Of niet
Ga googlen ofzo dier!!
Zoeken: Ik ben te dik
zoeken: afvallen
staat er bij * losers en stakkers reageren?? * nee dus tyf ff lekker op en ga een ander lastig vallen
get a life!
thxs mensen het komt er dus op neer:
* opletten wat en hoe je eet
* veel bewegen maar niet te veel
* een x in de week zondigen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 14:46:Waarom?
Maar ik heb wel gefitnesst, maar vond er echt niks aan
Je kunt net zo goed thuis bezig gaan, heeft bij mij meer zin als in de sportschool.
En je hebt geen last van stinkende mensen
omdat ik me eigenlijk neit prettig voel tussen al die mensen die zo naar je zitten te kijken
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 14:16:wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten
1. - 'ochtends begin je met een halve gram methamphetamine...
2.- tijdens de ochtend kook je een gram of drie cocaine uit (m.b.v. amoniak)
3. - tijdens de lunch laat je dat vette vreten een keer staan en neem je een stuk of vier heftige shots van je klaargemaakte crack-emulsie
4. - ondertussen ben je al zo gruwelijk van de wereld dat je helemaal niet aan hamburgers en patat denkt.
5. - wanneer je je een beetje down gaat voelen, dender je gewoon een paar gram amphetamine door je neusgaten.
6. - tijdens de avond zal je nog steeds overkoken van energie. dan kan je een paar fikse wietjes wegroken zodat je wat slaperig wordt. Pas wel op voor de vreetkick die kan ontstaan. Wanneer je dat niet volhoudt, jens je gewoon weer de (meth)amphetamine door je neus en blijf je ook gelijk wakker zodat je weer bij aandachtstreepje 1 kan beginnen
(de lunch-crack kan je ook dagelijks aanpassen door een heroine-shot. ook erg aangenaam
Succes met je dieet en je kilo'tjes vliegen dr af!
succes!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 15:37:1. - 'ochtends begin je met een halve gram methamphetamine...
3. - tijdens de lunch laat je dat vette vreten een keer staan en neem je een stuk of vier heftige shots van je klaargemaakte crack-emulsie
4. - ondertussen ben je al zo gruwelijk van de wereld dat je helemaal niet aan hamburgers en patat denkt.
5. - wanneer je je een beetje down gaat voelen, dender je gewoon een paar gram amphetamine door je neusgaten.
6. - tijdens de avond zal je nog steeds overkoken van energie. dan kan je een paar fikse wietjes wegroken zodat je wat slaperig wordt. Pas wel op voor de vreetkick die kan ontstaan. Wanneer je dat niet volhoudt, jens je gewoon weer de (meth)amphetamine door je neus en blijf je ook gelijk wakker zodat je weer bij aandachtstreepje 1 kan beginnen
(de lunch-crack kan je ook dagelijks aanpassen door een heroine-shot. ook erg aangenaam )
Succes met je dieet en je kilo'tjes vliegen dr af! Gegarandeerd
succes!
thxs voor je o zo leuke opmerking
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 15:52:huh volg t niet meer zo
is ook niet zo belangrijk verder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 15:37:1. - 'ochtends begin je met een halve gram methamphetamine...
(de lunch-crack kan je ook dagelijks aanpassen door een heroine-shot. ook erg aangenaam
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 15:57:en moet niets weten van pillen
heb ik het over pillen gehad dan?
die afslankpillen werken niet hoor
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 15:57:ben allang begonne
waar heb je het spul vandaan? en wat kostte het?