Vanmorgen weer gewogen
ben in totaal nu 9 kg kwijt
Netjes, hoe lang heb je er over gedaan?
ben nu ong 6 a 7 weken bezig
niet echt van het brood
Als je dat als lunch neemt kan je er beter ook een bakje slamix bij doen, dat is nog beter
wat voor dieet volgen jullie?
wat voor dieet volgen jullie?
Heb ff gekeken op www.calorielijst.nl
ik ben nu 43 kilo kwijt in 3 weken
Prive kliniek : "Alizonne"
Omdat ik overgewicht had en op een gezonde verantwoordelijke manier toch snel wou afvallen. ben er nu ruim 40 kwijt en moet er nog kilo of 5 a 6 af hebben. Maar die laatste lukken bijna niet joh! Hell!! Omdat er zo veel af moest (30 moest sowieso) heb ik ook behandelingen om mijn huid goed strak te krijgen (en ook meteen om cellulitus tegen te gaan) Moet zeggen werkt goed allemaal!
Maar ja iedereen heeft zijn eigen manier om af te vallen...
misschien is www.caloriechecker.nl ook iets voor jou ??
ik ben bezig om meer te gaan eten omdat me stofwisseling beetje in zijn spaarstand stond had ik zo het idee omdat ik maar heel weinig at zon 1200 cal per dag en ik viel maar niet af kwam alleen nmaar aan terwijl ik er ook bij sport enzo, nu ben ik het dus een beetje aan het opbouwen zit nu zo op een 1800 cal per dag maar ik val nog steeds niets meer af en kom nog steeds bij, is 1800 teveel om af te vallen dat jullie weten..? ik sport er ook nog bij 3x in de week 45 min cardio en half uur kt...
ik ben bezig om meer te gaan eten omdat me stofwisseling beetje in zijn spaarstand stond had ik zo het idee omdat ik maar heel weinig at zon 1200 cal per dag en ik viel maar niet af kwam alleen nmaar aan terwijl ik er ook bij sport enzo, nu ben ik het dus een beetje aan het opbouwen zit nu zo op een 1800 cal per dag maar ik val nog steeds niets meer af en kom nog steeds bij, is 1800 teveel om af te vallen dat jullie weten..? ik sport er ook nog bij 3x in de week 45 min cardio en half uur kt...
Ik werd altijd al moe als ik mensen zag joggen, maar ik vid het nu alleen maar leuk!!! 'sochtends of 'savonds lekker ff een uurtje mezelf uitputten en ik merk het echt al!
Uw calorieënbehoefte per dag is: 2335 kcal.
en als je dan wat normaler gaat eten weer ??
kom je dan niet onwijs snel weer aan ?
ik zit vandaag aan de 927 kcal
die laatste 11 kg bij mij wille er maar niet af
heb een croissantje gehad