pillen zijn zoooooo 1993
pillen zijn zoooooo 1993
pillen zijn zoooooo 1993
ze zijn ook iets beter dan gemiddeld! en ik weet niet wat jij duur vind maar zo duur vind ik ze eerlijk gezegd niet, zeker niet voor dit soort pilletjes.
trouwens, ik had ze getest op 40mg mdma, en iemand anders weer op 110, maar ik hoor dat de X'jes instabiel zijn kwa inhoudt van MDMA gehalte.. zo kan je er 1 van 60mg pakken, maar ook net zo makkelijk van 180mg
Dat had ik ook gehoord. Staat een report op pillreports met verschillende labuitslagen.
Ene kwam 160mg uit en de andere 95mg. Kun je dus geen donder van op aan hoeveel er nu inzit.
trouwens, ik had ze getest op 40mg mdma, en iemand anders weer op 110, maar ik hoor dat de X'jes instabiel zijn kwa inhoudt van MDMA gehalte.. zo kan je er 1 van 60mg pakken, maar ook net zo makkelijk van 180mg
paarse waren veel beter had laatst ook paarse mitsu's.. jezus die zijn ook goed
De Gele kruisjes (ronde)die wij hebben gehad leken op een kruis die de duitsers vroeger op hun vliegtuigen hadden.
Het lijkt op een gewoon kruis alleen lopen de uiteinden van het kruis naar buiten.
Deze pil deed het in het begin errug goed, maar bleef niet lang hangen, gelukkig was er Ghb !
![[img width=400 height=300]http://www.pillreports.com/images/fullsize/1239.jpg[/img]](http://www.pillreports.com/images/fullsize/1239.jpg)
missloca: duidelijk geen verstand van zakenheb vaak zat pillen gehad met een sterke geur terwijl het gewoon kut pillen waren, en andersom net zo goed net als nu het geval is met deze gele xjes. Geur van een pil zegt dus geen eene fuck het ging mij er gewoon om om een vergelijking te maken met de paarse xjes, en het verschil is dus dat ze dunner zijn en dat er niet zo'n sterke geur aanzit als bij de paarse, dit komt waarschijnlijk doordat ze harder geperst zijn
Vind het ook wel jammer dat het testcentrum niet gewoon hun
database online want door pillreports.com worden er naar mij idee veel te veel roddels verspreider is maar een manier en dat is ZELF testen!!!
Ze zijn trouwens wel iets dunner dan de paarse maar naar mijn idee wel harder geperst, wat mij ook op viel is dat er geen bekende anijs geur aanzit en dit was bij de blauwe en paarse driehoeken wel.
Loca gaat anders wel weer hale,hoor ik uit betrouwbare bron..........
Ben trouwens voor de grap eens gaan kijken waar de gene die hier en in meerdere topics positief reageren op deze pillen vandaan komen en wat me opvalt is dat ze allemaal uit het zuiden van het land komen...
kenne ze net zo goed meteen heel die kut database achterwege laten
bekende anijs geur aanzit
Ook wil ik je verder best geloven dat je al een tijdje op de hoogte bent van de slechte druk enz alleen vind ik het zo vreemd dat juist veel mensen ze wel heel goed vinden, en dan heb ik het niet over mensen die er maar 1 van op hebben maar mensen die ze elke weekend (vrij+zat) slikken.
Ben trouwens voor de grap eens gaan kijken waar de gene die hier en in meerdere topics positief reageren op deze pillen vandaan komen en wat me opvalt is dat ze allemaal uit het zuiden van het land komen...
Ik heb inmiddels zoveel verschillende verhalen (labuitslagen) over die geile X-jes gehoord dat ik ze niet hoef te hebben.
Conclusie er zijn mensen die hun handel kwijtraken door de superieure kwaliteit van de x jes
Dus miss loca verkoopt je vriend die dingen ofzo
En als de politie cq overheid hier nou eens zelf achter zit.
Zeg maar een soort van IRT affaire?
dan hoef je iig niet van deze zielige shit te verspreiden
Dus vroeg of laat is iedereen wel weer aangewezen op de 'mindere pillen' en een beetje een slimme handelaar ziet dat wel in.
+160mg ga je echt niet aan dood ofzo, er zijn er zat die 2 pillen tegelijk ingooien a 110mg.
ja klopt, en alles wat op pillreport.com is ook echt waar
er wordt zelfs gesproken over mcpp dus pas maar op hoor
Ik heb ze nou al een aantal keren gebruikt en ik moet toch zeggen dat ik er van 1tje al erg goed vaag wordt. Er zijn maar een paar pillen waar ik al goed vaag van 1tje wordt en dat is bij deze dus echt wel het geval. Ik vind het dus goeie shit. Is idd wel jammer dat ze redelijk prijzig zijn, maar dan heb je wel wa. De blauwe driehoeken waren nog wel beter maar deze komen toch echt wel aardig in die buurt!
Da's een knaak per stuk. Dan heb je gewoon een gierige dealer of je wordt genaaid.
Nou als ik er 50 koop en ik moet er 120 euro's voor betalen dan vind ik dat belachelijk duur!
Ja die dealer is gewoon duur. Hier in de buurt is de laatste tijd alles super duur of super kut. Kan niet eens voor een normale prijs aan speed komen.
Da's een knaak per stuk. Dan heb je gewoon een gierige dealer of je wordt genaaid.