Yep, ook ik ben een echte DieHardBodyCombatter sinds jaren!
Heb alleen ff snel de laatste reacties gelezen en ik moet zeggen dat idd de Muay Thai de laatste paar keer minder is. Hit'm is nog steeds de allerbeste Muay Thai-track ooit en ook The 6th Gate en So What zijn goed.
De nieuwste release (BC 31) is errug heftig, errug gaaf, maar weer teveel rocknummers naar mijn idee (hoe kan het ook anders met mijn eigen muziekkeuze). Het nummer van Pink is een lekker stoer wijvennummer, nummer 8 is een heerlijk nummer om mijn groep voor de gek te houden en de capoeira is weer SMOKIN'!
Ik kan niet wachten om weer lekker te gaan mixen, ff de oude nummers weer es doen, vindt m´n groep ook leuk. Na een tijdje ben je het gewone programma toch een heel klein beetje zat (klein beetje maar) Enne...ik verwacht natuurlijk iedereen woonachtig in Meppel en omstreken een keer bij mij op de sportschool!
Oh, ja, en als laatste ff een comment op de instructeurs hier op pf die 'gewone' combatters (dus niet-instructeurs) de dvd verstrekken om zelf te gaan oefenen: er is natuurlijk een reden waarom wij op het podium staan. Think about it!
Kia Kaha