Partyflock
 
Forum subject · 854706
­ United Kingdom
Op 29 April zal op de Garenmarkt de tweede editie van de queensday party plaats vinden. Naar de eerste zeer geslaagde editie van vorig jaar waar ruim 5000 mensen aanwezig waren is het nu wederom tijd voor het beste feest van de Queensday voor dance liefhebbers. Wat ik van de line up alleen weet is dat Armin van Buuren er zo hiezo is. Dus naar de Armadanight in de hmh, gauw wat slapen en dan direct doorgaan in Leiden. Geweldig weekend dus.

Line Up (Komt nog meer informatie)

Armin van Buuren

Locatie

Garenmarkt Leiden.

Toegang:

GRATIS!!!!

bron: www.arminvanbuuren.com

Line Up

15:00-16:30 Roog
16:30-18:30 Erik E
18:30-21:00 Armin van Buuren
21:00-22:00 Franklin

last change by an adminstrator
Sorry, maar met voor de rest alleen Roog, Erick E en ene Franklin, nee vind het de reistijd + kosten niet waard. Qday wordt dit jaar Grunn voor mij denk ik:D!
 
Works for {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artist Just-D
Quote of Armin van Buuren RIP on Saturday 25 March 2006 at 18:01:
HET feest van de queensday

:gaap:
Vorig jaar was het waanzinnig:) Maar jah daar kan je alleen over mee praten als je er geweest bent.

5000 man helemaal los
last change
Beste jongen, ik was vorig jaar van de partij!!! Wijsneus!!!

Tijdens Armin was het toen idd waanzinnig, maar de rest was ook niet super, vooral in t begin waren er bar weinig mensen en zat er weinig sfeer in.
last change
Quote of TranceMotion on Saturday 25 March 2006 at 18:36:
Beste jongen, ik was vorig jaar van de partij!!! Wijsneus!

Ik heb het over Just-D

Daniels draaide ook best aardig toen ik er was.
Best aardig ja, maar kom op, op Armin na was het niet bijzonder en die draaide toen ook nog eens een langere set dan nu. Ik vind het de 6 uur reistijd in totaal niet waard. Op Armin na is het gewoon een schrale line-up op trancegebied.
 
Quote of Armin van Buuren RIP on Saturday 25 March 2006 at 18:29:
Maar jah daar kan je alleen over mee praten als je er geweest bent.

Moet jij zeggen met je commentaar op Tiesto van 3-12-05 :/ waar je niet bij was.

Nu spreek je je toch echt tegen.
last change
Quote of removed on Saturday 25 March 2006 at 21:42:
Moet jij zeggen met je commentaar op Tiesto van 3-12-05 waar je niet bij was.

Nu spreek je je toch echt tegen

Idd, :respect:.

Quote of Armin van Buuren RIP on Saturday 25 March 2006 at 18:29:
Maar jah daar kan je alleen over mee praten als je er geweest bent

Je stelt weer telleur AVBFan.
Quote of removed on Saturday 25 March 2006 at 21:42:
Moet jij zeggen met je commentaar op Tiesto van 3-12-05 waar je niet bij was.

Nu spreek je je toch echt tegen.laatste aanpassing 25 maart 2006 21:42

Ik heb die liveset terug kunnen beluisteren:)
Quote of Armin van Buuren RIP on Sunday 26 March 2006 at 11:41:
Ik heb die liveset terug kunnen beluisteren

Met het beluisteren van een liveset alleen kun je niks zeggen over de sfeer, aankleding etc. van een feest. Geeft echt blijk van kortzichtigheid.
AVB Fan, wil je aub eens stoppen om echt in elk topic een rel te veroorzaken. Normaal bemoei ik mij er niet mee en ik weet dat jij denkt dat het altijd de fout is van anderen. Maar probeer gewoon feiten en meningen van elkaar te scheiden. Jij vind Armin de beste van de wereld en anderen delen niet altijd die mening, maar het is niet zo dat Armin de beste DJ van de wereld IS.

Ik snap ook niet waarom dit elke keer weer in elk "trance" topic ter sprake moet komen. Word er echt zo onwijs moe van.

Trance staat voor relaxed, ontspannen, begrip tov andere zaken etc... maar dit lijkt er nu niet echt op.
last change
 
?????? op queensday...werken??????

jaja helaas wel kreeg geen vrij meer:(
Quote of Alexander on Sunday 26 March 2006 at 14:21:
AVB Fan, wil je aub eens stoppen om echt in elk topic een rel te veroorzaken. Normaal bemoei ik mij er niet mee en ik weet dat jij denkt dat het altijd de fout is van anderen. Maar probeer gewoon feiten en meningen van elkaar te scheiden. Jij vind Armin de beste van de wereld en anderen delen niet altijd die mening, maar het is niet zo dat Armin de beste DJ van de wereld IS.

Ik snap ook niet waarom dit elke keer weer in elk "trance" topic ter sprake moet komen. Word er echt zo onwijs moe van.

Trance staat voor relaxed, ontspannen, begrip tov andere zaken etc... maar dit lijkt er nu niet echt op

Respect is the keyword :respect:.

Heeft avbFan niet, probeert iedereen uit de tent telokken. Tiesto topic's wil die het liefst sluiten, dat lukt hem niet dus vergalt die de boel maar. Ik noem het puberaal gedrag 8)
 
Artist Balbasaur
Trance relnichten :devil:

Iig leuk dit om in te komen, 's avonds drum & bassen in Amsterdam, kan nog wel eens een leuke dag worden :)
 
Quote of Alexander on Sunday 26 March 2006 at 14:21:
AVB Fan, wil je aub eens stoppen om echt in elk topic een rel te veroorzaken

....:yes: :yes: :yes: !!!!!!!!
 
Quote of Alexander on Sunday 26 March 2006 at 14:21:
Word er echt zo onwijs moe van.

ik ook wel een beetje ja....
Ok stop nou gewoon allemaal pleaseeeeeee ;)

Laten we het lekker over Armin hebben @ koninginnedag daar gaat het namelijk om :)
Quote of Alexander on Monday 27 March 2006 at 23:59:
Ok stop nou gewoon allemaal pleaseeeeeee

Hij stopt in andere topic's ook niet :no:. Vergeet niet dat hij de gene is die altijd loopt tezieken.
last change
Winnaars 21ste International Dance Music Awards bekend

De winnaars van de 21ste International Dance Music Awards zijn bekend. De awarduitreiking, die elk jaar tijdens de Winter Music Conference in Miami gehouden wordt, is de grootste en bekendste in zijn soort

Landgenoten die dit jaar met een prijs naar huis gaan zijn Armin van Buuren (Best Dance Radio Mixshow DJ)

13. Ortofon Best Global DJ Award

Tiesto
Paul van Dyk<<<<<<< winnaar !
Hernan Cattaneo
Carl Cox
John Digweed
Richie Hawtin

:x
last change
I know, maar iemand moet toch stoppen ;) anders blijft het een getouwtrek.
 
Zullen we gewoon een feestje gaan vieren de 29e?
Ik was er vorig jaar ook bij en heb me zeker wel vermaakt :yes:
Dit jaar dus weer van de PARTY!!! ;-)
Hopen op een lekker voorjaarszonnetje. Zijn we weleens aan toe, moet er niet aan denken dat het gaat regenen.
Ja idd. hou op :p

Kom maar op: 25C op koninginnedag :yes:
Quote of Alexander on Thursday 30 March 2006 at 21:03:
Ja idd. hou op

Ach als iedereen dronken of stoned is maakt het ook niet meer uit:)
Dikke shizzle beetje uitgekeken op dat eeuwige adam gebuuren ;)... eindelijke eens een keer dikke shit IN DE ACHTERTUIN :P

Roog en Mr. Eerdhuizen :P

cheer relf
Quote of Alexander on Friday 17 March 2006 at 17:45:
Wie is Franklin???

Is er niemand die iets van hem weet? Wat die draaid bijv..
inderdaad ronduit belachelijk dat Armin zijn eigen feest niet afsluit, die franklin is een hele rustige dj krijg ik het gevoel, dan zakt alles in naar 9 uur en gaat iedereen weg. Dus Armin sluit alsjeblieft je eigen feest af, Is gewoon het allerbeste voor iedereen.
last change
Kunnen we Armin niet mailen???

Ik mail wel maar als iedereen dat nou doet

http://stage.arminvanbuuren.com/?id=12

Wie en wat moet ik hiervan hebben ? ik gok zelf even op: info@armadamusic.com
last change
Quote of Alexander on Thursday 6 April 2006 at 19:10:
Kunnen we Armin niet mailen???

Ik mail wel maar als iedereen dat nou doet

http://stage.arminvanbuuren.com/?id=12

Wie en wat moet ik hiervan hebben ? ik gok zelf even op: info@armadamusic.comlaatste aanpassing 6 april 2006 19:11

Jep je kan het doen inderdaad, ik zal hem zeker mailen, ik vind gewoon dat die timetable om gezet moet worden. En met mij een hele grote groep fans.

armin@armadamusic.nl kan je proberen krijg je nooit reactie op.

als je myspace hebt, kan via www.myspace.com/arminvanbuuren1, een pb sturen die leest Armin altijd.

of je kan een mail sturen naar zijn manager.
last change
Hi Alexander,



De gemeente wil dat het feest eindigt met een inderdaad onbekende DJ die een zachtere geluid produceert, zodat er geen 15000 man tegelijk het plein afgaat.



Hoop je voldoende te hebben geïnformeerd.





Met vriendelijke groeten,
Tof van David:) hij stuurt altijd snel een reactie. Erg duidelijk. Trek me woorden dus bij deze in:)
wel logisch eigenlijk ja en snap de gemeente ook wel. maar vorig jaar waren er toch ook geen problemen op het einde???

vind het trouwens dan ook wel lullig voor die Franklin want ik denk dat hij echt heel veel mensen voor zn neus ziet weglopen omdat voor de meeste het feest dan toch wel is afgelopen.

maarja ik maar er wel weer een mooie verjaardag van!!! :D
Er zijn ook niet echt problemen geweest. En 15000 man waren er ook niet :s dat past daar niet eens... het waren er 5000.

Leiden is gewoon een oudbollige "stad" zodra er van dat volksbuurt muziek is mag het wel groots aangepakt worden met alle vechtpartijen erbij... maar zodra er een "house" feest georganiseerd wordt staat die linkse gemeente weer op zn achterste poten.
Hmm ja je hebt gelijk, vorig jaar waren er 5000 mensen, geen enkele vechtpartij gezien, na afloop van het feest vertrok iedereen gewoon netjes huis en de sfeer gewoon top. Misschien dat de buurt eromheen geklaagd heeft.

Als Franklin slim is drop hij direct paar vette platen en veranderd hij eenmalig zijn style, als hij dat niet doet loopt iedereen in no time weg.
We zien het allemaal wel. Het zal vast wel een lekker feestje worden.
Ik heb er wel weer zin in. Vorig jaar was het ook top.
In tegenstelling tot volgend jaar gaan er 2 maal zoveel pf-ers heen. vorig jaar 122 pf-ers, nu al bijna 260 mensen, is maybe geen vergelijking, Maar het wordt denk ik nog drukker dan vorig jaar:) Vorig jaar stond er 4000 a 5000 man op het hoogtepunt van het feest, zal wel weer die richting omgaan.
last change
Muzikaal was onze armin daarrrrin Leiden echt subliem..we hebben het er nog wel eens over duhus
Tja toch maar niet hierheen denk, nu tiesto in amsterdam op het museumplein bij 538 afsluit. Beetje jammer dat ik nu moet kiezen...
 
Quote of (f)Marieke on Sunday 16 April 2006 at 11:32:
Tja toch maar niet hierheen denk, nu tiesto in amsterdam op het museumplein bij 538 afsluit. Beetje jammer dat ik nu moet kiezen...

Keuze is makkelijk hoor :)
1. Tiesto is dichterbij :)
2. Keuze tussen armin of tiesto, wordt toch echt tiesto bij mij :D
Het zal ook wel Amsterdam worden, :)
:cheer: Tiesto :cheer:

Sluit af, ben niet aanwezig ga ik niet trekken. Moet werken na armada night 28ste. Dat uurtje in een bom vol amsterdam moet ik helaas voorbij laten gaan.
Quote of removed on Monday 17 April 2006 at 11:09:
Keuze is makkelijk hoor
1. Tiesto is dichterbij
2. Keuze tussen armin of tiesto, wordt toch echt tiesto bij mij

hier heb ik 3 dagen lang me aan zitten ergeren:).

1 Daar heb je in jou situatie gelijk in.
2 Kom op zeg, de style die Tiesto gaat draaien op het museumplein zal veel hitjes van hem zijn, zoals loves comes again,traffic,lethal of industry en adagio for strings. Dat is ook logisch omdat hij voor radio 538 publiek draait, dat zou elke grote dj doen.

Daarom is de keuze zo makkelijk. Armin een 2,5 uur set, die lekker diep draait met 5000 man super enthiousiaste fans. Beter dan tienduizenden gillende meiden op het museumplein, en dan 1 uur set van Tiesto die hoofdzakelijk zijn hitjes zal draaien. Keuze niet moeilijk lijkt mij:)
Mwah vroeger ging ik wel naar Amsterdam, maar het is mij veel te druk, IEDEREEN gaat naar Tiesto elk breezertje dat er is, die domme Ali B komt ook daar optreden (en dus de grootste reden om niet die kan op te gaan). Je kan er niet dansen en 1 grote chaos met OV.
 
Quote of Alexander on Tuesday 18 April 2006 at 20:31:
Mwah vroeger ging ik wel naar Amsterdam, maar het is mij veel te druk

Ik vond er niet veel aan in Amsterdam vorig jaar..Tegen 6 uur werd de sfeer maar klote daar..Ligt misschien wel aan het plein, maar bij de grotere pleinen vond ik het niet alles :/
Dit jaar naar Armin van Buuren, lijkt me stuk relaxter..
Beginnen op het terras!
En daarna ff dansen bij roog, erick e en armin met het zonnetje in je gezicht..heerlijk chill met een :bier: en een :smoke:
Armin van Buuren draait denk ik wel een lekker setje op koninginnedag en erick e mag een heleboel house klasssieketjes meenemen :yes:
 
Quote of Armin van Buuren RIP on Tuesday 18 April 2006 at 18:30:
hier heb ik 3 dagen lang me aan zitten ergeren.

Hahaha echt iets voor jou ja :D Moet eerlijk zeggen dat ik ook aan het wachten was op jou reactie :P


Quote of Armin van Buuren RIP on Tuesday 18 April 2006 at 18:30:
2 Kom op zeg, de style die Tiesto gaat draaien op het museumplein zal veel hitjes van hem zijn, zoals loves comes again,traffic,lethal of industry en adagio for strings. Dat is ook logisch omdat hij voor radio 538 publiek draait, dat zou elke grote dj doen.

Ja naja maakt het uit joh. Het is feest en bijkomend reden nummer 1 maakt het voor mij een makkelijke keuze. Plus het feit dat ik waarschijnlijk net zo fan ban van tiesto als jij van armin, zou ik zeker hier naartoe gaan ;)


Quote of Alexander on Tuesday 18 April 2006 at 20:31:
Je kan er niet dansen en 1 grote chaos met OV.

Ik zeg: Op het OV dansen :cheer: :cheer:
Ga jij ff op een trein housen :p


ps: ik ben niet meer fan of minder fan van tiesto of armin... er is voor mij 1 echte held: Mauro Picotto, maar die komt helaas nergens ;)
 
Quote of Alexander on Tuesday 18 April 2006 at 21:40:
Ga jij ff op een trein housen

Nee, ik hou het wel bij bussen en trams :D
Na dat gaat niet "hard" genoeg :D