als je klein bent kunnen mensen een fobie voor je hebben
als je groot bent wilt iedereen met je op de foto
als je groot bent heb je meer overzicht in een drukke winkelstraat
als je klein bent heb je dat niet en doe je er lang over om de straat door te komen
als je klein bent kun je nergens bij
als je klein bent moet je kinderkleding kopen
als je groot bent steken je voeten uit je bed
nog ff doorgaan
als je groot bent wilt iedereen met je op de foto
als je groot bent heb je meer overzicht in een drukke winkelstraat
als je klein bent heb je dat niet en doe je er lang over om de straat door te komen
als je klein bent kun je nergens bij
als je klein bent moet je kinderkleding kopen
als je groot bent steken je voeten uit je bed
nog ff doorgaan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 12:48:heb geen argument voor je...sorry
Nee ik ook niet
Uitspraak van - Miranda -- op donderdag 2 maart 2006 om 12:46:Ik ben ook de langste niet en het fijnste eraan vind ik dat je overal tussen kan kruipen tussen de mensen dan he, en in no time sta je vooraan
Jaaaa dat heb ik nu ook
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 12:45:Mijn voordeel van klein zijn vind ik: dat je veel sneller lief gevonden word...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 12:59:nadeel: kleding kopen
ja daar heb ik dus weer geluk in... heb ook kleine veotjes dus kinder schoenen is ook een voordeel.
bv nike's je ziet geen verschil maar t is de helft goedkoper
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 13:00:Ik ben euhhhhh 1.68 waar valt dat onder????
JIj ben nog net klein
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 maart 2006 om 13:02:JIj ben nog net klein
Thanx
Ik heb geen voor of nadelen... Ik pas alle kleding.. Ik kan overal bij. Mensen die me lief moeten vinden vinden me lief. Mensen die bang voor me moeten zijn zijn bang voor me..
Perfecte lengte dus
laatste aanpassing
ik weet geen voordelen van klein zijn maar vind het goed dat ik klein ben en niet groot 
ik ben ook 1.70 en ze zeggen altijd dat ik klein ben..
Uitspraak van -Droogbrood- SpaceKonijn op donderdag 2 maart 2006 om 13:07:ik ben 1.70 dus volgens mij zit ik net tussen groot en klein in.
laatste aanpassing
Uitspraak van Miss Pepperpot op donderdag 2 maart 2006 om 13:08:ik ben ook 1.70 en ze zeggen altijd dat ik klein ben
Wat een onzin, is echt wel een beetje een gemiddelde lengte dacht ik zo..
Uitspraak van -Droogbrood- SpaceKonijn op donderdag 2 maart 2006 om 13:58:Wat een onzin, is echt wel een beetje een gemiddelde lengte dacht ik zo..
precies
ik ben 1.73 m en vind mezelf normaal..
he Sab ik ben 3 cm groter