Partyflock

Forumonderwerp · 853312
13557x bekeken
Waarschuw beheerder
+1
Wie doet er body combat? ben wel benieuwd :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
iemand al dvd van bc 31? hij is helemaal geweldig met capoera warm up double round hous! TOP

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fatal inc. op zaterdag 24 februari 2007 om 12:01:
iemand al dvd van bc 31? hij is helemaal geweldig met capoera warm up double round hous! TOP

ja heb em, zaterdag naar kwartaal geweest, was weer erg goed, bc 31 is very nice

Waarschuw beheerder
Vette sport! :d

Waarschuw beheerder
kan iemand mij ook de dvd van body combat 31 sturen naar mij of zeggen waar ik hem kan vinden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 maart 2007 om 11:58:
of zeggen waar ik hem kan vinden

Nog nergens, maar binnekort, over waarschijnlijk 2 weken, op Shareaza

Waarschuw beheerder
oke dank je

Waarschuw beheerder
ik heb trouwens de nieuwe combat cd al wel helemaal jongens en meisjes
Waarschuw beheerder
ja fijn voor je:S
hoe kom je aan die cd dan?

Waarschuw beheerder
ik heb hem via shareaza gevonden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 maart 2007 om 14:22:
ik heb hem via shareaza gevonden

Staat ie al op idd
Waarschuw beheerder
nou ik vind em niet maar ik zie em morgen:D:D
Waarschuw beheerder
hij si egt zoooooooooooooooooo vet beter als 30!!!
zerke weten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fatal inc. op donderdag 8 maart 2007 om 19:34:
hij si egt zoooooooooooooooooo vet beter als 30!!!
zerke weten

en wat zeg je dan?
Waarschuw beheerder
haha TANX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!!!
:respect:

Waarschuw beheerder
b)

Waarschuw beheerder
heeft iemand die dvd van body combat 31 al dan ik kan niet wachten ik wil al vast oefenen namelijk
Waarschuw beheerder
WE ROCK!!!!! deze release is egt top! waneer krijgen jullie em wij lanceren allenieuwe lessen zondag! kan niet wachten de pump moet ook goed zijn dacht ik zo?!
ben benieuwd!!!!
Waarschuw beheerder
bij ons duurt het nog wel een paar weken denk ik.

de intructeurs hebben het al wel over de nieuwe combat. ben in iedergeval zeer benieuwd.

Waarschuw beheerder
goed zoeken op Shareaza;) en u vindt bodycombat 31 op video (Zip file)

Waarschuw beheerder
hoe vindt je hem daar dan ik zoek en zoek daar maar kan nog niks vinden hoe typ je dat dan in daar bij shareaza BCstefan?
Waarschuw beheerder
zeg alstublief willen jullie dat per mail regelen ofsow laten we het gewoon over de les hebben alstublieft!
danku..

trouwens vinden jullie de muziek goed?..
ik vind het goed maar volgesmij gaat het toch de rock kant op hoorde iemand zeggen die i nieuw zeeland in de les staat en die zij dat de volgende op 1 track na allemaal rock is wel bale vind ik..?

Waarschuw beheerder
jongens body combat 31 is vet cool ik heb heb gisteravond gezien
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2007 om 08:16:
jongens body combat 31 is vet cool ik heb heb gisteravond gezien

Ik heb gister de eerste 2 nummers gehad!
Ff wennen, weer wat anders, maar wel leuk! (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VS* op dinsdag 13 maart 2007 om 08:58:
Ik heb gister de eerste 2 nummers gehad!
Ff wennen, weer wat anders, maar wel leuk!

2 nummers maar???:P
Waarschuw beheerder
Yep, ook ik ben een echte DieHardBodyCombatter sinds jaren!

Heb alleen ff snel de laatste reacties gelezen en ik moet zeggen dat idd de Muay Thai de laatste paar keer minder is. Hit'm is nog steeds de allerbeste Muay Thai-track ooit en ook The 6th Gate en So What zijn goed.

De nieuwste release (BC 31) is errug heftig, errug gaaf, maar weer teveel rocknummers naar mijn idee (hoe kan het ook anders met mijn eigen muziekkeuze). Het nummer van Pink is een lekker stoer wijvennummer, nummer 8 is een heerlijk nummer om mijn groep voor de gek te houden en de capoeira is weer SMOKIN'!

Ik kan niet wachten om weer lekker te gaan mixen, ff de oude nummers weer es doen, vindt m´n groep ook leuk. Na een tijdje ben je het gewone programma toch een heel klein beetje zat (klein beetje maar) Enne...ik verwacht natuurlijk iedereen woonachtig in Meppel en omstreken een keer bij mij op de sportschool! ;)

Oh, ja, en als laatste ff een comment op de instructeurs hier op pf die 'gewone' combatters (dus niet-instructeurs) de dvd verstrekken om zelf te gaan oefenen: er is natuurlijk een reden waarom wij op het podium staan. Think about it!

Kia Kaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van L!nd@ op dinsdag 13 maart 2007 om 11:38:
Oh, ja, en als laatste ff een comment op de instructeurs hier op pf die 'gewone' combatters (dus niet-instructeurs) de dvd verstrekken om zelf te gaan oefenen: er is natuurlijk een reden waarom wij op het podium staan. Think about it!

precies, daar ben ik het helemaal mee eens b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2007 om 11:43:
precies, daar ben ik het helemaal mee eens

Haha, you've got the message :woop:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van L!nd@ op dinsdag 13 maart 2007 om 11:49:
Haha, you've got the message

absoluut:bounce:
Waarschuw beheerder
en hoe bevalt de nieuwe?!!!
hijs egt veeeeeeeeeeeeeeeeeeet!
Waarschuw beheerder
Ik vind het in één woord GEWELDIG wel wat zwaarder maar wel leuk.
Waarschuw beheerder
donateur
dinsdag ga ik na lange tijd weer een les mee doen, ben benieuwd.

Vrijdag heb ik de release...

Waarschuw beheerder
wij hebben de nieuwe combat 4 april pas maar ik ken hem nu al uit mijn hoofd en hij is super gaaf
Waarschuw beheerder
*zucht...
waarom moet jij em uit je hofd kennen insturcteurs ergen zich daar egt aan! maar goed..
we hebben zondag gehad 18e..
was wel weer top!
hij is egt weer helemaal anders deze release ik vind hem wel leuk!
Waarschuw beheerder
Hier is de bc32 sizzler:

"Fighting clever" is the theme for a great new release where members are coached in the different levels of workout intensity and getting the maximum benefit from interval training, BODYCOMBAT-style.

Instructors explain the reasons for the dfferent levels and when to take the work rate up a notch for great results. Teachers also help fighters get savvy about working with the music to go hard, recovering, then unleashing again.

Dan and Rach kick things off (literally) with an upper body warm-up that also freatures legwork; then slow down the pace to exploit the full essence of the capoeira ginga.

Fighters get their first chance to explore their levels with the huge 80s hit, School's Out; then power training kicks in with a breakout track that shifts the focus to the shoulders.

Track 6 is a chance to rest the arms while we put the legs to work with a taste of karate but don't relax - the intensity levels get another hammering in Track 7 when we get to feel fatigue with a capital F!

A truck-load of body rips brings everyone home in Track 8 with nothing left in the tank.

Then there's just time for some slow-tempo kicks as we wind down the pace and some final, peace-restoring katas to the empowering sound of Phil Colins' In The Air Tonight.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben vandaag geweest en vond het echt super.:D
We hadden een mix van allemaal oude nummers.

In juli vond ik combat niet echt leuk.
Gelukkig is me mening nu wel veranderd. :)

Waarschuw beheerder
Body Combat?

Ik vind dat echt niet leuk! :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Ptje* :cheer: op dinsdag 27 maart 2007 om 21:35:
In juli vond ik combat niet echt leuk.
Gelukkig is me mening nu wel veranderd.

kijk dat is altijd goed b)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fatal inc. op zondag 25 maart 2007 om 17:59:
*zucht...
waarom moet jij em uit je hofd kennen insturcteurs ergen zich daar egt aan! maar goed..

Waarom ergeren instructeurs zich daar aan?
Wat is er mis met fanatieke deelnemers?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roulette op vrijdag 30 maart 2007 om 16:03:
Waarom ergeren instructeurs zich daar aan?
Wat is er mis met fanatieke deelnemers?

nou daar is nix mis mee dat ben ik ook maar niet dat ze het beter willen doen als de isntructeurs

Waarschuw beheerder
hey maar ik wil het niet beter doen als mij instructeur hoor ik wil het gewoon net zo goed proberen te doen als mijn instructeur en daar zit verschil in.
Waarschuw beheerder
ok wat jij wil maar dan kun je het beter leran van ej instructeur maar goed maakt niet uit!!!
en ben best wel al benieuwd naar 32?!
de mzuiek lijkt me minder!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2007 om 11:43:

Idd Ook helemaal Mee Eens :jaja:
Zal tohg wel een Reden Hebben waarom wy De les Geven ;)
haha

xx. Danielle
Waarschuw beheerder
Ik heb vorige week voor het eerst Body Combat gedaan.
Vond het errug gaaf maar ook wel vermoeiend;-)

Ga het zeker nog een keer doen!
Waarschuw beheerder
volgende week woensdag de nieuwe :)

Waarschuw beheerder
ik geef ook body combat lessen,
het is echt super gaaf,
ik zou me geen leven zonder combat
kunnen voorstellen :D:D:D

Waarschuw beheerder
ikkeeee:D en ik vindt het helemaal super!:D