Hahaha... en dat komt van een wandelende depressie hahhaa. Je bent nog meelijwekkender dan je eruit ziet! Doe de wereld een plezier en zet die scar gewoon lekker... laatste aanpassing 2 augustus 2007 20:44
Zo zo, vertel mij jou geheim eens
Ik denk toch ook dat het komt door het vele water drinken en dat je dan toch niet overdreven veel gegeten hebt
Wel gewoon wat je lekker vond, maar niet teveel.
ik heb van een vriend geleerd om meerdere malen per dag kleinere porties te eten. zo blijft je stofwisseling aan de gang.
minimaal 2 uur wachten tussen maaltijden
MAXIMAAL 4 uur (iedere 4 uur iets eten) om je verbranding op gang te houden
3 liter water per dag
en vaste tijden eten
misschien helpt sonja bv zomerslank net om die 5 kilo eraf te krijgen
een collega van mij deed sonja bakker en was begonnen met het 2e deel of zoiets en ze viel hier op haar werk flauw neer. zij mocht geen sonja bakker meer doen omdat het je bloeddruk aantast.
Ik vertik het om te gaan diëten of aan de pillen of what so ever te gaan. Ben ik gewoon te eigenwijs voor. Plus zo veel hoeft er niet af, dat moet met minimale anapassingen vast wel lukken. Lukt dat niet dan kijk ik wel weer verder
een collega van mij deed sonja bakker en was begonnen met het 2e deel of zoiets en ze viel hier op haar werk flauw neer. zij mocht geen sonja bakker meer doen omdat het je bloeddruk aantast.