Partyflock

Forumonderwerp · 854090
1 volger · 15973x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Kunnen ze ook niet gewond raken door toedoen van die geweldadige neuzenhooligans!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 7 augustus 2006 om 15:05:
Waarom niet:
-Ze verzieken de sfeer
-Ze snappen niet wat de spelregels zijn
-Ze zitten heel de wedstrijd maar te roepen wie er aan de bal is, als ze dat tenminste al weten
-Ze lopen overal maar op te letten en te zeiken
-Als het dan toevallig je vriendin is gaat ze lopen zeiken dat je niet zoveel moet roken/zuipen/snuiven/schelden/rellen/zingen
-Het wordt ook niet op prijs gesteld door de mensen met wie ik naar de voetbal ga om een vrouw mee te nemen
-Vrouwen horen ook geen bier te drinken, das ranzig. En dus mogen ze ook niet mee naar de voetbal
-Als er meerdere vrouwen meegaan is er ook nog zoiets als jaloezie
-Vrouwen gaan zich soms ook als man gedragen, dat hoort al helemaal niet.....

Je bent homo :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 7 augustus 2006 om 17:28:
Geef maar argumenten waarom vrouwen juist wel meemoeten naar de voetbal.....

:[pijpdiephuigboeksie]:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 augustus 2006 om 17:41:
Uitspraak van SneeuwbalOldschool op maandag 7 augustus 2006 om 15:05:
Waarom niet:
-Ze verzieken de sfeer
-Ze snappen niet wat de spelregels zijn
-Ze zitten heel de wedstrijd maar te roepen wie er aan de bal is, als ze dat tenminste al weten
-Ze lopen overal maar op te letten en te zeiken
-Als het dan toevallig je vriendin is gaat ze lopen zeiken dat je niet zoveel moet roken/zuipen/snuiven/schelden/rellen/zingen
-Het wordt ook niet op prijs gesteld door de mensen met wie ik naar de voetbal ga om een vrouw mee te nemen
-Vrouwen horen ook geen bier te drinken, das ranzig. En dus mogen ze ook niet mee naar de voetbal
-Als er meerdere vrouwen meegaan is er ook nog zoiets als jaloezie
-Vrouwen gaan zich soms ook als man gedragen, dat hoort al helemaal niet.....

Je bent homo

:respect:

Waarschuw beheerder
Trouwens je kan waarscijnlijk niet eens zonder vrouwen ;)

dus... anders ben je homo
Waarschuw beheerder
nee, ben geen homo, maar er zijn gewoon regels.....Dat zijn de ongeschreven regels....

Waarschuw beheerder
precies. net als dat mannen niet naar kunstschaatsen gaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 augustus 2006 om 18:01:
Trouwens je kan waarscijnlijk niet eens zonder vrouwen

Dat is zeker waar, maar als ik naar de voetbal ga, dan gaat zij dus zeker niet mee...Ze moet haar plaats kennen en dat is thuis als ik in het stadion zit.....Voor de rest moet ze maar zien maar mee naar het voetbal gaat echt niet gebeuren....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 7 augustus 2006 om 19:03:
Ze moet haar plaats kennen

Ze leest zeker ook niet op pf???? :D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 augustus 2006 om 19:21:
Ze leest zeker ook niet op pf????

Ik heb het voetbalforum beveiligd met een wachtwoord...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 7 augustus 2006 om 19:25:
Ik heb het voetbalforum beveiligd met een wachtwoord...

:worship:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op maandag 7 augustus 2006 om 19:03:
Dat is zeker waar, maar als ik naar de voetbal ga, dan gaat zij dus zeker niet mee...Ze moet haar plaats kennen en dat is thuis als ik in het stadion zit.....Voor de rest moet ze maar zien maar mee naar het voetbal gaat echt niet gebeuren....

Ze hoeft ook niet met jou mee ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 augustus 2006 om 20:01:
Ze hoeft ook niet met jou mee

niemand anders neemt haar mee hoor...

Waarschuw beheerder
donateur
Toevallig is dat de mannen die het hier zo met elkaar eens zijn allemaal uit omgeving r'dam komen!

dus meiden :lol: :lol: :lol:

Zegt genoeg dacht ik zo :lol:

Waarschuw beheerder
Dat komt omdat de rest wijvenclubs zijn 8)
Waarschuw beheerder
ik ga lekker ook naar het voetbal :P

Waarschuw beheerder
ach jee daar is ons heldere licht ook weer.8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kneder-verseder op maandag 7 augustus 2006 om 22:54:
bij psv mag chicks wel komen hoor

gelukkig maar:D heb al een aantal jaren seizoenskaart, en laat me niet wegjagen door niemand :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sw33tmango op maandag 7 augustus 2006 om 23:07:
kan je niks beters verzinnen????

Het is hier geen mtv's 'yo mama'.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 augustus 2006 om 23:08:
Het is hier geen mtv's 'yo mama'

niet???? ow dat dacht ik!! nou het is hier toch gezellig dus blijf ik nog maar even:D:D:D:D:D
Waarschuw beheerder
mogen der van jou geen vrouwen naar het voetbal dan???
als ze je club net zo supporten als jij zelf doet???
Uitspraak van sw33tmango op maandag 7 augustus 2006 om 23:37:
mogen der van jou geen vrouwen naar het voetbal dan???
als ze je club net zo supporten als jij zelf doet???

Nee, natuurlijk niet! Leuk al dat ge-emancipeer, maar het ken ook te ver gaan natuurlijk he. Voetbal is altijd iets voor mannen geweest en nu moeten de vrouwen zich er ook weer opeens mee gaan bemoeien... schandalig. Blijf toch lekker thuis, ga gezellig met vriendinnen turnen of breien ofzo.
Waarschuw beheerder
nou nee dus!!! al die mannekes hebben allemaal een grote mond maar als puntje bij paaltje komt en der zitten wat vrouwen in hun vak vinden ze het maar al te geweldig!!
en breien is voor oma's kan wel merken dat je achter loopt!!
tijden veranderen schat :D
Uitspraak van sw33tmango op maandag 7 augustus 2006 om 23:44:
nou nee dus!!! al die mannekes hebben allemaal een grote mond maar als puntje bij paaltje komt en der zitten wat vrouwen in hun vak vinden ze het maar al te geweldig!!

:s Ik kom voor de voetbal hoor, vrouwen zie ik in het weekend wel. Bij een vrouw die naar de voetbal gaat denk ik aan een robuuste, lelijke, hardschreeuwende kenau... daar kick ik niet echt op :no:

Uitspraak van sw33tmango op maandag 7 augustus 2006 om 23:44:
en breien is voor oma's kan wel merken dat je achter loopt!!
tijden veranderen schat

Mijn oma speelt sudoku
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op maandag 7 augustus 2006 om 23:48:
Ik kom voor de voetbal hoor, vrouwen zie ik in het weekend wel. Bij een vrouw die naar de voetbal gaat denk ik aan een robuuste, lelijke, hardschreeuwende kenau... daar kick ik niet echt op

waarom??? der gaan ook gewoon normale vrouwen naartoe!!
jullie hebben der gewoon echt een verkeerd beeld van! jullie zouden wel wat meer respect mogen hebben, en blij moeten zijn dat er mensen naartoe gaan maakt niet uit of je jong of oud bent vrouw of man! mijn opa en oma hadden samen al meer als 25 jaar seizoenskaarten dat is toch geweldig!! trouwe supporters die moet je koesteren!

Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op maandag 7 augustus 2006 om 23:48:
Mijn oma speelt sudoku

hahaha
Jij zal het nooit begrijpen :no: Maar ik stop hierbij met discussieren met jou... Ik heb net namelijk gezien dat je Jantje Smit fan bent, ken jou niet meer serieus nemen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 augustus 2006 om 22:31:
Toevallig is dat de mannen die het hier zo met elkaar eens zijn allemaal uit omgeving r'dam komen!

Misschien dat hier het verschil tussen mannen en vrouwen wat duidelijker is dan in sommige delen van dit land waar veel mietjes en manwijven lopen O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sw33tmango op maandag 7 augustus 2006 om 23:07:
kan je niks beters verzinnen????

als je heel dit topic door spit .. hebben ze met zn alle nog weinig nuttigs gezegt
maar ach ja ,mannen heh .. die kunnen nie veel beters als mauwen en zelf dan nergens van af weten ..

blijf erbij dat jullie allemaal zielige pootjes zijn ..vrouwen en voetbal gaat perfect iig mijn geval wel
en ik kan t nog ook whaha !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)silence is the enemy©:bier: op dinsdag 8 augustus 2006 om 10:29:
als je heel dit topic door spit .. hebben ze met zn alle nog weinig nuttigs gezegt

De topictitel is anders al nuttig genoeg.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)silence is the enemy©:bier: op dinsdag 8 augustus 2006 om 10:29:

net of jij zelf hier nuttige dingen zegt, t enige dat wij weten is dat jij gwoon een manwijf ben....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PARRUK op dinsdag 8 augustus 2006 om 13:01:
net of jij zelf hier nuttige dingen zegt, t enige dat wij weten is dat jij gwoon een manwijf ben

dat weet jij dan verkeerd
jij bent vette kneus zelf dus als je zo praat ..
ik kan weinig nuttigs zeggen als er allemaal van die halvenbak opmerkingen worden gemaakt
die op flut gebaseerd zijn
dan gaak zelf ook wel van ijlen jah
sufferd

ik kijk zoveel voetbal als ik zelf wil en doe t ook zovaak als ik wil
ik weet wel beter en jullie zijn zelf allemaal de zwakke hier !!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
geweld is niet de oplossing,ga eens een keertje na de kerk op zondag volgelingen en gij zult versteld staan van de harmonie die heerst in het land....

amen...
Waarschuw beheerder
die mannen hier leven nog in de oertijd!! vrouwen mogen net zo goed voetbal kijken!!! heb jij ergens zien staan dat voetbal perse voor mannen is???
ow ja omdat ik naar de muziek van jan smit luister neem je mij niet serieus???
jezus wat een triest geval ben jij zeg!!
al die mannen die in mijn vak zitten vinden het leuk dat er een paar vrouwen zijn die naar het voetbal gaan!!
nooit geen gezeur op zondag avond als studio voetbal op moet, nooit geen commentaar als er doordeweeks gevoetbalt word en het word op tv uitgezonden!! wat wil een man nog meer als de vrouw heel de tijd loopt te klagen dat er geen voetbal op tv mag is het ook niet goed....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sw33tmango op dinsdag 8 augustus 2006 om 13:27:
nooit geen gezeur op zondag avond als studio voetbal op moet, nooit geen commentaar als er doordeweeks gevoetbalt word en het word op tv uitgezonden!! wat wil een man nog meer als de vrouw heel de tijd loopt te klagen dat er geen voetbal op tv mag is het ook niet goed....

precies (Y) :p

Ik ga vanavond ook weer gezellig mee, of ze het nu leuk vinden of niet :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :D Mevrouwtje Vervelia :D op dinsdag 8 augustus 2006 om 13:30:
Ik ga vanavond ook weer gezellig mee, of ze het nu leuk vinden of niet

groot gelijk (y)
laatste aanpassing
Uitspraak van sw33tmango op dinsdag 8 augustus 2006 om 13:27:
die mannen hier leven nog in de oertijd!! vrouwen mogen net zo goed voetbal kijken!!! heb jij ergens zien staan dat voetbal perse voor mannen is???
ow ja omdat ik naar de muziek van jan smit luister neem je mij niet serieus???
jezus wat een triest geval ben jij zeg!!
al die mannen die in mijn vak zitten vinden het leuk dat er een paar vrouwen zijn die naar het voetbal gaan!!

:lol: Jantje Smit
Waarschuw beheerder
ow wat ben je grappig!! maak jij nu eerst maar een een echt profiel aan in plaats van fake!!
ow wacht ja dan kan je niet meer stoer doen he en schelden want dan word je meteen geband!!
en dan lachen mensen je fotows uit!!
maar daar gaan we niet op in je bent gewoon uitgeluld!!!
dag loser!!!