Partyflock

Forumonderwerp · 856014
9 volgers · 221934x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 10:31:
Maar bij mij in die kliniek toen vertelde ze dat je beter elke dag een uurtje kan wandelen dan een andere sport te kiezen als je gezond wil afvallen en geen Jo-Jo effect wil krijgen. uurtje wandelen per dag is voor bijna iedereen wel op te brengen, ook al hou je er niet van..
hun voorkeur was een uurtje na je avond eten. Ik moet zeggen die 42 kilo ben ik verloren door voeding aanpassing en 4 a 5 x in de week een urutje wandelen, toen sporten ik nog niet op de sportschool.

Kan ook wel kloppen. Het beste is om nog minstens een half uur te bewegen na je avondeten. Als het mooi weer is wandel ik 1 a 2 keer in de week 10 km samen met mn moeder. Ik vind dat wel leuk, maar niet om nog vaker te doen. Als ik elke avond een uur moest gaan wandelen zou ik niet weten waar ik heen moest lopen. Maar een uurtje wandelen is vooral beter omdat je hartslag dan niet te hoog oploopt, als je intensief sport dan ben je al snel meer bezig met je conditie trainen als met afvallen. Met een hartslag tussen de 60 en 70% van je maximale hartslag verbrand je het meeste vet, denk dat met wandelen je hartslag ongeveer op dat niveau is! :)

Door krachttraining krijg je meer spieren, spieren zijn zwaarder als vet. Als je aan het afvallen bent en op de weegschaal ziet dat je aankomt kan dat erg frustrerend zijn. Daarom zeiden ze tegen mij in de sportschool ook dat het beter is om eerst met cardio genoeg af te vallen tot je streefgewicht en daarna spieren te kweken!... Ik vind het alleen lekker om 1 a 2 keer in de week naast cardio ook nog ff krachttraining te doen, ik hou van die spierpijn de volgende dag! Dan heb ik het idee dat ik echt wat gedaan heb! Haha...

De intensiteitpercentage is een bepaalde zone van je maximale hartslag, voor vetverbranding is deze zo tussen de 60 % en 70 % van je maximale hartslag. (Hersteltraining + extensieve duurtraining: ongeveer 60%. Normale duurtraining: ca. 70% Intensieve duurtraining: ca. 80% Tempoduurtraining: 75 à 80% Intervaltraining extensief: ca. 85% Interval intensief: in de buurt van de maximale Hf. Krachtuithoudingstraining: ca. 85%)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 10:31:
Maar bij mij in die kliniek toen vertelde ze dat je beter elke dag een uurtje kan wandelen dan een andere sport te kiezen als je gezond wil afvallen en geen Jo-Jo effect wil krijgen. uurtje wandelen per dag is voor bijna iedereen wel op te brengen, ook al hou je er niet van..
hun voorkeur was een uurtje na je avond eten. Ik moet zeggen die 42 kilo ben ik verloren door voeding aanpassing en 4 a 5 x in de week een urutje wandelen, toen sporten ik nog niet op de sportschool.

ik kon ook lichaamelijk niks anders was daar gewoon te zwaar voor en nu moet ik nog opletten dat ik me niet overbelast en om me riketikker want ik ben nog steeds erg zwaar.. wandelen en nu de hometrainer hou ik ten minste vol minimaal 4 x in de week dat body pumpen en al die andere sporten is lichaamelijk gezien heeeeeeeeeeeeel slecht voor mij!! Pff wat een domme opmerkingen lees ik toch hier zeg!
Als je zelf niet genoeg wilskracht heb om sonja bakker vol te houden wilt het niet zeggen dat het slecht is :/ jij was gewoon te zwak om zo'n simpel dieet te volgen :[

Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik dit maar eens ga proberen

Calorieën afwisselen

Om spieren op te bouwen moet je meer calorieën innemen dan je nodig hebt, daarentegen moet je minder calorieën innemen voor het verliezen van lichaamsvet. Dit staat lijnrecht tegenover elkaar. Wat moet je dan doen om beide doelen te bereiken? Dat is het afwisselen van je calorie-inname zoals hieronder is aangegeven. Zorg er wel voor dat de verhouding aan calorieen uit koolhydraten, eiwitten en vetten ongeveer overeen komt met Je dagelijkse energieverbruik (klik)

Zwaarder worden door middel van vetverbranding en spieropbouw
Eet vier –tot vijf dagen per week ongeveer vier kilo calorieen per kg lichaamsgewicht meer dan je nodig hebt. Verspreid dit over vijf maaltijden per dag.

voorbeeld:

persoon van 75 kg
Eet 75 × 4 = 300 kcal per dag meer, dit is
300 / 5 = 60 kcal meer per maaltijd.

Eet de overige twee tot drie dagen ongeveer vier kilo calorieen per kg lichaamsgewicht minder dan je nodig hebt. Verspreid over vijf maaltijden per dag.

voorbeeld:

eet 300 kcal per dag minder, dit komt overeen
met 60 kcal minder per maaltijd.

Lichter worden door vetverbranding en spieropbouw
Het tegenovergestelde van wat hierboven staat. Eet vier –tot vijf dagen per week ongeveer vier kcal per kg lichaamsgewicht minder dan je nodig hebt. Verspreid dit over vijf maaltijden per dag.

Eet de overige twee tot drie dagen ongeveer vier kcal per kg lichaamsgewicht meer dan je nodig hebt. Verspreid over vijf maaltijden per dag.

Op gewicht blijven maar toch vet verbranden en spierweefsel opbouwen
Half om half.
Eet drie –tot vier dagen per week ongeveer vier kcal per kg lichaamsgewicht minder dan je nodig hebt. Verspreid dit over vijf maaltijden per dag.

Eet drie –tot vier dagen per week ongeveer vier kcal per kg lichaamsgewicht meer dan je nodig hebt. Verspreid dit over vijf maaltijden per dag.

Gebruik de dagen die je traint om meer te eten, en de dagen waarop je weinig tot niets doet de dagen om minder te eten.
Kijk hier (macronutrienten)
voor een overzicht van het aantal calorieen per voedseleenheid.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
succes, komt goed (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 10:53:

volgens mij werkt dat wel ja !
Succes ermee meis :)
Waarschuw beheerder
Pfoeii wat een gedoe allemaal zeg...
Hihih we gaan gewoon lekker door dames...(F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 10:47:
ik kon ook lichaamelijk niks anders was daar gewoon te zwaar voor en nu moet ik nog opletten dat ik me niet overbelast en om me riketikker want ik ben nog steeds erg zwaar.. wandelen en nu de hometrainer hou ik ten minste vol minimaal 4 x in de week

Heeeej Skattie, hoe gaat het afvallen op het moment?
(K)

Waarschuw beheerder

Succes (K)
Ik ga verder met mijn Shakes, opbouwen van het normale eten, ultrasound behandelingen, LPG Behandelingen (bindweefsel massage), het wandelen / rolschaatsen en de sportschool :)
Door wat problemen in de prive sfeer heb ik dit echt wel een beetje op een laag pitje gezet de afgelopen maanden (achteraf gezien vliegen die maanden voorbij) nu weer actief bezig en merk wel dat die knop echt weer om moet. Maar ja ik ga iedere week weer naar de kliniek, iedere week de behandelingen volgen en 4 x in de week naar de sportschool. DIE paar kilootjes MOETEN er af! Anders ben ik bang dat er volgende zomer bv weer 4 of 5 kilo aan kan zitten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][ Cold as ice ™ ][ op dinsdag 17 juli 2007 om 11:10:
volgens mij werkt dat wel ja !
Succes ermee meis

Thnx... Ik denk ook wel dat dat werkt. Tis in ieder geval het proberen waard! Misschien in het begin ff kloten en veel rekenen zodat je de juiste hoeveelheden binnenkrijgt, maar dat went vanzelf!

Ga vanaf volgende week beginnen denk ik, vanaf dan begin ik op m'n nieuwe werk en kan ik op regelmatige tijden eten. Deze week nog 2 avonden op m'n oude werk dat ik moet afsluiten en dus daar eet. En wisselende pauze tijden...

Vanaf volgende week ga ik goed m'n best doen! Deed ik al, maar dan nog beter! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 10:46:
ik hou van die spierpijn de volgende dag

:yes: ik ook

Klinkt ingewikkeld maar snap het wel, succes ermee.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 11:44:
Heeeej Skattie, hoe gaat het afvallen op het moment?

mwahhh niet zo als ik wil het gaat zo traag en mensen hebben allemaal een ander advies ik ben nu sinds 2 januari 21 kg kwijt dat is veel vind de ene dus dat ik nu traag ga is logies de andere zeg weer dat ik te intensief beweeg dus spieren kweek en daar door zo traag ga :s ik weet het niet misschien stel ik inderdaad te hoge eisen maar ik wil zo graag en dit demotiveerd zo ik wil goed bezig wezen maar weet nu niet wat wel en niet goed is :/ Heb me doe al veranderd wilde voor 10 augustus 110 wegen nou dat red ik dus nooit meer dus nu maar 114 gedaan maar dat voelt gewoon als falen :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 12:27:
Heb me doe al veranderd wilde voor 10 augustus 110 wegen nou dat red ik dus nooit meer dus nu maar 114 gedaan maar dat voelt gewoon als falen

Hoeveel moet je nog voordat je op de 110 zit??? Bij mij gaat het nu ook stukken langzamer maar ik weet dat dat beter voor mijn lichaam is al baal ik er soms behoorlijk van. Ik ga voor je duimen dat je dat streven alsnog haalt. Ik gun het je van harte (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 12:25:
Klinkt ingewikkeld maar snap het wel, succes ermee.

Tis niet zo ingewikkeld als het lijkt! Denk ik...

Ik denk dat het wel een goeie methode is, door de ene dag minder en de andere dag meer te eten went je stofwisseling ook niet aan een bepaalde hoeveelheid eten! :) ... Blijft het een goed brandend kacheltje! :)

Volgende week ga ik weer zo'n lichaamssamenstellingsmeting laten doen. Daar staat ook op hoeveel callorieën ik per dag binnen moet krijgen. Dus dat hoef ik dan zelf al niet meer uit te rekenen. Alleen hoeveel er de ene dag bij moet en de andere dag minder.

En dan over 3 maanden met een nieuwe meting kijken wat het resultaat is! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 12:36:
Hoeveel moet je nog voordat je op de 110 zit???

na me sas weekend nu dus weer 7.8 kg dus denk niet dat ik het ga reden dan zou ik bijna 2 kg per week nog af moeten vallen nou wou dat het waar was :) ik ben nu weer streng aan het dieet sinds maandag dus meestal gaat er dan wel weer een kilo af na zo'n sas weekend...

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 12:36:
Ik gun het je van harte

ahhhh :lief: thanx :flower:

Waarschuw beheerder
Ik heb even een vraagje, wie weet de link voor de site waar je calorieen kan berekenen en kijken hoeveel er in bv brood zit.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 12:38:
Ik denk dat het wel een goeie methode is, door de ene dag minder en de andere dag meer te eten went je stofwisseling ook niet aan een bepaalde hoeveelheid eten! ... Blijft het een goed brandend kacheltje

dat is ook het systeem van sonja :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 12:42:
dat is ook het systeem van sonja

Maar het systeem van Sonja schrijft voor elke vrouw en elke man hetzelfde voor. Dezelfde hoeveelheden. Terwijl iedereen een verschillend energieverbruik heeft. Dus dat klopt niet helemaal. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 12:42:
Ik heb even een vraagje, wie weet de link voor de site waar je calorieen kan berekenen en kijken hoeveel er in bv brood zit

www.caloriechecker.nl

En je kunt je ook aanmelden op

www.valtaf.nl
Daar kun je een heel eetdagboek bijhouden! En een afslankplan opstellen, sportdagboek bijhouden, enz.! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 12:44:
Maar het systeem van Sonja schrijft voor elke vrouw en elke man hetzelfde voor. Dezelfde hoeveelheden. Terwijl iedereen een verschillend energieverbruik heeft. Dus dat klopt niet helemaal.

dat klopt maar het idee is het zelfde alleen dat systeem is beter doordat het voor jou berekend word!
Waarschuw beheerder
Calorie checker is idd handig ik heb daar me eigen dagboek gemaakt :)

Waarschuw beheerder
Dank julle wel (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 12:45:
dat klopt maar het idee is het zelfde alleen dat systeem is beter doordat het voor jou berekend word!

Jup het idee van Sonja is goed. Maar het pakt slechter uit omdat het niet per persoon berekend word. Maar opzich is het voedsel wat ze voorschrijft gewoon goed, al zitten er ook dingen tussen die eigenlijk niet zo super zijn. En te weinig eiwitten voor iemand die z'n spieren wil behouden! :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][ Cold as ice ™ ][ op dinsdag 17 juli 2007 om 12:46:
Calorie checker is idd handig ik heb daar me eigen dagboek gemaakt

:yes: super handig, ik heb ook een dagboek aangemaakt.Vindt het heel erg interesant.

Waarschuw beheerder
Ik heb dat op valtaf.nl ik vind het handig dat je daar ook een sportdagboek bij kan houden, dan kan je zien wat je binnen krijgt en wat je verbrand hebt. En ik hou van het afslankplan! Haha, zo weet ik voor elke dag m'n streefgewicht.

Ik zit met een dilemma. Ik zou maandag bij m'n nieuwe baan beginnen, nu heb ik alleen vandaag nog een andere baan aangeboden gekregen. Daar kan ik ook maandag beginnen. De 1ste is in Zutphen, daar ben ik dus zo. De 2e is in Apeldoorn, half uurtje rijden. Alleen als ik er voor kies om bij de 2e te beginnen verdien ik 500 euri bruto meer per maand.

Maar ik voel me zo'n knuppel als ik nu ga bellen om te zeggen dat ik er toch vanaf zie en maandag niet begin bij dat eerste bedrijf ... :S :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 13:29:
valtaf.nl

Ga ook eens kijken wat dat is.
Ik zit met een dilemma. Ik zou maandag bij m'n nieuwe baan beginnen, nu heb ik alleen vandaag nog een andere baan aangeboden gekregen. Daar kan ik ook maandag beginnen. De 1ste is in Zutphen, daar ben ik dus zo. De 2e is in Apeldoorn, half uurtje rijden. Alleen als ik er voor kies om bij de 2e te beginnen verdien ik 500 euri bruto meer per maand.

Maar ik voel me zo'n knuppel als ik nu ga bellen om te zeggen dat ik er toch vanaf zie en maandag niet begin bij dat eerste bedrijf

Waarom?? Je moet gewoon voor de baan gaan wat jou het beste lijkt :yes: en je bent echt geen knuppel :no:
Wat lijkt jou het leukste dan???
Waarschuw beheerder
Alleen als ik er voor kies om bij de 2e te beginnen verdien ik 500 euri bruto meer per maand.

Doen :yes: tegenwoordig is het gewoon zo moeilijk om een fatsoenlijke baan + redelijk salaris te vinden.... En als je die baan leuk lijkt! moet niets je tegenhouden......

Of je moet het minder leuk vinden als die andere baan..
En een half uurtje is wel te doen toch..

Maar ik voel me zo'n knuppel als ik nu ga bellen om te zeggen dat ik er toch vanaf zie en maandag niet begin bij dat eerste bedrijf ...

Als hun een beetje reëel denken, en je zegt dat het voor jou veel beter uitpakt (Y) snappen ze t wel. Leuk vinden is wat anders....

Waarschuw beheerder
Daar kan ik ook maandag beginnen. De 1ste is in Zutphen, daar ben ik dus zo. De 2e is in Apeldoorn, half uurtje rijden. Alleen als ik er voor kies om bij de 2e te beginnen verdien ik 500 euri bruto meer per maand.

Misschien kan je bij het eerste bedrijf nog eens gaan babbelen over je salaris en de aanbieding die je gehad hebt. Maak het verhaaltje zo dat jouw eerste keuze bij hun ligt maar qua financieel plaatje het andere bedrijf ook zeer aantrekkelijk is, omdat het hier om dezelfde functie gaat bla bla. Voor een bedrijf wat jou echt wil hebben zouden ze vast wel willen nadenken om ook rond die 500 euro extra te gaan zitten. Try it!
Anders zou ik gaan voor het bedrijf waar jij denkt het meest naar je zin te hebben, te kunnen groeien etc. en de keuze niet alleen op je maandsalaris te laten vallen... Al is dat wel moeilijk gezien je salaris uiteindelijk het belangrijkste is... Misschien deze week bij beide nog een gesprek... of vraag een week uitstel bij de 1 (na z'n gesprek) om bij de ander een week proef te draaien, als je nog geen goed beeld hebt. Zou zonde zijn als je nu de verkeerde keus maakt en over een maand (of 6 mnd) geen leuk werk hebt...
SUCCES IIG! (K)

FF iets anders, hebben jullie de nieuwe "Vriendin" al zien liggen. Vriendin XL (volgens mij een extra editie) vol met verhaaaltjes over mensen met een maatje meer, afvallers etc.
betaalbare mode voor mensen vanaf maat 42 of 44 of mensen met bv een grotere schoenmaat. Best interessant. al pas ik dat maatje meer niet, ik herken wel veel verhaaltjes, en er is in Oktober een leuke beurs voor mensen met een maatje meer (lengte of maat kleding maar ook qua schoenen) Wie weet ga ik er wel heen, vind het echt interessant. Niet dat ik het zelf nog pas maar wel dat er dus zoiets georganisserd wordt, entree is toch maar 8 euri.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 16:24:
er is in Oktober een leuke beurs voor mensen met een maatje meer (lengte of maat kleding maar ook qua schoenen) Wie weet ga ik er wel heen, vind het echt interessant. Niet dat ik het zelf nog pas maar wel dat er dus zoiets georganisserd wordt, entree is toch maar 8 euri.

Oh leuk weet je de precieze datum ook??

Waarschuw beheerder
Ja die Bijzondere maten beurs is 20 & 21 oktober 2007 in evenementenhal Rijswijk. (tja.. te Rijswijk
Oow trouwens maar 7 euro zie ik nu. en is van 10.00-17.00
er is ook een miss verkiezing en een mode show. en ook een kappersadvies en make up advies. ( wie weet doe ik nog iedeetjes op om nog slanker te lijken ;) )
Tis dus kleding en schoenen, voor mensen met een maatje meer (breedte en / of lengtemaat) Zowel dames en heren mode. Ow ik lees hier is voornamelijk voor maat 42 tot 60... Tja ach ik val daar niet onder maar het wekt wel mijn belangstelling...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 16:39:
20 & 21 oktober 2007

Oh leuk zeg,
ook een kappersadvies en make up advies.

:cheer::cheer: zoiets is altijd leuk natuurlijk
Ik zal het onthouden :woepwoep:

Waarschuw beheerder
Gaan we samen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 16:58:
Gaan we samen

:lol: gezellig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 13:56:
Waarom?? Je moet gewoon voor de baan gaan wat jou het beste lijkt en je bent echt geen knuppel
Wat lijkt jou het leukste dan???

Uitspraak van Floor' op dinsdag 17 juli 2007 om 16:04:
Doen tegenwoordig is het gewoon zo moeilijk om een fatsoenlijke baan + redelijk salaris te vinden.... En als je die baan leuk lijkt! moet niets je tegenhouden......

Of je moet het minder leuk vinden als die andere baan..
En een half uurtje is wel te doen toch..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 16:24:
Misschien kan je bij het eerste bedrijf nog eens gaan babbelen over je salaris en de aanbieding die je gehad hebt. Maak het verhaaltje zo dat jouw eerste keuze bij hun ligt maar qua financieel plaatje het andere bedrijf ook zeer aantrekkelijk is, omdat het hier om dezelfde functie gaat bla bla. Voor een bedrijf wat jou echt wil hebben zouden ze vast wel willen nadenken om ook rond die 500 euro extra te gaan zitten. Try it!

Thnx voor de reacties... Ik heb ervoor gekozen om de baan bij het bedrijf waar waar ik maandag zou beginnen af te zeggen en maandag bij het andere bedrijf te beginnen! :) ... Dus vanaf maandag werk ik bij de KVK in Apeldoorn. Anders was ik bij een uitgeverij gaan werken, maar ik denk dat ik bij de KVK meer mogelijkheden heb en een beter salaris. Dat komt me wel heel goed uit, want dan hoef ik ook niet meer te kijken naar de allergoedkoopste huurhuisjes en zijn er ook wat meer opties! :)
Waarschuw beheerder
:cheer:
Gefeli :D

hop naar je nieuwe job ;)

Waarschuw beheerder
Hahaha ja de ene baan al opgezegd voordat ik begonnen ben...Hop hop hop op naar je nieuwe job, er is altijd ergens een betere! :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 10:38:
een gewicht te accepteren als je zelf je doel bv 5 kilo daar onder had willen komen, tis maar 5 kilo kan je denken, maar is soms echt wel veel, en echt wel te merken...

je kunt het zeker merken, ik zit rond de 63, maar als ik een kilo meer weeg zie ik het zeker en zit ik rond de 61 zit zie ik het ook
ik heb 60 gewogen, maar dat hield mijn lichaam niet denk ik wat ik trok altijd naar de 63 , als ik veel eet blijf ik daar op zitten en als ik streng lijn ga ik even naar de 60 maar ga ook weer snel terug.. mijn gewicht zit dan denk ik rond de 62, 63

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 19:41:
Hahaha ja de ene baan al opgezegd voordat ik begonnen ben...Hop hop hop op naar je nieuwe job, er is altijd ergens een betere!

zeg, Weet je wat jij zou moeten doen...... :) Maandag lekker daar beginnen ! Succes meis (K) en Gefeliciteerd.

Waarschuw beheerder
donateur
gefeliciteerd met je nieuwe job :flower:

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd met je nieuwe Job :cheer:

Heb net weer heerlijk gepumpt. Morgen weer :cheer:
Ik ga nu even met mijn lieffie tv kijken :bye:
Waarschuw beheerder
heb net 2 uur staan uitslove ind e Boogie voor de kids :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Hallo dames!

Ik kwam een website tegen die misschien ook wel een steun kan zijn:
http://valtaf.nl/index.php?px_component=.g

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op dinsdag 17 juli 2007 om 21:54:

Daar ben ik al een hele poos lid van en het kan indd een hele steun in de rug zijn B)

Waarschuw beheerder
hahaha...veel naar feesten gaan, krijg je echt geen honger meer als je het goed doet! ;-)
Waarschuw beheerder
Ja die Bijzondere maten beurs is 20 & 21 oktober 2007 in evenementenhal Rijswijk

Interesting!

Net weer gesport :P

Morgen weer :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Satanica op dinsdag 17 juli 2007 om 21:54:
http://valtaf.nl/index.php?px_component=.g

thanx meis heb hem even opgeslagen volgens mij heb ik daar ooit eens profiel aangemaakt :D
Waarschuw beheerder
Hey dames..
net terug van de bios was weer gezellig...
Heel gezond gegegeten a la sonja (doet een vriend van mij) En in de bios alleen een colaatje light genomen!
Morgen moet ik naar kliniek voor controle van mijn maagband en word dan ook gewogen...
Dus morgen meer nieuws..
Nou meiden slaap lekker allemaal straks :)

Waarschuw beheerder
donateur
hoe lang heb je de maagband al meis en hoeveel ben je al kwijt?
Succes met wegen morgen (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ Cynthia :[ op dinsdag 17 juli 2007 om 22:34:
En in de bios alleen een colaatje light genomen!

Goedzow ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 juli 2007 om 21:57:
Daar ben ik al een hele poos lid van en het kan indd een hele steun in de rug zijn

Ik heb mezelf gellof ik wel op 10 van dat soort sites ingeschreven...
En dan kom ik er zo lang niet dat ik niet eens meer mijn gebruikersnaam of wachtwoord kan herinneren :roflol:
Uitspraak van :[ Cynthia :[ op dinsdag 17 juli 2007 om 22:34:
Morgen moet ik naar kliniek voor controle van mijn maagband en word dan ook gewogen...

En hoe bevalt een maagband?