Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 213477x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cher op donderdag 29 maart 2007 om 17:39:
Morgen een weekendje naar Antwerpen...

Oh leuk zeg, met wie ga je heen???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 17:06:
Maar wij eten ECHT voedsel

:lol:

Heb nieuwe klere gekocht vanmiddag voor ik moest werke :D

:cheer: helemaal blij :P
Waarschuw beheerder
Ben ook bezig met afvallen.
Nu 3 weken bezig. Van 90 kg naar 87.
Alleen maar door gezond te eten, zo min mogelijk tussendoortjes(als ik tussendoortjes eet, dan is het fruit, rauwkost, toastjes met kipfilet of gebakken sojabonen)
En op z`n minst 2 liter water op een dag drinken.
Hard op weg, en redelijk streng voor mezelf.
Ook ga ik elke avond een half uur lopen.
Ik merk het zeker wel al, mijn broeken knellen veel minder, dus ben al best trots op mezelf.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op donderdag 29 maart 2007 om 19:08:
Ik merk het zeker wel al, mijn broeken knellen veel minder, dus ben al best trots op mezelf

(Y) mag je ook zeker zijN!
Waarschuw beheerder
Vandaag weer lekker geshopt! Paar leuke truitjes gekocht & een leuke broek! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op donderdag 29 maart 2007 om 20:55:
Ik ook

Heerlijk hèh! :D
Ik heb trouwens ook een vest gekocht. :cheer:

Waarschuw beheerder
was vandaag weer 300 gram kwijt
Heb vandaag mn fitness schema aangepast was mn oude zat
Ik fitness 3 x in de week 1,5 uur ongeveer een uur cardio en een half uur kracht.
en zwem 2 x in de week
het lekkere weer komt er aan dus ben mn fiets weer aan het opbouwen om weer duurtrainingen te gaan doen!
Waarschuw beheerder
ja, vandaag een of andere test gedaan, alles is opgemeten haha. volgende week krijg ik weer nieuw schema. dan heb ik er echt altyd weer kei veel zin in :D, alles weer lekker nieuw. nieuw doel etc :)

:cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :@ Kutwijf © :@ op donderdag 29 maart 2007 om 19:08:
Ik merk het zeker wel al, mijn broeken knellen veel minder, dus ben al best trots op mezelf.

goedzo!! Volhouden he!?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op donderdag 29 maart 2007 om 20:55:
Uitspraak van MANDY- op donderdag 29 maart 2007 om 20:49:
Paar leuke truitjes gekocht

:cheer: Ik ook :D

Ik niet :D, ik wacht nog even. Nog geen maand geleden 3 nieuwe Ralph Lauren polo's gekocht omdat ik kon zwemmen in de polo's die ik al had en deze zitten ook alweer te ruim.. :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 22:42:
Ik niet , ik wacht nog even. Nog geen maand geleden 3 nieuwe Ralph Lauren polo's gekocht omdat ik kon zwemmen in de polo's die ik al had en deze zitten ook alweer te ruim..

tja mijn garderobe was ook al aardig gekrompe (naja gegroeit.. t was me allemaal te groot) dus ja moest wat dingetjes bij hebbe :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bikermise op donderdag 29 maart 2007 om 22:51:
tja mijn garderobe was ook al aardig gekrompe (naja gegroeit.. t was me allemaal te groot) dus ja moest wat dingetjes bij hebbe

Klote is dat, elk voordeel heeft zijn nadeel. En omdat ik voornamelijk duurdere kleren draag is het een duur nadeel :(

Ben je trouwens niet bang dat je wat aankomt als je stopt met dat prodi dinges wat je neemt? Ik had het anders ook wel willen proberen maar ik ben bang dat je lichaam direct alle vetten en suikers opneemt zodra je weer normaal gaat eten?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 23:24:
Ben je trouwens niet bang dat je wat aankomt als je stopt met dat prodi dinges wat je neemt? Ik had het anders ook wel willen proberen maar ik ben bang dat je lichaam direct alle vetten en suikers opneemt zodra je weer normaal gaat eten?laatste aanpassing 29 maart 2007 23:25

nee

wat het namelijk is dat je lichaam nu geen suikers enz mag.. maar als ik straks in de laatste 3 fases kom (ieder 2 weke) dan ga je weer opbouwe naar gewoon eten.. in deze laatste 6 weke val je nog ong 3 tot 4 kg af.. en in de laatste fase.. gebruik je nog 1 zakje na 2 weke is je lichaam gewend aan normaal eten en kan je ook dat 'zakje'weglate
mare goed alle refferenties enz.. nog geen mense die egt weer veel aangekome zijn

ja 1 tot 3 kg :Xmaja dat is er zo weer af 'gebakkert'

Waarschuw beheerder
Floor ik heb ongeveere net zoiets als jou gedaan

Werkt IDD perfect! langzaam aan bouw je je oeding weer op. Waardoor je lichaam weer kan wennen aan de suikers, vetten etc! Ken meerdere mensen, niemand daarvan is ooit aan gekomen daarna!!

Gewoon je leven aanpassen! Ik weet dat ik sneller dik kan worden dan "een ander" Aanpassen van je life styl!
gezond eten, gevarieerd, sporten. en in het weekend eens een uitzondering maken..

Ik geloof ook wel in de balans dagen! :) :)

Uitspraak van Bikermise op donderdag 29 maart 2007 om 02:21:
Ik overtref jullie

34 kg laatste aanpassing 29 maart 2007 02:22

Ik overtref jou!
45 kilo minder! na een kleine 6 mnd
:) :)

Succes allemaal (K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 23:42:
Ik overtref jou!
45 kilo minder! na een kleine 6 mnd

ja maar ik ben nog geen 6 maand bezig :rofloL:
Ben nu BIjna 3,5 maand bezig :)
Waarschuw beheerder
Ik pak gewoon wat punten

Waarschuw beheerder
succes allemaal kga een weekenendje naar centerparcs dus zal wel een paar kilo zwaarder terug komen:S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 08:44:
kga een weekenendje naar centerparcs

Veel plezier :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 08:52:
Uitspraak van missgis op vrijdag 30 maart 2007 om 08:44:
kga een weekenendje naar centerparcs

Veel plezier

idd have fun!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 maart 2007 om 22:11:
goedzo!! Volhouden he!?

Dankje! Ga ik zeker doen. Vanmorgen op de weegschaal gestaan. Zat ik aan de 85,5 :O :D
Terwijl ik gistermorgen nog maar aan de 87,4 zat :O :D
Ik begin d`r gewoon plezier in te krijgen, zelfs in het lopen :jaja: Daarnet weer een stuk gelopen en vanmiddag nog een stuk. :D

Waarschuw beheerder
Ik sta ook iedere dag op de weegschaal...
Maar beter ga je 1 x in de week op een vast tijdstip er op staan... Dan krijg je een beter beeld.

Uitspraak van Bikermise op vrijdag 30 maart 2007 om 00:09:
Ben nu BIjna 3,5 maand bezig

Ja de eerste 3 a 4 mnd gaat het snelste!
daarna ga je naar de volgende fase waardoor je nog wel afvalt maar minder snel, je lichaam is dan al langzaam aan het stabiliseren... dus gaat niet alleen om de kilo's die er af zijn, maar ook in welke fase je op dat moment zit.
Tuurlijk in fase 1 kan je 10 kilo per maand easy er af hebben! Maar dan komt het: Stabiliseren!

Welke Fase zit jij?
Succes iig he! maar dat gaat je (zo te lezen) zeker lukken!

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 13:39:
Maar beter ga je 1 x in de week op een vast tijdstip er op staan... Dan krijg je een beter beeld.

:yes: maar dat is zo moeilijk he :lol: vindt ik wel in iedergeval.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 13:39:

Ik vind het juist belangrijk om me elke dag te wegen, want voor je het weet zit het er zo weer aan.
Doordat ik elke dag weeg, hou ik goed in de gaten of ik nóg meer moet letten op mijn eten of dat het de goede kant op gaat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb je ook wel gelijk in! ik hou dat ook het liefst elke dag bij... Maar je krijgt zo geen duidelijk beeld als je aan het afvallen bent. Wie weet weeg je net iets zwaarder omdat je veel meer water dan normaal op hebt. wel of niet naar de tiolet geweest bent etc etc etc !!
1 x in de week, vast tijd stip! Dan zie je of je daadwerkelijk afgevallen bent.
Bv 2 ons verschil per dag, heeft niks met afvallen te maken!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 13:48:
maar dat is zo moeilijk he vindt ik wel in iedergeval

Me too!! :)

Waarschuw beheerder
Wat tips uit de losse mouw;

- Veel bewegen/sporten
- Bereken je kcal onderhoud (dus het totaal aantal kcal per dag wat je verbruikt) en ga daar iets onder zitten tot je afvalt. Naarmate je afvalt steeds ietsje minderen (omdat je ook gewicht verliest, en dus je verbruik per dag ook steeds minder word).
- Neem meerdere maaltijden per dag (4-8 ). Hierdoor blijft je bloedsuikerspiegel optimaal en zal je stofwisseling versnellen.
- Mijd suikers (simpele koolhydraten) en verzadigde transvetzuren (zoals frituur)
- Matig koolhydraten. Neem alleen complexe koolhydraten (graanproducten, rijst, pasta). Het compleet skippen van koolhydraten zorgt voor veel lichamelijke klachten en dat is niet de bedoeling.
- Neem voldoende meervoudig onverzadigde vetzuren tot je (vette vis, lijnzaadolie, olijfolie (alleen koud!! niet in bakken ivm oxidatie!), visolie(caps).
- Neem fruit, maar niet teveel ivm vruchtensuikers.
- Geen frisdranken, koffie met suiker (en koffiemelk) ivm suikers.
- Drink veel water. Beste richtlijn is 1,5 liter per 1000kcal aan voeding.
- Val niet meer dan 500gram tot 1 kg per week af. Hoe sneller het eraf gaat, hoe sneller het er weer aan zit!
- Door te weinig te eten gaat je lichaam in overlevings stand. Dat wil zeggen dat alles wat je binnenkrijgt opslaat als reserves en je dus niet meer afvalt of zelfs aankomt. Je stofwisseling vertraagd dus aanzienlijk!
- Neem veel groenten om het hongergevoel tegen te gaan. Bevat weinig kcal, maar vult goed.
- Belangrijkste maaltijd is het ontbijt. Dus ontbijt luxe!
- Sta niet te vaak op de weegschaal. Je gewicht kan met de dag verschillen ivm vochtwaardes. En dat kan behoorlijk demotiverend werken als je ineens de volgende dag een halve kilo zwaarder bent. Dus ga max. 1 keer per week a 2 weken op de weegschaal staan. Het liefst op dezelfde tijdstippen.
- Verkijk je niet op gewicht, maar op de spiegel.
- Mijd alcohol!

Lijst met voedingswaarden:
http://users.skynet.be/snoopy/tabel.htm

Download de volgende kcal/voedings calculator
http://www.badongo.com/nl/file/2614022

Daarmee kun je je verbruik berekenen en zo een dieet opstellen naar eigen smaak met bovenstaande richtlijnen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 13:56:
Heb je ook wel gelijk in! ik hou dat ook het liefst elke dag bij... Maar je krijgt zo geen duidelijk beeld als je aan het afvallen bent. Wie weet weeg je net iets zwaarder omdat je veel meer water dan normaal op hebt. wel of niet naar de tiolet geweest bent etc etc etc !!

Ik weeg mezelf altijd 's ochtends nadat ik naar de wc ben geweest, dus op zich verkeert mijn lichaam steeds in dezelfde conditie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op vrijdag 30 maart 2007 om 14:02:
Ik weeg mezelf altijd 's ochtends nadat ik naar de wc ben geweest, dus op zich verkeert mijn lichaam steeds in dezelfde conditie.

Apart.
Iedere dag is toch anders en zeker het weekend!
Maar oke als jij iedere dag het zelfde ritueeltje aflegt moet je dat vooral blijven doen toch.

Gaf alleen mijn mening.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 14:10:
Iedere dag is toch anders en zeker het weekend!

Het hangt ervan af of je een regelmatig leven hebt en dus ook elke dag een beetje hetzelfde ritme hebt.
Ik heb dat doordeweeks wel, dus vind ik dat ik mezelf elke ochtend kan wegen met in mijn ogen een representatief resultaat. Ik weeg mezelf in het weekend vaak niet, omdat mijn patroon dan zo anders kan liggen dan doordeweeks, dat het niet representatief is wat je op de weegschaal afleest.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op vrijdag 30 maart 2007 om 14:02:

Dat maakt geen drol uit of je in dezelfde conditie verkeerd, want dat doe je dus niet. Al is het maar dat ene nachtje meer zweten in bed, of de avond ervoor 1 snufje meer zout in je eten. Je vochthuishouding is geen enkele dag hetzelfde! Dus beter weeg je je 1 keer per week (je komt echt geen kilo's per week aan..)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 14:16:
Dus beter weeg je je 1 keer per week (je komt echt geen kilo's per week aan..)

Dat dacht jij ;)
Vorige week is me dat nog gebeurd en inderdaad: ik dacht laat ik me een keer maar 1x per week wegen. En ik dacht dat die week qua eet- en leefpatroon niet zo anders zou zijn geweest als alle andere weken en niet zoveel invloed zou hebben op mijn gewicht, maar blijkbaar toch wel (want dat kan je dan alleen maar gissen als je jezelf niet weegt). En als ik dat tussentijds door had gehad, doordat ik me dan elke dag zou wegen, had ik er dus eerder bij kunnen zijn om te achterhalen wat ik beter had kunnen doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op vrijdag 30 maart 2007 om 14:21:
Dat dacht jij

Dat is zo! En mochten het toch kilo's zijn, dan is dat vocht. Je zet namelijk in 1 week geen kilo's vet aan. Dat is onmogelijk mits je in gezonde staat verkeerd.

Het is trouwens logisch als je afvalt en je verlaagt niet je kcal inname. Dan kom je weer aan ja. het is allemaal een kwestie van berekenen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Lees mn reactie nog maar even goed door ;)
Uitspraak van ~Hoisje~ op vrijdag 30 maart 2007 om 14:21:
Vorige week is me dat nog gebeurd

Waarschuw beheerder
aangepast
Waarschuw beheerder
donateur
Dat maakt geen drol uit of je in dezelfde conditie verkeerd, want dat doe je dus niet.

Wat vreemd dan dat ik altijd op hetzelfde gewicht zit op dat tijdstip, tenzij ik onverantwoordelijk gegeten heb etc. Alleen dan veranderd mijn gewicht, anders dus niet.
Lijkt mij toch wel een eerlijke meetstaf dan om te zien of je aankomt of niet. Want ik val ook niet af ofzo als ik een normaal eetpatroon heb, dan blijf ik op een constant gewicht.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 14:22:
Dat is zo! En mochten het toch kilo's zijn, dan is dat vocht.

Vocht zou je ook opeens weer kwijt kunnen zijn en opeens dus weer een paar kilo lichter kunnen zijn, en dat is dus niet het geval.

Het is trouwens logisch als je afvalt en je verlaagt niet je kcal inname. Dan kom je weer aan ja. het is allemaal een kwestie van berekenen.laatste aanpassing 30 maart 2007 14:24

Ik was toen nog niet aan het afvallen en had een normaal eetpatroon. Blijkbaar was ik er toch minder bewust mee bezig, omdat ik me niet elke dag woog en dus ook niet elke dag wist waar ik aan toe was.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op vrijdag 30 maart 2007 om 14:15:
ochtend kan wegen met in mijn ogen een representatief resultaat.

Uitspraak van ~Hoisje~ op vrijdag 30 maart 2007 om 14:15:
dan doordeweeks, dat het niet representatief is wat je op de weegschaal afleest.

Zoek REPRESENTATIEF eens op in het woordenboek.

Knap dat jouw lichaam iedere dag indezelfde "conditie" verkeerd, Poep jij elke dag standaard om 08.00uur

Moet jij bevestiging zoeken op je weegschaal of je wel dan niet de mist in bent gegaan met je voeding :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op vrijdag 30 maart 2007 om 14:28:
Vocht zou je ook opeens weer kwijt kunnen zijn en opeens dus weer een paar kilo lichter kunnen zijn, en dat is dus niet het geval.

Als het daadwerkelijk een aantal kilo's vet zijn in 1 week, zou ik je schildklier eens na laten kijken. Al zou het gaan om 1kg, dat is dan een overschot van 9000kcal in 1 week. Lijkt me sterk in jou situatie, of je hangt dag en nacht in de mac.

Uitspraak van ~Hoisje~ op vrijdag 30 maart 2007 om 14:28:
Ik was toen nog niet aan het afvallen en had een normaal eetpatroon.

verklaard een hoop. Normaal eetpatroon zegt niets. Onbewust krijg je toch teveel/verkeerde nutrienten binnen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoisje.. Jij bent aan het afvallen of check jij je gewicht gewoon iedere dag?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 14:29:
Moet jij bevestiging zoeken op je weegschaal of je wel dan niet de mist in bent gegaan met je voeding

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 14:32:
Hoisje.. Jij bent aan het afvallen of check jij je gewicht gewoon iedere dag?

Ik check dagelijks mijn gewicht omdat ik voorheen niet heel bewust op "alle extra calorieën" let, maar wel een normaal eetpatroon probeer te behouden. Als de weegschaal aangeeft dat ik te zwaar word, is dat voor mij een trigger om toch meer op mijn eten te letten en wat strenger voor mezelf te zijn.

En natuurlijk is de weegschaal niet de enige richtlijn voor mij, want ook je kleren gaan strakker zitten en je ziet het ook met het blote oog.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 14:31:
Onbewust krijg je toch teveel/verkeerde nutrienten binnen.

En dus kan je in een week zo een paar kilo's aankomen, maar jij zei dus:
En mochten het toch kilo's zijn, dan is dat vocht

en
je komt echt geen kilo's per week aan.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 14:29:
Knap dat jouw lichaam iedere dag indezelfde "conditie" verkeerd, Poep jij elke dag standaard om 08.00uur

:yes: Door regelmatig leven reageert mijn lichaam wel in continue staat en met dezelfde frequentie.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op vrijdag 30 maart 2007 om 14:37:
En dus kan je in een week zo een paar kilo's aankomen, maar jij zei dus:

ik had het over vocht, of ziekte/medicatie, of enorme kcal overschot in 1 week.

Wat ik bedoel (beetje rommelig allemaal, maar zit op me werk, dus af en toe een reply); In normale omstandigheden, gezond lichaam, geen medicatie en geen enorme kcal overschotten is het onmogelijk om een aantal kg vet per week aan te zetten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dat maakt geen drol uit of je in dezelfde conditie verkeerd, want dat doe je dus niet. Al is het maar dat ene nachtje meer zweten in bed, of de avond ervoor 1 snufje meer zout in je eten. Je vochthuishouding is geen enkele dag hetzelfde! Dus beter weeg je je 1 keer per week (je komt echt geen kilo's per week aan..)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 14:38:
ik had het over vocht

Aangezien je gewicht dus niet alleen door vocht bepaald wordt kan 1x per week wegen dus te weinig zijn. Ja, als mijn gewicht alleen door vocht gereguleerd zou worden, zou ik niet eens wegen. Dan weet je toch dat het puur ligt aan of je veel gedronken hebt en niet naar de wc bent geweest enzo....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
of enorme kcal overschot in 1 week

En dát hoeft niet eens om een paar kilo's aan te komen in 1 week, want het zit em niet in alleen maar in calorieën binnen krijgen. Het zit em in de bepaalde voedingsstoffen die je binnen krijgt in die week en ik leer graag uit de praktijk, dus als ik op een dag een bepaalde voedingsstof veel binnen heb gekregen en daardoor dus wat ben aangekomen dan weet ik dat je daar dus niet veel van binnen moet krijgen. En dat kan dus al met gezonde voeding zoals brood of fruit, want dat kan zich omzetten in vetten of suikers als je daar veel van binnen krijgt.

Wat ik bedoel (beetje rommelig allemaal, maar zit op me werk, dus af en toe een reply)

Je kunt beter gewoon replyen dan weer in je oude post gaan aanpassen. Leest wat overzichtelijker ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op vrijdag 30 maart 2007 om 14:37:
Door regelmatig leven reageert mijn lichaam wel in continue staat en met dezelfde frequentie

Me too maar ik ga serieus niet op precies dezelfde dagen/tijden POEPEN :) :)

Iig Succes meis, en tja iedereen heeft zijn eigen manier..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op vrijdag 30 maart 2007 om 14:43:
want dat kan zich omzetten in vetten als je daar veel van binnen krijgt

Door kcal overschot. It's all about the calories.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 14:47:
Door kcal overschot. It's all about the calories.

Als jij dat denkt, be my guest, maar de tijd van calorieen-tellen is toch echt wel voor bij hoor ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op vrijdag 30 maart 2007 om 14:49:
Als jij dat denkt, be my guest, maar de tijd van calorieen-tellen is toch echt wel voor bij hoor

Ik ben al heel wat jaartjes fanatiek met voeding bezig ivm sport, dus ik weet echt wel waar ik over praat. Kcals blijven het allerbelangrijkste. Tuurlijk zijn er bepaalde voedingsstoffen die sneller vet aanzetten (denk aan bijv. suikers -> insulinepieken). Maar zelfs dan zul je met een kcal tekort geen toch geen vet aankomen, puur het feit dat alles wat je binnen krijgt verbruikt word. Je kunt niet aankomen als je verbruik hoger ligt dan je inname. Hoe je het ook went of keert.

Waarschuw beheerder
en dat zijn de wijze woorden van die kale

Amen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 14:58:
Tuurlijk zijn er bepaalde voedingsstoffen die sneller vet aanzetten (denk aan bijv. suikers -> insulinepieken). Maar zelfs dan zul je met een kcal tekort geen toch geen vet aankomen, puur het feit dat alles wat je binnen krijgt verbruikt word.

Stel je voor: je verbrandt per dag 1000 kcal en 1 pers. eet voor 1000 kcal saucijzenbroodjes en een ander persoon eet voor 1000 kcal gezond en gevarieerd. Wil je dan werkelijk zeggen dat diegene die saucijzenbroodjes eet niet zal aankomen, omdat ie op die 1000 kcal per dag zit?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 maart 2007 om 15:15:
en dat zijn de wijze woorden van die kale

Het is geen wedstrijdje de laatste/beste woord te hebben hoor ;) En het spelletje "lekker met zn "allen" vijandig doen tegen een anders denkende" is ook niet mijn stijl :no:
laatste aanpassing