Ik ben werken
Wij gaan jullie eten??? Ik mag ovenfrites met een salade
Wij gaan jullie eten
et een tepelpiercing laten zetten, dus vandaag m'n stapgeld ergens anders aan uitgegeven
auwtjs.. dat lijkt me echt pijnlijk!
Wel leuk als je het al een tijd wou!
Hopen dat hij niet gaat ontsteken o.i.d.
Zien, zien, zien
Ola dames! (en heer)
Bah wat een rotweer hier zeg, steeds regen, niet fijn
Gisteren gewogen, -3.4kg en dat in 2 weken (had vorige week niet gewogen)
Ben er weer blij mee , samen met de 2,8kg van 2 weken terug zit ik nu weer op -6.2kg
Wilde er voor 24 Augustus nog 10kg af hebben dus ik denk wel dat dat gaat lukken!!!
Misschien zelfs nog wel meer...Mijn dag is weer goed!
Ben er weer blij mee , samen met de 2,8kg van 2 weken terug zit ik nu weer op -6.2kg
Wilde er voor 24 Augustus nog 10kg af hebben dus ik denk wel dat dat gaat lukken!!!
Misschien zelfs nog wel meer...Mijn dag is weer goed!
morgen weer weegdag ben erg benieuwd sta al 2 weken op het zelfde gewicht en daarvoor ook telkens maar 5 a 600 gram hoop dat ik nu weer eens ruim een kilo kwijt ben!! Vandaag 3 kwartier extra op de hometrainer gezettn dus het moet gewoon
neej joh, af en toe mag je jezelf best even verwennen
Hoe is het met jullie? Ik baal als een stekker, ik heb afgelopen week extra gesport en nu ben ik zwaarder geworden, ik begrijp er niks van maar baal er onzettend van. Ik doe zo mijn best en nu gebeurt dit.
Hey dames ,
Hoe is het met jullie? Ik baal als een stekker, ik heb afgelopen week extra gesport en nu ben ik zwaarder geworden, ik begrijp er niks van maar baal er onzettend van. Ik doe zo mijn best en nu gebeurt dit.
Bij mij stond de weegschaal vanochtend op 76,1
Heb toen net wel een lekker ijsje bij de ijsboer gehaald
Maarjah 1 ijsje zal heus niet rampzalig zijn denk ik zo
Weegschaal stond vanmorgen op 73.4 ...Nog 6.4 kilo te gaan
idd
Volgend weekend Ground Zero! Nu ik dat vet kwijt ben wordt het tijd voor een nieuwe broek! (kan er nu redelijk veel echt weg doen gewoon!) Maar ff halen dacht ik zo, voordat het feest begint...
Nu ik dat vet kwijt ben wordt het tijd voor een nieuwe broek! (kan er nu redelijk veel echt weg doen gewoon!) Maar ff halen dacht ik zo, voordat het feest begint...
Spieren wegen meer als vet, dus wie weet ben je wel vet kwijt maar bouw je meer spieren op doordat je extra gesport hebt. Dan is het niet vreemd dat je zwaarder word. 1 voordeel, spieren verbranden meer als vet, dus hoe meer spieren je hebt hoe meer je verbrand
Gelukkig, ik was er niet blij mee. Ik ga ook een andere weegschaal kopen, eentje die ook je vet en vocht gehalte meet.
jeej 4 kilo kwijt in 1 week
Ik doe 1 keer in de 3 maanden een lichaamsmeting in de sportschool
vandaag gewogen en ben in 4 dagen tijd gewoon toch mooi 2 kilo nog afgevallen
Dus kan ik straks nog ff terug naar die winkel...bah ik baal...daar ging me vrije dag..
Maar goed...ff van me af zeuren hoor!!
ik sta nog steeds stil
vandaag gewogen en ben in 4 dagen tijd gewoon toch mooi 2 kilo nog afgevallen
Een witte Replay