Partyflock

Forumonderwerp · 856014
9 volgers · 221325x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 27 juni 2007 om 09:27:
Succes met afvallen allemaal ik zat vanmorgen op mn streefgewicht dus ik ben er klaar mee

Toedeloet.....DOEI he :bye: :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 09:28:
Je hebt het tegen Cinderella hoop ik?

:jaja: ik had het tegen haar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 27 juni 2007 om 09:27:
Succes met afvallen allemaal ik zat vanmorgen op mn streefgewicht dus ik ben er klaar mee

Je moest toch nog 7 kilo??? Of heb ik dat verkeerd begrepen :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 09:42:
Je moest toch nog 7 kilo??? Of heb ik dat verkeerd begrepen

Ik heb besloten dat ik het op 62 hou en dat woog ik vanmorgen ben nu ongeveer 7 kilo afgevallen;).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 27 juni 2007 om 09:47:
Ik heb besloten dat ik het op 62 hou en dat woog ik vanmorgen ben nu ongeveer 7 kilo afgevallen

Oh oke, ik dacht dat je nog 7 moest, verkeerd begrepen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 27 juni 2007 om 09:08:
Dat is toch verleden tijd het was een sarcastisch topic maar goed laat maar zitten weer

Mensen die bewust of onbewust grappen maken over zwakheden van een ander... Moet je niet doen meis... en dan zeker niet hier komen mee kletsen over afvallen. IK voel me niet aangevallen door jou TOPIC, MAAR mensen waarmee ik probeer te knokken tegen de kilootjes hier dan wel IN real life krijgen soms een klap met zulke opmerkingen, of ze nu wel of niet gemeend zijn...

Ik vond het altijd leuk hier met je te praten, discussies voeren etc, maar ik geef de afgelopen dag alleen maar aan dat mijn respect voor jou totaal weg is.. dus een goed gesprek zal er ook niet komen dan.
Daarbij komt lieve schat dat dat TOPIC van je nog geen FUCKING 2 Maanden oud is! IK snap niet dat jij niet inziet dat dit ECHT heel kwetsend over kan komen..

Helaas dat het via dit topic moest en dat je het niet relaxt vond dat ik je een PB stuurde... DAT was een nettere manier geweest, en nee ik stuur niet alle mensen een PB als ik het ergens niet mee eens ben. MAAR het groepje meiden waar ik nu al ruim 3 mnd mee klets OP DIT Topic dat doet me iets JA! Viel jij ook onder dus ik vind het normaal dat ik mijn gedachtes naar je uitspreek dan... Zowel positief als negatief moet je kunnen verwachten. Maar oke mijn PB vond je niet oke. Prima. Vond dat ik alles nog netjes geformuleerd had iig.
MAAR OKE daar ben ik hier niet voor...

Meiden al weer wat onsjes kwijt...?
Ik durf niet op de weegschaal te gaan staan deze ochtend...
Pas Vrijdag weer denk :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 09:59:
Helaas dat het via dit topic moest en dat je het niet relaxt vond dat ik je een PB stuurde

Als je goed terug leest zoals ik net ook al in de pb terugstuurde dropte je eerst alles hier en daarna kreeg ik pas een pb met hoe je erover dacht terwijl je dat al eerst hier had gemeld.
Kijk even terug naar de tijden zou ik zeggen!

Waarschuw beheerder
donateur

4 onsjes vanochtend B)
76,5 gaf de weegschaal aan :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 10:10:
4 onsjes vanochtend
76,5 gaf de weegschaal aan

Netjesssss. Ik duik even de sportschool in... hopen dat ik daarmee weer wat resultaat boek.. :)

Hebben jullie eigelijk ook een einddoel datum..
Of einddoel feest kan ik beter op PF zetten!! :) :cheer:
Mijn einddoelfeest is DECIBEL... DUS nog 8 wkn
Waarschuw beheerder
Ik durf niet op de weegschaal te gaan staan deze ochtend...
Pas Vrijdag weer denk laatste aanpassing 27 juni 2007 10:04

haha ik durf ook niet :P niet zo netjes geweest van het weekend :P en gister diploma uitreiking gehad haha..
met lekkere hapjes en taart :P dus ik wacht nog wel even ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 10:17:
Of einddoel feest kan ik beter op PF zetten!!
Mijn einddoelfeest is DECIBEL... DUS nog 8 wkn

Ik wil het liefst op m'n streefgewicht zitten als ik op vakantie ga, dat is dus 17 augustus, 1 dagje eerder als Decibel! :) ... Maar ben al blij als ik dan onder de 70 zit! :P Dat was de afgelopen 3 jaren in de zomervakantie niet zo, dus daar ben ik al happy mee! :D
Waarschuw beheerder
donateur

7 September vlieg ik naar Turkije, lijkt me lekker om dan klaar te zijn, ik denk alleen niet dat ik het haal maar ik ga er wel voor!

Waarschuw beheerder
donateur

me eerste streef is 2 januari 100 te wegen en dan ga ik voor me volgende doel 75 weet alleen nog geen datum...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 11:04:
Ik wil het liefst op m'n streefgewicht zitten als ik op vakantie ga, dat is dus 17 augustus,

Ah gaat je lukken hoor meis ! :jaja:

gaat wel goed lees ik hier :P
ik was vanmorgen weer dik 0,5 kwijt.
en ik wil er ook nog 7 af hebben.
Viel me reuze mee na dit weekend :$
alcohol & shoarma :P

Heel veel succes allemaal gaat ons gewoon lukken :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben trouwens er ook 1 van die niet naar het strand durft in bikini badpak oid.
Dus erg oorstrelend zijn zulke opmerkingen dan niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][ Cold as ice ™ ][ op woensdag 27 juni 2007 om 12:03:
Ah gaat je lukken hoor meis !

I hope so! :D ... We zullen zien!

Uitspraak van ][ Cold as ice ™ ][ op woensdag 27 juni 2007 om 12:05:
Ik ben trouwens er ook 1 van die niet naar het strand durft in bikini badpak oid.

Ik in Nederland ook niet! In het buitenland heb ik der schijt aan, daar ken ik toch niemand! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hobbykip op woensdag 27 juni 2007 om 11:32:

:no: maar stel mijzelf wel steeds doelen op

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][ Cold as ice ™ ][ op woensdag 27 juni 2007 om 12:05:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 12:08:
Ik in Nederland ook niet! In het buitenland heb ik der schijt aan, daar ken ik toch niemand

Ach meiden.. kom op jullie zien er echt wel goed uit he!! Ik wil jullie wel in bikini zien hoor :) Hahahaha ;)
Anders ga je toch lekker naar een stukje strand waar je geen mensen kent... IK GA ZEKER HET STRAND OP, Niemand houd me tegen!! Al zal ik me echt wel bang voelen, ik ga dat NIET uitstralen! ...eeuhh is mijn voornemen :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 11:45:
me eerste streef is 2 januari 100 te wegen en dan ga ik voor me volgende doel 75 weet alleen nog geen datum...

Gaat je zeker lukken meis, JIJ bent al zover gekomen, en ik weet dat je veel meer geniet nu he van alles... Leuke kleertjes... etc :) YOU GO GIRL !! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][ Cold as ice ™ ][ op woensdag 27 juni 2007 om 13:43:
Wou dat ik jou moed had TaaTaaTaa

Mwa weet niet of het moed is.. Ik wil me leven gewoon niet laten leiden door onzekerheid, blikken of opmerkingen van andere... (Als die er zouden komen, je bent er vaker bang voor dan dat hetecht gebeurd...) Ik wil gewoon genieten, doen wat ik wil, daar heeft toch iedereen recht op!
Anders gaan we gewoon deze zomer met alle topic meiden naar BLOEMENDAAL... (Denk alleen dat dat misschien erg moeilijk is voor sommige meiden, Misschien lekker stukje strand opzoeken tussen de burgelijke gezinnetjes en strandbezoekje Nummer 2 @ Bloemendaal!!! :) :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 23:28:
We zijn één grote gezellige familie... JWT! Flock on!

En dat zijn wijze woorden...
iedereen maakt wel eens foute opmerkingen, of zegt dingen waar ze later spijt van hebben, Heb toch met cinderalla over en weer heel wat PB gestuurd en ik zie wel in dat het niet zo bedoeld is als het er stond... Als ik na mezelf kijk heb ik ook wel eens een slechte opmerking gegeven en een uitspraak gedaan over iemand zijn looks.. (IN REAL LIFE, face to face... met het gevolg dat ik ruim een week mezelf kon uitkotsen, baalde van mij opmerking en er echt van geleerd heb) Denk dat dit hetzelfde is. soms doe je dingen die niet helemaal doordacht zijn... of doe je dingen in een dolle bui, en denk je later van, was dit nou slim...

laten we lekker lief doen weer.. want we zijn op dit topic maar om 1 ding :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Cinderella). op dinsdag 26 juni 2007 om 22:33:
Dank je wel mooi verwoord kon het zelf niet beter doen

;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 14:17:
laten we lekker lief doen weer

Goed zo (L)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 13:57:
Ik wil me leven gewoon niet laten leiden door onzekerheid, blikken of opmerkingen van andere... (Als die er zouden komen, je bent er vaker bang voor dan dat hetecht gebeurd...) Ik wil gewoon genieten, doen wat ik wil, daar heeft toch iedereen recht op!

Helemaal mee eens!

Anders gaan we gewoon deze zomer met alle topic meiden naar BLOEMENDAAL...

Ik ben van de partij :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 14:17:
laten we lekker lief doen weer

Komt helemaal goed:cheer:.

En sorry mensen die gekwetst zijn door mijn sarcastisch topic heb er niet goed bij na gedacht wat een effect mn grapje zou kunnen hebben:flower:.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hey lady's
Wat kost het ongeveer om acrylnagels te laten zetten?? weten jullie dat???? Mijn schoonzus gaat trouwen en wil graag mooie nagels. Want die van mij willen sinds mijn zwangerschap niet zo goed meer. Alvast bedankt

(K)

Waarschuw beheerder
Ik laat het elke 3 wkn bij een vriendinnetje doen.
opzetten was 45 euro en bijwerken is de enne 3 weken (grote behandeling: 32 euro en 3 weken erna kleine behandeling 15 euro)
meeste mensen laten ze om de 4 a 5 weken bijwerken maar ik vind die uitgroei zo lelijk.. en staat onverzorgt, vind niet dat ik dat op mijn werk kan maken ook vandaar.

Ik denk dat het in een salon toch wel een stukje duurder is.
Ken je niet via via iemand die het thuis doet...
Vriendinnen van je met acryl nagels bv. scheelt echt veel denk ik hoor... (woon je in de buurt van waalwijk? dan kan je wel bij mijn dinnetje voor die prijs. die matst je wel ;) Omdat ik je lief vind ;)

Waarschuw beheerder
LadyLine (y) duur maar ken niets dat zo werkt. (wel met eigen inzet natuurlijk).

Net 15 kg. eraf :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 juni 2007 om 15:41:
LadyLine

Wat is dat?

Waarschuw beheerder
Ik kies voor: Alizonne (ook erg prijzig maar werkt super, of je nu 10 of 50 kilo kwijt wil... Of meer...)
In kleine 5 maanden ben ik 42 kilo kwijt geraakt, Moet er nog 5! :)
ze geven daar ook behandelingen (1 x inde week) Waardoor alles mooi strak blijf/wordt, cellulitis tegen gaat. Helemaal TOP
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Misschien lekker stukje strand opzoeken tussen de burgelijke gezinnetjes en strandbezoekje Nummer 2 @ Bloemendaal!!!

Dan neem ik me kiddie mee, dus dan zijn we burgelijk en passen we er gewoon tussen B) :lol:
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 27 juni 2007 om 14:26:
En sorry mensen die gekwetst zijn door mijn sarcastisch topic heb er niet goed bij na gedacht wat een effect mn grapje zou kunnen hebben

Is al goed :flower:
Waarschuw beheerder
Hey dames wat kunnen jullie babbelen zeg :O
Vandaag weer een rotdag...pfff zooo druk op mijn werk, ben half overspannen, kwam nergens aan toe...
Weer geen lunch genuttigd...net in de Appie bijna richting ongezond gerend maar me toch bedacht..
Heb een lekkere salade gehaald voor vanavond dus hou het lekker gezond, wel een kutweek zeg...:/
Ben ook nog niet wezen wegen, weet wel dat ik ben afgevallen want merk het gewoon aan alles :cheer:
Goed ik ga even wandelen met mijn doggie...
Zet um op allemaal he!! :)

Waarschuw beheerder
Lijkt me wel lache met ze alle lekker feesten op het strand! Allemaal met het zelfde gevoel er heen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ Cynthia :[ op woensdag 27 juni 2007 om 15:49:
...net in de Appie bijna richting ongezond gerend maar me toch bedacht..

whahahaha... Je moet richting de groente en fruit afdeling rennen.

Ben ook nog niet wezen wegen, weet wel dat ik ben afgevallen want merk het gewoon aan alles

Ik nog niet, maar ik weeg me vrijdag ochtend pas. 1 x in de week is voor mij het beste anders maak ik me gek, en sta ik er 24/7 op :)
Waarschuw beheerder
donateur
net in de Appie bijna richting ongezond gerend maar me toch bedacht..

Goed zo(Y)(Y).
Beter toch dat je het niet hebt gedaan kan je weer trots op jezelf zijn:D.
Waarschuw beheerder
Mwa weet niet of het moed is.. Ik wil me leven gewoon niet laten leiden door onzekerheid, blikken of opmerkingen van andere... (Als die er zouden komen, je bent er vaker bang voor dan dat hetecht gebeurd...) Ik wil gewoon genieten, doen wat ik wil, daar heeft toch iedereen recht op

heb je heeeel mooi gezegd :P ghehe :) :D als het nou ook nog zo voelen bij iedereen is het helemaal super ghehe..

maar je hebt wel gelijk.. het is vaak meer het gevoel en de angst voor die opmerkingen dan dat die opmerkingen ook echt komen.. haha.. maar goed :) ik voel me altjd vett onzeker als ik het strand op ga.. ook als ik in korte kleding loop.. mjah.. gaat nu de goede kant op :)
Waarschuw beheerder
net in de Appie bijna richting ongezond gerend maar me toch bedacht..
Heb een lekkere salade gehaald voor vanavond dus hou het lekker gezond,

super !! :D:D :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 juni 2007 om 11:38:
Ik ben ook rond de 176 cm en weeg nu 64,2 wil nog 2 a 3 kilo eraf hebben,het ligt natuurlijk ook aan je figuur en hoe het staat,bij mij maakt het me niet eng dun maar gewoon normaal slank

hey meissiej volgens mij zitten wij in het zelfde schuitje. ik ben 1,74 en weeg 63 kilo, maar ik wil er ook nog meer af. het gaat erom hoe je je erzelf bij voelt toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Roos) op woensdag 27 juni 2007 om 16:08:
het gaat erom hoe je je erzelf bij voelt toch?

heej,
ik vind van wel :) heel vaak als ik zeg dat ik zeg dat ik op dieet ben.. zeggen ze allemaal : :O waarom dat ?? je bent niet dik ??

maar ik val af niet voor mijn gewicht maar voor mijn gevoel erbij.. ik voel me nu vett onzeker met mijn uiterlijk en daarvoor val ik af :)

dus als je er nog meer af wil gewoon goed je best doen dan lukt het wel :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Roos) op woensdag 27 juni 2007 om 16:08:
hey meissiej volgens mij zitten wij in het zelfde schuitje. ik ben 1,74 en weeg 63 kilo, maar ik wil er ook nog meer af. het gaat erom hoe je je erzelf bij voelt toch?

Je quote de verkeerde uitspraak ik had dat gezegd maar goed;).
Maar heb je gelijk in hoor zo voel ik dat ook:yes:.

Hoeveel wil je er nog af hebben nu?

Waarschuw beheerder
donateur
Ach ik zal sowieso de aandacht trekken op het strand en dan nog niet eens om het feit dat ik dik/stevig ben of niet, maar ik zit onder de tattoo's en dat trekt sowieso altijd wel de aandacht, of ik nou wil of niet ;)
Waarschuw beheerder
Ach ik zal sowieso de aandacht trekken op het strand en dan nog niet eens om het feit dat ik dik/stevig ben of niet, maar ik zit onder de tattoo's en dat trekt sowieso altijd wel de aandacht, of ik nou wil of niet

Ja ik heb in je album geneusd :$ en toen zag ik het, wel heel bijzonder hoor, voor wat ik nu zie vind ik het wel bij je passen :)
Enne, wat een leuk kindje heb je...me loves red hair...te cute (L)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :[ Cynthia :[ op woensdag 27 juni 2007 om 18:06:
Ja ik heb in je album geneusd en toen zag ik het, wel heel bijzonder hoor, voor wat ik nu zie vind ik het wel bij je passen

Dat zijn nog maar 2 van de 9 tattoo's die ik heb :x
Dusjah, het boeit me allemaal niet zo wat mensen van me vinden :no:
Ik heb al een vent, dus ik hoef voor niemand anders mooi te zijn ;)
Uitspraak van :[ Cynthia :[ op woensdag 27 juni 2007 om 18:06:
Enne, wat een leuk kindje heb je...me loves red hair...te cute

Waarschuw beheerder
Dat zijn nog maar 2 van de 9 tattoo's die ik heb
Dusjah, het boeit me allemaal niet zo wat mensen van me vinden
Ik heb al een vent, dus ik hoef voor niemand anders mooi te zijn

Gelijk heb je (Y) ik vind tattoos zelf ook heel erg leuk! Heb er nu 3, wil er misschien nog eentje bij hebben..
En joh people suck, ze hebben toch altijd een ordeel, te dik, te dun, teveel tattoos, te wit, te zonnebank bla bla bla..
Al we daar allemaal rekening mee moeten houden...pff...
Just be you :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 27 juni 2007 om 16:13:
Je quote de verkeerde uitspraak ik had dat gezegd maar goed.
Maar heb je gelijk in hoor zo voel ik dat ook

owh ja stom ik zie het hahaha
maar ja ik wil er nog 2 of 3 af dat ik op de 60 zit dat vind ik een mooi gewicht!!
maar ja je moet er zelf fijn bij voelen en anders, als je er wat aan kunt doen door sporten enz. waarom zou je het dna niet doen??
Waarschuw beheerder
Meiden ik zit ergens mee:(

Ik krijg voor mijn stage 125 euro in de maand...heb uitgerekend dat ik dus voor 0.95 cent per uur voor de klas sta. Zoals jullie weten heb ik nu mijn diploma en officieel is mijn stage vrijdag afgelopen. Ik heb bij de directeur al een tijd geleden aangegeven dat ik hierna best wil blijven, maar dan voor meer geld. Hij zei toen dat dit niet ging, toen stelde ik voor dan bijvoorbeeld 2 dagen te blijven (dan nog is het mega weinig wat ik krijg maar goed, ik vind het leuk en dan hebben ze nog wat aan me tot de vakantie) Krijg ik vandaag te horen via mijn mentor dat het de bedoeling is dat ik gewoon 4 dagen blijf:S:S:S Ik ben het hier echt niet mee eens en wil het ook gewoon niet, maar ik weet niet zo goed hoe ik dit aan moet pakken. Ik voel me echt genaaid, heb me al die maanden 200% ingezet en nu dit.

:[
Waarschuw beheerder
Jeetje wat kut zeg Suusje...
Tja met stages wordt je echt gewoon uitgebuit...niet te zuinig.
Ik zou eigenlijk geen oplossing weten, echt klote dat je nu moet blijven...je hebt het al aangekaart met je mentor en daar toch? :/
Sjonge lastig hoor, succes ermee (F)
Waarschuw beheerder
heb je je stage beoordeling al :P
dan kunnen ze je niks maken en dan ga je gewoon...
als het je werk wordt kun je het niet voor dat geld doen. en is het je stage dan moet het gewoon eerder kreeg je helemaal geen vergoeding in het onderwijs. ik heb 1 jaar lang, 3 dagen in de week stage gelopen op een zmlk. (zeer moeilijk lerende kinderen) en daar heb ik nooit wat voor gekregen.. tja, dat is het stomme van stage

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Roos) op woensdag 27 juni 2007 om 18:36:
tja, dat is het stomme van stage

Ja idd! Ik kreeg ook niks tijdens m'n laatste stage.
Waarschuw beheerder
donateur
Hallo :)

Pff tot een jaar geleden woog ik 50 , strak buikje enz,,
Ben toen gestopt met roken , en begonnen met de pil
ik weeg nu dan 65kilo. Is prima voor mijn lengte (1.68)
Maar vergeleken met eerst is het een ramp
Me broeken passen niet meer,, Heb voortaan echt een buik.
wil het gewoon weer plat hebben..
hoe kan ik dat aanpakken?
Alleen voor me buik,en mijn bovenbenen?

(minder eten word een ramp)

(K)
Waarschuw beheerder
Anders gaan we gewoon deze zomer met alle topic meiden naar BLOEMENDAAL... (Denk alleen dat dat misschien erg moeilijk is voor sommige meiden, Misschien lekker stukje strand opzoeken tussen de burgelijke gezinnetjes en strandbezoekje Nummer 2 @ Bloemendaal!!! laatste aanpassing 27 juni 2007 14:02

Ik wil ook mee :lol:
maar kan niet voor ff een dagje overvliege :( sorry!!

Enne tis idd hoe je je bij je gewicht voelt..

tis hier mega druk heb vandaag gewerkt van 9 tot half 6
toen ff geleerd (ben bezig met een duikcursus)
en half uurtje geslape :$
(t is hier 40 grade in de schaduw geweest heel de dag dus ERGGG WARM)
en ben nu vanaf 8 uur aant oppassen tot uiterlijk 12 u!
:gaap:
Lange dag :gaap: Morge weer zo'n lange dag!