Uitspraak van actief op donderdag 2 maart 2006 om 14:50:Haha Sab en Daantje ik verlies, 1.68
hehe Dees toch
tis niet zo heel erg dat je kleiner bent.. je bent blond dus dat maakt veel goed hoor
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 16:35:Daantie is precies hoog genoeg om je biertje op kwijt te kunnen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 19:12:ik ben 1.97m ...ben ik de enigste lange hiero??
nee je ben niet de enige lange hier. Elmo is ook lang en die is zelfs nog langer dan jij... denk dat niemand hem verslaat met z'n 2.01 meter...
whahaha
Uitspraak van Miss Pepperpot op donderdag 2 maart 2006 om 13:08:ik ben ook 1.70 en ze zeggen altijd dat ik klein ben..laatste aanpassing 2 maart 2006 13:09
zo klein ben je niet!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 maart 2006 om 14:26:nee je ben niet de enige lange hier. Elmo is ook lang en die is zelfs nog langer dan jij... denk dat niemand hem verslaat met z'n 2.01 meter...
whahaha
ho ho ho ben toch echt langer als elmo!
Uitspraak van Miss Pepperpot op donderdag 2 maart 2006 om 13:08:ik ben 1.70 dus volgens mij zit ik net tussen groot en klein in.
dat kan best s kloppe...
voordeel groot: je ken boven de piepels uitkijken bij een concert of iets, je hoeft niet zoveel stappe te zetten om t zelfde tempo te bereiken als iemand die kleiner is, kan overal makkelijk bij...
voordeel klein: je ken op veel meer plaatsen gemakkelijk n slaap plekkie vinden...
hahahaha... ik bedenk me nu pas dat ik heel geen 1.70 ben...
ik ben 1,78
ik ben 1,78
nadeel van klein zijn is :
dat je altijd half moet rennen als je met de rest wilt meelopen en ze wilt bijhouden..
dat als je op een feest bent, je loopt achter iemand aan, en die gene kijkt achterom om je kijken of je nog achter ze loopt, ze gewoon over je heenkijken hahaha
op feesten staat iedereen altijd druk te dansen en met hun ellebogen te bewegen, helemaal niet aan denkend dat dat voor ons kleine mensen precies op ooghoogte is
broeken zijn altijd te lang
en uhhm voordeel... hmmz..geen idee eigenlijk..
dat je altijd half moet rennen als je met de rest wilt meelopen en ze wilt bijhouden..
dat als je op een feest bent, je loopt achter iemand aan, en die gene kijkt achterom om je kijken of je nog achter ze loopt, ze gewoon over je heenkijken hahaha
op feesten staat iedereen altijd druk te dansen en met hun ellebogen te bewegen, helemaal niet aan denkend dat dat voor ons kleine mensen precies op ooghoogte is
broeken zijn altijd te lang
en uhhm voordeel... hmmz..geen idee eigenlijk..