Die mensen vind ik raar echt te erg gewoon... bah gehandicapten !!
Hoezo raar dan?Eigenlijk ze kunnen er ook niks aan doen.Kijk geestelijk en verstandelijk ben ik met je eens.Maar mensen die aleen in een rolstoel zitten en niet kunnen lopen zijn toch niet raar?
nee natuurlijk zijn ze niet raar!!! Ik vind jouw vraag raar... kan me niet voorstellen dat mensen iets tegen gehandicapten hebben daarom mijn (sarcastische) antwoord.laatste aanpassing 23 februari 2006 23:53
Vraag ik me wel eens af wie er nu eigenlijk verstandelijk gehandicapt is, bij ons moet het steed anders en bijzonderder terwijl zij om de simpelste dingen de grootste lol kunnen hebben.
geestelijk of verstandelijk handicap?
geestelijk en verstandelijk is hetzelfde..
de term geestelijk word alleen niet meer gebruikt.. tegenwoordig moet je verstandelijk zeggen..
jah heb respect voor die mensen
mag ik vragen wat je beperking is dan?
geestelijk gehandicapten zijn de gelukkigste mensen op aarde..
Ze hebben geen zorgen
de term geestelijk word alleen niet meer gebruikt.. tegenwoordig moet je verstandelijk zeggen..
Nou das ook echt klinklare onzin! Waar heb je dat vandaan? Heb je alle verstandelijk gehandicpaten dat even gevraagd?
Had ook al een beetje mijn vraagtekens bij wat zeeuwsmeisje zij maar het was goed bedoeld geloof ik
Had ook al een beetje mijn vraagtekens bij wat zeeuwsmeisje zij maar het was goed bedoeld geloof ik
Wat vinden jullie van mensen met een lichamelijk,geestelijk of verstandelijk handicap?Ook normale mensen of domme mensnen?Ben namelijk wel benieuwd hoe jullie over gehandicapten denken.
Dat geloof ik gelijk. Maar t is zo'n verkeerd beeld wat mensen van verstandelijk gehandicapten hebben. Die hebben echt wel zorgen hoor. Dat zijn dan misschien zorgen waar wij van denken nou das toch niet erg, maar voor hun zijn die zorgen net zo groot als de zorgen die wij 'normale' mensen hebben. Ik werk zelf ook met verstandelijk gehandicapten en ben er nog maar weinig tegen gekomen die flierefluitend door t leven gaan.
Die hebben echt wel zorgen hoor. Dat zijn dan misschien zorgen waar wij van denken nou das toch niet erg, maar voor hun zijn die zorgen net zo groot als de zorgen die wij 'normale' mensen hebben.
Dat is waar ja.Wil ook even wat kwijt over dat wat je net zij van wij normale mensen.Gehandicapten zijn ook normaal hoor
Althans iemand die geestelijk niks mankeerd.
Niks mis mee toch,, t zijn toch ook mensen!
Kan ik begrijpen ja.Leuk om te horen dat je n hekela aan dat soort mensen hebt
Kan ik begrijpen ja dat het afentoe zwaar is heb zelf een colega die is ook geestelijk geloof ik en die lult de oren van je kop echt om gek van te worden.En als je normaal vraagt of ie even zn mond wil houden dringt het niet goed door en dan begint ie weer
Ik heb echt bewondering voor die mensen die met dat soort mensen werken k zou het echt niet kunnen
Wat voor manieren dan?Mischien heb ik daar wat aan ging afgelope maandag namelijk bijna mis met fotobewerking hij zat naast me en kon mn opdracht niet eens doen hij ging maar door
Agressie is het vermoeiendste ja idd op mn werk hebben we er 1 met stemmings wisselingen.Gooit afentoe met appels en koffiekannen.Dan komt ie heel blij de rook kamer binnen gaat zitten en dan slaat die knop om en dan heb je de poppetjes aan het dansen.Echt erg voor die mensen.
En als ik tegen de begleiding zeg of ze er iets aan kunnen doen gaan ze zo dom zitten lachen.Alsof ik ook zo maf doe.Maar ik ben toevallig wel iemand die zich het normaalst gedraagd van de rest.Hun zijn ook normaal maar je begrijpt wle wat ik bedoel hoop ik
Ik ben er zelf ook mee opgegroeid, mijn zus heeft bij haar geboorte een hersenbloeding gehad waardoor ze geestelijk (met mate) en lichamelijk gehandicapt is.
Het 'grappige' is dat je als kind niet door hebt dat je zus anders is, pas als mensen je erop gaan wijzen (bv. kinderen op school die je ermee pesten) ga je inzien dat je zus inderdaad anders is.