Partyflock

Forumonderwerp · 856014

Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:

Uitspraak van Do__ op donderdag 9 maart 2006 om 14:47:
Of niet

Ga googlen ofzo dier!!

Zoeken: Ik ben te dik
zoeken: afvallen

staat er bij * losers en stakkers reageren?? * nee dus tyf ff lekker op en ga een ander lastig vallen :/ of zou je miss weer eens een stijve hebben dat je bloed daardoor naar beneden stroomt waardoor je zon zinloze opmerking plaatst?!

get a life!

thxs mensen het komt er dus op neer:

* opletten wat en hoe je eet
* veel bewegen maar niet te veel
* een x in de week zondigen

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 14:46:
Waarom?

Maar ik heb wel gefitnesst, maar vond er echt niks aan
Je kunt net zo goed thuis bezig gaan, heeft bij mij meer zin als in de sportschool.
En je hebt geen last van stinkende mensen

omdat ik me eigenlijk neit prettig voel tussen al die mensen die zo naar je zitten te kijken :/ je weet dat je er voor het zelfde komt maar toch als je van die patsers ziet denk ik sjit waar ben ik aan begonne :S :x
ik heb thuis een crosstrainer zo duur zijn ze niet
ik vond het ook niej fijn om in de sportschool te staan... en had de dicipline niej

ga gelukkig niet alleen maar met beste din dus dat scheelt wel ..hoop dat het nu alleen is doordat ik voor t eerst moet..en dat het verder gewoon zal verlopen...
bodycombat is leuk!!!!

hebben ze bij de achmea health centers
Uitspraak van (Roos) op donderdag 9 maart 2006 om 15:18:
bodycombat is leuk!!!!

:yes: :yes: :yes:

Doe ik ook! Is echt leuk hoor, goed voor je conditie en ook wel voor spieropbouw (bovenlichaam dan). :)

Ik doe aan hardlopen en aan spinning en ik kom alleen maar aan :D Ik let dan ook niet op mn voeding (zou ik wel moeten doen).

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 14:16:
wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten

1. - 'ochtends begin je met een halve gram methamphetamine...
2.- tijdens de ochtend kook je een gram of drie cocaine uit (m.b.v. amoniak)
3. - tijdens de lunch laat je dat vette vreten een keer staan en neem je een stuk of vier heftige shots van je klaargemaakte crack-emulsie
4. - ondertussen ben je al zo gruwelijk van de wereld dat je helemaal niet aan hamburgers en patat denkt.
5. - wanneer je je een beetje down gaat voelen, dender je gewoon een paar gram amphetamine door je neusgaten.
6. - tijdens de avond zal je nog steeds overkoken van energie. dan kan je een paar fikse wietjes wegroken zodat je wat slaperig wordt. Pas wel op voor de vreetkick die kan ontstaan. Wanneer je dat niet volhoudt, jens je gewoon weer de (meth)amphetamine door je neus en blijf je ook gelijk wakker zodat je weer bij aandachtstreepje 1 kan beginnen :D
(de lunch-crack kan je ook dagelijks aanpassen door een heroine-shot. ook erg aangenaam O:) )

Succes met je dieet en je kilo'tjes vliegen dr af! (Y)Gegarandeerd O:)

succes! (Y)
nee hoor voel je maar niej schuldig hahah :D

Uitspraak van Tammy O:) op donderdag 9 maart 2006 om 15:44:
hahahahahahaha

O:)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 15:37:
3. - tijdens de lunch laat je dat vette vreten een keer staan en neem je een stuk of vier heftige shots van je klaargemaakte crack-emulsie
4. - ondertussen ben je al zo gruwelijk van de wereld dat je helemaal niet aan hamburgers en patat denkt.
5. - wanneer je je een beetje down gaat voelen, dender je gewoon een paar gram amphetamine door je neusgaten.
6. - tijdens de avond zal je nog steeds overkoken van energie. dan kan je een paar fikse wietjes wegroken zodat je wat slaperig wordt. Pas wel op voor de vreetkick die kan ontstaan. Wanneer je dat niet volhoudt, jens je gewoon weer de (meth)amphetamine door je neus en blijf je ook gelijk wakker zodat je weer bij aandachtstreepje 1 kan beginnen
(de lunch-crack kan je ook dagelijks aanpassen door een heroine-shot. ook erg aangenaam )

Succes met je dieet en je kilo'tjes vliegen dr af! Gegarandeerd

succes!

thxs voor je o zo leuke opmerking :nee: :x

huh volg t niet meer zo :S

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 15:52:
huh volg t niet meer zo

is ook niet zo belangrijk verder :9

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 15:37:
6. - tijdens de avond zal je nog steeds overkoken van energie. dan kan je een paar fikse wietjes wegroken zodat je wat slaperig wordt. Pas wel op voor de vreetkick die kan ontstaan. Wanneer je dat niet volhoudt, jens je gewoon weer de (meth)amphetamine door je neus en blijf je ook gelijk wakker zodat je weer bij aandachtstreepje 1 kan beginnen
(de lunch-crack kan je ook dagelijks aanpassen door een heroine-shot. ook erg aangenaam

:respect:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 15:57:
en moet niets weten van pillen

heb ik het over pillen gehad dan? :vaag:
die afslankpillen werken niet hoor O:)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 15:57:
ben allang begonne

:respect:

waar heb je het spul vandaan? en wat kostte het?

On topic maar weer.
:cheer: