ze zeggen altijd dat je 2 liter water per dag moet drinken blablabla
maar water vind ik echt dus drink misschien 1 glas per dag,maar wel veel thee.... telt dat nou ook ???
Maar jij hoeft toch ook helemaal niet af te vallen als ik zo je foto's zie!?
Hoe lang ben je!?
Je kan beter boven de 2 liter gaan zitten als eronder, en ach, water went vanzelf.
idd, als je wil afvallen moet je er wat voor doen
haha
nja ik wil graag gewoon weer rond de 59 als basis hebben.
het gaat er vooral om dat ik weer strakker wordt eigelijk.
Dus kan dat je wel stuk strakker word, maar meer gaat wegen!!
Dus hou niet teveel die weegschaal in de hand, maar meer je figuur!!
haha
nja ik wil graag gewoon weer rond de 59 als basis hebben.
het gaat er vooral om dat ik weer strakker wordt eigelijk.
1,74 ofzo geloof ik.
ik ben ook nie dik
het moet gewoon allemaal wat strakker.
Ik wil ook wat vet wegwerken. M'n vetpercentage is nu 3% hoger dan afgelopen zomer, dus ik wil minimaal 3% verbranden.
Ik wil er min 5kg af
Niet als ik lui op mn gat blijf zitten
Ik sport al (1x per week trainen & 1x per week wedstrijd + 1x per week zwemmen). Alleen moet dan wat meer worden
Wil graag weer fitnessen alleen heb ik daar op dit moment geen geld voor
Waar
Maar het helpt geen flikker
Relaxt!
Niks
bij fitforfree (www.fitforfree.nl) kan je ook onbeperkt voor 15 euri sporte
ja voor mij is het ook te ver weg, maar goed ik weet nie waar je woont dus t had gekunt dat er een in de buurt zat
Iemand nog een tip hoe je 50 kilo afvalt in 1 maand?
niet eten?
hoezo 50kg?
dieeten om aftevallen is een levens stijl die je daarna moet vast houden anders heeft het geen zin!
dat begrijp ik, maar het dieet heeft mij wel geholpen! misschien omdat het een goede opstap was naar die goede levensstijl.. ben er iig heel positief over
Gezonde voeding en sporten ik ben zelf dieet kok! sonja in een commerciële gebeuren das niks dieeten om aftevallen is een levens stijl die je daarna moet vast houden anders heeft het geen zin!
dat begrijp ik, maar het dieet heeft mij wel geholpen! misschien omdat het een goede opstap was naar die goede levensstijl.. ben er iig heel positief over
Klopt. Mijn moeder heeft een tijd bij de weight watchers gezeten. In principe leer je daar gewoon om gezond te eten. Het is totaal geen kwestie van uithongeren ofzo.
Als ik het ooit nog eens nodig heb ga ik dat doen
Jah precies relaxed tog!! alleen zo is het goed te doen ik Vind dieeten als je een ziekte heb of een allergie stukken erger !!echt een dieet om medische redenen volgen overgewicht hoort daar ook bij immers krijg je van overgewicht suikerziekte hartfalen etc !
Ik heb zelf een pinda allergie ben laatst ook een keer flink de lul geweest met een maaltijd (kant en klaar sinds dien kook ik thuis gewoon zelf ben natuurlijk geen luie kok
Iemand nog een tip hoe je 50 kilo afvalt in 1 maand?
Jah precies relaxed tog!! alleen zo is het goed te doen ik Vind dieeten als je een ziekte heb of een allergie stukken erger !!echt een dieet om medische redenen volgen overgewicht hoort daar ook bij immers krijg je van overgewicht suikerziekte hartfalen etc !
das wel erg veel
ben zelf ook 45 kg kwijt
dmv dieet
Klopt, maar soms is beginne met een dieet om de meeste kg's af te valle wel een goed begin en daarna over op gezond eetpatroon!!
ben zelf ook 45 kg kwijt
dmv dieet
Is dat paaldansfitness?
ja dat is idd paalfitnesserg leuk allemaal wel veel blauwe plekken gekregen maar het is het waard
het wordt bij mij in de sportschool gegeven, heb een onbeperkt sporten abbonnement dus hoef niet voor de lessen te betalen gelukkig
Maar denk niet zo leuk als je beetje overgewicht heb
het is echt voor iedereen geschikt. er zitten bij mij alle soorten maten in de groep van jong tot ongeveer 50 jaar oud. en er doen genoeg vrouwen mee die overgewicht hebben. en we zien het niet echt als paaldansen omdat het goed voor je lichaam is we lopen daar ook niet in hotpants etc maar gewoon normale trainingsbroeken..
je moet het gewoon maar een keertje proberen