Uitspraak van MANDY- op donderdag 29 maart 2007 om 20:49:
Paar leuke truitjes gekocht
Ik ook
Ik niet , ik wacht nog even. Nog geen maand geleden 3 nieuwe Ralph Lauren polo's gekocht omdat ik kon zwemmen in de polo's die ik al had en deze zitten ook alweer te ruim..
tja mijn garderobe was ook al aardig gekrompe (naja gegroeit.. t was me allemaal te groot) dus ja moest wat dingetjes bij hebbe
Ben je trouwens niet bang dat je wat aankomt als je stopt met dat prodi dinges wat je neemt? Ik had het anders ook wel willen proberen maar ik ben bang dat je lichaam direct alle vetten en suikers opneemt zodra je weer normaal gaat eten?laatste aanpassing 29 maart 2007 23:25
Ik overtref jullie
34 kg laatste aanpassing 29 maart 2007 02:22
goedzo!! Volhouden he!?
Ben nu BIjna 3,5 maand bezig
Ik sta ook iedere dag op de weegschaal...
Maar beter ga je 1 x in de week op een vast tijdstip er op staan... Dan krijg je een beter beeld.
maar dat is zo moeilijk he vindt ik wel in iedergeval
Heb je ook wel gelijk in! ik hou dat ook het liefst elke dag bij... Maar je krijgt zo geen duidelijk beeld als je aan het afvallen bent. Wie weet weeg je net iets zwaarder omdat je veel meer water dan normaal op hebt. wel of niet naar de tiolet geweest bent etc etc etc !!
Ik weeg mezelf altijd 's ochtends nadat ik naar de wc ben geweest, dus op zich verkeert mijn lichaam steeds in dezelfde conditie.
Iedere dag is toch anders en zeker het weekend!
Ik weeg mezelf altijd 's ochtends nadat ik naar de wc ben geweest, dus op zich verkeert mijn lichaam steeds in dezelfde conditie.
Dus beter weeg je je 1 keer per week (je komt echt geen kilo's per week aan..)
Dat dacht jij
Dat maakt geen drol uit of je in dezelfde conditie verkeerd, want dat doe je dus niet.
Dat is zo! En mochten het toch kilo's zijn, dan is dat vocht.
Het is trouwens logisch als je afvalt en je verlaagt niet je kcal inname. Dan kom je weer aan ja. het is allemaal een kwestie van berekenen.laatste aanpassing 30 maart 2007 14:24
ochtend kan wegen met in mijn ogen een representatief resultaat.
dan doordeweeks, dat het niet representatief is wat je op de weegschaal afleest.
Vocht zou je ook opeens weer kwijt kunnen zijn en opeens dus weer een paar kilo lichter kunnen zijn, en dat is dus niet het geval.
Ik was toen nog niet aan het afvallen en had een normaal eetpatroon.
Moet jij bevestiging zoeken op je weegschaal of je wel dan niet de mist in bent gegaan met je voeding
Hoisje.. Jij bent aan het afvallen of check jij je gewicht gewoon iedere dag?
Onbewust krijg je toch teveel/verkeerde nutrienten binnen.
En mochten het toch kilo's zijn, dan is dat vocht
je komt echt geen kilo's per week aan.
Knap dat jouw lichaam iedere dag indezelfde "conditie" verkeerd, Poep jij elke dag standaard om 08.00uur
En dus kan je in een week zo een paar kilo's aankomen, maar jij zei dus:
Dat maakt geen drol uit of je in dezelfde conditie verkeerd, want dat doe je dus niet. Al is het maar dat ene nachtje meer zweten in bed, of de avond ervoor 1 snufje meer zout in je eten. Je vochthuishouding is geen enkele dag hetzelfde! Dus beter weeg je je 1 keer per week (je komt echt geen kilo's per week aan..)
ik had het over vocht
of enorme kcal overschot in 1 week
Wat ik bedoel (beetje rommelig allemaal, maar zit op me werk, dus af en toe een reply)
Als jij dat denkt, be my guest, maar de tijd van calorieen-tellen is toch echt wel voor bij hoor
Tuurlijk zijn er bepaalde voedingsstoffen die sneller vet aanzetten (denk aan bijv. suikers -> insulinepieken). Maar zelfs dan zul je met een kcal tekort geen toch geen vet aankomen, puur het feit dat alles wat je binnen krijgt verbruikt word.
en dat zijn de wijze woorden van die kale