Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 206793x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op woensdag 1 november 2006 om 16:49:
heb nog een supertip..
supradyn weightsmart..
werkt egt super..
is gwoon een vitamine die je stofwisseling n btje versnelt..

zijn dat die dingen die je in een gezondheids winkeltje kan halen of van de kruidvat,want een vriendin van me had het er ook over..maar ik geloof zulke dingen niet zo snel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op woensdag 1 november 2006 om 16:48:
nah heb al wel gehoord,zo afgevallen je kop is wel minder dik hoor..hahaha aardig bedoeld maar komt raar over

Jah, ik ook hoor.
Of dan zeggen ze: Je hebt nu niet meer zo'n plofkop [img]https://vip.partyflock.nl/images/light/smileys/hmmz.gif[/img]

Nou bedankt he...toen ik een plofkop had werd me niet gezegd dat ik er een had :/
Waarschuw beheerder
donateur
heb nog een supertip..
supradyn weightsmart..
werkt egt super..

Pfff...er zijn zoveel verschillende afslankpillen.
En ze werken volgens mij allemaal maar tijdelijk, als ze al werken.

Kan natuurlijk altijd proberen, maar geloof er niet zo in.
Waarschuw beheerder
donateur
heb nog een supertip..
supradyn weightsmart..
werkt egt super..
is gwoon een vitamine die je stofwisseling n btje versnelt..

ben ik nu ook mee begonnen !!

Uitspraak van Sabjuh:woep: op woensdag 1 november 2006 om 16:51:
zijn dat die dingen die je in een gezondheids winkeltje kan halen of van de kruidvat,want een vriendin van me had het er ook over..maar ik geloof zulke dingen niet zo snel

trekpleister 30 tablette 8.95 (Y)

Uitspraak van Cher op woensdag 1 november 2006 om 16:56:
Pfff...er zijn zoveel verschillende afslankpillen.
En ze werken volgens mij allemaal maar tijdelijk, als ze al werken.

is voor de stofwisseling en laat mijne nou super traag zijn :s dus dat is een extratje t is niet iets wat je moet eten zodat je geen honger krijgt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op woensdag 1 november 2006 om 16:52:
gwoon da of etos..
kost 8 euro..

gebruik jij die ook? en werkt het? 8) vriendin van me heeft hele dure..20 voor 20 euro en dat is nog aanbieding,maar dat vind ik zonde geld als het niet werkt..
Uitspraak van Cher op woensdag 1 november 2006 om 16:54:
Jah, ik ook hoor.
Of dan zeggen ze: Je hebt nu niet meer zo'n plofkop

Nou bedankt he...toen ik een plofkop had werd me niet gezegd dat ik er een had :/

hhaha idd had me dan ook ff geinformeerd 8)
Waarschuw beheerder
over plof kop gesproken

bij mij is dat heel raar paar jaar geleden toen ik nog lichter was had ik nog steeds een dik hoofd of dik maar zal nooit zon getekend afgeslankt gezicht hebben.

maar ga er nu ook voor goed sporten enz en wil voor kerst ook wat kwijt kilos zie ik wel maar wel mijn buik

en bij mij ging altijd als eerst bij de borsten eraf heb al niet zo veel dus dan nog minder.

hopen dat gaat lukken met buik enz.

vanavond wel chinees gehaald maar heb kip loempia gehad maar we zijn vandaag 8 jaar bijelkaar dus moet gevierd worden morgen maar weer super gezond

heb super gesport vandaag dus 1,5 uur cross trainer en heftige rpm les

morgen weer een dag

Waarschuw beheerder
Ja dat krijg ik nu ook telkens te horen van ''je hebt zo'n smal kopje gekregen'' maar er werd ook nooit tegen me gezegd dat k een dik hoofd had, ja niet dat ik dat wou horen ofzo haha maar toch, dat valt op.
Deze week gaat echt goed (H), maandag en dinsdag wezen sporten, morgen weer.. en misschien vrijdag ook. Als het lukt haha.
Agh als je 8 jaar bij elkaar bent moet dat zeker wel gevierd worden ja! :D gefeliciteerd ;)..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 21:34:
Ja dat krijg ik nu ook telkens te horen van ''je hebt zo'n smal kopje gekregen'' maar er werd ook nooit tegen me gezegd dat k een dik hoofd had, ja niet dat ik dat wou horen ofzo haha maar toch, dat valt op.

haha ja lullig is dat 8)
Agh als je 8 jaar bij elkaar bent moet dat zeker wel gevierd worden ja!

idd :D

gefeliciteerd(f)
Waarschuw beheerder

Klopt, heb ik ook. Vind zelf ook wel dat ik een beetje een te mager smoeltje heb gekregen. Vervelende is dat ik over de rest nog niet tevreden ben, ondanks dat ik al op een prima gewicht zit. Slap buikje blijft... :-/
Waarschuw beheerder
ff goed trainen voor buikspieren

moet ik ook heb 6 weken lang niet buikspieren kunnen trainen door gekneusde ribben en vorig week weer voor eerst nou heb het geweten pffffffffffff ook was ook wel extreme les dan maar toch nu weer fanantiek mee doen

en thuis ook elke ochtend ff maar gaat om dat je vet er af traint en niet hoe hard de spieren zijn.

ga er vandaag weer voor nieuwe maand nieuwe kansen als nu niet lukt lukt het me echt nooit moet gewoon ik moet gewoon ff deze week en volgende week heel streng ff tegen mezelf zijn zal moeilijk worden maar dan ben je gewend.

nu ist nog a toe maar maar geef ik mezelf weer toe dan sla ik weer door en ga maar door met vreten en dan ook echt balen is dat en ben ik dan weer thuis missleijk en wel baal je nog meer

maar kan wel merken daar komt hoofdpijn door minder energie enz.

kom op ik kan het
Uitspraak van Sabjuh:woep: op woensdag 1 november 2006 om 21:54:
gefeliciteerd

Uitspraak van Sabjuh:woep: op woensdag 1 november 2006 om 21:54:
idd

gefeliciteerd

dank je

Waarschuw beheerder
hahahah ik zag dit topic te laat..maar goed..ik ben in een paar weken tijd 5 kilo afgevallen. ik woog 60 kg..en nu dus 55. Met kleding aan, zonder schoenen. Maar ik ben weer gelukkig met mijn platte buikje :D:D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 07:47:
hahahah ik zag dit topic te laat..maar goed..ik ben in een paar weken tijd 5 kilo afgevallen. ik woog 60 kg..en nu dus 55. Met kleding aan, zonder schoenen. Maar ik ben weer gelukkig met mijn platte buikje

Goed hoor!
Wat heb je er voor gedaan?

Ik heb gisteren echt een goede dag gehad! :D
Niet gesport, maar wel gezond gegeten en geen chocola.
Wel jammer dat de weegschaal vanochtend nog hetzelfde stond :/
Ik weet wel dat het er niet gelijk af vliegt, maar ik ben niet zo geduldig haha.
Maar nu moet ik gewoon doorzetten!
Vanavond weer een uurtje of 1,5 sporten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! * Chellie O:) op woensdag 1 november 2006 om 13:37:
Vanaaf is even op de weegschaal staan :yes:

Gisteren niet gedaan. Vanaaf ga ik op de weegschaal.

Waarschuw beheerder
ik ga binnenkort een afsp maken met de dieetiste ben het nu echt zat hihihi
Waarschuw beheerder
goedzo

ik ga zo weer sporten vandaag ging niet weer echt super moet nu echt gewoon hoor

maar ga weer lekker fanantiek sporten dan composeert dat wel weer maar had vandaag ff echt gehad hoor jemig wordt gewoon depri van man niet normaal meer is echt niet meer leuk

morgen gewoon echt sterk in mijn schoenen staan is dan alweer de 3de van de nieuwe maand en dat moet beloof me elke x weer begin maand gaat goed maar hoe meer ik me zelf push hoe minder het wil eigenlijk

maar nu ist echt gebeurt wil weer strak en dat niet buikje over broek komt en zeg maar de zwembandjes baal er van

sorry lui voor gezeur maar moet ff kwijt hoor jemig grrrrrrrrrrrrrr

neem morgen wel weer fles cola ligt mee naar werk eerst wel water drinken natuurlijk maar dan drink ik liever fles leeg dan ik me weer helemaal vol prop met moorkopen chocolade en wat dan nog maar meer.

ga dat eerst wel weer proberen en anders moet ik echt maar hulp zoeken want zo ver ist wel

nou ik ga weer lekker sporten mijn uitlaat klep mmmmmmm
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaag gaat ook weer super.
Alleen belde m'n sportmaatje net af :/
Maar ik ga gewoon :jaja: moet toch maar es leren om alleen te gaan :$

M'n moeder vertelde net dat ze zelf patat aan het maken is voor vanavond :X
Hoe moeilijk het ook zal zijn, ik ga toch proberen om alleen sla ofzo te eten.
Moet kunnen, want vanmiddag heb ik ook geen patat gegeten terwijl m'n collega's dat wel deden.
Waarschuw beheerder
vanavond weer attacken!!!
heb der nu al zin in!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cher op donderdag 2 november 2006 om 16:06:
Moet kunnen, want vanmiddag heb ik ook geen patat gegeten terwijl m'n collega's dat wel deden.

goed hoor :)(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportiegirl op donderdag 2 november 2006 om 15:51:
maar nu ist echt gebeurt wil weer strak en dat niet buikje over broek komt en zeg maar de zwembandjes baal er van

Je bent niet de enige hoor die er van baalt. Ik ben nu al zoveel afgevallen en iedereen vertelt me hoe geweldig ik er wel niet uit zie en hoe knap ik nu wel niet bent etc. maar toch voel ik me gewoon nog niet zo. Het komt met name ook omdat me buik gewoon slap is geworden van het afvallen (veloverschot dus) en daarom moet ik strakke hempjes onder me kleren dragen zodat het strakker lijkt. Dan zeggen ze zo erg is het toch net etc maar je voelt je er zo verschrikkelijk klote bij omdat je zo ver bent en dan nog je ergert aan iets. Maar als ik op me streefgewicht ben komt er waarschijnlijk operaite zodat vel weer strak wordt

:D zo wat verhaal weer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 2 november 2006 om 16:29:
goed hoor

Dank je :D

Het is donderdag patatdag op m'n werk, maar het lukt me de laatste tijd goed om er bij te zitten met wat crackers of een bak yoghurt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <<*Hensel*>> op donderdag 2 november 2006 om 17:01:
maar toch voel ik me gewoon nog niet zo. Het komt met name ook omdat me buik gewoon slap is geworden van het afvallen (veloverschot dus) en daarom moet ik strakke hempjes onder me kleren dragen zodat het strakker lijkt. Dan zeggen ze zo erg is het toch net etc maar je voelt je er zo verschrikkelijk klote bij omdat je zo ver bent en dan nog je ergert aan iets. Maar als ik op me streefgewicht ben komt er waarschijnlijk operaite zodat vel weer strak wordt

:D zo wat verhaal weer

ja dat wou ik je nog vragen..je sport toch?lijkt me wel? een goeie vriendin van me die woog 90 kilo en wil 65 ofzo wegen,maaaar als ze zoveel afvalt hou je natuurlijk dat vel over..is dat bij jou beter geworden door te sporten of overweeg je een operatie??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 2 november 2006 om 17:08:
ja dat wou ik je nog vragen..je sport toch?lijkt me wel? een goeie vriendin van me die woog 90 kilo en wil 65 ofzo wegen,maaaar als ze zoveel afvalt hou je natuurlijk dat vel over..is dat bij jou beter geworden door te sporten of overweeg je een operatie??

met sporten is altijd beter dan bouw je ook spierweefsel op en kun je je buik platter trainen alleen overtollig vel kun je dus niet trainen en gaat niet weg met sporten dat kan alleen via operatie. eerst na mijn streefgewicht en dan begin van het nieuwe jaar kijken hoe of wat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cher op donderdag 2 november 2006 om 08:59:
Wat heb je er voor gedaan?

op school en thuis eet ik erg weinig tot niets. ik heb of geen zin het te pakken of geen zin te kopen...ik ben van de luie soort..lui afvallen dus

en op mijn stage eet ik wel weer veel. maar in een uur pauze loop ik heel arkel door.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! * Chellie O:) op donderdag 2 november 2006 om 14:44:
Vanaaf ga ik op de weegschaal.

Gedaan.
Was nog precies het zelfde als 3 dagen geleden toen ik begin..
Dacht dat dr al wel 0,5/1 kilo af zou zijn, jammer.
Waarschuw beheerder
want vanmiddag heb ik ook geen patat gegeten terwijl m'n collega's dat wel deden.

(Y)(Y)
Uitspraak van <<*Hensel*>> op donderdag 2 november 2006 om 17:01:
Ik ben nu al zoveel afgevallen

Mag ik vragen hoeveel in hoe zo'n tijd? :)
Waarschuw beheerder
van zo:
[img width=533 height=400]http://foto.mijnmomenten.nl/7220/9547/me_142996.jpg[/img]

naar zo:
[img width=533 height=400 cacheid=0000002300044af25b4cc4771a01a32d37]http://pic15.picturetrail.com/VOL566/4109716/13445611/199870847.jpg[/img]
(heb neit echt foto waar ik helemaal op sta maar deze zegt wel genoeg, voor veel mensen niet meer herkenbaar)

kortom van 128 naar 80 kg. en ben ong. vorig jaar september begonnen. en sinds januari doe ik sb dieet en daarmee 25 kg afgevallen laatste half jaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! * Chellie O:) op donderdag 2 november 2006 om 18:18:
Was nog precies het zelfde als 3 dagen geleden toen ik begin..
Dacht dat dr al wel 0,5/1 kilo af zou zijn, jammer

je moet het ook bij 1 x per week houden. ik sta er ook stiekum wel eens op maar vaak zegt dat niks in vergelijking met wat ik dan maandag ben. ene dag hou je meer vocht vast dan e andere, als je ongesteld moet worden of bent, ben je zwaarder etc.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<*Hensel*>> op donderdag 2 november 2006 om 18:35:
van zo:

naar zo:

(heb neit echt foto waar ik helemaal op sta maar deze zegt wel genoeg, voor veel mensen niet meer herkenbaar)

kortom van 128 naar 80 kg. en ben ong. vorig jaar september begonnen. en sinds januari doe ik sb dieet en daarmee 25 kg afgevallen laatste half jaar.

Ziet er nu toch echt een stuk beter uit! ... Ik kom alleen maar aan, maar dat komt doordat ik weer veel te veel snoep...Tis een poos heel goed gegaan, maar dat zit er ook al weer aan :S ... Nu moet er dus weer meer af, maarja shit happens...Eigen schuld dikke bult... Kheb nu ook geen motivatie meer, misschien als de 1ste kilo's er weer af zijn, maarja dat gaat ook niet vanzelf...
Waarschuw beheerder
vind je niet echt dik hoor op je fotos :)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 18:44:
maarja dat gaat ook niet vanzelf...

weet dat het moeilijk is, maar al sje even doorzet en je ziet dat je het weer kwijt raakt, raak je gemotiveerde en wil het veel beter. kom op gewoon goeie start maken en doorzetten! en als je zin in wat lekker hebt denk je maar aan waarom jewil afvallen en neem je een appel ofzo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<*Hensel*>> op donderdag 2 november 2006 om 18:53:
vind je niet echt dik hoor op je fotos

Das het stomme ervan... Ik lijk nooit echt dik, maar ben toch zeker te zwaar (ook volgens bmi) ... En het gewicht op de weegschaal maakt me toch 'onzeker' ook al zegt niemand; Oh wat ziet zij er dik uit... :)

En ja een goede begin is het halve werk toch... Alleen ik lust zo weinig :S ... lust totaal geen groente enz. dat maakt het toch weer een stuk lastiger...

Fruit lust ik dan weer wel... Das wel een voordeel... Maar wat kun je nou wel goed eten als je wilt afvallen en welke dingen moet je echt laten staan? Jij zal ut wel weten, jij bent genoeg afgevallen! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van <<*Hensel*>> op donderdag 2 november 2006 om 18:35:

wow echt super! :yes:
Uitspraak van <<*Hensel*>> op donderdag 2 november 2006 om 18:36:
je moet het ook bij 1 x per week houden.

mjah ik weet het 8) maar kan het soms niet laten!
Waarschuw beheerder
zo weer super heerlijk getraind de wave en buikspieren en pump

morgen gaan we er weer voor moet moet moet

Waarschuw beheerder
Ik wordt niet gauw dik.. gelukkig O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen belde m'n sportmaatje net af
Maar ik ga gewoon

Ben niet gegaan :$
Had het koud en lag echt te lekker op de bank.
Geen excuus ik weet het, maar ik kreeg mezelf echt niet zover :$

Ben vandaag heel netjes geweest met eten al zeg ik het zelf, dus het is geen drama dat ik niet ben gaan sporten O:)
Had net trek in chocola, maar heb een appeltje genomen.
Ik ga het leren 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportiegirl op donderdag 2 november 2006 om 20:03:
zo weer super heerlijk getraind de wave en buikspieren en pump

morgen gaan we er weer voor moet moet moet

ik heb ook zo lekker getraind bodyattack!!
morgen een uurtje rpm!!!
heb deze week dan weer echt goed getraind..
maandag attack&pump dinsdag en donderdag: attack en vrijdag rpm!!! ben dan weer tevreden!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Roos) op donderdag 2 november 2006 om 21:25:
heb deze week dan weer echt goed getraind..
maandag attack&pump dinsdag en donderdag: attack en vrijdag rpm!!! ben dan weer tevreden!!!

:respect:
Die motivatie vind ik ook ooit wel :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 18:59:
Maar wat kun je nou wel goed eten als je wilt afvallen en welke dingen moet je echt laten staan?

Absoluut niet eten:
- gemalen vlees (gehakt ed)
- producten met hoofdbestanddeel suiker (snoep, gebak, etc)
- producten met hoofdbestanddeel vet en olien (sausen, etc)
Wel eten:
- groenten (ivm vezels en lage Kh waarde)
- fruit
- mager vlees (ivm eiwitten en lage Kh waarde zoals: kip, biefstuk, gegrilde ham, tonijn etc)
- magere zuivel
- onverzadigede vetten ( noten, lijnzaadolie, bepaalde visssoorten)
Zorg dat je bij je maaltijd veel vezels binnenkrijgt, dit zorgt voor een verzadigend gevoel!
Voor informatie over producten kijk op www.caloriewijzer.com
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 20:18:
Ik wordt niet gauw dik.. gelukkig

mooi voor je maar had ik vroeger ook toen ik jou leeftijd had niet dat ik je bang wil maken maar als je ouder wordt dan veranderd je lichaam heel erg.

ik was vroeger ook maar een sprietje zelf toen ik 22 was .

Zometeen weer naar werk en ga hard op komen voor me zelf moet gewoon ff heel streng zijn zal vandaag wel moeilijk worden maar heb ook steun nodig hopen dat zo lukt echt en volgende week dan ook nog moeilijke week

maar als ik er maar afblijf zeg maar ff ontwennen dan wil alles ook beter nog meer energie niet zo futloos huid en alles beter en val ook nog af door die troep niet te eten

maar waarom ist zo verotte moeilijk.

vanavond weer sporten
vande week weer super fanantiek geweest niet dat van harte ging maar had echt zon bleeeeeee week maar toch gegaan
zondag pump en rpm
maandag cardio buik rpm zeer heftig
woensdag cardio weer heftige rpm
donderdag cardio buik pump
vanavond cardio en buik steples
zondag weer cardrio pump rpm

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 november 2006 om 22:39:
Absoluut niet eten:
- gemalen vlees (gehakt ed)
- producten met hoofdbestanddeel suiker (snoep, gebak, etc)
- producten met hoofdbestanddeel vet en olien (sausen, etc)
Wel eten:
- groenten (ivm vezels en lage Kh waarde)
- fruit
- mager vlees (ivm eiwitten en lage Kh waarde zoals: kip, biefstuk, gegrilde ham, tonijn etc)
- magere zuivel
- onverzadigede vetten ( noten, lijnzaadolie, bepaalde visssoorten)
Zorg dat je bij je maaltijd veel vezels binnenkrijgt, dit zorgt voor een verzadigend gevoel!
Voor informatie over producten kijk op www.caloriewijzer.com

Thnx! :)
Waarschuw beheerder
donateur
1 kilo eraf :cheer:

Ik weet dat het erg verschilt per dag ook met vocht enzo en dat je daarom niet elke dag moet wegen.
Maar ik kon het niet laten :P

Waarschuw beheerder
donateur
Bah bah bij mij was het gisteren het omgekeerde :(
1,1 kilo er weer aan terwijl ik niets raars heb gedaan van de week :no:
Maarjah komt allemaal wel goed :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 10:02:
1,1 kilo er weer aan terwijl ik niets raars heb gedaan van de week

vocht..
mijn ma volgt een streng dieet..
1x in de 4 weken houdt ze vollop vocht vast en komt ze n paar ons aan..
komt door je hormoonhuishouding..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *vivere senza rimpianti* op vrijdag 3 november 2006 om 10:04:
vocht..

Ik ben afgelopen weekend wel wat vocht verloren op de Eden rave O:)
Ik ben ook ongesteld, dus dat zal het ook wel een reden zijn dat ik vocht vasthoud :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 10:09:
Ik ben afgelopen weekend wel wat vocht verloren op de Eden rave

dat krijg k ook zaterdag denk k..
O:)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 10:09:
Ik ben ook ongesteld, dus dat zal het ook wel een reden zijn dat ik vocht vasthoud

:yes:
volgende week beter..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 10:19:
Dat weet ik wel zeker

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 10:19:
Jah psies, maandag nieuwe week, nieuwe kansen

denk dat je dit weekend als een beginnetje maakt ofniej..
:p

Uitspraak van Cher op vrijdag 3 november 2006 om 10:28:
Hahaha wij zijn echt hetzelfde

hihiih..
:lol:
we zijn gwoon geweldig..