Kan ik begrijpen ja.Leuk om te horen dat je n hekela aan dat soort mensen hebt
Kan ik begrijpen ja dat het afentoe zwaar is heb zelf een colega die is ook geestelijk geloof ik en die lult de oren van je kop echt om gek van te worden.En als je normaal vraagt of ie even zn mond wil houden dringt het niet goed door en dan begint ie weer
Ik heb echt bewondering voor die mensen die met dat soort mensen werken k zou het echt niet kunnen
Wat voor manieren dan?Mischien heb ik daar wat aan ging afgelope maandag namelijk bijna mis met fotobewerking hij zat naast me en kon mn opdracht niet eens doen hij ging maar door
Agressie is het vermoeiendste ja idd op mn werk hebben we er 1 met stemmings wisselingen.Gooit afentoe met appels en koffiekannen.Dan komt ie heel blij de rook kamer binnen gaat zitten en dan slaat die knop om en dan heb je de poppetjes aan het dansen.Echt erg voor die mensen.
En als ik tegen de begleiding zeg of ze er iets aan kunnen doen gaan ze zo dom zitten lachen.Alsof ik ook zo maf doe.Maar ik ben toevallig wel iemand die zich het normaalst gedraagd van de rest.Hun zijn ook normaal maar je begrijpt wle wat ik bedoel hoop ik
Ik ben er zelf ook mee opgegroeid, mijn zus heeft bij haar geboorte een hersenbloeding gehad waardoor ze geestelijk (met mate) en lichamelijk gehandicapt is.
Het 'grappige' is dat je als kind niet door hebt dat je zus anders is, pas als mensen je erop gaan wijzen (bv. kinderen op school die je ermee pesten) ga je inzien dat je zus inderdaad anders is.