mensen met een grote mond en weinig actie dus. Dan moet je dat er ook bij zeggen, jouw post kwam over alsof alle (te) dikke mensen zeikerds zijn (N)

Waarschuw beheerder
:yes: ben ook bezig ja.
Zie er nu niet meer zo uit als op mijn forum plaatje hoor:)
Ben wel al weer bijna 4 kilo afgevallen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 16:37:

wat doe je hier schrale panharing! :looser:
dit forum gaat over afvallen jaaaa!!!
niet over hoe krijg IK aandacht:lol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 14:51:
Nee, je leert je verdedigen tegen aanvallen met messen, vuurwapens enzo
Tis een realistische zelfverdedigings sport, waar je je dus leert verweren tegen aanvallen die je gewoon kunnen overkomen, zoals een beroving of whatever.
Krav Maga werd oorspronkelijk geleerd aan het militairen van het Israelische leger.

dat klopt israelisch special forces :p
zeeer effectief en gevaarlijk dus ;p maar ga je hier veel cals mee verbranden of is het voor de fun en zelfverdediging? :p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 16:59:
maar ga je hier veel cals mee verbranden of is het voor de fun en zelfverdediging?

Als ik er extra cals mee kan verbranden is dat mooi meegenomen (Y)
Maar het is toch meer omdat mijn liefde bij vechtsport ligt en ik door me knieen weinig tot niets heb kunnen doen en ik hoop dat Krav Maga niet te belastend is en ik die vecht/verdedigings sport wel kan doen en niet na een paar lessen al moet afhaken, omdat ik pijn heb en me knieen de volgende dag dik zijn van het vocht.
En het is goed voor mijn zelfbeheersing 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 19:27:
Maar het is toch meer omdat mijn liefde bij vechtsport ligt en ik door me knieen weinig tot niets heb kunnen doen en ik hoop dat Krav Maga niet te belastend is

ik zou t zelf met mn gewrichten t niet aankunnen:no: heb ook dmv een wedstrijdtraining mn knie blijvend geblesseerd t zelfde als jou dus iedere keer als ik dr een tik op krijg word ie gevoelig en beetje dik:p en ben hypermobiel voel niet wanneer ik moet remmen o:)
Als ik er extra cals mee kan verbranden is dat mooi meegenomen

zeker te weten:yes: en je bent van de straat he o:)
En het is goed voor mijn zelfbeheersing

:roflol: hehe dat is ook mijn zwakke punt 8) misschien is krav maga wat relaxter om te doen o:) ;p ik heb door de jaartjes heen wel ingezien dat ik met mn sport hele goede bescherming moet dragen dubbele scheenbeschermers,kniebeschermers/elleboogbesch./safekicks/en soms met sparren hoofdkap :lol: :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 april 2008 om 22:42:
ik zou t zelf met mn gewrichten t niet aankunnen

Ik wil dus even gaan kijken hoe erg belastend het is voor mijn knieen.
Dus ik ga denk ik binnenkort eens een les bezoeken.
en je bent van de straat he

Ach je moet toch wat he, Desperate Housewives enzo kan ik ook opnemen :lol:
hehe dat is ook mijn zwakke punt

Ik heb door kickboksen wel geleerd dat het beter is om weg te lopen van een ruzie, juist omdat ik weet hoe ik je knock out moet slaan.
Ik denk dat het met krav maga voor mij net zo zal zijn.
Waarschuw beheerder
ik ben vorig jaar gestopt met
suiker eten, echt waar dat helpt!
sinds vorig jaar mei 20 kilo
afgevallen, door alleen al geen suiker
te eten.
Aan het begin is het moeilijk maar als
je doorzet, wen je er zo aan!
Waarschuw beheerder
Vanmorgen stond ik op 63, hopen dat het zo blijft :cheer:
Is toch twee kilo in een week door meer be wegen en minder calorieën 8)

Uitspraak van KRENG op donderdag 17 april 2008 om 13:48:
sinds vorig jaar mei 20 kilo
afgevallen, door alleen al geen suiker
te eten.

Das heel wat ja! Goed bezig geweest.
Waarschuw beheerder
Ik weeg nu 58 (met kleren aan dan) da's toch 2 kilo minder dan toen ik begon 14 dagen geleden.
Ik wist niet dat 't zo snel zou gaan.
Nou was ik eerst wel heel ongezond bezig,dronk ik iedere dag veel wijn en nu niks meer,dat scheelt al heel veel.
Waarschuw beheerder
ik ga met een onderzoek voor obesitas mee doen ik zit net wel net niet waar het ook de bedoeling is om echt aftevallen

mischien nog mensen intresse zijn nog 2 plekjes

je moet een bmi van 30 hebben of meer

van enne naar andere schouder 60 cm maximaal

geen drugs

liefst geen anti conceptie of geen probleem mee hebben om hier 12 weken mee te stoppen

geen probleem hebben met korte bezoeken van 1 a 2 nachten

meer weten van het onderzoek bij pra of je kan me berichtje sturen :D

Waarschuw beheerder
sodejuuuu na bijna 2 jaar leeft me onderwerp nog :o doen jullie goed dames :D

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 april 2008 om 19:17:
sodejuuuu na bijna 2 jaar leeft me onderwerp nog doen jullie goed dames

Hoe is het eig bij jou verlopen met het afvallen ?
Waarschuw beheerder
manier om af te valle:

pep dieet

of elke dag een paar citroene uitperse en sap dr van opdrinken, of hele citroenen eten da werkt sneller ;)

maar snap nie waarom jullie dr mee bezig zijn.. accepteer jezelf zoals je ben zou k zegge
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:gaap:

Dat was weer een erg zinnig antwoord zeg

Waarschuw beheerder
:roflol: