heb nog een supertip..
supradyn weightsmart..
werkt egt super..
is gwoon een vitamine die je stofwisseling n btje versnelt..
nah heb al wel gehoord,zo afgevallen je kop is wel minder dik hoor..hahaha aardig bedoeld maar komt raar over
![[img]https://vip.partyflock.nl/images/light/smileys/hmmz.gif[/img]](https://vip.partyflock.nl/images/light/smileys/hmmz.gif)
heb nog een supertip..
supradyn weightsmart..
werkt egt super..
heb nog een supertip..
supradyn weightsmart..
werkt egt super..
is gwoon een vitamine die je stofwisseling n btje versnelt..
zijn dat die dingen die je in een gezondheids winkeltje kan halen of van de kruidvat,want een vriendin van me had het er ook over..maar ik geloof zulke dingen niet zo snel
Pfff...er zijn zoveel verschillende afslankpillen.
En ze werken volgens mij allemaal maar tijdelijk, als ze al werken.
gwoon da of etos..
kost 8 euro..
Jah, ik ook hoor.
Of dan zeggen ze: Je hebt nu niet meer zo'n plofkop
Nou bedankt he...toen ik een plofkop had werd me niet gezegd dat ik er een had
Ja dat krijg ik nu ook telkens te horen van ''je hebt zo'n smal kopje gekregen'' maar er werd ook nooit tegen me gezegd dat k een dik hoofd had, ja niet dat ik dat wou horen ofzo haha maar toch, dat valt op.
Agh als je 8 jaar bij elkaar bent moet dat zeker wel gevierd worden ja!
Ja dat krijg ik nu ook telkens te horen van ''je hebt zo'n smal kopje gekregen'' maar er werd ook nooit tegen me gezegd dat k een dik hoofd had, ja niet dat ik dat wou horen ofzo haha maar toch, dat valt op.
gefeliciteerd
idd
gefeliciteerd
hahahah ik zag dit topic te laat..maar goed..ik ben in een paar weken tijd 5 kilo afgevallen. ik woog 60 kg..en nu dus 55. Met kleding aan, zonder schoenen. Maar ik ben weer gelukkig met mijn platte buikje
Vanaaf is even op de weegschaal staan
maar nu ist echt gebeurt wil weer strak en dat niet buikje over broek komt en zeg maar de zwembandjes baal er van
maar toch voel ik me gewoon nog niet zo. Het komt met name ook omdat me buik gewoon slap is geworden van het afvallen (veloverschot dus) en daarom moet ik strakke hempjes onder me kleren dragen zodat het strakker lijkt. Dan zeggen ze zo erg is het toch net etc maar je voelt je er zo verschrikkelijk klote bij omdat je zo ver bent en dan nog je ergert aan iets. Maar als ik op me streefgewicht ben komt er waarschijnlijk operaite zodat vel weer strak wordt
zo wat verhaal weer
ja dat wou ik je nog vragen..je sport toch?lijkt me wel? een goeie vriendin van me die woog 90 kilo en wil 65 ofzo wegen,maaaar als ze zoveel afvalt hou je natuurlijk dat vel over..is dat bij jou beter geworden door te sporten of overweeg je een operatie??
Wat heb je er voor gedaan?
Vanaaf ga ik op de weegschaal.
Was nog precies het zelfde als 3 dagen geleden toen ik begin..
Dacht dat dr al wel 0,5/1 kilo af zou zijn, jammer
van zo:
naar zo:
(heb neit echt foto waar ik helemaal op sta maar deze zegt wel genoeg, voor veel mensen niet meer herkenbaar)
kortom van 128 naar 80 kg. en ben ong. vorig jaar september begonnen. en sinds januari doe ik sb dieet en daarmee 25 kg afgevallen laatste half jaar.
maarja dat gaat ook niet vanzelf...
vind je niet echt dik hoor op je fotos
kortom van 128 naar 80 kg. en ben ong. vorig jaar september begonnen. en sinds januari doe ik sb dieet en daarmee 25 kg afgevallen laatste half jaar.
je moet het ook bij 1 x per week houden.
Alleen belde m'n sportmaatje net af
Maar ik ga gewoon
zo weer super heerlijk getraind de wave en buikspieren en pump
morgen gaan we er weer voor moet moet moet
Maar wat kun je nou wel goed eten als je wilt afvallen en welke dingen moet je echt laten staan?
Ik wordt niet gauw dik.. gelukkig
Absoluut niet eten:
- gemalen vlees (gehakt ed)
- producten met hoofdbestanddeel suiker (snoep, gebak, etc)
- producten met hoofdbestanddeel vet en olien (sausen, etc)
Wel eten:
- groenten (ivm vezels en lage Kh waarde)
- fruit
- mager vlees (ivm eiwitten en lage Kh waarde zoals: kip, biefstuk, gegrilde ham, tonijn etc)
- magere zuivel
- onverzadigede vetten ( noten, lijnzaadolie, bepaalde visssoorten)
Zorg dat je bij je maaltijd veel vezels binnenkrijgt, dit zorgt voor een verzadigend gevoel!
Voor informatie over producten kijk op www.caloriewijzer.com
vocht..
Ik ben afgelopen weekend wel wat vocht verloren op de Eden rave
Ik ben ook ongesteld, dus dat zal het ook wel een reden zijn dat ik vocht vasthoud
dat krijg k ook zaterdag denk k..
volgende week beter..
vanmorgen weer 1 eraf..
58!!!!!
nog 3 tot kerst..
Dat weet ik wel zeker
Jah psies, maandag nieuwe week, nieuwe kansen
Hahaha wij zijn echt hetzelfde