11390x bekeken
donateur
ik heb zelf geen brommer,
Vin ut wel leuk om brommers te kiek'n
ik heb zelf geen brommer,
Hahaa jah idd
Brommers kiek'n
dna gilera
hahahaha
best gaaf ding maar het blijft een stofzuiger
heb je zeker gelijk in maar wilde kijken wat je uit zo'n tupperware machine kon halen best, aardig gelukt toch?
hij staat nu op 18.6 pk en +/-150 km/pu
en een schijfrem voor (dat is beter als die standaard trommel remmetje)
toch leuk voor een kymco
Ben meer Yamahafiguur
ja doe mij dan ook maar een yamaha r1
Of wou je zeggen dat dat antieke ding op jou avator ook 20+ pk haalt?
ja
Muhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahucherucherochel*Proest*
Daarmee beantwoord je mijn vraag toch niet?!?
nee het stelt niks voor en ja als ik het zou willen had ik er ook weleen gekocht
En dan heb je nog nooit tegen een echte 70 cc gereden zeker?
tegen een 70cc malossi mhr telt dat ook
Uitspraak van scully op maandag 13 maart 2006 om 17:59:
Of wou je zeggen dat dat antieke ding op jou avator ook 20+ pk haalt?
Uitspraak van Honda powerr! op maandag 13 maart 2006 om 18:03:
ja
Muhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahucherucherochel*Proest*
nee 20+pk haalt ie nooit
Nou dan, scooters halen dat wel, dus wat is nou waardeloos spul dan?
een lading plastic op een stofzuiger wat stelt het dan voor?...
Uitspraak van scully op maandag 13 maart 2006 om 18:20:
scooter is een automaat vind ik pers niet veel aan schakel liever. en die scooter zijn vaak vol met mankementen doe mij maar mijn honda wat ouder maar nooit kapot en 20 pk bijna
scooter is een automaat vind ik pers niet veel aan schakel liever. en die scooter zijn vaak vol met mankementen doe mij maar mijn honda wat ouder maar nooit kapot en 20 pk bijna
ja ik heb liever ook een schakel en dan vooral zon oude dan heb je wat speciaals want scooters zijn wel aardig maar er rijden er iets teveel van rond
maar nooit kapot
In een ander topic geef je nog aan dat je krukas kapot is.
Als je gaat opvoeren, dan gaat het spul gewoon sneller stuk. Helemaal als het maximale eruit gehaald word.
Als je gaat opvoeren, dan gaat het spul gewoon sneller stuk. Helemaal als het maximale eruit gehaald word.
je zegt het zelf als je gaat opvoeren
die dingen zijn hartstikke goed want ik zie nog geen scooter van 30 jaar oud of jij wel?..
hahaha,als je scooter boven de 12000 toeren gaat komen en boven de 15pk reken er maar op dat er heel vaak onderdelen kapot,krom,los,enz gaan. kheb zelfs een keer me complete blok doormidden gehad. Maar echt snelle scoots zie je echt niet veel rijden op straat.
Dat wel, maar dat is ook een extreem.
Mbx blok met 110 cc draait niet zoveel rpms en kan natuurlijk wat meer aan. Maar dat scooters nix zijn, is gewoon de reinste onzin. Je had op mn mhr team twins tuned sr mb moeten zitten. 17pk, wedden dat dat vliegt
Uiteraard is schakellen wel leuker
Dat wel, maar dat is ook een extreem.
Mbx blok met 110 cc draait niet zoveel rpms en kan natuurlijk wat meer aan. Maar dat scooters nix zijn, is gewoon de reinste onzin. Je had op mn mhr team twins tuned sr mb moeten zitten. 17pk, wedden dat dat vliegt
Uiteraard is schakellen wel leuker
ik weet hoe hard die dingen kunne lopen een vriend van mij heeft zon ding maar als ik erop rij word ik er niet warm of koud van doe mij toch maar mooi een schakel brom dat loopt veel fijner
Nou, ik kan je vertellen: Heel wat langzamer dan de scooters haha.
dat maakt het nog niet onintressanter
Nou, ik kan je vertellen: Heel wat langzamer dan de scooters haha.
binnenrotor en kartcarb op een puch staat wel leuk
kom op man honda power waar heb je t nou over.. je hebt n zielige honda MB met n jaren 60 pakkendragertje.. rustig maar je groeit er wel over heen
ja ik snap dat je jaloers bent omdat jij niet op je moeders scooter mag rijden maar dan hoef je nog niet mijn trots af te blaffen
Citta 4-ever 

Citta 4-ever
haha daar zag ik pas nog 3 man op zon ding zitten liep ook niet echt
Wat heb het voor zin om te schakelen met een cilinderinhoud van wel 50cc!
9 vande 10 mensen rijdt wel met iets zwaarders dan een 50cc en altijd dan nog beter op een schakel dan een scoot dan moet je tenminste nog iets doen als je erop rijd
9 vande 10 mensen rijdt wel met iets zwaarders dan een 50cc en altijd dan nog beter op een schakel dan een scoot dan moet je tenminste nog iets doen als je erop rijd
Wat bedoel je met "iets"? het wordt pas leuk bij 250 cc.
En aangezien je met een brommer vooral in de stad rijd komt dat schakelen je al gauw de neus uit. Daarnaast is het transmissie systeem van een scooter een stuk beter.
Hehe, dat is grappig. Foto is van 2 jaar terug als ik het goed heb @ Jubbega.
FF trug denken, jah dat heb jij heel goed
Lol, een schakelbrommer is gewoon een namaak motor.
Wat heb het voor zin om te schakelen met een cilinderinhoud van wel 50cc!
Wat bedoel je met "iets"? het wordt pas leuk bij 250 cc.
En aangezien je met een brommer vooral in de stad rijd komt dat schakelen je al gauw de neus uit. Daarnaast is het transmissie systeem van een scooter een stuk beter.
Vergeet niet dat jongens tussen 16 en 18 niet op iets zwaarder mogen rijden dan 49cc.
Niet zo'n slimme opmerking voor een hbo'er.
En waar baseer jij op dat een transmissie systeem van een scooter een stuk beter is?
Ik zie nog steeds kreidlers en zundapps rijden terwijl een scooter van die leeftijd een zelfzaamheid is omdat die gewoon motorisch minder zijn.
laatste aanpassing
die puch maxi is gaaf ik ben benieuwd hoe die het doet
Zo op het oog te zien heeft hij een gewone athena cilinder met membraan inlaat en een binnenrotor van een oude crossmotor ofzo
Kartcarburateur is ook wat minder, inlaattraject wel kort, maar elke keer dat je gaat rijden mag je hem opnieuw afstellen, ivm luchtvochtigheid etc.
Die uitlaat, lijkt me iets van een homoet oid dus ook nog lang niet het sneltste van het snelste...
Met andere woorden er zijn nog veel snellere puchjes
Remco Piepers die rijd met een puch met een Lc crossmotor cilinder erop, die laat menig scooter achter zich..
Vergeet niet dat jongens tussen 16 en 18 niet op iets zwaarder mogen rijden dan 49cc.
Dat is lullig voor ze, maar dat verandert er niks aan.
Niet zo'n slimme opmerking voor een hbo'er.
Wie zegt dat hbo'ers slim zijn dan?
En waar baseer jij op dat een transmissie systeem van een scooter een stuk beter is?
Beter in de zin van efficiënter. Mijn onbegrensde scooter was bijvoobeeld sneller en trok sneller op dan de onbegrensde schakel van een vriend. Wat voor zin heeft het om dan te gaan schakelen?
Het zit er alleen op om het een motor te laten lijken.
laatste aanpassing
Beter in de zin van efficiënter. Mijn onbegrensde scooter was bijvoobeeld sneller en trok sneller op dan de onbegrensde schakel van een vriend. Wat voor zin heeft het om dan te gaan schakelen?
Het zit er alleen op om het een motor te laten lijken.laatste aanpassing 17 maart 2006 18:14
Met mijn ervaring weet ik dat een onbegrensde schakel sneller is dan een onbegrensde scooter,\
Maar ik neem het jou niet kwalijk dat jij dat niet wist...
maar jij gaat me toch niet vertellen dat jij netjes heb gewacht tot je 16 was
Werkte op zaterdag bij een autoschadebedrijf...
van mijn 11e tot mijn 16...
Kon op dat terrein doen en laten wat ik wilde
Maar heb voor mijn 16 nooit op de openbare weg gereden
heb wat met oude mt´tjes.
Met mijn ervaring weet ik dat een onbegrensde schakel sneller is dan een onbegrensde scooter,\
Dan weet je vast ook wel dat niet elke scooter even snel is.
En dat een scooter sowieso sneller accelereert en een schakelsysteem dus eigenlijk onzin is.
Jeej ik rij 60 in zn 4!
zelfs mn auto red dat nog in z'n 1
Daarom staat dat ook op de foto.
Daarom zit het ook op de brommer
Ik doe maar een gok hoor?
Maar t blijft onzin.
Een echte schakelbrommer, zoals een zx10 of een r1 rijd in z'n eerste versnelling 2-3 keer zo hard als jouw ding op topsnelheid
Vergeet niet dat een schakelbrommer ook best een goeie basis is voor een motorrijbewijs
Gebeurd vaakzat dat als er een scooterman voor het eerst op een motor zit, hij op dat ding zit alsof hij in zen broek gescheten heeft.. wantja schakelen?? nog nooit eerder gedaan.
De een vindt schakelen gewoon leuk en de ander niet.
Hier mijn ouwe MT
wantja schakelen??
ja dat is zo als je al 2 jaar op een schakelbrom gereden hebt dan stap je zo over op een motor
Dat denk jij
Het is idd een goeie bassis wat betreft schakelen maar je stapt echt niet zo over. Als jij nu op een motor stapt lig je bij het eerste beste straatje dat je wil keren op je bakkes.
Hou jij je lekker bezig met je studie in plaats van poep te praten.Laat deze mensen in hun waarde heb zelf ook schakelbrommer gereden zowel 50 cc en 80 cc.Prima opstap naar eventueel motor-rijbewijs ,heb zelfs al voor ik ging lessen al gereden op mn vaders motor waar ik voordeel had door mn schakel ervaring op gedaan op een brommer....
Uitspraak van Jorr op maandag 20 maart 2006 om 15:58:
Dat denk jij
Het is idd een goeie bassis wat betreft schakelen maar je stapt echt niet zo over. Als jij nu op een motor stapt lig je bij het eerste beste straatje dat je wil keren op je bakkes.
Hou jij je lekker bezig met je studie in plaats van poep te praten.Laat deze mensen in hun waarde heb zelf ook schakelbrommer gereden zowel 50 cc en 80 cc.Prima opstap naar eventueel motor-rijbewijs ,heb zelfs al voor ik ging lessen al gereden op mn vaders motor waar ik voordeel had door mn schakel ervaring op gedaan op een brommer....
precies, heb ook 3 schakelcrossmotortjes versleten. vervolgens een oefenrondje op een zx7r en prima van de plaats gekomen
laatste aanpassing
Zo op het oog te zien heeft hij een gewone athena cilinder met membraan inlaat en een binnenrotor van een oude crossmotor ofzo
Kartcarburateur is ook wat minder, inlaattraject wel kort, maar elke keer dat je gaat rijden mag je hem opnieuw afstellen, ivm luchtvochtigheid etc.
Die uitlaat, lijkt me iets van een homoet oid dus ook nog lang niet het sneltste van het snelste...
Met andere woorden er zijn nog veel snellere puchjes
Remco Piepers die rijd met een puch met een Lc crossmotor cilinder erop, die laat menig scooter achter zich..
FOKKO VAN DER VELDEN heeft een puch rijd zelfde klasse als piepers,piepers op laatste meters iets sneller meestal maar die van fokko spuit gewoon weg niet normaal.
Dat denk jij
je hebt het gevoel wel of je hebt het niet,heb een 250cc aprilia gehad en daar reed ik ook mee zonder eerder op een motor te hebben gereden en dat ging mij heel goed af en daarna ook wel zwaarder gereden beetje zelf vertrouwen dan komt het wel goed.maar goed niet iedereen heeft dat.
Vergeet niet dat een schakelbrommer ook best een goeie basis is voor een motorrijbewijs
Staat toch ook duidelijk dat het een goede BASIS is.
En al die aparte examens is gewoon geldklopperij.
Het echte rijden leer je toch pas nadat je je papiertje hebt gehaald.. net als met de auto.
laatste aanpassing
Omdat je niet weet waar je over praat, zon scooter nix, terwijl het in feite tamelijk geaffanceerde techniek is
tsjah scooters, het stelt ook niet heel veel
daar komt bij, scooters rijden gewoon kut
Omdat je niet weet waar je over praat, zon scooter nix, terwijl het in feite tamelijk geaffanceerde techniek is.
ja er zal best wel iemand de nodige hersens gebruikt moeten hebben om het te verzinnen maar ik zie over 30 jaar nog geen scooter rijden uit 2005 terwijl mijn brommer al 26 jaar oud is en er nog wel oudere zijn.
en ik weet goed waar ik over praat want ik sleutel zat aan scooters en al dat plastic erop is maar klote
Geloof me mense, hoe dan ook een Hondaatje MB-5 is een top brommer, is snel, ziet er snel uit en is degelijk.
Ik heb zo'n 3000 eurie in een mb gestoken, ik heb er jammer genoeg maar een jaar plezier gehad van mijn beauty, kreeg eventjes geen voorrang, maar toen reed ik wel 70, boem is ho...
Mijn brommer is toen naar de eeuwige jachtvelden van groningen verdwenen samen met een opkoper
Ik heb zo'n 3000 eurie in een mb gestoken, ik heb er jammer genoeg maar een jaar plezier gehad van mijn beauty, kreeg eventjes geen voorrang, maar toen reed ik wel 70, boem is ho...
Mijn brommer is toen naar de eeuwige jachtvelden van groningen verdwenen samen met een opkoper
van die leeftijd? noem mij er maar 1, een zundapp vind ik persoonlijk totaal niet sportief (vat dit niet verkeerd op, dappies zijn mooi, maar niet sportief 'gekleed')
En kom nou niet met die plasticke fop motoren, zoals rs1, rs1 matrix, rs2, rs 2 matrix, motorhispania rx50 en weet ik veel wat er nog meer van die weggooi rommel rijdt
En kom nou niet met die plasticke fop motoren, zoals rs1, rs1 matrix, rs2, rs 2 matrix, motorhispania rx50 en weet ik veel wat er nog meer van die weggooi rommel rijdt
laatste aanpassing
En kom nou niet met die plasticke fop motoren, zoals rs1, rs1 matrix, rs2, rs 2 matrix, motorhispania rx50 en weet ik veel wat er nog meer van die weggooi rommel rijdtlaatste aanpassing 6 april 2006 20:01
kijk met jouw kunnen we praten en mb's zijn snelle brommers voor 30 jaar oud ja
letterlijk de laatst in nederland geleverde mb, 1991
de mijne is iets ouder die is gebouwd in 1980
m`n eigen RS50..
zelf naked/ streetmgic style gemaakt,
bcd voorkapje,,
halfve kuip gepoly.
70 hmr speed
28 oko d schuif
hpi 2004
mhr kopp platen.
yasuni r2, aangepast
en 19.3 pk banken op 141.7 km/h
heb nu auto, en bezigm et motor rijbewijs maar ik doeh em niet weg, ik heb er onger 3200euro ingegooit. en kan er nooit meer voor weerk rijgen. dus ik hou hem gewoon
zelf naked/ streetmgic style gemaakt,
bcd voorkapje,,
halfve kuip gepoly.
70 hmr speed
28 oko d schuif
hpi 2004
mhr kopp platen.
yasuni r2, aangepast
en 19.3 pk banken op 141.7 km/h
heb nu auto, en bezigm et motor rijbewijs maar ik doeh em niet weg, ik heb er onger 3200euro ingegooit. en kan er nooit meer voor weerk rijgen. dus ik hou hem gewoon
donateur
Ik vind een Citta het mooist
precies
een maand wacht tijd nou laat dan maar zitten ik verkoop hem wel.
En dan een kapotte brommer verkopen..krijg je er nog minder voor...kan niet moeilijk zijn echt niet!
Zelfs toen waren ze niet snel, kreidlers waren veel zieker te maken.
Dat het betrouwbaar is, heb je wel gelijk in..
ja kreidlers zijn inderdaag kei gaaf maarja dat is egt oldtimer veels te duur om nog leuk te zijn...
maar de kreidler was er allang toen de mb pas uitkwam maar en toen was de mb zeker sneller
laatste aanpassing
scooters zijn gay
daar ben ik het mee eens
Ach jochie toch Jij kan gewoon geen scooter betalen, daarom rij je nu op zo'n vooroorlogse brommer toch?
nee valt wel mee want het opknappen van dat "voor oorlogse ding" kost al 2 keer zo duur als een of andere middelmatige scooter waarvan je pas plezier hebt wanneer je hem verkoopt.
Uitspraak van not the real J.Morrison (marc) op woensdag 16 augustus 2006 om 20:20:
scooters zijn gay
daar ben ik het mee eens
ik ook die dingen maken ook zo'n schel kut geluid.
en echt mooi vindt ik ze ook niet zo plastic vin ik ut.
rij je nu op zo'n vooroorlogse brommer toch?
die zijn best vet z'n indian bijv vindt ik wel gaaf
oke dat is meer een motor maja
laatste aanpassing
ik ook die dingen maken ook zo'n schel kut geluid.
wat? schakels?
en zts666 ik vind jou egt een kromme mongool met steeds die kut opmerkingen waar zijn die eigenlijk voor nodig
Om door je botte plaat heen te komen, puber..
2tact is 2tact, vermogen = vermogen.. de vorm van transmissie is persoonlijk gebonden. Wie is er hier nu een kromme mongool?
Etter met je gare honda mb brommertje stoer doen over dat je scooters haat, stumpert
donateur
en zts666 ik vind jou egt een kromme mongool met steeds die kut opmerkingen waar zijn die eigenlijk voor
hallo 14 jarig mannetje...
volgens mij loop jij beetje teveel mee met de brommerforum gang... stoer scootertjes afkrake om voor je gevoel je voor oorlogse brom nog iets te laten lijken...
nu niet zeiken maar ik heb zelf altijd een nsr gehad (leuk ding daar niet van rijdt goed)
maar een MB snel maken?
denk dat ik genoeg ervaring met honda heb maar echt snel krijg je die blokke niet
zowieso is een NSR (LC) sneller dan een MB (AC) dit omdat je meer kunt bereiken omdat je een betere koeling hebt...
heb zelf tijden lang met 125cc malossi en 24vlakschuif gereden maar een snelle scooter (polini evo / mhr speed) hou je gewoon niet bij...
en daarbij: een scooter is vaak veel praktischer... buddy/zithouding/mensen achterop/starten (elektrisch roels
dus ga maar lekker je eigen brommer ideale in je eigen kamertje uitten en val ons er niet mee lastig...
wie wel tegenwoordig?
Op scooterforum.nl zitten behoorlijk wat jongens die de lat steeds hoger leggen, en die behoorlijk wat respect verdienen met hun scooters/zelfbouwframes etc.
ik heb vandaag een 80cc blok gekocht voor mijn honda dus dat word binnekort weer blazen
Een heel blok of alleen de cilinder?
Als je alle andere shit om de cilinder heen ook heb(aangepast aan je 80CC cilinder) wel ja... Hoop niet voor je dat je met bijv. een originele 50CC krukas(Pen 10?) gaat rondrijden terwijl je een 80CC eronder hebt...
laatste aanpassing
hehehehehe
dat zou wel leuk zijn .. voor even ..
Precies, daarom postte ik het ook...
Straks draait dat ventje z’n mooie 80CC blok (volgens mij bedoelt ie alleen cilinder maargoed) in elkaar…
En dan gaat hij hier heel zielig posten dat z’n mooie, net nieuwe 80CC in elkaar genaaid is. Denk waarschuw hem vast
laatste aanpassing
Waarschijnlijk heeft ie dat ook, van een crossmotor ofzo.
heb je nou serieus nog nooit gehoord van MB8? MT8
er zijn zo veel brommers die vanuit de fabriek ook in 80cc uitgevoerd zijn geweest... (valt dan onder lichte motoren, dat dan weer wel)
heb je nou serieus nog nooit gehoord van MB8? MT8
He, ik kom uit Zuid-oost Drenthe, je wil niet weten hoeveel van die MTX'jes en TS'jes hier vroeger met 80 blok en een dikkere cilinder rondreden. Als ik het goed herinner, waren dat crossmotorblokken. Ik was toen nog wel te jong om zelf legaal op zo'n ding te rijden, en heb me er nooit echt in verdiept.
Precies, daarom postte ik het ook...
Straks draait dat ventje z’n mooie 80CC blok (volgens mij bedoelt ie alleen cilinder maargoed) in elkaar…
En dan gaat hij hier heel zielig posten dat z’n mooie, net nieuwe 80CC in elkaar genaaid is. Denk waarschuw hem vastlaatste aanpassing 28 september 2006 12:16
Niet te vreog de stoere bink uit gaan hangen he
ik heb een orgineel 80cc blok...is dus een compleet blok maar zonder cilinder gekocht.
en gister heb ik een orginele 80cc cilinder + kop gekocht en een 20 keihin carburateur.
deze setup blijft er niet op want het word 110 malossi + 24mm keihin en opmaat uitlaat.
dus niet te vroeg roepen dat ik een 80cc op een 50 blok gooit want ik weet er wel iets meer van af
laatste aanpassing
ik heb een orgineel 80cc blok...is dus een compleet blok maar zonder cilinder gekocht.
en gister heb ik een orginele 80cc cilinder + kop gekocht en een 20 keihin carburateur.
deze setup blijft er niet op want het word 110 malossi
Ja inderdaad, dat is dus wat ik bedoel. Dat deden ze hier dus al voor mijn tijd
Ja inderdaad, dat is dus wat ik bedoel. Dat deden ze hier dus al voor mijn tijd
wat bedoel je daar nou mee?
Niet te vreog de stoere bink uit gaan hangen he
deze setup blijft er niet op want het word 110 malossi + 24mm keihin en opmaat uitlaat.
dus niet te vroeg roepen dat ik een 80cc op een 50 blok gooit want ik weet er wel iets meer van af maaruhh bedankt voor de tip
Ok, niks gezegd dan...
Niet alleen op je cilinder, op je complete setup.
is het beste, krijg je mooie prestaties, grote nadeel is dat als je iets veranderd aan je setup dat je uitlaat er al niet meer op berekend is...
en das weer 150 or so euries naar de jezus
ja dat heb ik ook al gehoord dus dat is behoorlijk klote
maarja het is nog niet zeker wat voor uitlaat ik koop maar opmaat zou het fijnste zijn maar daar zit ook het grootste nadeel aan.....dus dan word nog effe nadenken
Vet hoor, een gietijzerren cylinder, die nieteens 110cc is officieel. Word gewoon zo genoemt, meende dat ie maar in de 90-100cc eik heeft, niet dat dat zon onwijs verschil maakt, maar toch.
en das weer 150 or so euries naar de jezus
Als jij voor 150 euro een uitlaat op maat kan laten berekenen, is het zowiezo CRAP. Kost je VEEL meer.
24mm keihin
Ik zou op zoek gaan naar een anderre carburateur,...
En oppassen voor immitaties, heb die ooit s bestelt @ 50cc.nl oid, kreeg ik immitatie opgestuurd, uiteraard hem gelijk weer terug gestuurd.
opmaat uitlaat.
Door wie/waar laat je dat doen?
Het is voor een MB, dus hightech shit is het sowieso niet.
Amen...
Heb way meer respect voor die kreidlers
Hier rijd er ook een met 16 pk uit een 50cc..
ziet er verrot uit maar zal wel flink vlammen vooral die hpi is mooi
idd beetje verot uitziend marja frameracerd
alles moet nog gespote worde dus word wel bter hoor
inmiddels is voorvork al verlaagt en vooruitstaande clamp
laagheid roeleert!
Zegt hij met zn Honda MB
jij kan ook noit normaal antwoorden he......
maarja ik krijg meer complimentjes dan negatief gebeuren en dat zijn meestal van die mensen die jaloers zijn
EEn Aprillia sr met Polini evolution 70cc* 24mm OKO d-slide* Stage 6 V-force 3* DPR c21* MHR 2000 vario* Hebo verstelbare koppeling* Alles JWR Tuned*
kijk:
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=59033
Heb eerst aerox gehad met 14, 4 pk met setup:
Stage 6 Racing Jwr Afgewerkt*
Stage 6 R1200*
Stage 6 V-force 3*
OKO 24 mm D slide*
enz.
kijk:
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=53465
Iemand een binnenrotor te koop voor een mooi prijsje??
kijk:
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=59033
Heb eerst aerox gehad met 14, 4 pk met setup:
Stage 6 Racing Jwr Afgewerkt*
Stage 6 R1200*
Stage 6 V-force 3*
OKO 24 mm D slide*
enz.
kijk:
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=53465
Iemand een binnenrotor te koop voor een mooi prijsje??
laatste aanpassing
Ik vind de Honda MT heel mooi
haha een meid met smaak
donateur
Mijn sr tje met aan geschaft DPR c30
jammer ac
RS50
Vind ik een beetje triest want de laatste tijd zie ik ze zelfden rondrijden met een dikke 70 cc allu en tjah is toch wel beetje tries om met 50 km uur op je wannabee motor te rijden maar goed die gilera gsm moet ook minimaal een 70 hebben..
idd, hartstikke gelijk
die RSjes die kunnen hard zat, maar er zitten er niet veel meer tussen die boven de 80 durven met die krengen...
bij 70 houd et tegenwoordig wel op. en dat ziet er gewoon bespottelijk uit.
en daarbij heb je nog het feit dat ze dan 6 versnellingen hebben om bij de 70 te komen
echt extreem kut dat
die RSjes die kunnen hard zat, maar er zitten er niet veel meer tussen die boven de 80 durven met die krengen...
en daarbij heb je nog het feit dat ze dan 6 versnellingen hebben om bij de 70 te komen
echt extreem kut dat
idd, hartstikke gelijk
echt extreem kut dat
Hahaha een maat van haalde laatst nog 130@autoteller
Met Top Performance deu plus
Kijk maar:
http://video.google.nl/videoplay?docid=1377669996051533415
http://video.google.nl/videoplay?docid=-753742149684686999
laatste aanpassing
mijn mooie cita is de mooiste en geilste
laatste aanpassing 23 april 2007 00:12
Damn dat is een geile citta
Daar ken ik wel wat mee
leuke citta !!
laatste aanpassing
doe mij mn mb 8 maar..!
imitatie van een derbi senda
Euh, dat is toch een Kawasaki KX80... das geen brommer en zeker geen immitatie van Derbi smegma...
"De kleine machine behaalde met de juiste overbrenging op het super snelle circuit in het Belgische Francorchamps zo ongeveer 210 km/u."
"En met succes. De Kreidler-motor van Rittberger levert aan de uitgang van de versnellingsbak een goede 22 pk (16 kW) bij 16200 tpm hetgeen overeenkomt met een vermogen van 440 pk per liter. Geen andere motor haalt meer uit zijn cilinderinhoud."
22pk @ 50cc, waarom zou je dan nog met scooters bezig gaan?
laatste aanpassing
125cc met kenteken
aaah, ies nice
"De kleine machine behaalde met de juiste overbrenging op het super snelle circuit in het Belgische Francorchamps zo ongeveer 210 km/u."
"En met succes. De Kreidler-motor van Rittberger levert aan de uitgang van de versnellingsbak een goede 22 pk (16 kW) bij 16200 tpm hetgeen overeenkomt met een vermogen van 440 pk per liter. Geen andere motor haalt meer uit zijn cilinderinhoud."
22pk @ 50cc, waarom zou je dan nog met scooters bezig gaan? laatste aanpassing 17 mei 2007 13:34
Is idd veel voor 50c maar daar stond ook een hele race afdeling van kreider achter laat polini of mallosi of hebo of wat dan ook dat ook maar eens doen dan halen ze ook vet veel uit een scooter
Is idd veel voor 50c maar daar stond ook een hele race afdeling van kreider achter laat polini of mallosi of hebo of wat dan ook dat ook maar eens doen dan halen ze ook vet veel uit een scooter
Scooters blijven variomatic...
En dit is al een RUIME tijd terug
idd veel voor 50c maar daar stond ook een hele race afdeling van kreider achter laat polini of mallosi of hebo of wat dan ook dat ook maar eens doen dan halen ze ook vet veel uit een scooter
met 50cc op scooter is ook al 20 pk gehaald
soms
Pk's en snelheid zijn op geen enkele manier aan elkaar verbonden...
Bij de races waar ik van weet komt het ook maar zelden voor dat degene die de meeste pk's claimt te hebben ook daadwerkelijk wint...
Dus ja, er is altijd wel zoveel gebral van "weet je hoeveel pk's ik heb", maar goed, als je er daarna uit gereden wordt door iemand met anderhalf of meer pk's, sta je daar met je blije hoofd
laatste aanpassing
Pk's en snelheid zijn op geen enkele manier aan elkaar verbonden...
Bij de races waar ik van weet komt het ook maar zelden voor dat degene die de meeste pk's claimt te hebben ook daadwerkelijk wint...
degene in de top 3 in de open 70 en stage 6 cup in nederland zijn ook de mensen met de meeste pk's
hoe verklaar je dat?
het is allemaal een kwestie van pk's combineren met goed rijgedrag...
PK's kunnen zelfs in je nadeel zijn
op een stuurbaan wel, met extreem korte bochten
een stuurbaan
een stuurbaan... nee lekker
recht toe recht an kan iedereen wel...

![[img width=152 height=130]http://img163.imageshack.us/img163/3788/ssgeelgrsmall4oy.th.jpg[/img]](http://img163.imageshack.us/img163/3788/ssgeelgrsmall4oy.th.jpg)

![[img width=640 height=480]http://img.yezzz.com/zm2955037.jpeg[/img]](http://img.yezzz.com/zm2955037.jpeg)

![[WBS] Joker.one](/images/user/105079_1882340.jpg)
![[NL]sappemeer-terreur[NL]](/images/user/303069_1777907.jpg)

![[img width=480 height=362]http://motoplanete.com/suzuki/750-GSXR-1998.jpg[/img]](http://motoplanete.com/suzuki/750-GSXR-1998.jpg)

![[img width=286 height=175]http://www.desnuffelshop.nl/oscommerce/images/fabubrommerrood.jpg[/img]](http://www.desnuffelshop.nl/oscommerce/images/fabubrommerrood.jpg)
![[Brutalic™]](/images/user/91684_2026884.gif)

![[BJ] scully](/images/user/52961_2461542.jpg)

![[img width=600 height=450]http://www.fotoserver.nl/new/archief/20030921%20-%20Scooterrijder%20gewond/dsc00323.jpg[/img]](http://www.fotoserver.nl/new/archief/20030921%20-%20Scooterrijder%20gewond/dsc00323.jpg)

![[img width=350 height=273]http://www.tunsty.net/bilder/Motorhispania_RYZ_Supermoto.jpg[/img]](http://www.tunsty.net/bilder/Motorhispania_RYZ_Supermoto.jpg)

![[img width=640 height=480]http://img402.imageshack.us/img402/9511/img0536mediumrv4.jpg[/img]](http://img402.imageshack.us/img402/9511/img0536mediumrv4.jpg)

![[A.B.N.] Mikkel](/images/user/295795_2928577.jpg)
![[img]https://album.partyflock.nl/3020380.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/3020380.jpg)

![[HC]Sanjana[ZLD]](/images/user/391800_3284939.jpg)

![[img width=640 height=480]http://i119.photobucket.com/albums/o150/puchforum_bucket/puch003.jpg[/img]](http://i119.photobucket.com/albums/o150/puchforum_bucket/puch003.jpg)
![[img width=640 height=480]http://i119.photobucket.com/albums/o150/puchforum_bucket/z-one5.jpg[/img]](http://i119.photobucket.com/albums/o150/puchforum_bucket/z-one5.jpg)

![[img width=400 height=324]http://www.mobcustom.com/IMG/jpg/yamamam.jpg[/img]](http://www.mobcustom.com/IMG/jpg/yamamam.jpg)

![[img width=578 height=428]https://album.partyflock.nl/8742317.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/8742317.jpg)

![[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/9286219.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/9286219.jpg)