Partyflock

Forumonderwerp · 853320
Waarschuw beheerder
Wat vind jij? Vertel wat je vind en natuurlijk waarom...
Waarschuw beheerder
(Y) het land uit :yes: want als ze zoiets in hun eigen land flikken komen ze er niet zo makkelijk vanaf..en aangezien hier de gevangenissen al vol zitten..lijkt me dat een goed plan (y)

*jammer dat het niet realiseerbaar is

Waarschuw beheerder
helemaal mee eens, crimineel gedrag = oprotten naar
land van herkomst
of
behandelt worden als
in land van herkomst

Waarschuw beheerder
Allochtonen die meervoudig met de politie in aanraking komen mbt ernstige delicten moeten idd naar het eigen land teruggestuurd worden. Wat betreft 'nederlandse criminelen' vind ik niet dat ze weg moeten worden gestuurd, omdat dat onze eigen verantwoordelijkheid is en omdat zij hier niet te gast zijn. Als gast (de allochtoon) dien je je namelijk netjes te gedragen en anders word je eruit gezet. Nederlandse criminelen moeten ook gewoon dikke celstraffen krijgen....Dubbele passporten vind ik trouwens ook onzin..

ik had het over CRIMINELE allochtonen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dreadmanneke op dinsdag 7 maart 2006 om 10:05:
Ja, dat krijg je er van hèh, met zo'n gebrekkig denkvermogen!

nou zo te zien zijn er meer mensen het op de site met mij eens dan met jou..!!
dus ik denk dat het niet aan MIJN denkvermogen ligt maar meer aan die van JOU..!!

maar dat neem ik je niet kwalijk, want nog drie-kwart van NL denk hetzelfde als jou..!? allemaal een bord voor de kop!!
twordt tijd dat jullie je ogen is open doen..!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2006 om 17:46:
In Nederland mag je geen mening meer hebben!

tsjaa ze het wel gelijk..kijk maar naar pim fortuyn..had een mening en nou is ie dood:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 19:26:
allemaal een bord voor de kop!!

precies!!Nederland moet wakker worden!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dreadmanneke op maandag 6 maart 2006 om 23:50:
En weer gaan de randdebielen voorbij aan het feit dat allochtoon betekent dat je een Nederlands paspoort hebt en meestal gewoon hier geboren bent.

Niet ALLE allochtonen zijn hier geboren. En we kunnen ze ook terug sturen naar het geboorteland van de ouders.
En als ze minderjarig zijn stuur je de ouders gewoon mee!

Aanvaard de consequenties van wat je gedaan hebt :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 19:26:
nou zo te zien zijn er meer mensen het met mij eens dan met jou..!!
dus ik denk dat het niet aan MIJN denkvermogen ligt maar meer aan die van JOU..!!

Even zodat ik het goed begrijp: je stelt hier dat jouw stelling waar is, omdat de meerderheid van de mensen volgens jouw rekenkundige vermogen jouw standpunt zou delen?

Vervolgens zeg je:
maar dat neem ik je niet kwalijk, want nog drie-kwart van NL denk hetzelfde als jou..!? allemaal een bord voor de kop!!

Met andere woorden: de meerderheid denkt het wel, maar ik heb toch gelijk?

Knap staaltje logica, maar volgens mij ben je de draad een beetje kwijt.

Om in te gaan op de stelling: wat een kortzichtige populistische prietpraat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 7 maart 2006 om 19:42:
sjaa ze het wel gelijk..kijk maar naar pim fortuyn..had een mening en nou is ie dood

En kijk naar die 15,8 miljoen andere mensen met een mening in dit land, die leven allemaal nog.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
allemaal mn land uit. OPROTTUH.
ga je eigen land maar verzieken (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *** SaS *** op maandag 27 februari 2006 om 17:36:
Wat vind jij? Vertel wat je vind en natuurlijk waarom...

crimineel en niet werkend, en alles wat zch niet aan de maatschappij en normen en waarden hier wilt aanpassen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ben ik het mee eens!

Gewoon terug naar het land van herkomst. :)

Ik vind dat er iets van strafpunt regeling moet komen ofzo. En dan een harde. 1 zwaar misdrijf of 3 kleine misdrijven en dan terug naar het land van herkomst ofzo... :)
Vind dat ook totaal niet onredelijk ofzo, dus vind het ook best een haalbaar idee voor in de politiek.
Als gast zijnde heb je je maar te gedragen. Veel lijken nederland te zien als een paradijs waarin alles mag. Dat is natuurlijk fout!
Dus ik ben voor.

Wel moet hierin duidelijkheid worden geschept.

Ik vind alleen wel dat mensen die zich hier goed gedragen en hier echt een leven proberen op te bouwen dán ineens worden terug gestuurd om één of andere flutreden, wat ook vaak gebeurd, daar ben ik tegen!

Maar mensen die zich niet gedragen moeten lekker eruit gezet worden! (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 03:03:
Ik vind het alleen wel dat mensen die zich hier goed gedragen en hier echt een leven proberen op te bouwen dán ineens worden terug gestuurd om één of andere flutreden. Wat ook vaan gebeurd. Daar ben ik tegen!

Maar mensen die zich niet gedragen moeten lekker eruit gezet worden!

:respect:

Waarschuw beheerder
zet álle criminelen op een eiland en alat t ze uitzoeken
Werkzaam bij C-E Events
Waarschuw beheerder
nederland..... het land van ONBEGRENSDE mogelijkheden.....
Waarschuw beheerder
Misschien een idee om even het verschil te gaan leren tussen 'asielzoekers' en 'allochtonen'.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van mac c op woensdag 8 maart 2006 om 05:35:
nederland..... het land van ONBEGRENSDE mogelijkheden.....

net amerika he (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 7 maart 2006 om 23:48:
allemaal mn land uit.

jou land???:O is mijn land jah:[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 13:45:
ou land???:O is mijn land jah:[

mijn land en van andere Nederlanders.
Iedereen moet maar een beseffen dat HOLLAND godverdomme het HARDSTE is :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 8 maart 2006 om 14:10:
Iedereen moet maar een beseffen dat HOLLAND godverdomme het HARDSTE is

nederland is te soft mop(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 15:38:
nederland is te soft mop

Je bedoelt menselijk?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 15:44:
Je bedoelt menselijk?

Nee je leest niet goed:no: te soft duidelijk toch:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 15:44:
Je bedoelt menselijk?

nee als ze hier wat flikken mogen ze in een luxe hotelkamer der straf uit zitten;)(SOFT)

als jij wat daar flikt word je klauwtje der afgehakt :cheer: (HARD)

duidelijk;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 16:00:
nee als ze hier wat flikken mogen ze in een luxe hotelkamer der straf uit zitten(SOFT)

Het is toch ook belachelijk dat dat hier allemaal zo makkelijk gaat en dan nog zeggen nederland is menselijk pffffffffffff. SOFT Dus:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op woensdag 8 maart 2006 om 16:07:
Het is toch ook belachelijk dat dat hier allemaal zo makkelijk gaat

is ook achterlijk:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje harde aanpak nee hoor, want stel je voor dat of stel je voor dit... pfffffff wordt er moedeloos van soms

Waarschuw beheerder
Alle Criminelen mogen van mij naar een zwaar beveiligd eiland ver van de bewoonde wereld vandaan. Maakt niet uit van welke afkomst ze zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 17:27:
Alle Criminelen mogen van mij naar een zwaar beveiligd eiland ver van de bewoonde wereld vandaan. Maakt niet uit van welke afkomst ze zijn.

en dan een bom nee geen rotje een bom erop :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 8 maart 2006 om 17:37:
en dan een bom nee geen rotje een bom erop

Nee dat is te makkelijk! We moeten ze martelen, hard laten werken en martelen. Grrrr :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 16:00:
als jij wat daar flikt word je klauwtje der afgehakt

Zou je dat dan liever hier ook willen dan? Iemand gaat een keer de fout in en is meteen zijn klauwen kwijt. Ik vind Nederland juist sterk in zijn omgang met criminelen. Tenminste gericht op de achtergronden van de criminaliteit en het oplossen daarvan i.p.v. alleen het bestraffen (is op de lange termijn veel minder effectief voor het oplossen van criminaliteit)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 17:39:
Nee dat is te makkelijk! We moeten ze martelen, hard laten werken en martelen. Grrrr

Grow up!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 18:31:
Uitspraak van heartcore; NO PAIN - - - NO GAIN <3 op woensdag 8 maart 2006 om 17:39:
Nee dat is te makkelijk! We moeten ze martelen, hard laten werken en martelen. Grrrr

Grow up!

Hoezo dat nou weer? Als een crimineel een ander iets ergs heeft aangedaan mogen ze het van mij echt diegene hetzelfde aandoen!
Waarschuw beheerder
Zou je dat dan liever hier ook willen dan? Iemand gaat een keer de fout in en is meteen zijn klauwen kwijt. Ik vind Nederland juist sterk in zijn omgang met criminelen. Tenminste gericht op de achtergronden van de criminaliteit en het oplossen daarvan i.p.v. alleen het bestraffen (is op de lange termijn veel minder effectief voor het oplossen van criminaliteit)

Sterk in het oplossen van criminaliteit? Nederland houdt criminelen een handje boven hun hoofd... straffen zijn laag en oplossen... dat gebeurt amper vind ik!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 18:33:
Hoezo dat nou weer? Als een crimineel een ander iets ergs heeft aangedaan mogen ze het van mij echt diegene hetzelfde aandoen

Idd helemaal mee eens, zo voel je wat je slachtoffer ook voelde. ZO leer je het wel af!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 17:39:

oeh :o wil geen ruzie met jou astu :flower:
Grow up!

ssst :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 maart 2006 om 18:33:
Hoezo dat nou weer? Als een crimineel een ander iets ergs heeft aangedaan mogen ze het van mij echt diegene hetzelfde aandoen!

Wat schiet je daar mee op? Doet het de gevolgen teniet? Brengt het de slachtoffers terug? Nee, natuurlijk niet. Ik ben het met je eens dat die criminelen gestraft moeten worden. Ze moeten weten dat wat ze hebben gedaan ontoelaatbaar is. Maar als je haat met haat bestrijden zoals jij voorstelt (martelen, enz) dan is het einde op den duur zoek.

Uitspraak van *** SaS *** op woensdag 8 maart 2006 om 18:37:
Sterk in het oplossen van criminaliteit? Nederland houdt criminelen een handje boven hun hoofd... straffen zijn laag en oplossen... dat gebeurt amper vind ik!

Zucht. Straffen is niet de enige manier om criminaliteit aan te pakken. Je moet iets doen aan de omstandigheden waardoor een persoon crimineel gedrag vertoont. Alleen dan los je het structureel op. Ik denk dat niemand als crimineel geboren wordt. Daar gaat altijd iets aan vooraf. Het heeft dus een oorzaak. En een oorzaak kan dus teruggedraaid worden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *** SaS *** op woensdag 8 maart 2006 om 18:37:
en oplossen... dat gebeurt amper vind ik!

En hoe kun je dat onderbouwen dan? Je kunt zoiets namelijk niet 'vinden'.
Waarschuw beheerder
iedereen loopt nu te zeiken..maar wie van jullie heeft gestemd afgelopen dinsdag....kijk PVDA heeft weer gewonnen..en als er 1 partij het land naar de klote helpt is het die partij.

dus wil je zowiezo verandering zien komen..ga vooral eens een x naar de stembus (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Zou je dat dan liever hier ook willen dan?

:yes:

Ik vind Nederland juist sterk in zijn omgang met criminelen. Tenminste gericht op de achtergronden van de criminaliteit en het oplossen daarvan i.p.v. alleen het bestraffen (is op de lange termijn veel minder effectief voor het oplossen van criminaliteit)

zie jij veranderingen nah ik nie zie alleen maar ergere dingen gebeuren(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 6 maart 2006 om 19:25:
ook goed
ik vind met straf-blad oprotte! en zonder treed binne
en als ze dan nog wat in NL uitspoken, weer het landje uittrappe, moet simpel genoeg zijn toch?

hahah ckerrrss!! ik bedoel als ze zich gewoon kunnen aanpassen is dr nixx aan de hand maar ze moeten niet focken met ons landje hea;)
(K)
Waarschuw beheerder
gewoon na 3 keer in de fout te zijn gegaan het land uit.
zulke mensen kosten de maatschapij (ons dus) alleen maar geld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 12:29:
zie jij veranderingen nah ik nie zie alleen maar ergere dingen gebeuren

Niet zo gek. Door de verharding van de samenleving zijn de mensen die al tot de outcast behoorde nog meer in die hoek gedrukt. Dan laat je ze nog minder ruimte over om zich netjes te gedragen.
Is het je niet opgevallen dat bijvoorbeeld sinds Fortuyn de tegenstellingen tussen autochtonen en allochtonen alleen maar scherper zijn geworden? Dat deze tegenstellingen zich nu meer dan ooit manifesteren in de vorm van geweld?
Als niet iedereen het nodig had gevonden om anderen te beledigen onder het mom van vrije meningsuiting (iets wat in essentie iets heel anders is dan mensen geitenneuker noemen) dan was van Gogh nooit vermoord en hadden veel allochtonen het nooit nodig gevonden om zich nog meer tegen de Nederlandse samenleving te keren door extremistisch te worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 12:37:
Als niet iedereen het nodig had gevonden om anderen te beledigen onder het mom van vrije meningsuiting (iets wat in essentie iets heel anders is dan mensen geitenneuker noemen) dan was van Gogh nooit vermoord

dus omdat hij dat gezegt heeft mag die ff om zeep geholpen worden;)

nah ik weet nie of je het door had maar die jongen was meer van plan dan alleen van gogh vermoorden opzouten met dat soort lui laat ze die onzin in hun eigen land doen:@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 12:41:
dus omdat hij dat gezegt heeft mag die ff om zeep geholpen worden

Dat zeg ik absoluut niet. Maar ik denk wel dat het feit dat we allochtonen meer afwijzen dan ooit zulk soort gevolgen kan hebben (vooral bij labiele mensen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 12:41:
nah ik weet nie of je het door had maar die jongen was meer van plan dan alleen van gogh vermoorden opzouten met dat soort lui laat ze die onzin in hun eigen land doen

Wat het probleem is met extremisten is dat ze enerzijds Nederlands zijn en anderzijds moslim. Hoe meer ze worden afgewezen door de Nederlandse maatschappij, hoe meer ze zich terug trekken in hun moslim identiteit. En bij mensen die al een beetje labiele persoonlijkheid hebben kan dat zelfs leiden tot extremisme. Dus; wij Nederlanders zouden ook wel eens wat meer ons best mogen doen om hen te accpeteren ipv jan en alleman uit te maken voor geitenneuker.

Waarschuw beheerder
donateur
Yep opzouten met alle criminele allochtone, maar helaas kan dat niet, maar het zou wel is leuk zijn om ze terug te sturen naar hun eigen land, want daar durven ze dat niet te flikken hoor !

Maar ja hier in luilekkerland mag alles en als die linkse maffia olv Bos, Marijnnissen en superkut Femke aan de macht komt, dan wordt het helemaal een chaos

pfffff
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 12:46:
zelfs leiden tot extremisme. Dus; wij Nederlanders zouden ook wel eens wat meer ons best mogen doen om hen te accpeteren ipv jan en alleman uit te maken voor geitenneuker.

Nog meer komen hier krijgen geld,huis,fiets, zonder er wat er voor te hoeven doen .de ene na de andere moskee wordt de grond uit gestamt.zelf hun rijbewijs mogen ze in hun eigen taal doen.wat vewachten ze nog meer .als dat geloof zo goed is zorg dan lekker dat je het daar houd waar het hoort en dat is niet hier.maar ze willen alleen de lusten en niet de lasten.
En een ieder die daar een andere mening over heeft is vaak al gelijk racist .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van travely op donderdag 9 maart 2006 om 13:20:
Nog meer komen hier krijgen geld,huis,fiets, zonder er wat er voor te hoeven doen .de ene na de andere moskee wordt de grond uit gestamt.zelf hun rijbewijs mogen ze in hun eigen taal doen.wat vewachten ze nog meer .als dat geloof zo goed is zorg dan lekker dat je het daar houd waar het hoort en dat is niet hier.maar ze willen alleen de lusten en niet de lasten.

Ik heb het niet over de overheid. Die doet idd genoeg voor die mensen (misschien zelfs iets te veel). Ik heb het over de Nederlandse bevolking. Het komt steeds vaker voor dat Nederlandse (voornamelijk) jongeren zich ronduit beledigend uitlaten over allochtonen. Het zou niet zo moeten zijn dat allochtonen zich daardoor bekeren tot extremisme, net als dat ik liever een wereld zonder oorlog had. Maar het feit is wel dat het gebeurd. En we moeten zorgen zo goed mogelijk met de bestaande situatie om te gaan. Initiatief van een ander kun je niet afdwingen. De enige die je kunt beinvloeden is jezelf. Daarom pleit ik ervoor dat wij Nederlanders iig osn best doen om de situatie te verbeteren.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 12:46:
Wat het probleem is met extremisten is dat ze enerzijds Nederlands zijn en anderzijds moslim. Hoe meer ze worden afgewezen door de Nederlandse maatschappij, hoe meer ze zich terug trekken in hun moslim identiteit. En bij mensen die al een beetje labiele persoonlijkheid hebben kan dat zelfs leiden tot extremisme. Dus; wij Nederlanders zouden ook wel eens wat meer ons best mogen doen om hen te accpeteren ipv jan en alleman uit te maken voor geitenneuker

je mot is in turkijen of maroko vragen of je een kerk mag bouwen;) nah wat denk jij???

en hier reizen de moskees de grond uit zal jou dit zeggen nederland is nederland al lang niet meer:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 9 maart 2006 om 13:31:
en hier reizen de moskees de grond uit zal jou dit zeggen nederland is nederland al lang niet meer

Wat voor concrete last heb jij ervan dat er moskeeen staan?

En nogmaals, de tolerantie van de overheid heb ik al onderkent. Ik had het over de houding van de bevolking tegenover allochtonen.