Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Waarom niet:
-Ze verzieken de sfeer
-Ze snappen niet wat de spelregels zijn
-Ze zitten heel de wedstrijd maar te roepen wie er aan de bal is, als ze dat tenminste al weten
-Ze lopen overal maar op te letten en te zeiken
-Als het dan toevallig je vriendin is gaat ze lopen zeiken dat je niet zoveel moet roken/zuipen/snuiven/schelden/rellen/zingen
-Het wordt ook niet op prijs gesteld door de mensen met wie ik naar de voetbal ga om een vrouw mee te nemen
-Vrouwen horen ook geen bier te drinken, das ranzig. En dus mogen ze ook niet mee naar de voetbal
-Als er meerdere vrouwen meegaan is er ook nog zoiets als jaloezie
-Vrouwen gaan zich soms ook als man gedragen, dat hoort al helemaal niet.....
Geef maar argumenten waarom vrouwen juist wel meemoeten naar de voetbal.....
Uitspraak van SneeuwbalOldschool op maandag 7 augustus 2006 om 15:05:
Waarom niet:
-Ze verzieken de sfeer
-Ze snappen niet wat de spelregels zijn
-Ze zitten heel de wedstrijd maar te roepen wie er aan de bal is, als ze dat tenminste al weten
-Ze lopen overal maar op te letten en te zeiken
-Als het dan toevallig je vriendin is gaat ze lopen zeiken dat je niet zoveel moet roken/zuipen/snuiven/schelden/rellen/zingen
-Het wordt ook niet op prijs gesteld door de mensen met wie ik naar de voetbal ga om een vrouw mee te nemen
-Vrouwen horen ook geen bier te drinken, das ranzig. En dus mogen ze ook niet mee naar de voetbal
-Als er meerdere vrouwen meegaan is er ook nog zoiets als jaloezie
-Vrouwen gaan zich soms ook als man gedragen, dat hoort al helemaal niet.....
Je bent homo
Trouwens je kan waarscijnlijk niet eens zonder vrouwen
Ze moet haar plaats kennen
Ik heb het voetbalforum beveiligd met een wachtwoord...
Dat is zeker waar, maar als ik naar de voetbal ga, dan gaat zij dus zeker niet mee...Ze moet haar plaats kennen en dat is thuis als ik in het stadion zit.....Voor de rest moet ze maar zien maar mee naar het voetbal gaat echt niet gebeuren....
bij psv mag chicks wel komen hoor
bij psv mag chicks wel komen hoor
daar komen alleen maar wijffies
kan je niks beters verzinnen????
daar komen alleen maar vieze hoeren?
nee joh!! hou het gewoon gezellig!!!
mogen der van jou geen vrouwen naar het voetbal dan???
als ze je club net zo supporten als jij zelf doet???
nou nee dus!!! al die mannekes hebben allemaal een grote mond maar als puntje bij paaltje komt en der zitten wat vrouwen in hun vak vinden ze het maar al te geweldig!!
en breien is voor oma's kan wel merken dat je achter loopt!!
tijden veranderen schat
vrouwen zie ik in het weekend wel
Ik kom voor de voetbal hoor, vrouwen zie ik in het weekend wel. Bij een vrouw die naar de voetbal gaat denk ik aan een robuuste, lelijke, hardschreeuwende kenau... daar kick ik niet echt op
Mijn oma speelt sudoku
Ik kom voor de voetbal hoor,
Jantje Smit fan
Toevallig is dat de mannen die het hier zo met elkaar eens zijn allemaal uit omgeving r'dam komen!
als je heel dit topic door spit .. hebben ze met zn alle nog weinig nuttigs gezegt
De topictitel is anders al nuttig genoeg.....
als je heel dit topic door spit .. hebben ze met zn alle nog weinig nuttigs gezegt
net of jij zelf hier nuttige dingen zegt, t enige dat wij weten is dat jij gwoon een manwijf ben
nooit geen gezeur op zondag avond als studio voetbal op moet, nooit geen commentaar als er doordeweeks gevoetbalt word en het word op tv uitgezonden!! wat wil een man nog meer als de vrouw heel de tijd loopt te klagen dat er geen voetbal op tv mag is het ook niet goed....
Ik ga vanavond ook weer gezellig mee, of ze het nu leuk vinden of niet
die mannen hier leven nog in de oertijd!! vrouwen mogen net zo goed voetbal kijken!!! heb jij ergens zien staan dat voetbal perse voor mannen is???
ow ja omdat ik naar de muziek van jan smit luister neem je mij niet serieus???
jezus wat een triest geval ben jij zeg!!
al die mannen die in mijn vak zitten vinden het leuk dat er een paar vrouwen zijn die naar het voetbal gaan!!
nooit geen gezeur op zondag avond als studio voetbal op moet, nooit geen commentaar als er doordeweeks gevoetbalt word en het word op tv uitgezonden!! wat wil een man nog meer als de vrouw heel de tijd loopt te klagen dat er geen voetbal op tv mag is het ook niet goed....