haha nee een endoscopie is een maag onderzoek en dan gaan ze met een slangetje waar een camera aan zit via je keel naar binnen
ja ik had ook gevraagd of ik onder narcose kon maar dat vinden ze de moeite niet waard om t onderzoek maar 2 min duurt!!!
haha nee een endoscopie is een maag onderzoek en dan gaan ze met een slangetje waar een camera aan zit via je keel naar binnen!!!
dan is dat niet zo'n slimme dokter
Idd, heel veel sterkte meid. Mij niet gezien, ben echt een mietje wat dat betreft.
Jij viezerik jij wil gewoon doktertje spelen. Ga werken man.
nee lieve schat je krijgt een gastroscopie (maagonderzoek)
endoscopie is aan je darmen
ik heb zelf een Gastroduodenoscopie gehad
en KRZA doe je ook aan huisbezoekjes ben te ziek om langs de prakt. te komen
Allen voor jou
het wordt echter (om de reistijd te compenseren) wel een
volledig lichamelijk onderzoek
allen wie ga je allemaal meenemen dan?????
Dat is maar goed ook heb niks aan een arts die half werk doet trouwens ook niet aan een arts die niet weet welk onderzoek hij gaat uitvoeren hahaha
lekker hoor
inderdaad niet handig dat ze in het ziekenhuis niet wat meer uitleg hebben gegeven
ik werk zelf als verpleegkundige op een endoscopie afdeling en wij gebruiken altijd de namen gastroscopie, colonscopie, bronchoscopie etc.
inderdaad is niet altijd bij de patiënt alles duidelijk, maar wij nemen voor het onderzoek altijd heel de procedure uitgebreid door met de patiënt en beantwoorden alle vragen
veel patiënten komen gelijk vanaf de huisarts naar onze afdeling voor een onderzoek, dus bij de huisarts ligt vaak ook een deel van de verantwoordelijkheid om de patiënt goed in te lichten