Partyflock

Forumonderwerp · 856014
9 volgers · 217637x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op dinsdag 8 mei 2007 om 18:45:
zoo voel me beroerd

Beterschap Meis (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 18:54:
Beterschap Meis

dankjewel :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben nu 43 kilo kwijt in 3 weken

Waarschuw beheerder
ben nog 10kg boven mijn eigen gewicht van na mn bevalling, dat wil ik er graag nog af heben maar kan lijnen wat ik wil, helpt niks :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 mei 2007 om 23:54:
ben nog 10kg boven mijn eigen gewicht van na mn bevalling, dat wil ik er graag nog af heben maar kan lijnen wat ik wil, helpt niks

Veel trainen, sonjabakkeren etc...
Waarschuw beheerder
grrrr..vocht houden weer 63.5 :(
Waarschuw beheerder
Ik voel me nu ook wat vol, niet echt van het brood, maar meer van de twee glazen sap die ik er bij heb gedronken B)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M to the OOTJE™ op woensdag 9 mei 2007 om 13:16:
niet echt van het brood

Als je dat als lunch neemt kan je er beter ook een bakje slamix bij doen, dat is nog beter (Als je nog wil afvallen helemaal) (K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 16:15:
Als je dat als lunch neemt kan je er beter ook een bakje slamix bij doen, dat is nog beter

Heb sla op brood gehad :P

:)

Heb ff gekeken op www.calorielijst.nl

Vandaag zit ik aan de 700 calorieen... Mijn avondeten bevat er geen 1300 en voor de rest ga ik toch niets meer eten vanaaf

Mootje = blij :cheer:

Waarschuw beheerder
wat voor dieet volgen jullie?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 16:40:

Mijn eigen gemaakte...

Nee ik volg geen dieet...

Eet 3 plakjes brood + beleg, 3 stuks fruit en avondeten...

En drink eigenlijk alleen maar water of thee overdag, met uitzondering van vandaag, met twee glazen druivensap...

Komt door stage. Niemand snoept hier :cheer: en ik zit de hele dag. Dan moet je je eten daarop een beetje aanpassen. Vorig jaar toen ik op stage zat was ik veel aangekomen door het eten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 16:40:

Prive kliniek : "Alizonne"
Omdat ik overgewicht had en op een gezonde verantwoordelijke manier toch snel wou afvallen. ben er nu ruim 40 kwijt en moet er nog kilo of 5 a 6 af hebben. Maar die laatste lukken bijna niet joh! Hell!! :) Omdat er zo veel af moest (30 moest sowieso) heb ik ook behandelingen om mijn huid goed strak te krijgen (en ook meteen om cellulitus tegen te gaan) Moet zeggen werkt goed allemaal! :) :yes:
Maar ja iedereen heeft zijn eigen manier om af te vallen...
(K) Succes MC

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 16:48:
heb ik ook behandelingen om mijn huid goed strak te krijgen

daar was ik al aan het denken: met zoveel afvallen zal je dat moeten combineren ja:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 8 mei 2007 om 23:39:
ik ben nu 43 kilo kwijt in 3 weken

uuuhhh???
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 mei 2007 om 16:48:
Prive kliniek : "Alizonne"
Omdat ik overgewicht had en op een gezonde verantwoordelijke manier toch snel wou afvallen. ben er nu ruim 40 kwijt en moet er nog kilo of 5 a 6 af hebben. Maar die laatste lukken bijna niet joh! Hell!! Omdat er zo veel af moest (30 moest sowieso) heb ik ook behandelingen om mijn huid goed strak te krijgen (en ook meteen om cellulitus tegen te gaan) Moet zeggen werkt goed allemaal!
Maar ja iedereen heeft zijn eigen manier om af te vallen...

nou ik doe ook zoiets

prodimed.. en ben nu 41 kg kwijt :cheer: enne moet der nog 11 :X
enne zit ook aan de apparate tege slappe huid en cellulitus
Waarschuw beheerder
Ik was goed bezig en eet nu een zak chips leeg (N)

Maar goed moet nog een kilootje of 10 :yes:

Maar dat dieet is zo zwaar :/

Uitspraak van Bikermise op woensdag 9 mei 2007 om 19:02:
enne zit ook aan de apparate tege slappe huid

Wat is dat dan ??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K!MMY :gaap: op woensdag 9 mei 2007 om 23:04:
Wat is dat dan ??

endemolegie (ofzoiets)

starvac apparaat.. zuigt je huid op zodat je huid zich weer trugtrekt uiteindelijk en zo gaat t vaste vet los zitte en je huid weer strakword
Waarschuw beheerder
ik ben bezig om meer te gaan eten omdat me stofwisseling beetje in zijn spaarstand stond had ik zo het idee omdat ik maar heel weinig at zon 1200 cal per dag en ik viel maar niet af kwam alleen nmaar aan terwijl ik er ook bij sport enzo, nu ben ik het dus een beetje aan het opbouwen zit nu zo op een 1800 cal per dag maar ik val nog steeds niets meer af en kom nog steeds bij, is 1800 teveel om af te vallen dat jullie weten..? ik sport er ook nog bij 3x in de week 45 min cardio en half uur kt...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van suusco op donderdag 10 mei 2007 om 11:36:
ik ben bezig om meer te gaan eten omdat me stofwisseling beetje in zijn spaarstand stond had ik zo het idee omdat ik maar heel weinig at zon 1200 cal per dag en ik viel maar niet af kwam alleen nmaar aan terwijl ik er ook bij sport enzo, nu ben ik het dus een beetje aan het opbouwen zit nu zo op een 1800 cal per dag maar ik val nog steeds niets meer af en kom nog steeds bij, is 1800 teveel om af te vallen dat jullie weten..? ik sport er ook nog bij 3x in de week 45 min cardio en half uur kt...

Het is goed om meer te eten, maar beter om om de drie uur te gaan eten voor je stofwisseling. Dat je aankomt is sowieso niet raar als je drie keer per week sport, je doet immers krachttraining. Je ontwikkelt spieren en die wegen ook wat. In jouw geval is het handiger om te kijken naar je vet percentage :) Als je voor je gevoel zichtbaar dikker wordt, zou je misschien eens naar de dokter kunnen gaan.

En 1800 calorieen is nog niet teveel eten hoor, een vrouw mag er 2000 hebben op een dag.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van suusco op donderdag 10 mei 2007 om 11:36:

Bereken je energiebehoefte eens

http://www.voedingsconsulten.nl/energie_behoefte.shtml

Daar moet je je leeftijd, lengte, gewicht, invoeren en dan hoe actief je ongeveer bent. Dan word voor je berekend hoeveel je calloriebehoefte per dag is... Als je daar onder gaat zitten, zou je dus af moeten vallen. Want als je minder eet dan je verbruikt, val je af! Als het goed is! :)

Waarschuw beheerder
oh, ik ben ineens helemaal in de ban van sporten.
Ik werd altijd al moe als ik mensen zag joggen, maar ik vid het nu alleen maar leuk!!! 'sochtends of 'savonds lekker ff een uurtje mezelf uitputten en ik merk het echt al!

Zelfs door de regen interesseert me het niet!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 12:02:
Ik werd altijd al moe als ik mensen zag joggen, maar ik vid het nu alleen maar leuk!!! 'sochtends of 'savonds lekker ff een uurtje mezelf uitputten en ik merk het echt al!

Ja dat werkt wel goed he? Ik vind altijd dat je er energie van krijgt. Ff jezelf afpeigeren en alles eruit zweten! Ik ga vanaaf weer sporten :cheer:

Waarschuw beheerder
Oh ja ze zeggen trouwens dat als je wilt afvallen je 500 cal onder je energiebehoefte moet gaan zitten, maar niet minder. Als je energiebehoefte 2300 is dan zou je dan dus 1800 cal per dag moeten eten om gezond af te vallen.
Waarschuw beheerder
Uw calorieënbehoefte per dag is: 2335 kcal.

ik zit altijd al onder de 1000 per dag :O
en dan eet ik toch echt 3 keer en heb ik geen honger,
ik dacht altijd dat je onder de 1400 moest blijven als vrouw zijnde om gewicht te verliezen :O
Waarschuw beheerder
haha ja dat is zo,
maar ik denk dat ik zelf zonder dieet niet aan zoveel kcal kom :lol:
Waarschuw beheerder
Met m'n huidige dieet kom ik mss net aan de 350 calorieen dus dat werkt wel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van K!MMY :gaap: op donderdag 10 mei 2007 om 12:41:
350 calorieen

Dan eet je ook bijna niks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 12:57:

Ik zat me er ook over te verbazen!

Waarschuw beheerder
Het lijkt mij in iedergeval niet gezond
Waarschuw beheerder
1846 kcal :o

Min 500 is zo'n 1300, dat red ik nooit. :(

Maar je kan natuurlijk ook actiever worden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 mei 2007 om 12:57:

Helemaal niks ;)
Camebridge ken je dat ?
Alleen shakes en soepen en water.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van K!MMY :gaap: op donderdag 10 mei 2007 om 13:15:
Camebridge ken je dat ?

Heb er wel eens van gehoordt en dan ga je dat straks opbouwen toch??

Waarschuw beheerder
donateur
:D dieten is goed als je maar je gezonde verstand gebruikt... Mij lukt dat nooit... Maar ik heb ook een kleine dieet afwijking... Over twee maanden ben ik weer heel erg in vorm :D
Waarschuw beheerder
Ja klopt, heb het al eens gedaan vorig jaar, 30 kilo kwijt :) Nu nog 10 :) Maar das enkel omdat het tussen m'n oren zit nu 8)
Waarschuw beheerder
ik zit vandaag aan de 927 kcal komt omdat ik ga gourmetten vanavond :O
naja maar mager vlees eten dan :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K!MMY :gaap: op donderdag 10 mei 2007 om 13:15:
Alleen shakes en soepen en water.

en als je dan wat normaler gaat eten weer ??
kom je dan niet onwijs snel weer aan ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K!MMY :gaap: op donderdag 10 mei 2007 om 13:27:
Ja klopt, heb het al eens gedaan vorig jaar, 30 kilo kwijt Nu nog 10 Maar das enkel omdat het tussen m'n oren zit nu

(Y) Netjessss

die laatste 11 kg bij mij wille er maar niet af :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][ Cold as ice ™ ][ op donderdag 10 mei 2007 om 14:37:
en als je dan wat normaler gaat eten weer ??
kom je dan niet onwijs snel weer aan ?

Nee :)
Ben vorig jaar november gestopt en vorige week weer begonnen en woog 3 ons minder dan toen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ][ Cold as ice ™ ][ op donderdag 10 mei 2007 om 14:36:
ik zit vandaag aan de 927 kcal

Ik kom ook in die buurt als ik mijn fruit op heb gegeten vanmiddag...

heb een croissantje gehad en een boterham teveel.... :frusty: Het eerste vulde namelijk iets beter dan ik dacht..

Uitspraak van Bikermise op donderdag 10 mei 2007 om 14:41:
die laatste 11 kg bij mij wille er maar niet af

Komt vanzelf (hopelijk)!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van K!MMY :gaap: op donderdag 10 mei 2007 om 14:44:
Nee
Ben vorig jaar november gestopt en vorige week weer begonnen en woog 3 ons minder dan toen

heel goed zeg :D
veel succes verder !