Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 215257x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BIEN* op dinsdag 17 april 2007 om 16:47:
ja dan werkt het volgens mij toch het beste
Dan is het makkelijker vol te houden denk ik

dat wee tik niet.. voor sommige is juist een strikt boek makkelijker!! omdat ze niet sneaky dinge zelf kunne toevoege enz..

ik wil ook sonja bakkere :kwijl: zitte vet veel lkkre dingen bij

maja eerst is op gewicht kome:P dan met sonja op gewicht blijve :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op dinsdag 17 april 2007 om 16:51:
voor sommige is juist een strikt boek makkelijker!! omdat ze niet sneaky dinge zelf kunne toevoege enz..

klopt... ik had altijd moeite met mijn eigen lijstje "wat mag wel e wat mag niet" maar sinds ik echt een boek voor me heb iS het een stuk makkelijker.
Vorige week voor de eerst keer gezondigt... uit eten bij de tapas bar :D:P was wel lekker
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 18:36:
uit eten bij de tapas bar

:kwijl:

kwil naar de mexicaan :kwijl:

Waarschuw beheerder
Vanavond eerst ff 250 calorieen verbrand in de sportschool, daarna door naar het zwembad en nog een uurtje aquajoggen.. :P ... Daarna lekker gezonnebankt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 22:04:
Vanavond eerst ff 250 calorieen verbrand in de sportschool, daarna door naar het zwembad en nog een uurtje aquajoggen.. ... Daarna lekker gezonnebankt

relaxx :D

Waarschuw beheerder
Jaaa de sportschool waar ik sport is 2 minuten van het zwembad vandaan... Mn moeder werkt bij het zwembad, dus kan gratis zwemmen! :P ... Dus is wel lekker om gelijk ff door te gaan! :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 22:51:
Mn moeder werkt bij het zwembad, dus kan gratis zwemmen

ja dat kun je wel zegge

Zeker lekker om gelijk door te gaan !! Wou dat ikd at kon!!

maar zit momenteel zo krap:$

t weekend weze stappe :lol: heb 5 euri uitgegeve (scheelt als je water drinkt :cheer: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 17 april 2007 om 22:51:
Jaaa de sportschool waar ik sport is 2 minuten van het zwembad vandaan... Mn moeder werkt bij het zwembad, dus kan gratis zwemmen! ... Dus is wel lekker om gelijk ff door te gaan!

same here, naja, schoonmama dan. heerlijk is dat :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op woensdag 18 april 2007 om 07:54:
same here, naja, schoonmama dan. heerlijk is dat :cheer:

handig hoor :D

Ik ben nu in totaal minstens 12 kilo kwijt :cheer:
Zomaar dan.. en er nu bewust mee bezig, alles moet wat strakker dus veel sporten, en ben nu dus weer aan het aankomen :P heel irri...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 09:14:
Ik ben nu in totaal minstens 12 kilo kwijt

Wat goed zeg! (Y)
Zat even je foto's te bekijken en je ziet er top uit!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cher op woensdag 18 april 2007 om 09:26:
Wat goed zeg! (Y)
Zat even je foto's te bekijken en je ziet er top uit!

Thanks :D en dat zijn nog foto's van een tijdje geleden. Wil alleen het buikje nog plat krijgen en dan is het klaar. en misschien een beteje spierballen kweken :P
Waarschuw beheerder
donateur
Super!
Maar hoe ben je die 12 kilo nou kwitjgeraakt dan?
Waarschuw beheerder
zo net ff op weegschaal gestaan 38,5 kg kwijt :cheer:

Op naar de 40

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bikermise op woensdag 18 april 2007 om 11:21:
zo net ff op weegschaal gestaan 38,5 kg kwijt

Heb je foto's gekeken Floor, erg knap van je!!! :(Y)

hoe doe je dat? Welk dieet volg je? Ben er erg benieuwd naar.....

heeft er hier iemand ervaring met Pilates btw???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 12:21:
Heb je foto's gekeken Floor, erg knap van je!!! :

hoe doe je dat? Welk dieet volg je? Ben er erg benieuwd naar.....

danku :$

ik doe prodimed :)

enne pilates deed toen een oud collegaatje van me ook, maar zelf nooit gedaan

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bikermise op woensdag 18 april 2007 om 13:10:
ik doe prodimed

en gebruik je alle producten van hun of alleen bepaalde maaltijden?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 12:21:
heeft er hier iemand ervaring met Pilates btw?

Ik heb t een maandje gedaan en vond het erg leuk :yes:
Maar ik vond het vrij duur, waar ik het gedaan heb en ben nu op zoek naar een sportschool waar ik Pilates ook kan doen. Dan betaal je 1 prijs voor alles.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~Hoisje~ op woensdag 18 april 2007 om 13:39:
Maar ik vond het vrij duur, waar ik het gedaan heb en ben nu op zoek naar een sportschool waar ik Pilates ook kan doen. Dan betaal je 1 prijs voor alles.

ja idd dat vond ik ook.... heb nu van iemand zoon telsell pakket overgekocht in de hoop dat dat gaat werken, want de meeste dieeten zijn toch erg duur....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 13:40:
ja idd dat vond ik ook.... heb nu van iemand zoon telsell pakket overgekocht in de hoop dat dat gaat werken, want de meeste dieeten zijn toch erg duur....

Van wat ik gehoord heb moet je Pilates eerst echt een tijd bij een cursus gevolgd hebben om precies te weten hoe je bepaalde houdingen moet aannemen. Ik vond het nog best moeilijk om in de juiste houding te liggen en als de instructrice dan me uiteindelijk nog een kleine tip gaf dan merkte ik al direct het verschil. Dus het is wel verstandiger om eerst dit in een cursus te volgen.

Waarschuw beheerder
donateur
dank je voor de tip! zal er meteen naar informeren!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op maandag 16 april 2007 om 18:45:
heb gelezen.. je lichaam wil tot de eerste 2 jaar na het afvallen automatisch trug naar zn oude figuur!... dus je lichaam denkt dattie dat oude figuur moet houde.. tot de 1e twee jaar is het dus belangrijk dat je niet weer aankomt.
Dan is je lichaam ook gewend!!

Heeft te maken met je HYPOFYSE Dat is een hersenaanhangsel, is een klier midden in het hoofd, onder de hersenen, die vele hormonen afscheidt. De hypofyse vervult een belangrijke rol bij de regulering van een groot aantal hormonen. Hij slaat het lichaamsgewicht op als een gezond goed gewicht ook al heb je bv overgewicht. Als je dan afvalt gaat die Hypofyse er van uit dat er iets aan de hand is. en zal dan ook proberen het gewicht wat hij opgeslagenheeft weer te bereiken. Als je een jaar (12mnd) een stabiel gewicht hebt heeft je Hypofyse het nieuwe gewicht geaccepteerd en zal hij dat als de normale waarden gaan handhaven.

Uitspraak van Bikermise op maandag 16 april 2007 om 19:12:
mare of je ook minder snel aankomt weet ik niet

Je hebt levenslang! de vetcellen die je hebt ontwikkeld in een dikke periode verdwijnen NIET Met afvallen!! De inhoud verdwijnt alleen. de lege vetcellen blijven bestaan! En logische gevolg --> een vetcel laat zich makkelijk vullen, Het proces is makkelijker dan eerst een vetcelontwikkenen en die te vullen met vet. Dus vandaar "levenlang" als je eenmaal een dikkere periode hebt gehad!
Ook daar zijn weer behandelingen voor uitgevonden. Bepaalde vloeistof die je kan laten injecteren (op meestal de probleem zones) kunnen deze LEGE VETCELLEN vernietigen! waardoor je gemiddeld 10 -18 cm verlies in 10 weken en de vetcellen dus daarwerkelijk weg zijn! Dan heb je dus nog minder kans ook om toch weer iets dikker te worden.

Uitspraak van Bikermise op maandag 16 april 2007 om 18:45:
zijn 80% van de mensen die afgevalle zijn op gewicht gebleve
Dus geen jojo!

Jo-Jo effect heb je idd weinig kans op als je je houd aan je lifestyl!
Bij ons is die kans nog geen 5% :) ruim 95% blijft op hun behaalde gewicht.

(K) Natas
ik wil er nu nog 6 afhebben!! maar ben er al meer dan 40KWIJT!!!! :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 13:40:
ja idd dat vond ik ook.... heb nu van iemand zoon telsell pakket overgekocht in de hoop dat dat gaat werken, want de meeste dieeten zijn toch erg duur..

Overal hangt een prijskaartje aan, tis maar net wat je wil bereiken en wat je er voor overhebt! Zelf geloof ik niet zo in TelSell, en zeker niet als je er veel af wil hebben. Dan heb je medische begeleiding nodig! verantwoordelijk bezig zijn is het allerbelangrijkste!. Je hebt maar 1 lichaam. Dik of Dun!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 14:35:
nu nog 6 afhebben!! maar ben er al meer dan 40KWIJT!!!!

hoe krijg je dat dan voor elkaar? en in hoeveel tijd?

Waarschuw beheerder
Privekliniek. Net zoiets aan het doen als Floor.
Alleen ik heb meer verschillende soorten behandelingen volgens mij. Wij hebben beide dus die maaltijden, beide hebben we Endomologie behandelingen, Dit is een soort stofzuiger (he Floor) die over je huid heen gaat: die zorgt voor: Betere doorbloeding, verbeteren / versteviging van de huid, gaat de cellulitus tegen, en zorgt dat de afvalstoffen nog sneller het lichaam verlaten.

Maa ik doe er ook Ultrasound behandelingen bij.
Dmv geluidsgolven (die op je probleemzone worden geplaatst, soort platen) de geluidsgolven komen in je lichaam en "zuigen" de vetcel leeg.

Deze 2 behandeling in combinatie met het dieet geeft echt een verbluffend resultaat!
Ik zal er in de toekomst ook eens wat oude foto's op knallen hier op PF kan je mijn before foto's ook zien.

Ik heb het in klein half jaar bereikt, eigelijk eerder maar kreeg een operatie tussen door. (Mijn galblaas is verwijderd) Dit is helaas een logisch gevolg van het vele afvallen. je lever maakt overuren met het verwerken van het vet! en dus de aanmaak van bv galstenen zit dan ook in een versnellingsproces.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 13:26:
en gebruik je alle producten van hun of alleen bepaalde maaltijden?

ik vind niet alles lekker!!!

weer te bereiken. Als je een jaar (12mnd) een stabiel gewicht hebt heeft je Hypofyse het nieuwe gewicht geaccepteerd en zal hij dat als de normale waarden gaan handhaven.

oke.. ja ik had geleze dat t TOT 2 jaar kon dure.. gaat bij iedereen net ff iets anders..

Jo-Jo effect heb je idd weinig kans op als je je houd aan je lifestyl!
Bij ons is die kans nog geen 5% ruim 95% blijft op hun behaalde gewicht.

Nog beter :D

ghehe maar ik ga zeker wel dun blijve straks (of dun :X Op gewicht :lol: )
ik wil er nu nog 6 afhebben!! maar ben er al meer dan 40KWIJT!!!!

ja egt super:D

Dus straks zit je op hoeveel kg totaal?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 14:46:
Ik zal er in de toekomst ook eens wat oude foto's op knallen hier op PF kan je mijn before foto's ook zien.

jaa

show us :D:cheer:

Ik ben morge 4 maande bezig :cheer:

Waarschuw beheerder
veel sporten en veel water drinken:lol: werkt goed bij mij;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op woensdag 18 april 2007 om 14:51:
Dus straks zit je op hoeveel kg totaal?

Ik schaam me rot.... rond de 48 - 50 kilo minder dan...
Maar alles is redelijk strak geworden door alle behandelingen. Alleen mijn buik wil ik veel strakker! ach ja daarvoor werk ik hard op de sportschool, en dat zal de komende tijd ook nog wel zo zijn :)

oke.. ja ik had geleze dat t TOT 2 jaar kon dure.. gaat bij iedereen net ff iets anders

Ja daar heb je gelijk in maar ongeveer staat er 12 mnd voor als je eenmaal je gewicht vasthoud.

ghehe maar ik ga zeker wel dun blijve straks (of dun Op gewicht

Wij weten hoe het is om in deze fucking oppervlakkige wereld te dik te zijn! en dat is KUT!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 14:55:
veel sporten en veel water drinken

Veel sporten.. Dat is alleen verstandig als dat ook echt je hobby is. Want zodra je stopt met sporten.. kan het er zo weer aanzitten. Ik ben afgevallen door eigelijk helemaal niet extreem te sporten! tis geen grote hobby en zal het ook nooit worden. Sport tegenwoordig wel 3 x inde week en 1 x in de week paaldansen (ook zwaar intensief) Water water water drinken dat is het toverwoord!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 14:59:
Wij weten hoe het is om in deze fucking oppervlakkige wereld te dik te zijn! en dat is KUT!!

ja idd

oppervlakkige wereld..

als ik klaar ben...ben ik 52 kg kwijt :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 15:01:
1 x in de week paaldansen

waar doe je dat? Dat lijkt me echt super. Is het leuk??? Ik zou wel zo'n cursus willen volgen als ik mijn streefgewicht haal maar weet eigenlijk of ik het durf

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 16:35:
maar weet eigenlijk of ik het durf

Tuurlijk DURF je dat. Gewoon ergens gaan waar een gezellig team meiden is!
Tegenwoordig kun je dat op heel veel sportscholen doen. bijna iedere grote stad wel.
En ja ik vind het super leuk. Tis wel pittig hoor, niet iets wat je zo FF doet:)

Ik zou wel zo'n cursus willen volgen als ik mijn streefgewicht haal

Gewoon doen :)! Je zal zien dat het echt tof is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TaaTaaTaa op woensdag 18 april 2007 om 15:01:
1 x in de week paaldansen

waar doe je dat? Dat lijkt me echt super. Is het leuk??? Ik zou wel zo'n cursus willen volgen als ik mijn streefgewicht haal maar weet eigenlijk of ik het durf

:rofloL:
Zaterdag in de kroeg vonde er ook een aantal dak moest gaan paaldanse ik vond van niet :lol:

o o o kroege met pale :rofloL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op woensdag 18 april 2007 om 16:41:
o kroege met pale

Waar heb je kroege met palen, daaar wil ik heen!!! hier zie je die bijna nie :(
We gaan een keer met de hele paaldansgroep stappen. zwieren en zwaaien aan de palen in een leuke disco met PALEN :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cher op woensdag 18 april 2007 om 10:19:
Super!
Maar hoe ben je die 12 kilo nou kwitjgeraakt dan?

ik heb absoluut geen idee. T is vanzelf gegaan. Enige wat ik ervoor kan verzinnen als reden is stress (N)
Uitspraak van Bikermise op woensdag 18 april 2007 om 11:21:
zo net ff op weegschaal gestaan 38,5 kg kwijt :cheer:

jeetje :D goed bezig :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op woensdag 18 april 2007 om 16:41:
Zaterdag in de kroeg vonde er ook een aantal dak moest gaan paaldanse ik vond van niet

o o o kroege met pale

:lol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 16:44:
Waar heb je kroege met palen, daaar wil ik heen!!!

Wij hebben hier ook een kroeg met een paal :roflol:

Waarschuw beheerder
Ik val door stress niet af... Dan krijg ik juist snoepbuien...

Maargoed der is alweer 2 kilo vanaf...Nu maar weer vrolijk doorgaan... Al ben ik niet zo goed in van de koekjes en chippies afblijven :S :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 17:03:
Ik val door stress niet af... Dan krijg ik juist snoepbuien...

theoretisch gezien zou je van stress ook niet af kunnen vallen. Aangezien je in tijden van stress een bepaald hormoon minder aanmaakt, zou je eerder afvllena ls je gelukkig bent oid. ( dat zeiden ze op de sportschool tegen me :P )

Maar een andere verklaring heb ik er niet voor eigenlijk... ik heb werkelijk geen idee :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 17:03:
Maargoed der is alweer 2 kilo vanaf...Nu maar weer vrolijk doorgaan... Al ben ik niet zo goed in van de koekjes en chippies afblijven :S :@

Dat went wel hoor (Y)
Maar ik wil er niet afblijven, wil gewoon lekker af en toe kunnen snacken, zonder schuldgevoel :D Merk alleen wel dat je er steeds minder zin in hebt en minder van eet als je eenmaal op je voeding gaat letten :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 17:16:
theoretisch gezien zou je van stress ook niet af kunnen vallen. Aangezien je in tijden van stress een bepaald hormoon minder aanmaakt, zou je eerder afvllena ls je gelukkig bent oid. ( dat zeiden ze op de sportschool tegen me )

Maar een andere verklaring heb ik er niet voor eigenlijk... ik heb werkelijk geen idee

Hmm mijn moeder is ooit in een stressperiode ook 20 kilo afgevallen zonder er zelf verder wat voor te doen...Dus het zal idd wel door de stress komen...

Maar ik wil er niet afblijven, wil gewoon lekker af en toe kunnen snacken, zonder schuldgevoel Merk alleen wel dat je er steeds minder zin in hebt en minder van eet als je eenmaal op je voeding gaat letten

Ik krijg juist meer zin in lekkere dingen als ik op m'n voeding let...Overdag gaat het goed... 's avonds gaat het steeds weer fout.. :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 17:32:
Ik krijg juist meer zin in lekkere dingen als ik op m'n voeding let...Overdag gaat het goed... 's avonds gaat het steeds weer fout.. :@

en savonds is echt funest....
eet je aleen maar dingen die licht vallen oid? dan kan ik me voorstellen dat je het savond lastig hebt, dat heb ik dan ook.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 17:39:
en savonds is echt funest....
eet je aleen maar dingen die licht vallen oid? dan kan ik me voorstellen dat je het savond lastig hebt, dat heb ik dan ook.

Nee... Maar 's avonds gaan mn broer en broertje lekkere dingen zitten eten, of ik verveel me... En dan ga ik snoepen... Ik ben gewoon een snoeperd... :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 16:44:
Waar heb je kroege met palen, daaar wil ik heen!!! hier zie je die bijna nie

arnhem :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 17:46:
Nee... Maar 's avonds gaan mn broer en broertje lekkere dingen zitten eten, of ik verveel me... En dan ga ik snoepen... Ik ben gewoon een snoeperd... :S

Mja ik maak me niet zo druk om het snoepen hoor :D zal ik ook nooit doen, daarvoor vind ik het te lekker :9
Besides, ald je foto recent is snap ik niet waarom je snoepen zou laten hoor, ziet er prima uit verder toch :D
Lekker blijven snoepen en een extra keer sporten een optie ofzo?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 17:54:
Mja ik maak me niet zo druk om het snoepen hoor zal ik ook nooit doen, daarvoor vind ik het te lekker
Besides, ald je foto recent is snap ik niet waarom je snoepen zou laten hoor, ziet er prima uit verder toch
Lekker blijven snoepen en een extra keer sporten een optie ofzo?

Die is niet recent :P Naja...Van vorige zomer :P .. Zitten nu wel wat kilo's bij geloof ik... Maar extra sporten doe ik ook wel...Als ik gesnoept heb dan sta ik wel 15 minuten langer op de loopband! :lol:

Waarschuw beheerder
theoretisch gezien zou je van stress ook niet af kunnen vallen. Aangezien je in tijden van stress een bepaald hormoon minder aanmaakt, zou je eerder afvllena ls je gelukkig bent oid. (

Juist andersom. Door stress stijgt het cortisol gehalte in je lichaam (stresshormoon), waardoor bindweefsel en vet afbreekt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 18:39:
Juist andersom. Door stress stijgt het cortisol gehalte in je lichaam (stresshormoon), waardoor bindweefsel en vet afbreekt.

:cheer: dank voor uw uitleg:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 april 2007 om 17:46:
Ik ben gewoon een snoeperd...

Hier nog zo een. :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 14:16:
Wie is hier ook mee bezig?

ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2007 om 00:41:
Uitspraak van (K)(L) Tante Mariel (K)(L) op donderdag 9 maart 2006 om 14:16: