wel raar om te zien dat laatste tijd jasjes die 1 a 2 jaar gelede echt "goud" opleverde nu amper meer op geboden word.
snap die zilvere bies "hype" niet helemaal.
maar ineens wil iedereen ze schijnbaar, prijze zijn wa ik vind nogal hoog voor waar 2-3 jaar gelede amper op gebode werd,
Dat verschijnsel heet "Mode"
Een aantal jaren geleden was men hier echt helemaal gek van ronde hanger aussies.
Ik vond het echt de meest lelijke dingen die je je maar kunt voorstellen. Zo jaren '80 vorige eeuw!. Er werd een soort van sfeer om heen gecreeerd en men maakte elkaar helemaal gek ook. De prijzen vlogen op MP omhoog. Terwijl een aantal jaren terug die dingen niet eens verkocht werden al bood je ze aan als poetsdoeken.
Dat zelfde heb je ook met de ziveren bies. Zilveren bies is wat meer Oldschool dan de zwarte bies, maar beide biezen hebben wel iets. Nadeel van biezen op een ausbroek vind ik wel dat de naden wel erg snel loslaten, en de biezen ook snel lelijk worden helaas
Een bies op een broek is niet lelijk, maar het moet wel bij je totale outfit passen. Zoals eerder gezegd heb je een mooi jasje waar je trots op bent, verknoei je outfit dan niet met een biesbroek.
Komt de kleur van de bies bijv. terug in de print van je jasje, dan zou je het kunnen overwegen om wel te doen. Maar houdt er rekening mee dat de bies de aandacht bij je mooie print jasje wegtrekt.
En ik weet dat een aantal geen of weinig geld hebben om broeken jasjes te kopen, zodat je wat meer keuze hebt uit je verzameling en beter je kleding op elkaar af kunt stemmen, maar probeer er wel rekening mee te houden met wat je aantrekt.
(Zo ik ben weer terug van vakantie

)