Partyflock

Forumonderwerp · 856014
10 volgers · 206467x bekeken

Waarschuw beheerder
-2
Wie is hier ook mee bezig?

wie weet kan je hier ideeen uitwisselen hoe je dit t beste kan doen of juist moet laten...of net dat ene steuntje in de rug..

:hug:
Waarschuw beheerder
ach laat maar iemand die dat doet zou het ook altijd blijven ontkennen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Roos) op woensdag 18 oktober 2006 om 21:54:
ach laat maar iemand die dat doet zou het ook altijd blijven ontkennen

:)...tja als je het niet wil geloven! dan niet!
Waarschuw beheerder
goede morgen deze morgen

succes vandaag allemaal
voormij zelf ook hhihihi

gisteren nog lekker gesport mmm kracht en rpm super ging het voel de spieren nu al maar is goed teken.

moet vandaag ff naar dokter medicijnen ophalen voor blaasontsteking.grrrr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportiegirl op donderdag 19 oktober 2006 om 04:51:
moet vandaag ff naar dokter medicijnen ophalen voor blaasontsteking.grrrr

heb ik twee weken geleden gehad, vet rot is dat :)

het weekend komt dichterbij B) bijna volwassen ;) haha
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 oktober 2006 om 21:09:
geloof ik niets van

tsssss.... :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik maak er deze week een potje van :S
Gisteren partyhapjes en een kaassouffle gegeten :bloos:
Ben niet erg gemotiveerd deze week :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 08:50:
Ben niet erg gemotiveerd deze week

Koppie op wijffie......ieder moment van de dag is een moment om het weer op te pakken...zou zonde zijn als je, je verloren kilo's er weer bij krijgt toch??

Ik heb voor mezelf een lijstje gemaakt met motivaties waarom ik wil afvallen.......dat werkt :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Roos) op woensdag 18 oktober 2006 om 18:20:
ach dat kan nooit helemaal schoon in 2 jaar..

kan echt wel :)
Uitspraak van (Roos) op woensdag 18 oktober 2006 om 18:52:
mijn vriend traint zelf al heel lang 4 a 5 x in de week en 5 jaar lang.. maar hij zegt ook dat kan niet!!

de een is de ander niet:/ bij de 1 kan het veel sneller gaan..ken er genoeg bij wie het wel is gelukt..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 19 oktober 2006 om 11:08:
Koppie op wijffie......ieder moment van de dag is een moment om het weer op te pakken...zou zonde zijn als je, je verloren kilo's er weer bij krijgt toch??

Ik heb voor mezelf een lijstje gemaakt met motivaties waarom ik wil afvallen.......dat werkt

Ik laat de kilo's er niet bij komen, dat niet, daarvoor ben ik nu al te lang bezig, maar heb er gewoon even genoeg van.
Maar komt wel weer goed hoor :yes:

Eigenlijk heb me doelen al gehaald, ik pas me oude broeken weer enzo, maar na ruim 13 weken heb je er soms wel eens genoeg van :yes:
Maar ik krijg me rijbewijs van me vriend als ik nog door ga met afvallen en voor me rijbewijs heb ik nog 9 kilo te gaan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 11:24:
Maar ik krijg me rijbewijs van me vriend als ik nog door ga met afvallen en voor me rijbewijs heb ik nog 9 kilo te gaan :)

oew das wel een goede om motivatie te krijgen :p
moek die van mij ook maar eens lief aan kijken hehe

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 19 oktober 2006 om 11:39:
oew das wel een goede om motivatie te krijgen

Ik ga ook wel door met afvallen, maar deze week gewoon ietsje minder fanatiek :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 oktober 2006 om 11:48:
maar deze week gewoon ietsje minder fanatiek :D

ja heb ik deze week ook last van :/ vorige week anderhalve kilo eraf..maar denk nu niks 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sabjuh:woep: op donderdag 19 oktober 2006 om 11:49:
ja heb ik deze week ook last van vorige week anderhalve kilo eraf..maar denk nu niks

Op de 1 of andere manier wil het afvallen indd niet lukken, heb er alweer een kilo aan :S
Ik snap er geen reet van, maar dat komt wel weer goed :yes:
Waarschuw beheerder
hm ging vanmorn ff derop staan en was ik 1 kg lichter dan maandag maarja ga dit weekend drinken, omdat het mijn verjaardag is en ik dat van mezelf dus mag dus dan komt er wel weer wat bij maarja nog 4 kg en dan ben ik jaar tijd 50 kg kwijt dus dan mag het wel een keer ;)

Waarschuw beheerder
wow erg knap 50 kg :D!!
Waarschuw beheerder
jemig 50 kgpffffffffffff

deze week is bij mij echt hopeloos jemig wordt er gewoon gefrustreerd van man.

misschien komt ook wel door alle spanningen nu blaasontsteking en zit nog steeds op uitslag te wachten van ziekenhuis ingreep is nu zondag twee weken geleden meestal duurt twee weken maar weet eigenlijk pas over drie weken dan ist oficeel. jemig wat een spanning

vreet me gewoon de hele dag vol op werk g v d was echt niet de bedoeling .

maar ja zou vanaf maandag weer met volle moet beginnen maar zo wilt ook niet man baal er zo van.

ga vanmiddag maar weer ff sporten gelukkig wil dat nog wel goed en ik idee dat toch nog wat goeds doe.

maar wil zo graag x van die k u t zooi afblijven te eten waarom lukt dat nou niet bij mij
Waarschuw beheerder
vanavond weer lekker attacken :D
je weer even heerlijk laten gaan ;)
Waarschuw beheerder
he was ik weer had niet super veel zin naar sportschool te gaan maar blok om gaan wandelen lekker stevig door lopen

heb blok van 1,5 uur gedaan net lekker gedoucht en chinees gehaald dan maar een x tomaten soep en kiploempia zo slecht is dat toch niet heb zonder ham dat wel hihihi
Waarschuw beheerder
haha :d
wil ff zeggen, zondigen geeft niks, dan hou je het ook makkelijk vol, als je zelf maar weer zo sterk bent om weer door te zetten nadat je gezondigd hebt :d
kom op, het lukt je wel :cheer:
Waarschuw beheerder
thanx maar is chinees zo slecht

een kip loempia en wat tomaten soep zonder ham.

ach ja
vandaag weer vol tegen aan en dan ook echt hoor want baal gewoon van mijzelf oke ben ook wat depri door alles en nog wat.

vanmiddag maar weer ff sporten en anders weer blok om wandelen bij mij snel wandelen volgens vriendin hihihihhi

morgen komen vrienden langs gaan we gourmetten maar heb voor mij alleen kipfiletes voor hun schotel in meeste spul zit varkensvlees kan ik niet tegen dus.

maar verder niet te veel vreten hoor
drink toch niet dus dat scheelt ook alweer.

Waarschuw beheerder
je bent zoals je bent........

ook al moet ik toe geven dat ik ook nog weleens sta te zeiken over mezelf b)
Waarschuw beheerder
donateur
Vanochtend was er iets meer dan een halve kilo af en dat terwijl ik gisteren chocola heb gegeten.
Niet onwijs veel, maar voor mijn idee wel TE veel :/

Vanavond ga ik uiteten bij een visrestaurant, dus kan gezond worden haha.
Zondag weer uiteten, maar ja...daar is het weekend voor ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cher op vrijdag 20 oktober 2006 om 10:48:
Vanochtend was er iets meer dan een halve kilo af en dat terwijl ik gisteren chocola heb gegeten.
Niet onwijs veel, maar voor mijn idee wel TE veel

het komt er ook niet meteen de volgende dag aan :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportiegirl op donderdag 19 oktober 2006 om 15:13:
vreet me gewoon de hele dag vol op werk g v d was echt niet de bedoeling .

Hier hetzelfde... Maarja vanaf volgende week weer serieus bezig... Kwil afvallen, niet aankomen! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Roos) op vrijdag 20 oktober 2006 om 13:29:
het komt er ook niet meteen de volgende dag aan

Nee, dat weet ik wel ;)
Maar als ik op een dag veel eet, ben ik de volgende dag wel wat zwaarder hoor.

Vandaag compenseer ik alles weer door goed op te letten en niet te veel te eten :)
Waarschuw beheerder
donateur
sportiegirl,hoevaak doe je een wisseldouche in de week??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op vrijdag 20 oktober 2006 om 14:09:
sportiegirl,hoevaak doe je een wisseldouche in de week??

ik probeer elke dag
soms blijft het er ook wel eens bij heb nu blaas ontsteking dus lijkt me op moment niet zo verstandig al dat kou maar verder probeer ik zo vaak mogelijk

op sportschool hebben we een koude slang ligen dus na douche zet ik aan en dan over je lijf heen spuiten eerst wel heel koud maar ff doorzetten dan ist zo ook goed en thuis de termostaat kraan ff kouder zetten.

zo vandaag ging ook weer mooi klote maar ja had me redenen er ook voor en nu weet ik dat ik tot mrt 2007 niet aan medicijen hoe hebben ff een stop dus ga ik nu er echt voor lekker af trainen zeg maar door die medicijnen werd je ook dikker depresief en alles tegelijk krijg je van hormonen (goeien hoor)nu ff niet meer lichaam tot rust laten komen kan mooi trainen

ga vanmiddag proberen kracht en ga zoiezo steppen step les dan eindelijk weer proberen zal nu wel weer gaan lukken na de gekneusde rib af toe voel ik nog maar komt wel goed ga er nu helemaal voor.

en vanaf deze week begin ik al volle moet en maandag er helemaal voor lekker gezond eten en niet meer in bakkerij vreten ben er nu klaar mee.
weet dat ik kan. dus
Waarschuw beheerder
heey eindelijk er weer wat af!! zit nu op de 65,3!!!!
Waarschuw beheerder
goed zo

vandaag geen sport hele weekend vrienden op bezoek vanmorgen heerlijk uitgeslapen tot 11 uur en voor de rest niet super veel doen vandaag morgen is er weer een dag hoor

gisteravond lekker gegourmet
vanafmorgen alles anders er vol op tegen aan ga echt trainen voor de amstel gold race gewoon proberen lekker af te trainen ben nu toch van de medicijen af.
Waarschuw beheerder
Pfff... Hier lukt het echt niet meer. Ik kom alleen maar bij.. Het lukt me niet van al dat lekkers af te blijven.. :(:(
Waarschuw beheerder
precies het moet

je kunt ook net doen als ik gewoon door de weeks streng tegen je zelf te zijn en in weekend gewoon wat lekkers te nemen dan wel met mate maar dat is ook goed.

en het is ook beter dan op 1 dag bv allerlei lekkerde dingen te nemen dan bv elke dag een beetje dan nu hoeft je lichaam het maar een x te verwerken en anders moet ie elke dag ongezonde dingen verwerken
Waarschuw beheerder
Morgen ga ik er echt weer voor!!
Ik ga wat vaker op dit forum komen, dan hoop ik dat ik makkelijker af alle lekkere dingetjes kan blijven ;)
Dus.. tot vanavond of morgen !!
Waarschuw beheerder
super ik ga ervanaf morgen ook weer helmaal voor hoor nu ik zoiezo voor een halfjaar van de medicijnen af ben.

geen depri momenten meer groei er niet meer van van die hormonen rotzooi.

ga me suf traien voor amstel gold race dat wil ik nu berijken heb er zo zin in dus gezond en strak worden.

en mrt starten we weer met medicijnen maar dan heb ik voor dan gezond lijf. hihi
door de week gezond en weekends wel eens wat lekkers

Waarschuw beheerder
'k ben gestopt maar ik val spontaan af hier thuis we hebben echt alles light zelfs de koekjes bij ons thuis zijn gezond haha :)
Waarschuw beheerder
ik ga ook niet echt dieet gewoon gezond eten voedings patroon wat aanpassen.
Waarschuw beheerder
Wat is de amstel gold race?
Ik wil ook zo graag gezond en strak worden.. morgen ga ik er echt voor !!!! (h)
Wat super dat je nu geen hormonen enzo meer moet pakken!
Waarschuw beheerder
afvallen? hahaha hoef ik me niet druk om te maken___________:coke:

Waarschuw beheerder
Morgen ga ik er weer voor, was ruim 4 weken bezig met Sonja Bakker maar het kwam even mijn strot uit.. Nu al wel ruim 5 kg kwijt dus eigenlijk moet ik nog even doorgaan.. Morgen maar weer aan de slag :$ Zou zonde zijn om alles er weer aan te snaaien!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ********************** op zondag 22 oktober 2006 om 19:32:
Wat is de amstel gold race?

dat is een wielrenners tocht in valkenburg van 100 of 150 km lang voor racefietsers enz.

hier voor ga ik nu trainen.

its wel ff wnnen wat race fietsen is heen anders dan op mijn gewone fiets maar komt wel goed en daarvoor wil ik ook wat strakker en lichter zijn dus ga ervoor.

weet nu dat ik niet meer groei minder stress enz heb dus nu is dit mijn doel waar ik wil voor gaan dan gaat misschien iets makkelijker om ergens naar toe te werken.

dus vandaag super gemotiveerd maar moet niet doorslaan heb er zon zin in en wil dat graag lukt

succes allemaal

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 oktober 2006 om 20:09:
Morgen ga ik er weer voor, was ruim 4 weken bezig met Sonja Bakker maar het kwam even mijn strot uit.. Nu al wel ruim 5 kg kwijt dus eigenlijk moet ik nog even doorgaan.. Morgen maar weer aan de slag Zou zonde zijn om alles er weer aan te snaaien!

Dat had ik dus ook, alleen ik ben nu al 14 weken ermee bezig en was er afgelopen week en weekend er helemaal klaar mee :[
Ik heb dit weekend ook lekker gegeten wat ik lekker vind en heb er van genoten.
Vandaag begin ik weer met frisse moed.
Heb me ook voorgenomen om me niet meer elke dag te wegen, maar gewoon 1x in de week, want ik merk dus dat elke dag wegen ook niet erg goed is voor me motivatie.
Heb me dit weekend 1,1 kilo aan gevreten :lol: maarjah jammer dan, het was even nodig om even niet aan dieten te denkenn :yes:
Waarschuw beheerder
vanmorgen was er 0,9 kg af.

Was gister onder de 80 kg, 79,9 kg haha. was voor mij een doel voor me verjaardag, die dus gister was. en gehaald B) was super trots!!

gister lekker taart gehad en hapjes. deze week weer gewoon goed doorgaan :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <<*Hensel*>> op maandag 23 oktober 2006 om 12:48:
vanmorgen was er 0,9 kg af.

Was gister onder de 80 kg, 79,9 kg haha. was voor mij een doel voor me verjaardag, die dus gister was. en gehaald was super trots!!

Good 4 you :cheer:
Waarschuw beheerder
1 broekmaat gezakt .. geloof dat het 5kg per maat is ofzo :vaag:
Waarschuw beheerder
zo he vandaag weer beetje domper maar ja heb ook last van mijn vrouwelijke hormonen was niet de bedoeling.

ga nu maar weer eens flink sporten
en dan weer met frisse moet tegen aan weet dat het kan dus komt helemaal goed.

positief blijven iiiieieieieieieiieieie:cheer: you can do it ihope so
Waarschuw beheerder
heb ook 2 van die koeken gegeten die ik trakteerde hierow. slecht slecht. voel me ook slecht maar andere kant heb ik zoiets van ja hallo ben maar 1x jarig dus deze week maar streng weekje maken en volgende wk ook. dan compenseer ik die slechte dingen ff.

vanaaf nie sporten, maar rustig film kijken met het vriendje. ff bijkomen van de drukte (hah alijk wel oud mens). volgens mij me vriendin me ook aangestoken zaterdag met der keelpijn :s.
Waarschuw beheerder
Phoe.. ik ging vandaag terug lekker beginnen..
't ging wel.. (vééééééééél beter als afgelopen weekend) Ik heb wel véél gegeten vanavond maar het was 'best' gezond.. Dus dat is al een stuk vooruit gang tegenover afgelopen weekend.. En morgen natuurlijk nog een dagje waar ik nog beter me best ga doen :)
Proficiat iedereen hier, echt iedereen is super bezig !
Waarschuw beheerder
zo gisteren weer heerlijk gesport mmmm

vandaag heerlijk uitgeslapen aan schoonmaken geweest vanmiddag lekker sporten.

Waarschuw beheerder
Joepie, gisteren weer serieus begonnen met afvallen en vandaag meteen een halve kilo eraf :cheer: Vanmorgen wel weinig energie met hardlopen toch ff kijken wat ik daaraan kan doen.