Uitspraak van Harry Beuker op dinsdag 7 maart 2006 om 23:59:werd ik er maar keer wat dikker van pfft
pff *jaloers*
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 21:52:HELP..
ik ben nu bezig met mijn zak chips, en ik sta op het punt een zak met bros leeg te eten.
ik ga zo ff een vreetkick creeën
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 21:52:ik ben nu bezig met mijn zak chips, en ik sta op het punt een zak met bros leeg te eten
Lekkerrrrr, mag ik mee doen?? Ik ben aan het genieten van een zak Snack-a-Jacks, en ga zo lekker chipjes halen in de winkel!
Ja dat klopt maar dat is alleen van belang voor sporters, of mensen die elke dag actieve inspanning moeten verrichten...
Maar als je af wilt vallen moet je koolhydraten juist vermijden.
Hee, goed dat je het nog even laat weten.
Ben een fanatieke sporter! Dus heb de koolhydraten nodig!
Heb je nog meer tips gegeven die voor lijnen gelden en niet voor sporten?
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 8 maart 2006 om 18:39:Hee, goed dat je het nog even laat weten.
Ben een fanatieke sporter! Dus heb de koolhydraten nodig!
Dan nog is het beter voor je om volkorenrijst, volkorenpasta, volkorenbrood enz. te eten...
Verder weet ik niet met welk doel je sport...Om gewicht te verliezen? Krachttrainen?
Alles heeeft natuurlijk zijn eigen dieet nodig....
vooral na t stappen 
ik ben nu bezig met mijn zak chips, en ik sta op het punt een zak met bros leeg te eten.
vreet gewoon en zeik niet en als je er zo mee zit dan moet je er gewoon vanaf blijven !
pfff dat gezeik altijd van owww help ik eet een zak snoep leeg pffff snap dat echt niet hoor ik bedoel je kan wel gaan klagen maar als je er dan zo mee zit waarom vreet je dan die zak leeg
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Raileyvreet gewoon en zeik niet en als je er zo mee zit dan moet je er gewoon vanaf blijven !op vrijdag 10 maart 2006 om 08:41:
pfff dat gezeik altijd van owww help ik eet een zak snoep leeg pffff snap dat echt niet hoor ik bedoel je kan wel gaan klagen maar als je er dan zo mee zit waarom vreet je dan die zak leeg
Gewoon vinger in je strot, hebben wel meer meisjes hoor
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 maart 2006 om 16:27:kruidvat afslank thee
Had ik eens van Kneipp gekocht...
OMG dat krijg je gewoon echt niet door je strot