Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 mei 2007 om 22:14:
Uitspraak van Floor- op donderdag 17 mei 2007 om 20:50:
kijk ik zit nu op maat 40/42 met dus nog 9,5 kg eraf... ga ik iig 1 tot anderhalve maat minder dus 38/40
Ik ben het ook niet helemaal met je eens. Want in die 10 kilo kan je ook ineens op hele andere plekken afvallen. Zo ben ik in mijn gezicht enorm afgevallen, en zelfs mijn vingers zijn slanker (al mijn ringen heb ik kleiner moeten maken(die vielen af) geloof 2 tot 3 maten, en dat is veel.
10 kilo afvallen kan 2 maten schelen. maar kan ook gewoon 1 maar schelen en dat je kleren dan echt lekker vallen. en dan heb je ook nog van die meiden die roepen dat ze maat 38 hebben, en dan zie je die kleding veel en veel te strak zitten.. overal de vetkwabjes die op springen staan

terwijl dan een maat 40 veel mooier zou staan en VEEl slanker zou ogen... dat soort meiden snap ik totaal NIET. het gaat niet om de maat die je aan hebt..maar om de maat die mooi valt. (wat ook kan verschillen per kleding stuk/merk) BV van Benneton word ik niet vrolijk (3 of 4 maten groter dan ik heb(op het kaartje dan he) Italiaanse maten zijn on te janken
Floor: Je lever, nier functie,schildklier, cholesterol etc Sowieso effe laten nakijken als je toch naar je huisarts gaat lijkt me wel verstandig.
(Deze vind ik zeer verstandig: ALAT, ASAT, GammaGT, Hb, Kreatininie, Kalium, Natrium, Vitamine B12, TSH, Cholesterol totaal, Fosfaat, Bezinking) Gezien dat fabriekje van binnen overuren maakt, je lever en nieren helemaal snap ik niet dat ze bij jou deze controle niet maandelijks uitgevoerd hebben. 10 kilo afvallen is heel iets anders dan over de 40 kilo afvallen. medische gezien snap ik niet dat de instelling waar jij zit dit niet laat doen. wat is hun rede dit niet te doen? ok door veel afvallen kan je sneller veel galstenen ontwikkelen (waardoor je galblaas zelfs kan gaan ontsteken) op zich zie je dit soort problemen juist vaak tijdens en na het vele afvallen. IK zelf incl. Ik heb mijn galblaas moeten laten verwijderen; galstenen/ontsteking aan de galblaas, kolieken galsteen aanvallen zelfs gehad. Niet om je bang te maken, maar er zitten echt wel risico's aan veel afvallen op een snelle manier helemaal. En onder medische begeleiding zit je toch een stuk veiliger.
Succes meiden..
Ooow IK BEN van maandag ochtend tot nu 2 KILO KWIJT weer!!
Yessssss, Beter vol te houden als je resultaat ziet vind ik...