Is nog best hoop
als je wil afvallen zou ik niet meer als 1500 per dag doen
.vanwege die site caloriechecker.nl van het voedingscentrum.
Ik was eerst best dik, maar ik ben in 3 maanden, doordat ik een beugel kreeg en ik aan de sonja bakker was, ongeveer 10 kilo afgevallen! Dat was echt geweldig! nu maak ik me daar helemaal geen zorgen meer over!
Je bent ook nog maar 13
het vervelende is dat het alleen bij mn benen en armen zitmaar niet op mn buik,
Dikke mensen zijn zwakke en zielige mensen
apart. Bij mij is het andersom.
Maar benen en armen zijn toch vrij easy dacht ik altijd? Joggen werkt prima voor de benen in ieder geval, bevalt me prima, en is nog enorm ontspannend ook
Je bent ook nog maar 13
Idd, nu al sonja bakkeren
ik doe echt bijna alleen arm en been oefeningen, maar helpt geen bal,
Ik ben nog steeds op zoek naar een potje discipline om te sporten..
uhm..hoe moet je dat doen dan?
Ik zit er aan te denken om als sport Krav Maga te gaan doen.
Toevallig iemand hier die dit al beoefend?
heavy shit gevaaaaarlijk
Juist niet gevaarlijk lijkt me
Zelfverdedigings sport
Kickboksen kan ik niet meer doen vanwege een paar versleten knieën, omdat ik dus jarenlang fanatiek ( 4 tot soms wel 5x in de week ) trainde.
En ik wil toch wel weer iets doen wat in de categorie vecht/verdedigings sport ligt laatste aanpassing 16 april 2008 13:15
Normaal at ik altijd een pizza tussen de middag en chips om 4uur,dus dat ik die dingen laat staan is alleen al een hele verbetering.
Mijn nichtje was ook nog maar 14 ( geloof ik ) en die had serieus overgewicht....
Die heeft dus ook Sonja gedaan ( onder begeleiding van haar moeder en ook steun van haar moeder )
Ik moet zeggen dat ze er nu hartstikke goed uitziet en ook op haar streefgewicht is gebleven, juist ook omdat haar moeder er voor zorgde dat ze niet doorsloeg en zich zelf ging uithongeren en nu dus ook door hulp van haar moeder nu gewoon goed oplet, maar ook zeker lekker een chippie of snoepje kan eten zonder dat ze weer meteen aankomt.
Ik vind dat best goed eigenlijk
dat meisje (hierboven) heb geen overgewicht ...
zeg maar gerust heeel erg gevaarlijk wordt dat niet bij de commandoos gebruikt? je leert iemand in 1 klap dood te slaan
Dikke mensen moeten eens ophouden te zeuren hier, alle tijd dat ze hier zitten niks te doen kunnen ze ook besteden aan het hardlopen. Dik zijn betekent ook meestal een minderwaardigheidsgevoel over je zelf hebben, maarja ik zal nu wel weer de boe-man zijn.
Het enige wat ik indd tegen je te zeggen heb is BOE!!!!
Ga iemand anders vervelen met je bullshit, want je weet duidelijk niet waar je het over hebt
Jawel, mijn moeder is ook dik en elke keer proberen af te vallen maar nooit volhouden. Gewoon slappe hap allemaal, daarom word ik ook zo moe van die verhalen.
Jawel, mijn moeder is ook dik en elke keer proberen af te vallen maar nooit volhouden. Gewoon slappe hap allemaal, daarom word ik ook zo moe van die verhalen.
Nee, je leert je verdedigen tegen aanvallen met messen, vuurwapens enzo
Tis een realistische zelfverdedigings sport, waar je je dus leert verweren tegen aanvallen die je gewoon kunnen overkomen, zoals een beroving of whatever.
Krav Maga werd oorspronkelijk geleerd aan het militairen van het Israelische leger.
maar ga je hier veel cals mee verbranden of is het voor de fun en zelfverdediging?
Maar het is toch meer omdat mijn liefde bij vechtsport ligt en ik door me knieen weinig tot niets heb kunnen doen en ik hoop dat Krav Maga niet te belastend is
Als ik er extra cals mee kan verbranden is dat mooi meegenomen
En het is goed voor mijn zelfbeheersing
ik zou t zelf met mn gewrichten t niet aankunnen
en je bent van de straat he
hehe dat is ook mijn zwakke punt
Dat was weer een erg zinnig antwoord zeg
pep dieet