Partyflock

Forumonderwerp · 855478
1 volger · 5106x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
wie weet hoeveel mdma errin zit ze blijken net zo goed als de blauwe mits te zijn wie kent of heeft ze al eens gehad?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 22:27:
De Gele kruisjes (ronde)die wij hebben gehad leken op een kruis die de duitsers vroeger op hun vliegtuigen hadden.

Maltezer kruis dus....heeft de engelse koningin op dt kroon, ff om dat duitse dr af te krijge!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ###### op vrijdag 31 maart 2006 om 09:39:
missloca: duidelijk geen verstand van zaken:no: heb vaak zat pillen gehad met een sterke geur terwijl het gewoon kut pillen waren, en andersom net zo goed net als nu het geval is met deze gele xjes. Geur van een pil zegt dus geen eene fuck het ging mij er gewoon om om een vergelijking te maken met de paarse xjes, en het verschil is dus dat ze dunner zijn en dat er niet zo'n sterke geur aanzit als bij de paarse, dit komt waarschijnlijk doordat ze harder geperst zijn:yes:

Vind het ook wel jammer dat het testcentrum niet gewoon hun
database online want door pillreports.com worden er naar mij idee veel te veel roddels verspreid:yes: er is maar een manier en dat is ZELF testen!!!

De pillen zijn onstabiel(slecht gemixed) dus gewoon kut gemaakt..zie het als de loterij, je weet nooit wat je krijgt of wint...En dat heeft ze dus wel door..en jij blijkbaar nog niet. En de geur KAN een indicatie zijn..heeft ook met de manier van maken te maken...hard gedrukt en glansmiddel erin houd de anijs geur van Wat dan ook binnen. En dan nog mbt die database van het testcentrum...Dat mag niet volgens de het drugs beleid, ivm het vermakkelijken van de handel...wie heeft er nu geen verstand van zaken??? mzzl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je spreekt je zelf wel tegen want je zegt zelf ook dat de geur van een pil niks zegt, dat is ook de reden dat ik zeg dat ze geen verstand van zaken heeft want volgens haar zijn deze pillen "bagger" omdat er geen geur aanzit.

En dat ze onstabiel zijn heb ik inderdaad niet door nee, niet zo gek ook aangezien ik alleen nog maar goeie opheb, win ik toch nog een keer iets in een loterij en jij blijkbaar niet!

En dat het testcentrum hun database niet online zet is omdat
je volgens hun een pil niet alleen kunt vergelijken op de kleur,vorm,stempel en afmetingen.

Dus wie heeft er nu geen verstand van zaken? ZIJ en wie wint er hier geen loterij? JIJ.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nie zo Loca afzeike,is lief en weet best wel waar ze over praat.....ervaren slikker! en ff over pillreports is een groot dealer reclame topic.....staat dat het goed is dus allemaal gauw kope....vraag je eerst us af wie zegt dat een bepaalde pil "je van het is" en oordeel liever zelf.....afgaan op het nep oordeel van de zoveelste handelaar vind ik nogal kortzichtig.......zooooo,heb gesproken en neem er nog twee!!! :xtc:
Waarschuw beheerder
ik zeik er ook helemaal niet af, zeg alleen dat de geur van een pil niks zegt that's it

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ###### op donderdag 30 maart 2006 om 17:53:
Ze zijn trouwens wel iets dunner dan de paarse maar naar mijn idee wel harder geperst, wat mij ook op viel is dat er geen bekende anijs geur aanzit en dit was bij de blauwe en paarse driehoeken wel.

dit is volgens mij een uitspraak van jou, toch?En daarmee insueer je zelf dat de geur WEL een indicatie is en dus wel wat zegt(het hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn) en is dus geen uitspraak van haar.. zij bevestigt aleen dat dat ze zijn.. En zowel zij als ik en nog een aatal mensen zijn al een tijdje op de hoogte van de slechte druk van die pillen. Tis jammer maar waar. mzzl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je zegt wel dat zij geen verstand van zaken heeft, en dat durf ik te betwijvelen....that's it.
en ik vind dat iedereen te makkelijk afgaat op pillreports terwijl iedereen daar z'n eige handel kan promoten...blijft over,zelf laten testen of zelf opeten en voelen wat er gebeurt ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 11:12:
idd BAGGER

Loca gaat anders wel weer hale,hoor ik uit betrouwbare bron..........:vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 11:14:
Loca gaat anders wel weer hale,hoor ik uit betrouwbare bron..........:vaag:

Ja, maar ik heb van haar zelf begrepen, niet die xjes...Kijk ik zeg niet dat het nep pillen zijn of dat ze niets doe, maar dat ze niet veilig zijn.. zekker als iemand al wat op heeft en dan een x neemt, ze varieren te veel in inhoud. zal je dr maar net een hebben waar +160mg in zit samen met die andere..ga je dus flinkt fout ineens of erger. grtz

Waarschuw beheerder
Is DIT een Fucking soap of zo!!! gvd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 11:14:
Loca gaat anders wel weer hale,hoor ik uit betrouwbare bron..........

Zo betrouwbaar is die blijkbaar niet!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 12:09:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 12:12:
Zo betrouwbaar is die blijkbaar niet!

LOL..hahaha.. (k)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 12:09:

neee joh.....kon weer nie van die blauwe afblijve......en nie zo boos....nam t voor je op hoor.........peace,please?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 12:12:
Zo betrouwbaar is die blijkbaar niet

wie heeft er het lef om onder jou naam te pben dan????

Waarschuw beheerder
Ben niet boos op jou lieverd!!! (kusje) Maar dit is gewoon om te lachen.. Kheb een leuk weekend achter de rug PEACE !!!!!!!! ;)

[img width=320 height=240 cacheid=000bf5990022697375e9c4251a015448bb]http://i45.photobucket.com/albums/f95/nanoska/snoepjeeees.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit is volgens mij een uitspraak van jou, toch?En daarmee insueer je zelf dat de geur WEL een indicatie is en dus wel wat zegt(het hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn) en is dus geen uitspraak van haar.. zij bevestigt aleen dat dat ze zijn.. En zowel zij als ik en nog een aatal mensen zijn al een tijdje op de hoogte van de slechte druk van die pillen. Tis jammer maar waar. mzzl

Klopt maar toen ik ze net kreeg ging ik er vanuit dat ze alleen de kleur veranderd hadden aangezien de werking wat mij betreft het zelfde is, later toen ik ze eens goed bekeken had kwam ik er achter dat ze dunner waren en dat er geen geur aanzat, ik zeg hier dus helemaal niet dat de geur een indicatie is:no: ik zeg alleen dat dat het verschil is ten opzichte van die paarse + dat ze dunner zijn.

En ik geloof best dat loca een ervaren slikker is maar het ging mij gewoon om die reactie...zo van geen geur=BAGGER.

Ook wil ik je verder best geloven dat je al een tijdje op de hoogte bent van de slechte druk enz alleen vind ik het zo vreemd dat juist veel mensen ze wel heel goed vinden, en dan heb ik het niet over mensen die er maar 1 van op hebben maar mensen die ze elke weekend (vrij+zat) slikken.

Ben trouwens voor de grap eens gaan kijken waar de gene die hier en in meerdere topics positief reageren op deze pillen vandaan komen en wat me opvalt is dat ze allemaal uit het zuiden van het land komen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ###### op dinsdag 4 april 2006 om 12:50:
Ben trouwens voor de grap eens gaan kijken waar de gene die hier en in meerdere topics positief reageren op deze pillen vandaan komen en wat me opvalt is dat ze allemaal uit het zuiden van het land komen...

waarschijnlijk omdat hier de beste druk te krijgen is?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 12:24:
PEACE !!!!!!!! ;)

Ja die zijn goed...haha
Waarschuw beheerder
laat je ronde mitshu en ronde x die wit zijn wel ff testen, daar kan PMA inzitten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ###### op dinsdag 4 april 2006 om 10:44:
En dat het testcentrum hun database niet online zet is omdat
je volgens hun een pil niet alleen kunt vergelijken op de kleur,vorm,stempel en afmetingen

kenne ze net zo goed meteen heel die kut database achterwege laten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MadVillian op dinsdag 4 april 2006 om 20:00:
kenne ze net zo goed meteen heel die kut database achterwege laten

dat kunnen ze ook, je moet t altijd naar het lab laten brengen, de stempels gaan na een druk voor het buitenland, altijd het circuit in...

Waarschuw beheerder
Ik heb inmiddels zoveel verschillende verhalen (labuitslagen) over die geile X-jes gehoord dat ik ze niet hoef te hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 31 maart 2006 om 00:48:
bekende anijs geur aanzit

anijs!

Mijn uitspraak was enigzins OOK zo over de inhouds verschillen... ik vind het niets anders dan mensen neppen en wat michell zei... in uiterste gevallen gevaarlijk! Maar ja eigen risico!

Elk lichaam is anders dus ik vind zelfs een persoonlijke test niet altijd GEHEEL doorslag gevend!

Ook wil ik je verder best geloven dat je al een tijdje op de hoogte bent van de slechte druk enz alleen vind ik het zo vreemd dat juist veel mensen ze wel heel goed vinden, en dan heb ik het niet over mensen die er maar 1 van op hebben maar mensen die ze elke weekend (vrij+zat) slikken.

Ik heb zelf ook nagevraagd op pb en kwam tot de zelfde conclusie :jaja: Maar als ik kan kiezen tussen twee prijzen en van de 1 weet ik zeker dat ik goed zit en van de ander niet dan is het toch vrij makkelijk! Vooral als je grote aantallen gaat afnemen neem je dat risico niet! Genoeg andere goeie!

Tjah....

Conclusie:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 22:02:
Ik heb inmiddels zoveel verschillende verhalen (labuitslagen) over die geile X-jes gehoord dat ik ze niet hoef te hebben.

Waarschuw beheerder
Conclusie er zijn mensen die hun handel kwijtraken door de superieure kwaliteit van de x jes en die zetten werkelijk alles in het werk om die handel niet kwijt te raken.Dat is toch duidelijk Miss loca staat ook op pillreports met deze klets.Dus miss loca verkoopt je vriend die dingen ofzo?Ik zie alleen maar klapperkaken van deze shit en blije gezichten dus...Zorg gewoon dat je de beste hebt,dan hoef je iig niet van deze zielige shit te verspreiden die de schaapjes die niks weten gewoon maar klakkeloos overnemen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van eNiMaTeKnOsIs op woensdag 5 april 2006 om 19:05:
Conclusie er zijn mensen die hun handel kwijtraken door de superieure kwaliteit van de x jes

Onzin! Feit is dat alle hoog gedoseerde pillen tot dusver niet al te lang verkrijgbaar zijn geweest.

Alles boven de 140-150mg mdma wordt door volksgezondheid als 'gevaarlijk' beschouwd dus de politie duikt meteen op dat soort labjes/drukkers.

Dus vroeg of laat is iedereen wel weer aangewezen op de 'mindere pillen' en een beetje een slimme handelaar ziet dat wel in.
Waarschuw beheerder
En als de politie cq overheid hier nou eens zelf achter zit.
Zeg maar een soort van IRT affaire?
Want ze zijn echt extreem goed gedrukt,en om dat te doen moet je een extreem dure machine hebben die de meeste labjes/drukkers niet kunen betalen.Ik noem die praatjes bullshit want ik hoor alleen maar goeie berichten.
En dan bedoel ik nie in de trend van ooh het zijn wel goeie.
Maar meer van Shit!!die dingen zijn echt goed!!

Waarschuw beheerder
Dus miss loca verkoopt je vriend die dingen ofzo

:frusty:

Uitspraak van eNiMaTeKnOsIs op donderdag 6 april 2006 om 10:38:
En als de politie cq overheid hier nou eens zelf achter zit.
Zeg maar een soort van IRT affaire?

Denk es na man!!!! Wie komt er nu met bullshit dan !!!

dan hoef je iig niet van deze zielige shit te verspreiden

Posted on March 25, 2006, 8:36 pm by mslocaa [edit/delete]
De pillen verschillen BLIJKBAAR per inhoud dus je moet maar net de goeie hebben! De 1 zegt goed de ander slecht ga het zelf uitvinden!!!!

Dus shut UP!

Ik was toevallig niet de enige! En er wordt ALTIJD wat gezegt en dat hoeft dan niet meteen zo te zijn natuurlijk!!!!! Er wordt genoeg onzin verspreid en loze woorden maar als er iets wordt vernomen dan kan dat gezegt worden toch!!!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 april 2006 om 23:06:
Dus vroeg of laat is iedereen wel weer aangewezen op de 'mindere pillen' en een beetje een slimme handelaar ziet dat wel in.

:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 april 2006 om 11:20:
+160mg in zit samen met die andere..ga je dus flinkt fout ineens of erger

+160mg ga je echt niet aan dood ofzo, er zijn er zat die 2 pillen tegelijk ingooien a 110mg.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 april 2006 om 14:40:
De pillen verschillen BLIJKBAAR per inhoud dus je moet maar net de goeie hebben! De 1 zegt goed de ander slecht ga het zelf uitvinden!!!!

dat was met die blauwe/paarse driehoeken ook zo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qapam op donderdag 6 april 2006 om 20:34:
+160mg ga je echt niet aan dood ofzo, er zijn er zat die 2 pillen tegelijk ingooien a 110mg

....Heee,die gaste ken ik ook! ;)

Waarschuw beheerder
klote kankerpillen!!
3dgn ziek geweest van die gele naziepille
niks geen mdma gevoel gehad helaas
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 19:27:
klote kankerpillen!!
3dgn ziek geweest van die gele naziepille
niks geen mdma gevoel gehad helaas

het gaat hier niet over die keltische kruizen kerel...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 14:43:
het gaat hier niet over die keltische kruizen kerel...

gelukkig niet nee hahah

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qapam op donderdag 6 april 2006 om 20:34:
+160mg ga je echt niet aan dood ofzo, er zijn er zat die 2 pillen tegelijk ingooien a 110mg.

doe maar eens , maar dan echte +160 2 of 3 x.... en niet die bullshit die op pf of pr word verspreid... heb zelf vroeger die samlies gehad en verkocht...whoehaa 2 van die en je ligt op de ehbo!!!!mzzl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ga ze morgen pakken die gele xxjes

Waarschuw beheerder
ik en ze zijn zeker goed (Y)

Waarschuw beheerder
ik vind ze ook super!

hoor trouwens alleen maar positieve ervaringen om me heen, dus snap niet dat sommigen ze slecht vinden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 17:56:
ik vind ze ook super!

hoor trouwens alleen maar positieve ervaringen om me heen, dus snap niet dat sommigen ze slecht vinden.

ben beniewd her er 20 stuks dus kan ik wel effe mee voor uit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 1 april 2006 om 22:27:
deze bedoel je

De foto die je laat zien hierbij.. dat zijn toch gele canadeesjes? Of zie ik dat nu verkeerd?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 14 april 2006 om 17:59:
ben beniewd her er 20 stuks dus kan ik wel effe mee voor uit

Uitspraak van verwijderd op donderdag 13 april 2006 om 13:53:
ga ze morgen pakken die gele xxjes

en?

Waarschuw beheerder
volgens www.pillreports.com 95mg mdma.
Waarschuw beheerder
ja klopt, en alles wat op pillreport.com is ook echt waar :yes:
er wordt zelfs gesproken over mcpp dus pas maar op hoor ;) :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 15 april 2006 om 20:41:
en?

pffff toppertjesss pfff was echt goed lijp goeie dingen zijn dat. vind ik dan he

Waarschuw beheerder
zijn erg goeie deze als iemand ze geeft ;) pm me ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ###### op woensdag 19 april 2006 om 16:29:
ja klopt, en alles wat op pillreport.com is ook echt waar
er wordt zelfs gesproken over mcpp dus pas maar op hoor

Ja niet dus ;).... en mcpp wordt WEL in veel pillen gevonden.. ga es met die mensen praten ze zullen het je haar fijn gaan uitleggen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 april 2006 om 16:37:
zijn erg goeie deze als iemand ze geeft pm me

Drugs.....hahahahahaha hoezo loser?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb ze nou al een aantal keren gebruikt en ik moet toch zeggen dat ik er van 1tje al erg goed vaag wordt. Er zijn maar een paar pillen waar ik al goed vaag van 1tje wordt en dat is bij deze dus echt wel het geval. Ik vind het dus goeie shit. Is idd wel jammer dat ze redelijk prijzig zijn, maar dan heb je wel wa. De blauwe driehoeken waren nog wel beter maar deze komen toch echt wel aardig in die buurt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 01:04:
Drugs.....hahahahahaha hoezo loser?

hoezo dus andere gebruikers hierzo zijn nou ook losers :S