Ik niet lang ....ga me na paar dagen al eenzaam voelen en verdrietig heb gewoon echte liefde gevonden dit keer
Mensen die dit ook hebben zoals ik????
HVJ sgatjuh kan niet zonder je
...ik voel me al eenzaam en alleen als ie wegrijdt
idd dat heb ik ook, is echt een klotegevoel
We zien elkaar eigenlijk alleen in het weekend, dus moeten we weer een hele week wachten
maar wat mij nou opvalt, zijn er alleen maar meiden/vrouwen die hun vriend missen ?!?!!?
En andersom dan, worden wij niet gemist??
Ik mis dr nou al en ze woont nog aan de andere kant van Nederland ook
Achjah voor haar heb ik t dr wel voor over
kan opzich goed tegen alleen zijn.
een vriend hebben omdat je niet alleen kunt zijn is wel een erg slechte reden een relatie aan te gaan.
idd dat heb ik ook, is echt een klotegevoel. We zien elkaar eigenlijk alleen in het weekend, dus moeten we weer een hele week wachten
maar wat mij nou opvalt, zijn er alleen maar meiden/vrouwen die hun vriend missen ?!?!!?
En andersom dan, worden wij niet gemist??
Uitspraak vanPsYcHo-V.I.R.U.S
x
xTerreur_Smurf op woensdag 22 februari 2006 om 01:16:
Ik niet lang ....ga me na paar dagen al eenzaam voelen en verdrietig heb gewoon echte liefde gevonden dit keer
HVJ sgatjuh kan niet zonder je
veel geluk samen
heb je perse iemand nodig om je gelukkig te voelen dan
mn lieffie zit in het leger, dus ja zien elkaar meestal alleen in het weekend..
ik mis hem doordeweeks natuurlijk ontzettend omdat ik het liefst elke dag bij hem ben..
maar de weekenden zijn daardoor extra leuk!!
En het gevoel tussen hem en mij is gewoon helemaal
en omdat ik dat voel en weet,
accepteer ik dat ik hem met de tijd soms minder zal gaan zien ivm oefeningen etc..
hoe ik dat vol houd?
Omdat ik gewoon weet en voel dat de liefde tussen ons echt is en voor ALTIJD..!!
Zodra het weekend voorbij is, ben ik weer alleen
Na een paar dagen ga ik stotteren...
Hoe langer ik zonder haar ben, hoe eenzamer ik word...
Mn handen gaan trillen..
De tranen biggelen over mn wangen...
Ik ga steeds meer stotteren...
Maar dan komt het mooie moment, en is het weer vrijdag avond..
De avond dat ik naar de koelkast loop, en mn vriendin uit de koelkast pak, in mn bierglas gier en zorgvuldig opdrink..
Palm bier, de liefde van mijn leven
ik geloof niet meer in liefde
en in de tussentijd....
jup... na 2 weken begint et al weer te knagen....
2 weken???
ligt er natuurlijk wel aan hoe serieus het was//
Ik houd het niet langer vol als twee weken!
Het liefst zie ik em elke dag, maar hij woont helaas niet om de hoek dus dat gaat helaas niet...
gelukkig nog iemand, die et nie lang vol houdt
elke dag, hoeft van mij ook niet perse....
maar hij woont helaas niet om de hoek dus dat gaat helaas niet...
ligt eraan hoe veel pijn je ex je heeft aan gedaan en hoe je dit verwerkt met een nieuwe partner
zit inmiddels anderhalve maand zonder me vriendin
nog anderhalf te gaan
hahah niet zo'n klein beetje ook..!!
maja soms moet je wel...helaas..!!
zie hem alleen int weekend
idd
dan probeer je zo laat mogelijk de trein terug naar huis te pakke
pcies
en de week duurt dan eeuwen lang
idd
ik zie hem nu telkens alleen in het weekend..omdat ik examenjaar heb en sta der niet zo goed voor dus mag em dus alleen in et weekend zien..als ik dan zondags bij em weg ga mis ik em wel gelijk al..maar de week gaat wel altijd snel voorbij (gelukkig) dus dan ben ik zaterdag na et werken weer bij em mjah is wel kut dan heb ik eindelijk weekend moet ik eerst weer werken..dan is et altijd et moeilijkst mjah mis em dus wel heel erg door de weeks
heb maar pas 4 maandjes..maar gaat super tussen ons
hou heel veel van je lieffiej
geen dag eigenlijk
Veel sterkte op school en hopen dat je het lang volhoudt met hem jammer genoeg gaan de mooie tijden samen altijd zo snel voorbij ....
thanx meis tjah de meeste zeggen tegen me van achh sil je bent nog jong dit zal echt wel niet je vriendje voor altijd blijfe..maar weet niet..ik zelf heb der een heel ander gevoel bij..goed gevoel (komt misschien ook omdat hij 19 is en ook wel serieuzer nadenkt over ons blabla)
mjah we zien et wel
maar zie op je profiel relatie: nee..is et uit dan?
Graag gedaan hoor maar ben geen meisje hoor whaha ....je moet doen wat je gevoel vanbinnen zegt en ook al zeggen de anderen dat hij niet goed voor is en dat soort dingen....beslissing zal toch van jou komen en de rest zal het moeten accepteren gewoon want jij doet wat jij goed bij voelt duzz
wahahaha ja sorry zat later je profiel te bekijken en zag ik dat je geen meissie was maar ventjuh was ff vergeten om et aan te passen sorry
maarruh je heb helemaal gelijk hoor
ik moet idd zelf weten wat goed voor me is en dat is hij hehe eey maarruh nu heb je nog nie op me vraag geantwoord
Uitspraak van !!!_sil_!!! op vrijdag 24 maart 2006 om 12:46:
de dag dat ik afhankelijk van iemand ben is de dag dat ik dood ga...."
k kan ook wel aantal dagen zonder...maarja tog mis k der wel snel ..,maarja das allen maar een goed teke tog
Heb ik geen last van Dan kun je nooit eens alleen wat doen omdat je niet 'zonder' hem kunt....goh zal wat worden voor die mensen als t ooit over gaat...komen ze er dan nooit overheen?
Geeft niet hoor,vond wel grappig whaha en wat vond je van me profiel dan ....
anderen moeten toch rekening houden met jou keuzes die je maakt ook al staan die hun niet aan ....meer aan jezelf denken want als je da tniet doet zul je het heel moeilijk krijgen
Wat bedoelde je dan?Of het uit is tussen mij en me vriendin Jah dat is zo en heb er dagelijks heel veel moeite mee mis haar heel erg laatste aanpassing 24 maart 2006 23:07
haha mooizo dat et nie uit maakte vond et wel leuke profiel hoor haha..maar idd mensen moeten gewoon die keuzes accepteren.. en denk ook aan mezelf hoor haha ja dat bedoelde ik hoe dat zit met je (ex)meissie..maar wel kut voor je dat je der zow moeilijk mee heb..
Whaha dankje nee hoor wrom dan.....
wou net zeggen,je kunt niet steeds die dingen blijven zeggen want de keuze bepaal jij zelf wat je doet is je eigen beslissing en zullen hun wel weten na een tijdje.....
Jah ben heel gevoelig voor dit soort dingen
niet lang..ben nou net 6 of 7 weekies vrijgzel.. en wor gekk..
Ja klopt.,, mis hem nog iedere dag..
Kan toch niet zomaar zijn uitgegaan dan
maar ik heb daar nog steeds last van duzz ik weet hoe je je voelt
het is ook niet zomaar uitgegaan maar door veel ruzie enso..
Pff..zal er echt alles aan doen om hem trug te krijge maar gaat me denk niet lukke
..ahh,,
Is vooral klote op Valentijn gaat geen dag voorbij bij mij zonder tranen ze zit zo diep vanbinnen
Cker lekker lang vol met lieve en warme woordjes
jahh
Ik mis ook iemand snik
sorry
altijd fijn om te krijgen in de ochtend ik las ze altijd paar keer door de komende tijd
is nu niet anders he,maar hoop op 't beste ....kan niet zonder diegene laatste aanpassing 30 maart 2006 10:50
Ik mis me skatje al na een dag, veelste erg ben ik
ik moet me lieffie 4maanden missen
hij moet naar afganistan
ik moet me lieffie 4maanden missen
hij moet naar afganistan
Beter had t niet gezegt kunnen worden,,,helemaal mee eens!!! *zijn zeer trieste mensen*
over anderhalve week komt ze weer teug
ik nu al 5 wkn. Gaat primaIn t begin voel je ook heeeel kut, alleen en en verdrietig, maar dit wordt van zelf minder. Je blijft hem/haar wel missen natuurlijk, maar je voelt je gewoon niet meer heel de dag kut.
Vanavond komt ie thuis!!
maar moet het wel gaan leren want ik moet in september beginnen bij het leger.
Ik vind het altijd heerlijk als mn mannetje door de week op de kazerne is..
Heb je lang zo snel niet kans om in de sleur terecht te komen van elkaar iedere dag zien
Mah eerst is het niet leuk.. Na een maandje wend dat wel
en als et over half jaar by my niet went
magk dan by je kome uithuile
niet lang, maar zal wel moeten want hij gaat voor 4 maanden tot een halfjaar naar Afghanistan
pff, maximaal 2 nachten ofzo.
kan niet lang zonder hem.
kan je na gaan hoe gek ik op um ben
Ik niet lang hoor..2 of 3 daagjes..maar dan wil ik hem ook echt weer dringend zien Daarvoor ook al hoor,laten er daar geen misverstanden over ontstaan laatste aanpassing 18 mei 2006 12:01
Stom he dat je iemand toch al snel kunt missen!!!
heb gewoon echte liefde gevonden dit keer
een dag zonder elkaar kunnen, is dat inderdaad erg lang
wou dat het nu alweer vrijdag was
Ik niet lang ....ga me na paar dagen al eenzaam voelen en verdrietig
Echt ik word helemaal paranoia als ik weet dat ik mijn vriendin een hele week niet zie. ik kan niet langer dan 1 dag zonder haar!!
Missen is idd een goed teken voor je relatie! Maar ben het met pshycho-virus eens dat het niet leuk kan zijn
Echt ik kan niet lang zonder liefde... Maar helaas ben ik niet snel verliefd en heb ik dr naar bijna 2 jaar nog geen een gevonden... En elke x als ik denkdan op 1 of andere manier ruik ik de terleurstelling elke keer weer...
Kan gewoon niet zonder een knuffelmeisje (A)
Zo lang als het nodig is.
Zou ik m dagen/weken/maanden moeten missen zou ik me wel redden hoor.
Ik zou dus echt niet doelloos en levenloos worden alleen maar omdat hij niet in de buurt is hoor..
Ik zou hem natuurlijk wel vreselijk om me heen missen, but that's it...
maar ik wil chauffeur worden
mis hem wel snel, maar als ik hier dan lees dat mensen dan chagerijnig enzo worden, daar heb ik dus geen last van.
je moet niet afhankelijk zijn van je vriend/in