Partyflock

Forumonderwerp · 854706
Waarschuw beheerder
Op 29 April zal op de Garenmarkt de tweede editie van de queensday party plaats vinden. Naar de eerste zeer geslaagde editie van vorig jaar waar ruim 5000 mensen aanwezig waren is het nu wederom tijd voor het beste feest van de Queensday voor dance liefhebbers. Wat ik van de line up alleen weet is dat Armin van Buuren er zo hiezo is. Dus naar de Armadanight in de hmh, gauw wat slapen en dan direct doorgaan in Leiden. Geweldig weekend dus.

Line Up (Komt nog meer informatie)

Armin van Buuren

Garenmarkt Leiden.

Toegang:

GRATIS!!!!

bron: www.arminvanbuuren.com

Line Up

15:00-16:30 Roog
16:30-18:30 Erik E
18:30-21:00 Armin van Buuren
21:00-22:00 Franklin

[img cacheid=000be2c800223351046e51921a0144b50b]https://vip.partyflock.nl/images/upload/55463_regular.jpg[/img]
laatste aanpassing door een beheerder

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 4 maart 2006 om 12:20:
Dus naar de Armadanight in de hmh, gauw wat slapen en dan direct doorgaan Leiden

:no:

Niet slapen, gelijk door :D
Waarschuw beheerder
Denk pas dat het om een uur of 3 of 4 begint, dus als ik dan om half 9 thuis ben kan ik 5 uur slapen en daarna doorgaan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 4 maart 2006 om 12:25:
Denk pas dat het om een uur of 3 of 4 begint, dus als ik dan om half 9 thuis ben kan ik 5 uur slapen en daarna doorgaan

Nee ik ga lekker door, slapen die ik die avond wel. anders weet ik het wel, als ik ga slapen, kom ik dus zeker niet :D
Waarschuw beheerder
Wow dat zou ik zeker niet volhouden, Markus Schulz is in brussel 30 April en 28 April in de hmh, ik hoop dat hij ook nog langskomt de 29 ste:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 4 maart 2006 om 12:35:
Wow dat zou ik zeker niet volhouden

Daar heb ik ook wel wat middelen voor ;) Maar goed, no offense tegen de mensen die dat niet willen........

Maar als ik ga pitten wordt ik niet meer wakker en zou ik zonde vinden...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 13:30:
aar heb ik ook wel wat middelen voor Maar goed, no offense tegen de mensen die dat niet willen........

Ah zo daar had ik nog helemaal niet aan gedacht.

Vorig jaar was het echt geweldig, lekker in de zon, leuke mensen die zin hadden in een feest, Was men leukste koninginnedag ooit, hopen dat het dit jaar gewoon lekker weer is, wat het vaak is overigens, dan wordt het weer een top feest:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 4 maart 2006 om 12:20:
Dus naar de Armadanight in de hmh, gauw wat slapen en dan direct doorgaan in Leiden. Geweldig weekend dus.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 maart 2006 om 12:22:
Niet slapen, gelijk door

:yes:
Waarschuw beheerder
Hopen op een beetje lekker weer:) Maar dat is altijd met Koninginnedag:)
Waarschuw beheerder
Kan iemand hem submitten?

Laat maar ik heb het zelf al gedaan ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Beter :cheer:

Hopen dat het mooi weer is ! Heb er zin an :mixje:
Waarschuw beheerder
:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dat kan heel goed ja :)

Nou mensen join is Armin @ Leiden, tot nu toe gaat het niet hard

[img width=325 height=338 cacheid=000be73e00223f2827cad37c1a014601b7]https://partyflock.nl/images/light/visitormap/60108.png[/img]
Waarschuw beheerder
Er komt nog reclame, en de rest van de line up moet nog gaan komen, dus het gaat zeker goed komen 29 april
Waarschuw beheerder
Ik heb hem al toegevoegd! Ik ben er zeker weten.
Vorig jaar spijt gehad dat ik niet was gegaan.
Ik was een beetje verrot van die avond ervoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op maandag 6 maart 2006 om 22:35:
Nou mensen join is Armin @ Leiden, tot nu toe gaat het niet hard

Ik zit nog te twijfelen........ Maar ik denk toch dat ik voor Amsterdam ga kiezen aangezien dat bij me op de hoek is :D

Waarschuw beheerder
present :jaja:
Waarschuw beheerder
Just-D>

Ja dat snap ik maar je weet niet wat je mist!!!

Ik geef toe dat Leiden niet echt onwijs een coole stad is al vind ik Amsterdam ook niet veel aan :p maar Armin... gratis :p open lucht :yes:
Waarschuw beheerder
Weet iemand al de rest van de line up?
Waarschuw beheerder
Kijk eens aan
Vorig jaar was het wel erg vet dus dit jaar cker weer van de partij.
Waarschuw beheerder
Tja misschien dat iemand al iets met google had kunnen vinden ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 7 maart 2006 om 18:51:
geef toe dat Leiden niet echt onwijs een coole stad is al vind ik Amsterdam ook niet veel aan maar Armin... gratis open lucht

Vorig jaar Marco V, ook gratis, open lucht :P ;)

Ach we zullen we zien, misschien gaan we wel naar Leiden :D
Waarschuw beheerder
Marco V??? waar :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op vrijdag 10 maart 2006 om 13:52:
Marco V??? waar

Amsterdam!!

t gaat niet helemaal goed :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op vrijdag 10 maart 2006 om 13:52:
Marco V??? waar

Afgelopen jaar museumplein ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zooow eindeluk een x wat leuks te beleven in leiden :D !!
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom heet het Birthday Party als ie in december jarig is??
Waarschuw beheerder
Queensday Birthday... is Engels echt zo moeilijk :s?

Het is dan de verjaardag van de koningin als je het nog niet wist... tenminste de viering van haar verjaardag.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 14 maart 2006 om 12:31:
Het is dan de verjaardag van de koningin als je het nog niet wist...

:no: ze is in januari jarig ;)
Waarschuw beheerder
I know ;)

Daarom staat er ook achter "tenminste de viering van haar verjaardag"

Artiest Fie
Waarschuw beheerder
Aanwezig :respect:

Ben benieuwd wat de rest van de line up is :) maar van mijn part draait Armin de hele dag gewoon :jaja: geen problemen mee O:)

Waarschuw beheerder
zeker aanwezig...is op loop afstand!! :YES:
Waarschuw beheerder
Line Up

15:00-16:30 Roog
16:30-18:30 Erik E
18:30-21:00 Armin van Buuren
21:00-22:00 Franklin

Wie is Franklin??? jammer dat Armin niet afsluit

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op vrijdag 17 maart 2006 om 17:45:
Wie is Franklin???

...tegen die tijd maakt t ons toch niet meer uit denk ik!!!!!! ;) :NO:
Waarschuw beheerder
Wie is Franklin??? jammer dat Armin niet afsluit

iemand die house draait denk ik. Line up ziet er best oke uit:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja zoiets als Sensation White alleen 63.50 goedkoper ;)

Anyway, pas even je startposting aan met de line up erbij
Waarschuw beheerder
Probeer ik, maar je kan niet meer aanpassen naar zoveel tijd:S:S. Ik heb nu even melding gemaakt. Wordt nu aangepast door medewerker.

Waarschuw beheerder
dit is echt mega-vet!! :kwijl:

Waarschuw beheerder
gelijk vanuit mn werk door naar Leiden dan ben ik net op tijd voor armin:D toch nog even genieten:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 maart 2006 om 15:29:
vanuit mn werk

?????? op queensday...werken??????
Waarschuw beheerder
Sommige bedrijven werken 7 dagen in de week 24/h per dag hoor :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vorig jaar wel vermaakt daar, dit jaar nog ff kijken.. Maar Amsterdam zijn de leukere feestjes..

Nog even over nadenken dus :)

Waarschuw beheerder
Line up ziet er erg goed uit :) denk dat ik wel ben
Waarschuw beheerder
Sorry, maar met voor de rest alleen Roog, Erick E en ene Franklin, nee vind het de reistijd + kosten niet waard. Qday wordt dit jaar Grunn voor mij denk ik:D!
Waarschuw beheerder
Vorig jaar was het waanzinnig:) Maar jah daar kan je alleen over mee praten als je er geweest bent.

5000 man helemaal los
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Beste jongen, ik was vorig jaar van de partij!!! Wijsneus!!!

Tijdens Armin was het toen idd waanzinnig, maar de rest was ook niet super, vooral in t begin waren er bar weinig mensen en zat er weinig sfeer in.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TranceMotion op zaterdag 25 maart 2006 om 18:36:
Beste jongen, ik was vorig jaar van de partij!!! Wijsneus!

Ik heb het over Just-D

Daniels draaide ook best aardig toen ik er was.
Waarschuw beheerder
Best aardig ja, maar kom op, op Armin na was het niet bijzonder en die draaide toen ook nog eens een langere set dan nu. Ik vind het de 6 uur reistijd in totaal niet waard. Op Armin na is het gewoon een schrale line-up op trancegebied.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 25 maart 2006 om 18:29:
Maar jah daar kan je alleen over mee praten als je er geweest bent.

Moet jij zeggen met je commentaar op Tiesto van 3-12-05 :/ waar je niet bij was.

Nu spreek je je toch echt tegen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 21:42:
Moet jij zeggen met je commentaar op Tiesto van 3-12-05 waar je niet bij was.

Nu spreek je je toch echt tegen

Idd, :respect:.

Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zaterdag 25 maart 2006 om 18:29:
Maar jah daar kan je alleen over mee praten als je er geweest bent

Je stelt weer telleur AVBFan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 21:42:
Moet jij zeggen met je commentaar op Tiesto van 3-12-05 waar je niet bij was.

Nu spreek je je toch echt tegen.laatste aanpassing 25 maart 2006 21:42

Ik heb die liveset terug kunnen beluisteren:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op zondag 26 maart 2006 om 11:41:
Ik heb die liveset terug kunnen beluisteren

Met het beluisteren van een liveset alleen kun je niks zeggen over de sfeer, aankleding etc. van een feest. Geeft echt blijk van kortzichtigheid.
Waarschuw beheerder
AVB Fan, wil je aub eens stoppen om echt in elk topic een rel te veroorzaken. Normaal bemoei ik mij er niet mee en ik weet dat jij denkt dat het altijd de fout is van anderen. Maar probeer gewoon feiten en meningen van elkaar te scheiden. Jij vind Armin de beste van de wereld en anderen delen niet altijd die mening, maar het is niet zo dat Armin de beste DJ van de wereld IS.

Ik snap ook niet waarom dit elke keer weer in elk "trance" topic ter sprake moet komen. Word er echt zo onwijs moe van.

Trance staat voor relaxed, ontspannen, begrip tov andere zaken etc... maar dit lijkt er nu niet echt op.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
?????? op queensday...werken??????

jaja helaas wel kreeg geen vrij meer:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op zondag 26 maart 2006 om 14:21:
AVB Fan, wil je aub eens stoppen om echt in elk topic een rel te veroorzaken. Normaal bemoei ik mij er niet mee en ik weet dat jij denkt dat het altijd de fout is van anderen. Maar probeer gewoon feiten en meningen van elkaar te scheiden. Jij vind Armin de beste van de wereld en anderen delen niet altijd die mening, maar het is niet zo dat Armin de beste DJ van de wereld IS.

Ik snap ook niet waarom dit elke keer weer in elk "trance" topic ter sprake moet komen. Word er echt zo onwijs moe van.

Trance staat voor relaxed, ontspannen, begrip tov andere zaken etc... maar dit lijkt er nu niet echt op

Respect is the keyword :respect:.

Heeft avbFan niet, probeert iedereen uit de tent telokken. Tiesto topic's wil die het liefst sluiten, dat lukt hem niet dus vergalt die de boel maar. Ik noem het puberaal gedrag 8)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Trance relnichten :devil:

Iig leuk dit om in te komen, 's avonds drum & bassen in Amsterdam, kan nog wel eens een leuke dag worden :)

Waarschuw beheerder
AVB Fan, wil je aub eens stoppen om echt in elk topic een rel te veroorzaken

....:yes: :yes: :yes: !!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Word er echt zo onwijs moe van.

ik ook wel een beetje ja....
Waarschuw beheerder
Ok stop nou gewoon allemaal pleaseeeeeee ;)

Laten we het lekker over Armin hebben @ koninginnedag daar gaat het namelijk om :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op maandag 27 maart 2006 om 23:59:
Ok stop nou gewoon allemaal pleaseeeeeee

Hij stopt in andere topic's ook niet :no:. Vergeet niet dat hij de gene is die altijd loopt tezieken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Winnaars 21ste International Dance Music Awards bekend

De winnaars van de 21ste International Dance Music Awards zijn bekend. De awarduitreiking, die elk jaar tijdens de Winter Music Conference in Miami gehouden wordt, is de grootste en bekendste in zijn soort

Landgenoten die dit jaar met een prijs naar huis gaan zijn Armin van Buuren (Best Dance Radio Mixshow DJ)

13. Ortofon Best Global DJ Award

Tiesto
Paul van Dyk<<<<<<< winnaar !
Hernan Cattaneo
Carl Cox
John Digweed
Richie Hawtin

:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
I know, maar iemand moet toch stoppen ;) anders blijft het een getouwtrek.

Waarschuw beheerder
Zullen we gewoon een feestje gaan vieren de 29e?
Ik was er vorig jaar ook bij en heb me zeker wel vermaakt :yes:
Dit jaar dus weer van de PARTY!!! ;-)
Waarschuw beheerder
Hopen op een lekker voorjaarszonnetje. Zijn we weleens aan toe, moet er niet aan denken dat het gaat regenen.
Waarschuw beheerder
Ja idd. hou op :p

Kom maar op: 25C op koninginnedag :yes:
Waarschuw beheerder
Dikke shizzle beetje uitgekeken op dat eeuwige adam gebuuren ;)... eindelijke eens een keer dikke shit IN DE ACHTERTUIN :P

Roog en Mr. Eerdhuizen :P

cheer relf
Waarschuw beheerder
Wie is Franklin???

Is er niemand die iets van hem weet? Wat die draaid bijv..
Waarschuw beheerder
inderdaad ronduit belachelijk dat Armin zijn eigen feest niet afsluit, die franklin is een hele rustige dj krijg ik het gevoel, dan zakt alles in naar 9 uur en gaat iedereen weg. Dus Armin sluit alsjeblieft je eigen feest af, Is gewoon het allerbeste voor iedereen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kunnen we Armin niet mailen???

Ik mail wel maar als iedereen dat nou doet

http://stage.arminvanbuuren.com/?id=12

Wie en wat moet ik hiervan hebben ? ik gok zelf even op: info@armadamusic.com
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op donderdag 6 april 2006 om 19:10:
Kunnen we Armin niet mailen???

Ik mail wel maar als iedereen dat nou doet

http://stage.arminvanbuuren.com/?id=12

Wie en wat moet ik hiervan hebben ? ik gok zelf even op: info@armadamusic.comlaatste aanpassing 6 april 2006 19:11

Jep je kan het doen inderdaad, ik zal hem zeker mailen, ik vind gewoon dat die timetable om gezet moet worden. En met mij een hele grote groep fans.

armin@armadamusic.nl kan je proberen krijg je nooit reactie op.

als je myspace hebt, kan via www.myspace.com/arminvanbuuren1, een pb sturen die leest Armin altijd.

of je kan een mail sturen naar zijn manager.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hi Alexander,

De gemeente wil dat het feest eindigt met een inderdaad onbekende DJ die een zachtere geluid produceert, zodat er geen 15000 man tegelijk het plein afgaat.

Hoop je voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Waarschuw beheerder
Tof van David:) hij stuurt altijd snel een reactie. Erg duidelijk. Trek me woorden dus bij deze in:)
Waarschuw beheerder
wel logisch eigenlijk ja en snap de gemeente ook wel. maar vorig jaar waren er toch ook geen problemen op het einde???

vind het trouwens dan ook wel lullig voor die Franklin want ik denk dat hij echt heel veel mensen voor zn neus ziet weglopen omdat voor de meeste het feest dan toch wel is afgelopen.

maarja ik maar er wel weer een mooie verjaardag van!!! :D
Waarschuw beheerder
Er zijn ook niet echt problemen geweest. En 15000 man waren er ook niet :s dat past daar niet eens... het waren er 5000.

Leiden is gewoon een oudbollige "stad" zodra er van dat volksbuurt muziek is mag het wel groots aangepakt worden met alle vechtpartijen erbij... maar zodra er een "house" feest georganiseerd wordt staat die linkse gemeente weer op zn achterste poten.
Waarschuw beheerder
Hmm ja je hebt gelijk, vorig jaar waren er 5000 mensen, geen enkele vechtpartij gezien, na afloop van het feest vertrok iedereen gewoon netjes huis en de sfeer gewoon top. Misschien dat de buurt eromheen geklaagd heeft.

Als Franklin slim is drop hij direct paar vette platen en veranderd hij eenmalig zijn style, als hij dat niet doet loopt iedereen in no time weg.
Waarschuw beheerder
We zien het allemaal wel. Het zal vast wel een lekker feestje worden.
Ik heb er wel weer zin in. Vorig jaar was het ook top.
Waarschuw beheerder
In tegenstelling tot volgend jaar gaan er 2 maal zoveel pf-ers heen. vorig jaar 122 pf-ers, nu al bijna 260 mensen, is maybe geen vergelijking, Maar het wordt denk ik nog drukker dan vorig jaar:) Vorig jaar stond er 4000 a 5000 man op het hoogtepunt van het feest, zal wel weer die richting omgaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Muzikaal was onze armin daarrrrin Leiden echt subliem..we hebben het er nog wel eens over duhus
Waarschuw beheerder
Tja toch maar niet hierheen denk, nu tiesto in amsterdam op het museumplein bij 538 afsluit. Beetje jammer dat ik nu moet kiezen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (f)Marieke op zondag 16 april 2006 om 11:32:
Tja toch maar niet hierheen denk, nu tiesto in amsterdam op het museumplein bij 538 afsluit. Beetje jammer dat ik nu moet kiezen...

Keuze is makkelijk hoor :)
1. Tiesto is dichterbij :)
2. Keuze tussen armin of tiesto, wordt toch echt tiesto bij mij :D
Waarschuw beheerder
Het zal ook wel Amsterdam worden, :)
Waarschuw beheerder
:cheer: Tiesto :cheer:

Sluit af, ben niet aanwezig ga ik niet trekken. Moet werken na armada night 28ste. Dat uurtje in een bom vol amsterdam moet ik helaas voorbij laten gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 april 2006 om 11:09:
Keuze is makkelijk hoor
1. Tiesto is dichterbij
2. Keuze tussen armin of tiesto, wordt toch echt tiesto bij mij

hier heb ik 3 dagen lang me aan zitten ergeren:).

1 Daar heb je in jou situatie gelijk in.
2 Kom op zeg, de style die Tiesto gaat draaien op het museumplein zal veel hitjes van hem zijn, zoals loves comes again,traffic,lethal of industry en adagio for strings. Dat is ook logisch omdat hij voor radio 538 publiek draait, dat zou elke grote dj doen.

Daarom is de keuze zo makkelijk. Armin een 2,5 uur set, die lekker diep draait met 5000 man super enthiousiaste fans. Beter dan tienduizenden gillende meiden op het museumplein, en dan 1 uur set van Tiesto die hoofdzakelijk zijn hitjes zal draaien. Keuze niet moeilijk lijkt mij:)
Waarschuw beheerder
Mwah vroeger ging ik wel naar Amsterdam, maar het is mij veel te druk, IEDEREEN gaat naar Tiesto elk breezertje dat er is, die domme Ali B komt ook daar optreden (en dus de grootste reden om niet die kan op te gaan). Je kan er niet dansen en 1 grote chaos met OV.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 18 april 2006 om 20:31:
Mwah vroeger ging ik wel naar Amsterdam, maar het is mij veel te druk

Ik vond er niet veel aan in Amsterdam vorig jaar..Tegen 6 uur werd de sfeer maar klote daar..Ligt misschien wel aan het plein, maar bij de grotere pleinen vond ik het niet alles :/
Dit jaar naar Armin van Buuren, lijkt me stuk relaxter..
Beginnen op het terras!
En daarna ff dansen bij roog, erick e en armin met het zonnetje in je gezicht..heerlijk chill met een :bier: en een :smoke:
Armin van Buuren draait denk ik wel een lekker setje op koninginnedag en erick e mag een heleboel house klasssieketjes meenemen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 18 april 2006 om 18:30:
hier heb ik 3 dagen lang me aan zitten ergeren.

Hahaha echt iets voor jou ja :D Moet eerlijk zeggen dat ik ook aan het wachten was op jou reactie :P

2 Kom op zeg, de style die Tiesto gaat draaien op het museumplein zal veel hitjes van hem zijn, zoals loves comes again,traffic,lethal of industry en adagio for strings. Dat is ook logisch omdat hij voor radio 538 publiek draait, dat zou elke grote dj doen.

Ja naja maakt het uit joh. Het is feest en bijkomend reden nummer 1 maakt het voor mij een makkelijke keuze. Plus het feit dat ik waarschijnlijk net zo fan ban van tiesto als jij van armin, zou ik zeker hier naartoe gaan ;)

Uitspraak van Alexander op dinsdag 18 april 2006 om 20:31:
Je kan er niet dansen en 1 grote chaos met OV.

Ik zeg: Op het OV dansen :cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
Ga jij ff op een trein housen :p

ps: ik ben niet meer fan of minder fan van tiesto of armin... er is voor mij 1 echte held: Mauro Picotto, maar die komt helaas nergens ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 18 april 2006 om 21:40:
Ga jij ff op een trein housen

Nee, ik hou het wel bij bussen en trams :D
Waarschuw beheerder
Na dat gaat niet "hard" genoeg :D
Waarschuw beheerder
1 Daar heb je in jou situatie gelijk in.

Daarom is de keuze zo makkelijk. Armin een 2,5 uur set, die lekker diep draait met 5000 man super enthiousiaste fans. Beter dan tienduizenden gillende meiden op het museumplein, en dan 1 uur set van Tiesto die hoofdzakelijk zijn hitjes zal draaien. Keuze niet moeilijk lijkt mij

Hier heb je wel gelijk in :)
Waarschuw beheerder
Muziekstijlen
trance

haha, ik heb Erick E of Roog nog nooit trance horen draaien ofzo :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HardZwiza op donderdag 20 april 2006 om 12:55:
haha, ik heb Erick E of Roog nog nooit trance horen draaien ofzo

Idd.. zou wel foutje zijn haha

Waarschuw beheerder
Nu nog mooi/warm weer :jaja: vooruitzichten zijn goed (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HardZwiza op donderdag 20 april 2006 om 12:55:
haha, ik heb Erick E of Roog nog nooit trance horen draaien ofzo

Gaan ook gewoon house en groove draaien hoor ;)
Waarschuw beheerder

Daarom is de keuze zo makkelijk. Armin een 2,5 uur set, die lekker diep draait met 5000 man super enthiousiaste fans. Beter dan tienduizenden gillende meiden op het museumplein, en dan 1 uur set van Tiesto die hoofdzakelijk zijn hitjes zal draaien. Keuze niet moeilijk lijkt mij

:vaag:

Dus jij denkt dat armin echt diep gaat, in hmh wel ja maar in amsterdam zullen alle hits van hem ook zeker wel voorbij komen.

Je probeert Tiesto altijd in de commerciele hoek tedrukken, terwijl op het armin kaartje ook TMF dik en vet gedrukt staat. Sponsered by ......!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 20 april 2006 om 16:50:
Dus jij denkt dat armin echt diep gaat, in hmh wel ja maar in amsterdam zullen alle hits van hem ook zeker wel voorbij komen

Hij in Leiden hoor:S

hahaha nee echt niet hoor. Vorige jaar draaide hij echt diep in Leiden, Hello Strings9Flash Brothers remix),Cosmic Strings,Around you,Castamara,Confirmation, Birth of Angel kwamen allemaal langs toen, dat zijn absoluut geen commercieele platen, Hij sloot af met Communication dat was de enigste beetje commercieele plaat. Voor de rest een erg diepe set. Zal dit keer zowel in Leiden als Amsterdam weer zijn.

Tjah inderdaad jammer dat het gesponserd word door TMF. Maar dat wordt Trance Energy ook en daar hoor je niemand over.

En ik zeg trouwens niet dat het raar is dat Tiesto commercieel gaat draaien, logisch lijk me, i.v.m radio 538 jeugd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 20 april 2006 om 16:50:
Dus jij denkt dat armin echt diep gaat, in hmh wel ja maar in amsterdam zullen alle hits van hem ook zeker wel voorbij komen.

Je probeert Tiesto altijd in de commerciele hoek tedrukken, terwijl op het armin kaartje ook TMF dik en vet gedrukt staat. Sponsered by ......!!!!laatste aanpassing 20 april 2006 16:57

je niet zo druk maken he duukjuh ;) (k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 20 april 2006 om 20:28:
En ik zeg trouwens niet dat het raar is dat Tiesto commercieel gaat draaien, logisch lijk me, i.v.m radio 538 jeugd.laatste aanpassing 20 april 2006 20:28

is ook logisch.. met al die gillende wijven.. alleen daarom al ga ik niet heen :S maar de voornaamste reden dat ik niet naar tiesto ga is omdat het in amsterdam is :kots:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 20 april 2006 om 20:28:
Hij in Leiden hoor

Vergissing :yes:.

Denk zelf dat er weinig verschil zal zijn mar goed.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 10:05:
heb je gelijk in schat, je niet zo druk maken he laatste aanpassing 21 april 2006 10:05

Dag dame, maak me niet druk hoor.

:knuffel: :kusje: (K) Mevr. Fie.
Waarschuw beheerder
>RaoulDuke<

Ik was er vorig jaar ook bij en zoals je weet ben ik geen fanboy :p

Armin draaide vorig jaar echt een geweldige (niet commerciele) set... ik vond hem persoonlijk daar beter draaien dan op Trance Energy

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op vrijdag 21 april 2006 om 10:11:
Ik was er vorig jaar ook bij en zoals je weet ben ik geen fanboy

Armin draaide vorig jaar echt een geweldige (niet commerciele) set... ik vond hem persoonlijk daar beter draaien dan op Trance Energy

Vorig jaar had ie ook niet zo heel commerciele platen zelf. Ik durf te wedden dat serenity en Sail voorbij gaan komen..

Maar goed, ik snap wel wat er bedoeld wordt. Tijs sluit af bij 538, en ja, dan MOET je haast wel commercieel draaien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 10:31:
Maar goed, ik snap wel wat er bedoeld wordt. Tijs sluit af bij 538, en ja, dan MOET je haast wel commercieel draaien.

Zal ook wel wat van ISOS 5 laten horen.

Uitspraak van Alexander op vrijdag 21 april 2006 om 10:11:
>RaoulDuke<

Ik was er vorig jaar ook bij en zoals je weet ben ik geen fanboy

Topper (Y). Kan zelf helaas niet aanwezig zijn i.v.m. werk. Maar ik zie hem de nacht ervoor en ik denk dat dat toch het feestje van armin gaat worden :yes:. Had anders wel effe een kijkje genomen in leiden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 21 april 2006 om 10:48:
Topper . Kan zelf helaas niet aanwezig zijn i.v.m. werk. Maar ik zie hem de nacht ervoor en ik denk dat dat toch het feestje van armin gaat worden . Had anders wel effe een kijkje genomen in leiden

daar had ik ook heen gewild maar ik ben blut

:nocheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 11:11:

het is gratis hoor ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 11:11:

Er zijn nog kaarten :yes:. Misschien dat je ergens nog wat cash vandaan kan halen.

Gezellig hoor dame :yes:.

EDIT**

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 11:14:
het is gratis hoor

Ze bedoelt HMH justin (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 21 april 2006 om 11:14:
Ze bedoelt HMH justin laatste aanpassing 21 april 2006 11:18

Oh haha, damn I'm stupid :frusty:
Waarschuw beheerder
JOh :p dat hoef je zelf niet te zeggen hoor... dat weten we al :D

;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 11:14:
het is gratis hoor

Ik heb het over Armada night 28 april in HMH

Waarschuw beheerder
oh het stond er al haha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 21 april 2006 om 11:14:
Er zijn nog kaarten . Misschien dat je ergens nog wat cash vandaan kan halen

:nee: ik heb ook nog n huis in te richten eind van het jaar.. dat vind ik belangrijker :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 12:55:
ik heb ook nog n huis in te richten eind van het jaar.. dat vind ik belangrijker

Is ook belangrijker schat (K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op vrijdag 21 april 2006 om 11:27:
JOh dat hoef je zelf niet te zeggen hoor... dat weten we al

En bedankt :9

Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 21 april 2006 om 12:57:
Is ook belangrijker schat

:no:

:P

Waarschuw beheerder
:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vorig jaar had ie ook niet zo heel commerciele platen zelf. Ik durf te wedden dat serenity en Sail voorbij gaan komen

hahaha hoeveel wedden we? Sail is zeker een kans, Maar Serenity zeker zeker niet, die draat Armin echt bijna nooit meer, volgens heb jij echt geen idee hoe Armin draait. En Sail vind ik trouwens ook niet echt een commercieele plaat, hij zeker niet grijs gedraaid op alle radiozenders, in tegenstelling tot Serenity en Shivers.

Moet je dan gaan draaien vraag ik me af? Als ik Tijs was zou ik mij daar echt niet voor gaan lenen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 21 april 2006 om 17:49:
Als ik Tijs was zou ik mij daar echt niet voor gaan lenen

Maar je bent tijs niet :no:. Laat tijs nou maar zijn gang gaan :yes:

Waarschuw beheerder
volgens heb jij echt geen idee hoe Armin draait

Volgens mij ben jij of met je hoofd ergens hard tegenaan gelopen of je let niet goed op... Ben zowat elke ASOT online :/

Moet je dan gaan draaien vraag ik me af? Als ik Tijs was zou ik mij daar echt niet voor gaan lenen.laatste aanpassing 21 april 2006 17:49

Ja Arjan, we weten inmiddels dat jij een bepaalde afkeer hebt tegen hem...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 21 april 2006 om 17:54:
Maar wat vind jij als fan daarvan?

Het zal me geen ene moer intresseren, als het maar gezellig is op die dag. Je hebt de wetenschap dat het commercieel is, dus dan ga je er ook in die instelling heen.

Als ie nou 3 juni commercieel gaat lopen draaien, geef ik je gelijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 21 april 2006 om 17:54:
fan

Ben geen fan tenmisnte noem mezelf ook niet zo. Ben een leifhebber van zijn muziek omdat hij een boodschap overbrengt in zijn muziek.

Ik respecteer hem en vind het prima dat die het doet. Wie zijn wij om er iets van tezeggen, hij heeft zichzelf al genoeg bewezen. Er zijn namelijk ook hele andere (fan's) van hem die niet alle feesten aflopen maar er af en toe zijn. Hij zorgt ervoor dat ieder zich kan vermaken met zijn muziek jong oud party mens of niet maakt hem niet uit. Dat is juist het gene wat jij niet ziet omdat je door de koker kijkt en jezelf avbFan noemt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 17:55:
Volgens mij ben jij of met je hoofd ergens hard tegenaan gelopen of je let niet goed op... Ben zowat elke ASOT online

Nu dan moet je niet gaan beweren dat hij Serenity gaat draaien, dat is echt dikke bullshit, Armin draait nooit lang zijn hitjes. Alleen Communication blijft hij draaien maar elk jaar heeft hij een andere versie daarvan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op vrijdag 21 april 2006 om 18:13:
Nu dan moet je niet gaan beweren dat hij Serenity gaat draaien, dat is echt dikke bullshit, Armin draait nooit lang zijn hitjes. Alleen Communication blijft hij draaien maar elk jaar heeft hij een andere versie daarvan

Ook al doet hij dat wel ????
Waarschuw beheerder
Komt door de vergunning, gemeente wil maar tot 10 uur vergunning geven. En ze willen ook niet dat Armin zijn eigen feest afsluit.

Waarschuw beheerder
Wanneer het weer meewerkt, gaat dit echt een gezellige dag wordne in Leiden! Ik ben geen Armin van Buuren fan o.i.d., maar ben wel fan van een goede en relaxte sfeer!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op vrijdag 21 april 2006 om 17:59:
Ben geen fan tenmisnte noem mezelf ook niet zo. Ben een leifhebber van zijn muziek omdat hij een boodschap overbrengt in zijn muziek

Goed gezegd (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 09:03:
Goed gezegd laatste aanpassing 24 april 2006 13:28

Dank u mevr. Fie

(K)

Zo denk ik erover, vind het woord fan ja wat moet je ervan zeggen. Doet me denken aan puberale dames die van zijn van bachstreet boys ofzo :yes:
Waarschuw beheerder
Ben zeker aanwezig!! gezellig!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 24 april 2006 om 16:48:
Zo denk ik erover, vind het woord fan ja wat moet je ervan zeggen. Doet me denken aan puberale dames die van zijn van bachstreet boys ofzo

hahahaha pas op he!! ik was in mijn puber jaren ook groot backstreet boys fan hehehehe schaam me er nog voor :S

maar ik ga wel knallen in rotterdam hoor in juni bij tijssie :D zal wel druk worden en ook krijsende mongolen maar goed.. je kan niet alles hebben hehe :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 24 april 2006 om 20:50:
Van het weekend 11 graden Gelukkig geen regen.

:/
Dat is niet echt warm..
Maar goed, het is pas maandag..Kan nog makkelijk veranderen.
En droog is idd het belangrijkste (y)

Waarschuw beheerder
ik hoop dat het weer nog gaat veranderen :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 10:09:
ik hoop dat het weer nog gaat veranderen

Jawel komt wel goed :yes:. soms zitten ze er een dag van tevoren nog naast. Kunnen ze nu nog niks van zeggen :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 25 april 2006 om 11:05:
Jawel komt wel goed . soms zitten ze er een dag van tevoren nog naast. Kunnen ze nu nog niks van zeggen

Ik hoop idd dat het wel mooi weer wordt hoor dan is iedereen ook veel gezelliger vaak :D
Waarschuw beheerder
Tja NL en weervoorspellingen... voor hetzelfde geld wordt het 30 graden of gaat het juis sneeuwen...

Ik voorspel zelf :p

Half bewolkt weer met een matige wind kleine kans op een regenbuitje en 15C aan de kust

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 25 april 2006 om 12:07:
Half bewolkt weer met een matige wind kleine kans op een regenbuitje en 15C aan de kust

teken ik voor :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 25 april 2006 om 11:05:
Jawel komt wel goed . soms zitten ze er een dag van tevoren nog naast. Kunnen ze nu nog niks van zeggen

het mag wel net zulk weer worden als vandaag.. heerlijk gewoon.. liefst nog ietsje warmer :lief:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 11:11:
Ik hoop idd dat het wel mooi weer wordt hoor dan is iedereen ook veel gezelliger vaak

heb je gelijk in ja :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik voorspel:

26 graden, volop zon, geen wolkje aan de lucht,lekker zacht verkoelend briesje

O:)
Waarschuw beheerder
haha nog ff, 26C dan lig ik op het strand :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 25 april 2006 om 12:47:
haha nog ff, 26C dan lig ik op het strand

dat wordt dan wel n moeilijke keuze ja, strand of armin :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 13:07:
dat wordt dan wel n moeilijke keuze ja, strand of armin

keuze voor mij is makkelijk :frusty:
Waarschuw beheerder
Hehe voor mij ook, sleep Armin wel mee naar het strand en dan met zn allen lekker chillen aan de zee met lekkere muziek :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 25 april 2006 om 13:16:
Hehe voor mij ook, sleep Armin wel mee naar het strand en dan met zn allen lekker chillen aan de zee met lekkere muziek

Prima idee!! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 25 april 2006 om 13:20:
Ik moet werken

:S

:aai:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zit vol met goede ideeen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 25 april 2006 om 13:36:
Ik zit vol met goede ideeen

ik merk het haha
Waarschuw beheerder
Misschien kan iemand gelijk Armin strikken voor het jaarlijkse gratis strandfeest op Noordwijk :)

Waarschuw beheerder
Waar moet ik nou heen zo veel leuksssssssssssss :-)
Waarschuw beheerder
Lastig he... ik kies gewoon wat het dichtste bij mijn huis is... als het dan niets is kan ik altijd weer makkelijk weg.

Amsterdam heeft wel wat alleen wordt op een gegeven moment TE massaal voor mij. Al die duwende massa's met mensen... ik kan daar niet zo goed tegen.

Waarschuw beheerder
Amsterdam (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 april 2006 om 17:42:
Waar moet ik nou heen zo veel leuksssssssssssss

Leiden :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op dinsdag 25 april 2006 om 12:07:

Op dit moment geeft teletekst pagina 704 het volgende aan, 40 Procent Zon en 40 Procent regen maximale temperatuur van 13 graden:S Hopen dat het even wat beter gaat worden, als het regent ben ik echt zwaar pis.
Uitspraak van >RaoulDuke< op dinsdag 25 april 2006 om 13:20:
Ik moet werken

Zwaar vervelend inderdaad:S Moet er niet aan denken.
Waarschuw beheerder
donateur
wel lekker in de buurt armin
moet nog effe kijken wat het wordt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van kaassie op dinsdag 25 april 2006 om 20:01:
wel lekker in de buurt armin
moet nog effe kijken wat het wordt

al zou het NIET in de buurt zijn, je gaat toch gewoon man, het is wel ff armin he ;)
Waarschuw beheerder
Nu staat er nog maar 9 graden op weeronline en weather watcher kans op regen... gaat goed

Waarschuw beheerder
Nu 10 op teletekst haha volgens mij kunnen we de winterjas weer uit de kast halen zaterdag :/
Waarschuw beheerder
Ik trek mn skipak wel aan :p

Op weeronline staat er voor Leiden nu nog: 8C (dus het gaat nog steeds omlaag). Die 10C op teletekst is meestal rond Utrecht gemeten ofzo.

Even de weersvoorspelling compleet maken:

Volgens het KNMI (voor NL als gemiddelde)
Zon: 30%
Regen: 50%
Min temp: 3/6C
Max temp: 10/12C
Wind: 4 NW

Uitleg:

Aangezien Leiden vrijwel aan de kust ligt en die 50% neerslagskans een gemiddelde is, is de kans in Leiden nog groter als je uitgaat van deze gegevens.

Min temp van 3/6 is voor de avond/nacht. Leiden ligt aan de kust en met de noordwester wind zal het dus ook niet echt warm zijn en schat ik zelf dat voor Leiden de temp dan rond de 4C zal liggen.

Max temp wordt nooit aan zee gehaald, dus zal het maximum in de middag rond de 10C liggen

Volgens weeronline (Leiden)
Zon: ?%
Regen: kans op regen
Min temp: 3C
Max temp: 8C
Wind: 5 NW

Uitleg:

Temp ligt lager volgens weeronline dan KNMI en meer wind. maar KNMI gebruikt alleen maar gemiddelden. Zoals ik dit zie wordt het echt koud wanneer Armin gaat draaien

Volgens weather watcher (Leiden)
Zon: ?%
Regen: kans op regen
Min temp: 6.7C
Max temp: 10.6C
Wind: 4 NW (overdag) 3 NW ('s avonds)
Luchtvochtigheid: 60% overdag, 80% 's avonds

Uitleg:

Reken maar dus op een beetje regen met Armin en neem maar een jas mee ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op woensdag 26 april 2006 om 11:37:
Ik trek mn skipak wel aan

die heb ik niet, kan je er niet 1 voor mij regelen ;)

Uitspraak van Alexander op woensdag 26 april 2006 om 11:37:
Op weeronline staat er voor Leiden nu nog: 8C (dus het gaat nog steeds omlaag). Die 10C op teletekst is meestal rond Utrecht gemeten ofzolaatste aanpassing 26 april 2006 11:39

8!!!!!!!!!!! jemig :/
Waarschuw beheerder
Heb mijn posting aangepast zie boven :p

Waarschuw beheerder
Gatver!!!!!!!! Dit is toch niet leuk meer!!
Waarschuw beheerder
Gewoon afwachtte :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 21:00:
En droog is idd het belangrijkste

(y)

Waarschuw beheerder
Dikke trui, genoeg alcohol en flink bewegen doen de kou hopelijk wel vergeten (regen is helaas weinig tegen te doen).
Waarschuw beheerder
Als het maar droog is, dat is het ergste. Gewoon flink dansen en dan krijg je het vanzelf warm:)
Waarschuw beheerder
Even nog een foto van vorig jaar om alvast in de stemming te komen ;)

[img width=600 height=450]http://home.wanadoo.nl/relexer/temp/IMG_1630.jpg[/img]

[img width=600 height=450]http://home.wanadoo.nl/relexer/temp/IMG_1698.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weet iemand of het te doen is om te voet te gaan van station naar de garenmarkt ?

of welke bus te nemen ofzo ?
Waarschuw beheerder
Hehe bus zou ik niet nemen... je loopt vanaf het station eruit, rechtdoor langs super de boer... rechtdoor blijven lopen (zitten wel beetje bochten in de weg) dan kom je langs de beestenmarkt (zit een mac donalds, bioscoop etc) daar loop je allemaal langs (rechtdoor) dan over het bruggetje naar rechts en na 100 meter linksafslaan (de breestraat op), dan de breestraat aflopen en je bent er. Ongeveer 1KM lopen
Waarschuw beheerder
Thnx Alexander!! vorig jaar ben ik half Leiden door gelopen:) Werd helemaal stapelgek toen, werd zelf de verkeerde kant opgestuurd door een politieagent toen, uiteindelijk zijn we er toch nog gekomen.

het weer wordt met de dag slechter.

Zon 30 %
Regen 50 %

Min temperatuur: 6 Graden
Max temperatuur: 10 Graden.

Zeer slecht tot nu toe.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op woensdag 26 april 2006 om 19:37:
Ongeveer 1KM lopen

Goed te doen dus..
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op woensdag 26 april 2006 om 19:37:
Zon 30 %
Regen 50 %

Min temperatuur: 6 Graden
Max temperatuur: 10 Graden.

Wel een beetje jammer idd :/ Nou ja, dan maar aan de gluhwein bij Armin :D

Waarschuw beheerder
Hmm nice pictures. lekkerding is het toch ook he :bloos:
Waarschuw beheerder
Je kan ook op station Leiden Lammenschans uitstappen en dan hoor je de muziek al bijna. Je moet dan alleen ff de Lammenschansweg doorlopen richting het centrum. Veel korter lopen dan vanaf Leiden CS, alleen wel een trein extra;)

Waarschuw beheerder
Is het makkelijk parkeren daar?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 14:41:

:d KOM MET HET OPENBAAR VERVOER :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 27 april 2006 om 15:00:
KOM MET HET OPENBAAR VERVOER

ik HAAT het openbaar vervoer :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 15:07:
ik HAAT het openbaar vervoer

Ik ook maar dan hoef je tenmisnte niet teparkeren en daar weer 15-20 euro voor tebetalen.

Dat bespaar je dan, is al weer een half kaartje voor armin vrijdag :x.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 27 april 2006 om 15:12:
Dat bespaar je dan, is al weer een half kaartje voor armin vrijdag

:O

:nocheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 15:29:
laatste aanpassing 27 april 2006 15:30

:cheer:

Waarschuw beheerder
Zie je berichtenbox :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 15:50:
Zie je berichtenbox

o:)

Hetzelfde

:kusje2:

Waarschuw beheerder
:lief:

Waarschuw beheerder
aardbei-sinaasappel

:jaja:

Waarschuw beheerder
Ik ga zaterdag toch met de trein :P

lekker aan de smirn-off :P :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 16:33:
aardbei-sinaasappel

:lief: heel :lief:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 16:35:
Ik ga zaterdag toch met de trein

:vaag: begrijp het nu niet meer hoor :no:.

Waarschuw beheerder
he Marco je stinkt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 16:37:
he Marco je stinkt

:nee: zo zeg je dat niet...

dan zeg je 'je ruikt ANDERS'

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 27 april 2006 om 16:36:
begrijp het nu niet meer hoor

ja ik ook niet :/ maar ja ze willen allemaal drinken hahahaha :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 16:39:
zo zeg je dat niet...

oke Marco, je ruikt vreemd

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 16:40:
oke Marco, je ruikt vreemd

:nee: ANDERS
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 16:41:
ANDERS

onrein
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 16:39:

idd Mevr Fie (K)

meer info : http://www.hero.nl/dut/page_1101.html

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 16:37:
he Marco je stinkt

he chris.............. Alles goed jongen. Dat onze profeet nu denkt iedereen natuurlijk waar heb je het over??

Zie : https://partyflock.nl/topic/868553

Chris houdt van jonge mensen en dat wil die graag met jullie delen.

Chris later he (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 27 april 2006 om 16:42:
Chris houdt van jonge mensen

en hoe

oh ja en Marco stinkt niet alleen maar denkt ook nog echt dat die site van mij is en niet dat ik deze toevallig tegenkwam op internet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 16:46:
en hoe

:X
Waarschuw beheerder
en hoe

Ja he chris jij drukt hem graag in jonge mensen he. Met de bijbel in de hand om het allemaal weer goed tekunnen maken voor je onzekere zelf.

Waarschuw beheerder
Goh gezellig! laten we het over Armin hebben!!

:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oh ja en Marco stinkt niet alleen maar denkt ook nog echt dat die site van mij is en niet dat ik deze toevallig tegenkwam op internetlaatste aanpassing 27 april 2006 16:47

was er allang achter dat die site niet van jou was. Maar het feit dat je er op die manier een topic over opent zegt genoeg.

Goedemiddag chris (Y)

Waarschuw beheerder
OF over fruit2day

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 27 april 2006 om 16:48:
Goedemiddag chris

ga je weg? ga je douchen?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 16:48:
fruit2day

fruit uit een flesje?
Waarschuw beheerder
http://www.hero.nl/dut/page_1101.html

meer info

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
oh ja en Marco stinkt niet alleen maar denkt ook nog echt dat die site van mij is en niet dat ik deze toevallig tegenkwam op internetlaatste aanpassing 27 april 2006 16:47

Jezus wat ben jij voor zielig kut blaag, Wat droom jij gvd de hele nacht over? Over 25 mannen die jouw in je kont neuken? Je loopt iedereen hier een beetje te stalken in de hoop dat ze zich tot jouw aangetrokken voelen. Maar niemand voelt zich tot jouw aangetrokken. Niemand is geintereseerd in jou heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen. En als je zo graag wat vrienden wil hebben, ga dan naar een homobar en laat je daar van achter nemen, 10 keer beter dat dit topic bederven.

Afijn, Het weer begint steeds slechter te worden:S
Waarschuw beheerder
Een feestje 3km van me huis, tja met zo'n line-up is de keuze snel gemaakt.

Wordt gezellig :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 april 2006 om 14:41:

Dat hele feest is op een "groot" parkeerterein dus veel parkeerplek zal je in de buurt niet vinden :p dan moet je in een woonwijk daarnaast parkeren maar zal daar ook wel druk zijn.. tis wel gratis :p Moet je ff kijken of je een grote kerk ziet staan aan beiden kante van die grote weg (lammerschansweg) kan je gratis parkeren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Troyee op donderdag 27 april 2006 om 19:53:
Een feestje 3km van me huis

Voor mij is het maar 2min fietsen :D

Waarschuw beheerder
donateur
Woeeeeei wat een weekend :cheer:

eerst Hellbound, zaterdag middag ff garenmarkt checken en savonds Darkness4life :cheer:
Waarschuw beheerder
Weer bericht valt mee.

In de avonduren in Leiden kans op buien staat er op weeronline.

Maybe valt het nog mee.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op donderdag 27 april 2006 om 19:48:
Jezus wat ben jij voor zielig kut blaag, Wat droom jij gvd de hele nacht over? Over 25 mannen die jouw in je kont neuken? Je loopt iedereen hier een beetje te stalken in de hoop dat ze zich tot jouw aangetrokken voelen. Maar niemand voelt zich tot jouw aangetrokken. Niemand is geintereseerd in jou heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen. En als je zo graag wat vrienden wil hebben, ga dan naar een homobar en laat je daar van achter nemen, 10 keer beter dat dit topic bederven

HAHA!! (Y) :cheer:

Waarschuw beheerder
http://www.hero.nl/dut/page_1101.html

Waarschuw beheerder
:lief: [img width=150 height=300 cacheid=0013c4a5001891c95a576a191a01604a49]http://www.hero.nl/gallery/300x150/n.jpg[/img] :lief:

EDIT*** speciaal voor Mevr. Fie (K)

PRODUCT

Wat is Fruit2day precies ?
Hero Fruit2day is je dagelijkse portie fruit in één flesje.
Dat fruit gezond is weten we inmiddels allemaal wel. Hero Fruit2day bevestigt dat het bovendien ook nog heel lekker is.

Is Hero Fruit2day eten of drinken ?
Hero Fruit2day kan je drinken, maar je moet wel even kauwen op de heerlijke stukjes fruit die erin zitten. De combinatie van eten en drinken geeft je dus de beleving van vers fruit. Lekker en gezond, maar vooral makkelijk op ieder moment van de dag.

Waar wordt het van gemaakt ?
Het is een mix van fruitstukjes met vruchtensap.

(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *martin* op donderdag 27 april 2006 om 21:44:

Ik weet 100% zeker dat je geen parkeerplek vind morgen in Leiden hoor, parkeren zou eventueel in parkeergarage kunnen (maar die kans is ook heel erg klein)

2min of 3km, tja: het is sowieso dichtbij :D

Waarschuw beheerder
Ik ga wel met de trein :cheer:
Waarschuw beheerder
Nee maar die wijk naast de lammerschansweg woon ik zelf en daar heb je wel kans op een plekje hoor :) tis niet veel maar er is altijd wel ergens een plekje en gratis :D

Maargoed het is hier nu droog.. het heeft net wel ffies geregend verder hangen er nu wat grote stapelwolken ziet er verder NOG niet uit alsof het hard gaat regenen of zo maar het is nog vroeg :p

zonnetje komt er af en toe doorheen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik had net een zonnestraal in mn kamer :D! Gaat helemaal goed komen met t weer.
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat mijn vrienden ook zo wakker worden, dan kunnen we ook die kant op. Gisteravond was Armin in ieder geval weer toppie:)
Waarschuw beheerder
Zo, net terug van dit geweldige festival.

Roog begon met heerlijke house om lekker warm te draaien en heeft echt geweldige platen gedraaid.
Erick E nam het daarna over en die knalde ook meteen vanaf het begin, zeker toen Boogie Down erin kwam, iedereen los. Toen de klok 6 uur sloeg merkte je dat het opeens extreem druk begon te worden: Armin!
Armin intro heb ik gemist omdat we toen wat gingen eten, maar rond 7 uur stonden we er met de hele groep weer en vanaf dat moment ben ik alleen maar los gegaan, wat draaide Armin heerlijk zeg.
Vooral die laatste plaat: How can you say their watchin someone else... :D Heerlijk hoor!
Troy @ Markus Schulz feat. Departure - Without You Near (Coldharbour Mix) [00:00 of 09:48m/320Kbps/44KHz/mp3]
Heerlijk ook genoten van zijn remix van Love You More van Racoon, heerlijk meebleren en vol uit je dak gaan!

Franklin kende ik niet als DJ zijn, nooit ergens horen draaien. Qua stijl muziek viel hij me tegen, omdat ik niet echt van tja wat was het "funky strange house"...zijn mixkwaliteiten waren overigens wel erg goed, dik pluspunt.

Rond kwart voor 10 weggegaan: geen poten meer over en de groep ging ook weg...

Zeer geslaagd feestje, volgend jaar weer Armin!

Foto's en filmpjes volgen morgen, nu echt geen zin om ze er op te gaan zetten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond Franklin verassend goed... vond het juis lekker die funky house. Alleen had het wel wat warmer mogen zijn... vond het echt zo onwijs koud
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kreeg al een sms van AvB fan, dat een zeer goede set was, met alleen maar "bommen", hahaha, de genietert!
Waarschuw beheerder
Mensen wat een geweldige dag heb ik hier gehad. Roog heb ik helaas gemist, Maar Erick E warmde de boel uitstekend op. Ik kon zijn sound zeer waarderen. Eindelijk weer eens een babbel gemaakt met Armin zelf, mag ook wel als Fan:) En daarna Armin liet mij 2,5 uur lang totaal ontploffen. Zijn aller aller beste set sinds tijden. Echt zo subliem. Man wat is die gozer goed. De beste dj van dit moment voor mij. Hij heeft alle twijfels deze 2 dagen weggenomen.

Hier een playlist van Armin's Set.

1 Coldplay - Talk (Junkie XL Remix)
2 Armin van Buuren - Who's Watching(Unknown remix)
3 John O'Callaghan & Kearney - Exactly 3
4 M.I.K.E. - Voices From The Inside (M.I.K.E.'S Progressiva Mix)
5 Arctic Quest - Renainsance
6 Nic Chagall - Monday barr
7 Racoon - Love you more (Armin van Buuren remix)
8 Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix)
9 Armin van Buuren - Shivers (Alex Morph remix)
10 Stoneface & Terminal - Venus
11 U2 - Where The Streets Have No Name ( Nu Nrg remix)
12 Re:locate - Rogue
13 Markus Schulz - Without You Near
14 Armin van Buuren - Communication 3(remix)
15 Nico Parisi vs Eric Hubo - Metro

En meer platen maar ik ben te moe om te bedenken welke het waren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zondag 30 april 2006 om 00:11:
Ik kreeg al een sms van AvB fan, dat een zeer goede set was, met alleen maar "bommen", hahaha, de genietert!

Ja was zo geweldig, heb Armin in tijden niet zo goed horen draaien, was beter dan de afgelopen nacht in de hmh!!! en dat kon al bijna niet beter.

Waarschuw beheerder
Was erg leuk dagje, mn stem is morgen helemaal weg, mn lever is weer aangestast en een aantal hersencellen zal ik moeten missen, maar dat is het allemaal meer dan waard!
Waarschuw beheerder
@ AvB Fan: Hoe kan je Sail nou vergeten :D

Ik ga morgen wel een verslag maken met bijbehorende foto's en filmpjes.
Ga nu rust zoeken, houdoe!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Troyee op zondag 30 april 2006 om 00:39:
@ AvB Fan: Hoe kan je Sail nou vergeten

Ik ga morgen wel een verslag maken met bijbehorende foto's en filmpjes.
Ga nu rust zoeken, houdoe!

Inderdaad, Je hebt gelijk. Ik schaam me diep. Ik heb een waas vooor ogen, Ik ga ook maar slapen, te moe om nog na te kunnen denken

Waarschuw beheerder
Roog en Erick e toppers (Y)
Kan er niks aan doen, maar vond armin van buuren echt oersaai draaien...Franklin wel ok, had van mij een tandje steviger gemogen!!!
Wel erg naar mijn zin gehad verder :yes:

Waarschuw beheerder
Armin draaide top (Y) , was super :)
heb zelf ook nog een paar plaatjes geschoten.

[img width=640 height=473 cacheid=000c460500235436a6514b631a0160a0df]http://img136.imageshack.us/img136/1341/pict0047small0ra.jpg[/img]

De rest staat op http://www.mijnalbum.nl/Album=CMXKY4ZD
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb weer erg genoten van armin, de sfeer zat er lekker en vooral de interactie met publiek {..jij hier??} is op zich al een genot om naar te kijken! Wat ik persoonlijk van zijn set vondt was dat er weinig tot niks verrassends uit kwam, iets wat {voor mij}nu echt snel een keer moet gaan gebeuren...?? Wel heerlijk om de nummers van zijn nieuwe cd eens op dat volume te horen!!!!! Ook erg leuk dattioe na zijn set even een persoonlijk woorrrrrdje sprak..mmm het blijft een mooi mens zwijmel
Waarschuw beheerder
[img width=600 height=450]http://home.wanadoo.nl/relexer/temp/IMG_3928.jpg[/img]

[img width=600 height=450]http://home.wanadoo.nl/relexer/temp/IMG_3929.jpg[/img]

filmpje - klik hier
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op zondag 30 april 2006 om 09:56:
filmpje - klik hier

Link klopt niet? Is een site, zie geen link verder.
Waarschuw beheerder
nu werkt het wel, de helft van de links miste :p
Waarschuw beheerder
Leuke middag gehad, alleen erg koud.
Armin draaide erg lekker.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Alexander op zondag 30 april 2006 om 10:11:
nu werkt het wel, de helft van de links miste

(y)
Waarschuw beheerder
Filmpjes:

Roog @ Dikke Plaat
Erick E @ Dikke Plaat
Erick E @ Boogie Down
Mocht iemand de titels weten van de platen hierboven, zou ik ze erg graag willen weten
Armin van Buuren @ Racoon - Love You More (AvB Remix) Deel I
Armin van Buuren @ Racoon - Love You More (AvB Remix) Deel II
Armin van Buuren Snippers Mislukt filmpje, geheugen op dat moment vol :(
Armin van Buuren @ Sail

Foto's (in een .rar file gedaan)
Foto's
Sorry voor de k*t kwaliteit, maar met een Samsung D600 kan je nou niet echt geweldig goed foto's maken :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was idd weer erg gezellig. Gelukkig droog gebleven en de temp. viel mij ook nog wel mee.

Uitspraak van Troyee op zondag 30 april 2006 om 11:29:
met een Samsung D600 kan je nou niet echt geweldig goed foto's maken

Ik heb die ook maar ik vind de kwaliteit wel meevallen. Je moet hem alleen wel goed vast houden want je vinger wilt wel eens voor de lens zitten.
Waarschuw beheerder
Die plaat van dat filmpje van ROOG is Asle - Golden Sun

weet alleen niet of t n remix is of niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Stiffy op zondag 30 april 2006 om 13:12:
Het was idd weer erg gezellig. Gelukkig droog gebleven en de temp. viel mij ook nog wel mee.

ik heb gewoon de hele tijd me jas uit gehad, ik had het absoluut niet koud, maar dat kwam denk ik ook door het vele bier wat ik gedronken heb:)

Waarschuw beheerder
Ik zit nu ff de set van tiesto te luisteren van gisteravond, maar godverdorie wat een set hey!! Ik had commercieel verwacht, maar dat is zeker niet het geval. :respect:

Op naar 3 juni :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op zondag 30 april 2006 om 16:16:
Arjan toch!!

Ik schaam me diep:) Maar op zo'n dag als queensday is alles geoorloofd. Maar ik moet zeggen dat ik ook wel 2 warme truien aanhad.
Waarschuw beheerder
Hoi Arjan leuk dat ik je weer tegen kwam.
Het was wel errug druk vooraan.
Wel kinderachtig dat je geen drinken mee mocht nemen, tas gewoon onder het hek doorgeschoven :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op zondag 30 april 2006 om 10:11:
nu werkt het wel, de helft van de links miste

wat een GEWELDIGE video zeg, heb je er nog meer toevallig;)

lekker plaat die Armin van Buuren - Communication 3 (Coldware Cold Remix)

Die video van Troyee werken niet bij mij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@ AvB fan: Openen in Windows Media Player, als dat niet werkt moet je WMP updaten :)

Ik zit nu de nummers te zoeken die Armin heeft gedraaid, maar er is veel nog niet uit zie ik :(
Waarschuw beheerder
Hey marieke was ook leuk om jouw weer eens te zien.

To Troyee: Zal het eens gaan proberen:)

ik heb 7 van de 15 platen die ik gepost heb de full mix op mijn pc staan, Andere platen heb ik op cd's staan dus helaas geen full mixen.

Waarschuw beheerder
Het was gister helemaal toppie(y), zeker naar me zin gehad
:yes:
Waarschuw beheerder
2 Armin van Buuren - Who's Watching (Unknown remix) Welke remix is dit, niet de Mischa Daniels Mix of de Oliver Moldan Mix?
3 John O'Callaghan & Kearney - Exactly 3 [b]= nog niet uit

4 M.I.K.E. - Voices From The Inside (M.I.K.E.'S Progressiva Mix) = nog niet uit
7 Racoon - Love you more (Armin van Buuren remix) = nog niet uit, wel LSR van te vinden
11 U2 - Where The Streets Have No Name ( Nu Nrg remix) = al uit?
12 Re:locate - Rogue = nog niet uit
13 Markus Schulz - Without You Near (Markus Schulz Remix)
14 Armin van Buuren - Communication 3 (Coldware Cold Remix) = nog niet uit?
16 Armin van Buuren - Sail

Rest is wel te vinden :)
Waarschuw beheerder
Is dat niet gewoon de Tone Depth remix zoals hij die ook draaide in de HMH vrijdag?
Artiest Mike G
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alexander op zondag 30 april 2006 om 09:56:
filmpje - klik hierlaatste aanpassing 30 april 2006 10:11

Leuk filmpje, heerlijk om te zien dat iedereen flink uit z'n dak gaat:bounce:

Alleen jammer dat iedereen z'n handen voor je camera hield:).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (f)Marieke op zondag 30 april 2006 om 17:11:
Wel kinderachtig dat je geen drinken mee mocht nemen, tas gewoon onder het hek doorgeschoven

lol dat deden wij ook maar toen stonden er ineens 4 van die "uitsmijters" in de buurt en toen draaide ik me weer om was de tas weg :(
Waarschuw beheerder
Ja I know Kira... mijn foto's zijn helaas dit jaar ook niet zo goed gelukt... ik kwam net na half 7 binnen en het was echt druk, had niet echt zin om mij vooraan het hek te persen :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Troyee op zondag 30 april 2006 om 18:05:
Armin van Buuren - Who's Watching (Unknown remix) Welke remix is dit, niet de Mischa Daniels Mix of de Oliver Moldan Mix?

Remy vs Roland Klinkerberg was dat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Troyee op zondag 30 april 2006 om 18:05:
2 Armin van Buuren - Who's Watching (Unknown remix) Welke remix is dit, niet de Mischa Daniels Mix of de Oliver Moldan Mix?
3 John O'Callaghan & Kearney - Exactly 3 [b]= nog niet uit
4 M.I.K.E. - Voices From The Inside (M.I.K.E.'S Progressiva Mix) = nog niet uit
7 Racoon - Love you more (Armin van Buuren remix) = nog niet uit, wel LSR van te vinden
11 U2 - Where The Streets Have No Name ( Nu Nrg remix) = al uit?
12 Re:locate - Rogue = nog niet uit
13 Markus Schulz - Without You Near (Markus Schulz Remix)
14 Armin van Buuren - Communication 3 (Coldware Cold Remix) = nog niet uit?
16 Armin van Buuren - Sail

Je vergeet "David Amo, Julio Navas Vs Paco - Electronic Electro" deze is ergens aan het begin van zijn set gedraaid, 3e of 4e plaat..Erg onverwachts, gelukkig wel aangenaam verrast:D

Direct Dizko (SVD Remix) (White volgens mij) Hoort er ook nog tussen! Helaas nog niet uit.

Uitspraak van Lenny Harmony op zondag 30 april 2006 om 15:12:
Die plaat van dat filmpje van ROOG is Asle - Golden Sun

weet alleen niet of t n remix is of niet

Dit is volgens mij "Asle - Golden Sun (Seamus Haji & Paul Emanuel remix)" maar weet ik niet zeker, staat trouwens ook erg veel playlisted op roog's site, duss...:bounce:

Maar wat een vet feest!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *martin* op zondag 30 april 2006 om 19:32:
lol dat deden wij ook maar toen stonden er ineens 4 van die "uitsmijters" in de buurt en toen draaide ik me weer om was de tas weg

:( beetje jammer, wij hebben echt gelachen hoe stiekem mensen het deden, daardoor werd het nog opvallender :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 april 2006 om 03:50:
Kan er niks aan doen, maar vond armin van buuren echt oersaai draaien

Eens!! Steeds een break van 3 min en dan een stukje 'muziek' van 30 sec om vervolgens weer verder te gaan met een nieuwe break.. :gaap:

Maar dat kan ook komen omdat ik trance gewoon niet relaxd vind

Eric E vond ik erg relaxed draaien (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PT2]Sentech op maandag 1 mei 2006 om 10:44:
Eric E vond ik erg relaxed draaien

Die vond ik nou zwaar tegenvallen elke keer dezelfde beat zo saai.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (f)Marieke op maandag 1 mei 2006 om 10:50:
Die vond ik nou zwaar tegenvallen elke keer dezelfde beat zo saai.

Dat vond ik nou juist niet, nu moet ik ook zeggen dat ik 45 min gemist heb ivm eten..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [PT2]Sentech op maandag 1 mei 2006 om 10:44:
Eens!! Steeds een break van 3 min en dan een stukje 'muziek' van 30 sec om vervolgens weer verder te gaan met een nieuwe break..

Maar dat kan ook komen omdat ik trance gewoon niet relaxd vind

hahaha dat is nu typisch trance, het is duidelijk dat je niet van trance houdt, trance is opbouwen van climax naar climax, Armin draaide super zaterdagavond, De beste set sinds tijden:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op maandag 1 mei 2006 om 10:59:
trance is opbouwen van climax naar climax

Die climaxen duren voor mij net iets te lang.. :)

De beste set sinds tijden

Maar goed, mooi dat andere mensen t konden waarderen...

Niet mijn muziek iig.... Verder wel kostelijk vermaakt bij Roog en Eric E
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Benson. op zondag 30 april 2006 om 21:32:

Coldplay - Talk (Junkie XL Remix)
Armin van Buuren - Who's Watching (Remy vs Roland Klinkenberg Remix)
David Amo & Julio Navas - Electronic Electro (Original Mix)
Who Is Who - Not So Dirty
Mark Otten - So Serene (Menno de Jong Fierce Dub)
Arctic Quest - Renaissance
Nico Parisi vs Eric Hubo - Metro (Original Mix)
M.I.K.E. - Voices From The Inside (M.I.K.E.'s Progressiva Mix)
Nic Chagall - Monday Bar (Original Mix)
John O'Callaghan & Kearney - Exactly
Eurythmics - Sweet Dreams (Remix)
Mac & Mac - Listen (Mac Zimms Dub)
SO Project - Direct Dizko (Sander van Doorn Remix)
Racoon - Love You More (Armin van Buuren Remix)
Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix)
Armin van Buuren - Shivers (Alex Morph remix)
Stoneface & Terminal - Venus
U2 - Where The Streets Have No Name ( Nu Nrg remix)
Re:Locate - Rogue
Armin van Buuren - Communication 3 (Coldware Cold Remix)
Armin van Buuren - Sail (Original Mix)
Markus Schulz - Without You

Dit heeft hij gedraaid volgens TT
Waarschuw beheerder
Armin Van Buuren - Live @ Queensday Party, Museumplein Amsterdam (29.04.2006)

http://www.sendspace.com/file/unzot5

Duke (Y)

Waarschuw beheerder
hahaha dat is nu typisch trance

Is dat zo?? ik vind het eerder een stroming in de trance..Beetje te veel die anthem trance vond ik het in Leiden. En dat klopt, daar hou ik idd niet van. Maar ik heb gisteren nog wat trance setjes geluisterd die ik wel zwaar vet vind, dus ik hou niet alleen maar van techno ;)
Het mag van mij allemaal wel wat dieper en iets meer vaart zonder idd die eeuwige break!(spacende tunneltrance :respect: )Maar goed, ik vond het wel jammer..Want in mijn herinnering had ik Armin hoog zitten! Heb hem echt wel strakke sets horen draaien. Ik gun hem ooit nog wel een keer een herkansing ;)
Mijn laatste vette trance set op een feest was trouwens van misja helsloot..Maar eens ff kijken of die ergens draait binnenkort dan :)
De beste set sinds tijden

Dat verbaast me dus echt eerlijk gezegd..Maar goed, iedereen zijn smaak (Y)
En veel mensen gingen los en dat is ook al mooi om te zien :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 1 mei 2006 om 12:16:
Armin Van Buuren - Live @ Queensday Party, Museumplein Amsterdam (29.04.2006)

Had hem vanmorgen ook al gedownload maar betwijfel of het wel de goede set is, klopt niet echt met de boven genoemde tracklist.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kira op maandag 1 mei 2006 om 12:38:

Staat ook op TT en dit is echt niet de set die Armin draaide, mensen denken dat het van Armada night is van HMH, maar dat is ook niet zo.

Klinkt eerder als Ernesto & Bastian
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Troyee op maandag 1 mei 2006 om 12:43:
Staat ook op TT en dit is echt niet de set die Armin draaide,

:frusty:

100% zeker ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Benson. op zondag 30 april 2006 om 21:32:
Dit is volgens mij "Asle - Golden Sun (Seamus Haji & Paul Emanuel remix)" maar weet ik niet zeker, staat trouwens ook erg veel playlisted op roog's site, duss...

ja denk ook dat die het is want die hoor je de laatste tijd vaak :p, las ook ergens dat die remix een commerciële release krijgt onder een andere naam..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Troyee op maandag 1 mei 2006 om 12:43:
Staat ook op TT en dit is echt niet de set die Armin draaide, mensen denken dat het van Armada night is van HMH, maar dat is ook niet zo.

idd, ik las t ook net.
Jammer hoor.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op maandag 1 mei 2006 om 17:19:
Create, 20 mei, Powerzone

Thanks voor de tip (Y)
Maar ik denk dat ik dan eerder voor deze ga:
trance forever
Waarschuw beheerder
Ga in mei niks doen :no:.

Al mijn geld opsparen voor 03 juni :cheer:, HELEMAAL LOS :cheer: en aan de baco anders moet ik zoveel pissen van al dat bier :yes:
Waarschuw beheerder
Erick E @ Dikke Plaat

Iemand dit dit housenummer kent?

Een of andere remix van The Big Fake van Traffic Signs misschien?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 mei 2006 om 17:44:
Thanks voor de tip
Maar ik denk dat ik dan eerder voor deze ga:
trance forever

Je kan ze makkelijk allebei doen, zit 4 weken tussen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 2 mei 2006 om 18:46:
Je kan ze makkelijk allebei doen, zit 4 weken tussen

Zou kunnen, maar er zijn al best veel feesten de komende tijd ;) Kan niet overal heen! Al was het alleen maar, omdat dat niet te betalen is :/
Daarbij komt ook nog eens dat ik dan de poema verkies boven de powerzone..Trekt me totaal niet die hele powerzone.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 2 mei 2006 om 21:16:
Trekt me totaal niet die hele powerzone.

Ok, dat kan. Maar ik had dat ook een beetje, dacht dat het een "opsmuk" tent was... nou echt niet dus. Mooie club, ook qua grootte, indeling, geluid. (y)

Maar goed, in Poema is idd ook een mooi feestje. Overigens ken ík díe tent dan weer (nog)niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 2 mei 2006 om 22:00:
Ok, dat kan. Maar ik had dat ook een beetje, dacht dat het een "opsmuk" tent was... nou echt niet dus. Mooie club, ook qua grootte, indeling, geluid.

Het is ook wel een vooroordeel moet ik eerlijk bekennen..In mei al genoeg feestjes, dus juni zou sowieso al beter uitkomen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op dinsdag 2 mei 2006 om 22:00:
Maar goed, in Poema is idd ook een mooi feestje. Overigens ken ík díe tent dan weer (nog)niet.

Poema is ook wel een leuke tent. Beetje klein i.t.t. de Powerzone. Maar ik ga liever naar Create aangezien de line-up daar wel erg lekker is :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 mei 2006 om 10:21:
aangezien de line-up daar wel erg lekker is

én aangezien de feestbeesten daar ook zijn ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloesem op woensdag 3 mei 2006 om 10:43:
én aangezien de feestbeesten daar ook zijn

Uiteraard, wordt weer flink :knuffel: geblazen daarzo :D
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft iemand nog foto's van AQP 06 ????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Troyee op dinsdag 2 mei 2006 om 11:26:
Erick E @ Dikke Plaat

Iemand dit dit housenummer kent?

Een of andere remix van The Big Fake van Traffic Signs misschien?

Ik dacht m te herkennen, de B1 van de net uitgekomen plaat.
Bodyrox - Yeah Yeah (pearn & bridges Dub)
Dit blijkt m na t laten draaien van dit stukje plastic echter niet te zijn. Misschien moet je even zoeken in de Charts op Erick's website.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van >RaoulDuke< op maandag 1 mei 2006 om 13:17:
100% zeker ?

Jep die set van Armin is niet te downloaden, hij draaide geen allure - love we lost en meer van die platen.

Onjuiste versie dus.