Partyflock

Forumonderwerp · 854776
Waarschuw beheerder
donateur
Jongen (17) doodgeslagen in Den Helder

Een 17-jarige jongen uit Den Helder is vanmorgen overleden nadat hij was toegetakeld door twee mannen. Het slachtoffer was samen met zijn moeder thuis, toen er opeens werd aangebeld. Zijn moeder deed open waarna twee mannen naar binnen stormden. Het tweetal stortte zich op de jongen en hij werd volledig in elkaar geslagen. De jongen werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht, alwaar hij werd geopereerd. Helaas mocht dat niet meer baten. De daders zijn spoorloos.

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/03/jongen_17_doodgeslagen_in_den.html

wat zou ie gedaan hebben...?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jillicious op zaterdag 4 maart 2006 om 18:16:
je wordt niet zomaar doelbewust opgezocht en inmekaar geslagen

echt wel ik doe niks anders hahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vizz Stick op zaterdag 4 maart 2006 om 18:26:
goh er zijn iig nog wel helder denkende mensen...

Helder denken?We leven in een rechtstaat niet in een land waar je eigen rechter mag spelen!!!!

R.I.P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Denon op zaterdag 4 maart 2006 om 17:29:
Jongen (17) doodgeslagen in Den Helder

Een 17-jarige jongen uit Den Helder is vanmorgen overleden nadat hij was toegetakeld door twee mannen. Het slachtoffer was samen met zijn moeder thuis, toen er opeens werd aangebeld. Zijn moeder deed open waarna twee mannen naar binnen stormden. Het tweetal stortte zich op de jongen en hij werd volledig in elkaar geslagen. De jongen werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht, alwaar hij werd geopereerd. Helaas mocht dat niet meer baten. De daders zijn spoorloos.

tja het is den helder he hahahahahah lekker volk daar....denk dak er ook maar ga wonen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van vanalles op zaterdag 4 maart 2006 om 18:32:
Helder denken?We leven in een rechtstaat niet in een land waar je eigen rechter mag spelen!!!!

volgens mij mis jij mijn point even en moet je eerst wat beter lezen voordat je ergens op reageert..

mijn reactie sloeg op het feit dat mensen misschien ook na het 'och gut wat vervelend' wat verder kunnen denken en bedenken dat er misschien wel een reden achter zat.. en hier nieuwsgierig naar worden...

en volgens mij zeg ik dan niet dat ik het goed vind ofwel??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vizz Stick op zaterdag 4 maart 2006 om 18:34:
en volgens mij zeg ik dan niet dat ik het goed vind ofwel??

Okee dan zitten we op een lijn :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 maart 2006 om 18:36:
kijk jij kan lekker goed schelden die lui kinnen goed vechten hahaha

En jij hebt te lang aan de pep gezeten waardoor je geen verstand meer hebt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 18:20:
Uitspraak van Remstar op zaterdag 4 maart 2006 om 17:57:
Uitspraak van labiblowlo op zaterdag 4 maart 2006 om 17:45:
heb je ooit het recht iemands leven te nemen?

Ja hoor ik ken er wel een paar noemen.

ik heb ook soms mijn ideen over bepaalde mensen maar dan nog.... je mag schieten uit verdediging als militair agent of beveiligingsbeamte...als je fucnite geweld niet rechtvaardigd ben je neit bevoegd het te gebruiken!!

dit monepoly lig tnou eenmaal bij de staat! en dat is niet Geloo fme... Egt niet voor niks...een landje zoals amerkia hier met vrije wapenhandel voor het makkelijk en snel (via drive by ) af te handelen van dit soort zaakjes... nee gelukkig heeft de staat dit recht!@!

en ik hoop dat het nog heel lang zo blijftr.. al zal iedereen maar dan ook iedereen wel eens willen dat het anders was! laten we genieten van de bescherming tegen onszelf!!

Dat is ook niet goed, maar ben toch wel voor eigen rechter spelen maar dan niet voor het pikken van en radio ofzo. Ik vind inbraak als je ligt te slapen, ernstige dingen met je familie, ik zal dan altijd voor eigen rechter spelen en er geen politie bij betrekken, daar zijn de straffen simpelweg te fijn en kort voor.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat je ook gedaan hebt.
Dood hoef je niet,en dat in je eigen huis!
Arme familie,en zeker die moeder moeten toe kijken hoe je eigen zoon wordt toegetakeld.
Bah bah en nog eens bah!!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Technomania op zaterdag 4 maart 2006 om 18:07:
op www.nu.nl staat dat het in de grebbestraat was.
Hoogstwaarschijnnlijk in de antilliaanse sfeer!

Klopt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technomania op zaterdag 4 maart 2006 om 18:07:
op www.nu.nl staat dat het in de grebbestraat was.

das vlakbij mij :o

in die straat wonen mensen van buitenlandse afkomst of minder bedeelde nederlanders in flats en kleine woningen en staat idd bekend om drugs en loverboy praktijken

leuke stad woon ik ook (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 maart 2006 om 18:50:
Klopt.

ben niet verbaasd!
vraag me af wanneer de "andere groep" wraak gaat nemen. zou niet voor het 1st zijn :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik woon er ook vlakbij, en het is wel tof hierzo. Lekker de hele dag opstraat hangen, jonko,s smoken, want de meeste hier hebben geen baan!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denon op zaterdag 4 maart 2006 om 17:29:
wat zou ie gedaan hebben...?

Als ie wat gedaan zou hebben, hebben die 2 mannen nog geen recht om hem zo toe te takelen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 18:20:
ik heb ook soms mijn ideen over bepaalde mensen maar dan nog.... je mag schieten uit verdediging als militair agent of beveiligingsbeamte...als je fucnite geweld niet rechtvaardigd ben je neit bevoegd het te gebruiken!!

Hmm, ik wil niet dwarszitten ofzo maar beveiligingsbeambtes mogen geen eens wapens dragen.
Laat staan ze gebruiken.
Een beveiligingsbeambte heeft evenveel bevoegdheden als ieder andere burger.

En tsja, ik sta er eerlijk gezegt niet meer van te kijken.
Er gebeuren zoveel gekke dingen in Nederland, dat is niet meer normaal.
Waarschuw beheerder
Er zal vast wel heel wat aan de hand zijn geweest en het verschil tussen zwaar gewond en niet meer te redden kan heel klein zijn, maar blijft gewoon idioot. Zeker in het geval van zo'n jonge gozer, terwijl z'n moeder erbij staat...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van jaimyheldernisse op zaterdag 4 maart 2006 om 19:03:
Hmm, ik wil niet dwarszitten ofzo maar beveiligingsbeambtes mogen geen eens wapens dragen.
Laat staan ze gebruiken.
Een beveiligingsbeambte heeft evenveel bevoegdheden als ieder andere burger.

dat weet ik.. heb zelf mijn ABM... bedoel er alleen maar mee te zeggen dat zij miss nog iets kunne afdwingen.. end at recht ook ergens een bjte hebben!!

maar goed.. ik ahd die jongens niet moeten zien lopen want had ze gewoon aangehouden!!

maar bne niet de enige dnek ik zo

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er zijn hier bende's met jongeren daar hebben ze er 2 jaar geleden al 2 van afgeknald, en er zou een dodenlijst rond gaan door de stad. Dit is echt niet normaal meer, ik ben zelf ook bang voor meer doden en meer geweld.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van lindaaatje op zaterdag 4 maart 2006 om 19:22:
En hoeveel % van de mensen die op deze manier vermoord worden heeft niets met drugs te maken?

Is inderdaad kut die speculaties, maar in de meeste gevallen is het gewoon zo ;)

Ik ken deze jongen (Milan) die vermoord is, en dat was zeker wel een goeie boy.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En mensen moeten hier niet gaan zeiken dat ze moeder niks deed, want zijn moeder heeft ook klappen gekregen van die gasten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 maart 2006 om 19:23:
Er zijn hier bende's met jongeren daar hebben ze er 2 jaar geleden al 2 van afgeknald, en er zou een dodenlijst rond gaan door de stad. Dit is echt niet normaal meer, ik ben zelf ook bang voor meer doden en meer geweld.

lekker toch dat ze elkaar afknallen? liever vandaag dan morgen!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lekker? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 maart 2006 om 19:27:

enig idee waarom ze achter hem aangingen?

echt alleen vanwege die vete?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wacht eigenlijk op een pers conferentie van Fred Amstelveen. Of durf tie dat nu niet! :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op zaterdag 4 maart 2006 om 19:55:
enig idee waarom ze achter hem aangingen?

echt alleen vanwege die vete?

Ik gok drugs. (waar die oorlog ook om gaat hierzo) ;) Maar ja, zal binnenkort wel meer info worden vrijgegeven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 maart 2006 om 19:27:

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 maart 2006 om 19:19:
Leuke reacties hier weer. Omdat het bij de Falga buurt was zou het wel weer met drugs te maken hebben. Ik woon zelf in de Falga buurt en Den Helder, en misschien hebben wij een wat andere leefstijl dan de meeste mensen, maar 90 % van de mensen hier heeft geen kk met drugs zaken te maken.

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 4 maart 2006 om 19:56:
Ik gok drugs. (waar die oorlog ook om gaat hierzo) Maar ja, zal binnenkort wel meer info worden vrijgegeven

spreek jejezelf nu niet een beetje tegen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee, ik zeg dat de Falga altijd wordt afgeschilderd als criminele drugs buurt, want als dit soort dingen hier gebeuren, het altijd in de falga is, en altijd wat met drugs zaken te maken heeft. Maar 90 % van de mensen hier, heeft daar NIKS mee te maken, dat bedoelde ik. :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En dat ik het een goeie boy vondt, mag dat dan, als je in zo'n bende zit dan???

Waarschuw beheerder
te bizar ouwe, egt

Waarschuw beheerder
donateur
Heftig..

Goeie god..
Waarschuw beheerder
donateur
de tering.. is et weer zo ver :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Profiel 11580 op zaterdag 4 maart 2006 om 20:41:
is et weer zo ver

kun je wel zegge ja,bijna elke maand wel een soortgelijk bericht.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
rip
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Pff en die moeder heeft het allemaal zien gebeuren :|
:(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jillicious op zaterdag 4 maart 2006 om 18:08:
jezus zeg kansloos figuur
Boeit dat wat??

Zo hoort het in ieders geval NIET!!

Nabestaande gecondoleerd

oei, k wist niet dat je boos werd, k zal je vertellen waarom ik het wil weten... Nu ik het nog niet weet heb ik medelijden met de jongen, vind ik het zielig en onbegrijpelijk etc. Blijkt ie nu aan het kleine zusje van één van de twee daders te hebben gezeten dan heb ik er ineens alle begrip voor en heb ik verder geen medelijden meer met 'm

vandaar...

De aanleiding ligt mogelijk in een vechtpartij tussen Antillianen, vrijdagavond in jongerencentrum De Postbrug. Daarbij zou ook het slachtoffer betrokken zijn geweest.

dan heb ik, denk ik, nog steeds medelijden met 'm... Zo raar hoeft het niet!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Falga buurt is dus een aanrader om te gaan stappen :bier: