Partyflock

Forumonderwerp · 855478
1 volger · 5158x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
wie weet hoeveel mdma errin zit ze blijken net zo goed als de blauwe mits te zijn wie kent of heeft ze al eens gehad?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 20 april 2006 om 09:12:
Er zijn maar een paar pillen waar ik al goed vaag van 1tje wordt en dat is bij deze dus echt wel het geval. Ik vind het dus goeie shit

MDA?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 20 april 2006 om 09:12:
Ik heb ze nou al een aantal keren gebruikt en ik moet toch zeggen dat ik er van 1tje al erg goed vaag wordt. Er zijn maar een paar pillen waar ik al goed vaag van 1tje wordt en dat is bij deze dus echt wel het geval. Ik vind het dus goeie shit. Is idd wel jammer dat ze redelijk prijzig zijn, maar dan heb je wel wa. De blauwe driehoeken waren nog wel beter maar deze komen toch echt wel aardig in die buurt!

wat vind je prijzig?

voor kwaliteit mag betaald worden, maar deze zijn niet eens zo duur;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 21:45:
voor kwaliteit

of kwantie teit altijd 1 van de 2 maar kga voor kwaliteit het space gevoel :D
Waarschuw beheerder
ik had deze zaterdga op inqontrol gebruikt.
zijn goed hoor helenacht door kunne gaan
en dagen erna niet brak ofso:D
aanrader (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 21:45:
wat vind je prijzig?

Nou als ik er 50 koop en ik moet er 120 euro's voor betalen dan vind ik dat belachelijk duur!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 21 april 2006 om 15:13:
Nou als ik er 50 koop en ik moet er 120 euro's voor betalen dan vind ik dat belachelijk duur!

Da's een knaak per stuk. Dan heb je gewoon een gierige dealer of je wordt genaaid.
Waarschuw beheerder

:vaag: dan wordt het toch echt hoog tijd om een andere dealer te gaan zoeken :yes:

Kijk als je op een feest rondloopt en je koopt er dan 50 voor 120 dan zeg ja maar anders moet je er voor die prijs toch wel een stuk meer krijgen, dit geld ook voor deze pillen ongeacht het misschien wel een van de weinige goeie pillen zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Boy op vrijdag 21 april 2006 om 15:16:
Da's een knaak per stuk. Dan heb je gewoon een gierige dealer of je wordt genaaid.

Ja die dealer is gewoon duur. Hier in de buurt is de laatste tijd alles super duur of super kut. Kan niet eens voor een normale prijs aan speed komen. Pfff vorig jaar was alles beter :lief:.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 21 april 2006 om 15:13:

Uitspraak van actief op vrijdag 21 april 2006 om 18:57:
Ja die dealer is gewoon duur. Hier in de buurt is de laatste tijd alles super duur of super kut. Kan niet eens voor een normale prijs aan speed komen.

op zoek naar iemand anders dus!
Waarschuw beheerder
zijn zeker wel goed te doen, die gele x'tjes.
heb ze getest op 137 mg MdMa

Waarschuw beheerder
ja testrapporten verschillen iets, maar ze doen hun werk goed iig!
Waarschuw beheerder
De gele x jes zijn ten einde snik. snik.Maar wat zien m'n ogen daar!!!!Fakkeltjes 160 mg....Dat zal toch niet waar zijn...Coming soon to raid ya senses
Waarschuw beheerder
roze pillen met een liggend vrouwtje erop zijn super, 160 mdma en 25 mda (Y)(Y)(Y)

Waarschuw beheerder
hmm i like that but you dont have that ;):p

Waarschuw beheerder
...:vaag:....uhhhh....liggende vrouwen met roze pille....das mijn droom!
Waarschuw beheerder
donateur
vond deze erg goed hoor! Denk zelfs nog beter dan die blauwe mitchu's.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drazzic op maandag 24 april 2006 om 16:56:
vond

nog lang niet op;)
Waarschuw beheerder
donateur
hehe vind ze erg goed :) had er maar 2 mee genomen naar Ghosttown en nog 2/3 ofzo over hehe dus dat zegt genoeg over ze.
Waarschuw beheerder
heb er gister 1 gehad, duurt effe maar dan heb je ook wat... tering wat een knallers. (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 april 2006 om 23:13:
heb zelf vroeger die samlies gehad en verkocht...whoehaa 2 van die en je ligt op de ehbo!!!!mzzl

verschilt ook zeker per persoon, de 1 kan veel meer hebben dan de ander.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 13:27:
heb zelf vroeger die samlies gehad en verkocht...whoehaa 2 van die en je ligt op de ehbo!!!!mzzl

Maar goed dan dat ze er niet meer zijn!!! Als je ziet wat mensen weg slikken op een avond!!! ;)

Das stoer...:S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Boy op vrijdag 21 april 2006 om 15:16:

je loopt altijd een risico als je dope verkoopt dus zo raar is het niet dat een dealer wat meer dan 'een schijntje' erop wil verdienen. anders kan je net zo goed een gewone baan nemen